|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-02-07, 13:18 | #1201 |
Men det här är ju rena rånet av oss som spelar på TRAV och jackpot för de som spelar galopp.
antar att "alla som spelar på ATG är med och finansierar GRAND SLAM, eller om man vill så bara V64, man hoppas väl högre omsättning på Söndag skall finansiera vinsterna på GRAND SLAM Om GRAND SALM gällt 2013 - 2015 hade ATG betalat ca 6 000 000 till GRAND SLAM vinnare på trav ATG betalat ca 18 000 000 rill GRAND SLAM vinnare på Galopp Travet står för ca 95% av omsättningen, men galoppen som bara omsätter 5% tar 3/4 av GRAND SLAM Vinsterna Galoppspelarna genomför ett rån av oss travspelare med hjälp av ATG, det är ca 150 000 per vecka som "går från travspelare till galoppspelare" om man tillåter 10 miljoner till ensam vinnare på galoppen !!! Senast redigerad av incitatus den 2016-02-07 klockan 13:20. |
|
2016-02-07, 18:08 | #1202 | |
Citat:
Ja 1 på 999 är chansen sedan beror det på hur många 7:or, 6:or och 5:or rundor som man sätter på 1 år men att då varje gång ha chansen 1 på 999 är ju inte speciellt stor.. |
||
2016-02-07, 18:35 | #1203 |
Guest
|
Du glömde väl 000.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spetsochslut (+20) |
2016-02-08, 07:05 | #1204 | |
Citat:
Det är samma spelavdrag som förut, så det här är pengar som tillförs och sänker spelavdraget varje gång det betalas ut.
2016-02-08, 13:06 | #1205 |
hej äe der nogen der kan hjälpe mig med att hitta vinner intervju från v75 i lördags v75 4 miss prelong hiteer det ikke nogen stans
|
|
2016-02-08, 14:22 | #1206 |
Men Marc Elias körde inte i SHL tröja så då var det inte aktuellt med intervju, inte för publicering i vart fall .
höjda böter och intervjun förvägras vinnande kusk. man skall köra i hockeytröja Kan man ta på den efter defilering kan man ta av den när man vänder upp e loppet, ( om man vinner ) |
|
2016-02-08, 14:38 | #1207 | |
Citat:
Ett utfall i "mellanregistret" blev duktigt överbetalt. Hade inte 6an tyvärr. Men nästan helt garanterat kommer det ( som vanligt ) att löna sig att inte göra som alla andra....
2016-02-10, 03:07 | #1208 |
ATG är direkt frånstötande nu
Jag har totalt tappat spellusten. När man går in på ATG så möts man av ett myller av grälla färger, lila grönt, gult, blått, rött i vildaste blandning och som skriker ut en lika vild blandning av uppmaningar om att spela. Spela i dag, spela miljondraget, spela veckans största spel, spela BOOST, spela Harry Boy osv.
Har inte spelat sedan i onsdags, blir inget spel på V86 heller nu, orkar inte, blir förbaskat trött i ögonen också, liksom i hjärnan. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
2016-02-12, 07:20 | #1209 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+6) |
||
2016-02-12, 13:31 | #1210 | |
Citat:
Prenumererar på Guiden som jag kan läsa utan att störas av grälla färger osv. Men man vill ju kunna kolla inne på nätet också utan att bli sjösjuk och få ont i ögonen. |
||
2016-02-21, 21:07 | #1211 |
Efter tisdagens omstart sa "Ludde"
Hjulet krakelerade hur kan ett sådant hjul vara OK att använda? tänk om det hänt i 1a kurvan . på innerspår med hela fältet kring sig. Vad jag såg hände absolut ingenting som skulle motivera ett hjulhaveri, krakelera för mig är "sprickor i massor" på väg gå haverera Ett vanligt ekerhjul som på cykel är otroligt starkt om . komplett antal ekrar - att det är korrekt ekerspänning - inte skevt eller sprickor u fälgen , spec kring ekerfästet Ganska lätta saker kolla, Men dessa nya "spacade" sulkyhjulm hur kollar man dom, luddes kollapsade tydligen i en helt normal bilstart, klarade inte ens att köra rakt fram med "lättviktskusk" . Är de en säkerhetsrisk det som hände på jägers skall ju inte hända |
|
2016-02-22, 06:27 | #1212 | |
Citat:
Jag vill ha en regeländring, där materialfel inte är en giltig orsak att avbryta en start som påbörjats. Det betyder att när bilen satts i rörelse, eller när ordet "klart" i voltstart getts, så kan man inte längre påpeka materialfel. Då får man göra som om det hänt i loppet, ta upp och utgå. Och jag vet att man kan "störa" någon och få omstart p.g.a. det, men då blir det i alla fall böter och eventuell avstängning.
2016-02-24, 03:47 | #1213 |
Problemet med en sån regeländring är väl bara att ju mer tidspress ATG sätter mellan loppen desto mindre tid och möjlighet ges till kuskar som kör många lopp att kontrollera utrustningen (ja jag vet att kusken ändå är ansvarig men man måste tänka praktiskt ibland) vilket på nåt sätt gör böter och eventuell avstängning lite tufft?
Men det kanske skulle få de största catchdrivers att anställa en person som kollar utrustningen åt dom medans dom kör =) |
|
2016-02-24, 05:46 | #1214 | |
Citat:
2016-02-24, 11:48 | #1215 |
From nästa vecka är det inget skotvång
Men av anmälningslistorna ,Axevalla, att döma borde man kanske förlängt det. Maken till tunna fält har jag inte sett, det är V64 och flera av loppen har 6-7-8 hästar tilläggslopp har kanske 10, det borde ju vara 15. 3 lopp OK, 1 nästan fullt tack vara 0poängar , 1 lopp med reserver och så uppsamlingen Varför Axevalla mitt i smeten . barfotaförbudet hävt, så tunt brukar det bara vara på galoppstartlistorna, Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+2) |
|
|