|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-06-04, 16:34 | #2251 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Jag tar patent nu på att få uppleva loppet i VR på den häst man spelat. Då sitter man och der loppet från positionen kusken har. I en simulator dessutom. Och det ska fgå att livebetta snabbt med olika handrörelser på vem som ska vinna under hela loppet till 500 kvar... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
2019-06-09, 08:52 | #2252 |
Hur tänker man på ATG - tycker man ständigt hittar konstigheter
denna veckas "skörd " om man bläddrar i ATG play i den äldre delen , så är det full med ATG sport. är det verkligen någon med som tittar på speltipsen fr 12e maj eller foppas VM tipps fr 20e maj kanske är populäre. Kan man satsa fortfarande - kan tänka mig spela Finland som VM vinnare |
|
2019-06-11, 14:50 | #2253 |
Var på Färjestadstravet igår och det var en bedrövlig upplevelse! Få kassor öppna och om man vill dricka några öl så var man tvungen att spela flera lopp samtidigt och långt innan du visste vad oddsen skulle bli - detta om du inte hela tiden vill "vakta" en plats framför luckan. Sjukt! Var köer hela tiden och det var efter VARJE lopp ca 50 personer som inte han spela! Många förbannade och besvikna. Detta ID-tjafs blir banspelets död, sanna mina ord! Inte faan vill man ha folk till banorna, inte!
Och när man skulle köpa öl eller mat så var det nästan samma visa, mindre kö, men ordentliga väntetider då de dragit in mängder med personal. Där man tidigare sett minst 10 personer/personal, var nu kanske fem! Kom i samspråk med en pensionerad och passionerad, holländsk man och han fick vänta en halvtimme på sin pytt-i-panna... Ja, att det är idioter som styr travet mot dess undergång, det kan vi vara överens om!
2019-06-11, 20:15 | #2254 | |
Citat:
Jag var där häromveckan, gott käk till bra pris som kom snabbt. Och bordsservice där det var lättare att vinka till sig backning på ölen än på genomsnitts-restaurangen skulle jag säga. Andra gånger jag varit där har jag tyckt det var liknande, ni kanske hade lite otur. Det de skulle göra på banorna för att dra folk vore att man får flera mervärden av att vara där. Tävlingar med riktigt bra vinster, gärna att man får prova köra häst eller såna saker som gör en mer travintresserad. Och långa tipsintervjuer från flera nyckelkuskar inför omgången som inte går ut i några andra kanaler.
2019-06-12, 09:56 | #2255 |
Såg bilder från Solvalla när det var bredd lopp och det var riktigt mycket folk där
men det visade sig att det var loppmarknad samtidigt. |
|
2019-06-12, 10:31 | #2256 | |
Citat:
Nej, inga problem med tekniken inte, men som du själv skriver så anser jag att stå i kö till luckorna är ett plågsamt måste för att få den rätta känslan som man alltid haft sedan man började gå på trav på tidigt 90-tal. Betänk även de gamla stofilerna som knappt vet vad en smartphone är - de har inte en chans och måste förlita sig till det gamla systemet med bongar - detta är snart borttaget, tyvärr. Det är dock stofilerna som också tar tid i köerna då de nästan står och sover, samt skall spela massor av spel, i ett och samma lopp och helst muntligt... Att de "jobbar bort spel i luckorna" för profitens skull är ju uppenbart då endast 3-4 luckor av 15 var öppna. Undrar hur många av dessa som har den nya tekniken? Troligtvis dessa 4 som var öppna - detta då de tydligen får betala för de nya terminalerna ur egen ficka, något ATG självklart borde vara med och sponsra, eller staten. Man tjatar om att vilja få fler spelare till banan, men detta är en uppenbar lögn för inget görs på de flesta banorna - undantaget är väl ÅBY - andra har så pass många inarbetade koncept så man känner sig nöjda med dessa (läs; storloppsdagar). Mervärde på banorna är ett måste men håller inte andan. Billigare priser och gratis inträde, samt gratis banprogram är "mervärde" för mig. Även utlottning utav bilar, gratissystem på toton, mat, resor och dylikt är annat man borde ha.
2019-06-12, 10:54 | #2257 |
Genom att minska maten sparar man pengar, att sedan fortsätta med detta ett steg till sparar ytterligare, men tillslut så dör man i förtid...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
2019-06-12, 11:13 | #2258 | |
Citat:
Spelinspektionen kommer klistra pausdekaler och dylikt över 25% av din sikt och varje 30 sekund kommer en siktlåsande popup som ber dig bekräfta med en femtonsiffrig ID-kod som du hittar i din virtuella toalettstol att du inte spelat för mycket sista dygnet. Edit: ATG kommer i avsikt att bifalla Spelinspektionen att sända ut elchocker varje gång du trycker på popupen och varje gång du inte trycker läggs fem nya popuper med tillhörande elchock på kö. Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-06-12 klockan 11:17. |
||
2019-06-16, 07:44 | #2259 |
Hörde intervju mad Carsten Almqvist igår VD på Tv4 mm
Tittandet på vanlig TV minskar med 7 % per år är det ngn som vet hur tittandet på trav i TV utvecklats främst då TV4 sändningen på Lördagar ? Det är väl den sändningen som är orsaken till att vi har den starttid som vi har. Fast alla man pratar med ogillar den, Är det några tittare kvar ? betyder verkligen dessa tittare så mkt att det skall styra startttiden av V75 på Lördagar |
|
2019-06-16, 09:25 | #2260 | |
Citat:
Är ju samma med tidningar. Skulle man jämföra hur många som prenumerar på DN genom att få tidningen i brevlådan varje morgon jämfört med för 15 år sedan så skulle antalet läsare ha minskat dramatiskt men om man tar med dom som idag läser DN digitalt är det väl inte säkert att antalet läsare minskat. För min del hade det varit perfekt att köra V75 på kvällen året runt som i Boden igår, men om jag fick välja mellan 14.30 och 16.20 som starttid hade jag definitivt valt 16.20, speciellt på sommarhalvåret. |
||
2019-06-16, 10:12 | #2261 |
16:20 istället för 14:30 har kostat många miljoner i omsättning.
Ett av många felbeslut från ATG. Det gäller att välja rätt konsult. Dom som håller med VD:n är bra för VD:n men fel blir det. Mvh Uffe
2019-06-16, 10:12 | #2262 |
Banned
|
Jocke Lövgren. Alfas, Jairo, Racing Mange - härliga framgångar! Unnar honom det, gillar hans seriösa stil både som tränare och kusk!. Brioni och elitloppet inte att förglömma...
|
2019-06-16, 10:26 | #2263 | |
Citat:
Logiken säger tvärtom, dvs att omsättningen bör ha ökat när spelarna har nästan två timmar längre på sig att lämna in sina system. |
||
2019-06-16, 10:43 | #2264 | |
Citat:
(Ur ett spelarperspektiv vill jag dessutom minnas att man gjorde en enkät i Travronden där 70% hellre startade 14:30 och bara 20% 16:20. De sista 10% brydde sig inte.)
2019-06-16, 10:57 | #2265 | |
Citat:
Väldigt svårt att tro att omsättningen skulle stiga med tidigare starttid. Speciellt på sommaren. |
||
|