|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-12-27, 16:11 | #2161 |
12 st olika Sharpsandelsbutikssystem finns det idag.
"Prisa G*d här kommer skatteåterbäringen." Som han sa på julafton den häringa Arne Weismuller. Mvh Uffe
2018-12-27, 18:30 | #2162 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25026NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Det finns 4 system idag varav 3 är slutsålda. Imponerande att få det till 12
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! |
2018-12-27, 18:57 | #2163 | |
Citat:
2018-12-27, 18:59 | #2164 | |
Citat:
Imponerande på riktigt däremot var vinsten på 2,4 i lördags. Mvh Uffe
2018-12-28, 06:51 | #2165 |
Het som en gris vinnare och plats på bet365 Leovegas sista tiden.
Eliot Coger Roly Poly Hallsta Winnex
2018-12-28, 15:32 | #2166 |
Atgs nya timer varning är ingen vidare tidtagare eller matematiker.
Loggade in på morgonen och spelade v4 australien som satt med liten vinst. Loggade ut. Sen in igen före lunchtravet och spelade en V65 för 390kr. Loggade ut efter ett tvillingspel och gick på lunch. Passade på att göra ett uttag på 5000kr via atg kortet hos lokala ombudet. Loggar in för att spela en V3 en timme senare och möts av varningen: Hej Sebastian Du har nu varit inloggad i 4 timmar (wtf! Snarare 2 sekunder) och förlorat 6000kr Dags att ta en paus? Man räknar tydligen uttag som förlust, jag kallar uttagen vinstpengar... |
|
2018-12-28, 17:33 | #2167 | |
Citat:
Jag svarade att visst, jag har läst lagen om omsorgsplikt. Men det står inget i lagen om hur ofta eller på vilket sätt detta ska ske. Det bestämmer ju ATG. Och det är för ofta och för påträngande för min smak. Algoritmen är ju skriven så att den punktmarkerar ens spelkonto i första hand.Det känns kusligt. Jmfr Banklagen. Där kan inte någon nyfiken kassapersonal gå in och glo på mitt konto när det passar. Den h'är lagen har säkert varit på remiss till alla utom spelarna, som inte har några ombud, men den har slunkit igenom litre väl lättvindigt utan debatt eller insikt i spelarnas(kundernas)beteende... |
||
2018-12-28, 20:19 | #2168 | |
Citat:
2018-12-28, 22:34 | #2169 |
Tycker det är intressant att ATG först nu när dom får konkurrens verkar göra något sorts seriösare försök till spelansvar. Ett argument till att dom har haft monopol har ju varit att privata aktörer inte skulle göra det på samma sätt.
|
|
2019-01-25, 12:15 | #2170 |
Har ST tagit bort flaggan för vissa rikstotolopp på sin sida, ja också irriterad att oddsen inte finns där.
långloppet som Sevilla vann på Jägersro är inte R klassat, Minnestads Ecuador däremot har hästens Kalmarlopp ett R Om loppet ligger på Kupongen borde det väl VARA R för Rikstoto eller STL , jag vill i vart fall ha rikstotoloppen markerade när jag tittar på en häst karriär, det är ju ganska mkt tuffar i V75 lopp vanliga lopp |
|
2019-01-25, 13:20 | #2171 | |
Citat:
ATG-oddsen får/kan inte visas av ST. Alla bolag ska behandlas lika. Det var ju såhär ”alla” ville ha det... Om inte ATG köpt banprogrammen så hade vi inte haft oddsen där heller och heller ingen markering i huvudet på de lopp som ingår i V64/V65/V75 etc. |
||
2019-01-25, 13:42 | #2172 | |
Citat:
kolla Sir Q,C, hans stayerlopp har R, jo jag vet oddsproblematiken, ger en hel del info 2a till 32 ggr är många gånger en bättre prestation än vinst t 1,50 med Auto fr 3e |
||
2019-01-25, 13:52 | #2173 |
Jag håller med dig i allt, men nu är vi där vi är och parasiterna måste behandlas lika som det enda spelbolag som gör rätt för sig gentemot sporten. Tråkigt, men sant.
|
|
2019-01-26, 10:53 | #2174 |
Mirakelkuren med whiskey – här är hemliga receptet som kan bota din förkylning snabbt
Förkylning kan vara jobbigt att ha, speciellt när ingenting hjälper. Men nu enligt en amerikansk läkare kan en klunk whiskey lindra dina förkylningsbesvär. – Effekten på kroppen av att dricka whiskey kan hjälpa dig att lindra besvären, säger amerikanska läkaren Dr William Schaffner, ordförande för förebyggande medicin vid Vanderbilt University Medical Center till ABC News. När man är som mest förkyld är det svårt att se ljuset i tunneln, speciellt när ingenting fungerar. När du redan hunnit använda alla huskurer och googlat överallt, men besvären vägrar att lindras. Men då kommer glädjande besked. En specialkur med whiskey kan hjälpa mot din förkylning. En otrolig huskur med den magiska ingrediensen – whiskey ska kunna uträtta underverk, till viss del, enligt amerikanska läkaren Dr William Schaffner som är ordförande för förebyggande medicin vid Vanderbilt University Medical Center. – Det skulle inte ha någon effekt mot viruset självt, men effekten på kroppen av att dricka whiskey kan hjälpa dig att lindra besvären, säger han till ABC News och fortsätter: – Alkoholen gör att blodkärlen utvidgas en del och det gör det enklare vilket gör det lättare för dina slemhinnor att hantera infektionen. Hemliga knepet som får dig att slippa förkylningen nu avslöjat. Nedan följer ett recept på denna fantastiska kur: Ingredienser: 15 cl whisky Det är viktigt att du tänker på att drinken innehåller alkohol och att du bör ta det försiktigt. En drink fungerar, men tänk på att dricka ansvarsfullt. Tänk också på att detta kanske inte fungerar för alla, men det gör ingenting att testa. Mvh Uffe
2019-01-26, 12:52 | #2175 | |
Citat:
Skall man hårddra det hela vore det inte ens för svårt att från de spelbolag som skrivit avtal med ST göra en viktad spelprocent från samtliga spelformer som inkluderat det loppet.