Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-30, 12:21   #1

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Diverse inför V86 (håller den andra tråden renare)

Tipsettorna från de stora tidningarna till kvällens V86-omgång på Solvalla och Jägersro.

/Ronden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
johanl (+50), Gyllaren (+10), Flickepojken (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 12:22   #2

Helges avatar

Standard

Goops krönika i Aftonbladet.

Gyllaren (+10), Flickepojken (+2)
Gammal 2014-04-30, 12:25   #3

Helges avatar

Standard

Stig H har bara en till start i kväll, utanför V86, så bara hans system på Aftonbladet.

Flickepojken (+2)
Gammal 2014-04-30, 12:34   #4

Helges avatar

Standard

Alla V86 intervjuer från Aftonbladet.

V86-1

1 Photo Princess (Michael Lönborg) ska ha ett lopp i kroppen. Har inte varit ute på lite över en månad och är inte i toppform för dagen. Ska ha ett lopp i kroppen med tanke på ett lopp på Charlottenlund under Copenhagen Cup. Jag är nöjd med spår ett. Kan inte öppna men ska köra på innerspår. Vi får se hur det löser sig, säger Michael.

2 Onirique (Erwin Bot) har ett bra nummer. Hästen tränar bra och ska ha en god chans. Han är väldigt snabb från start och jag kör för ledningen. Det ska vara en bra vinstchans, säger Erwin.

3 Prawns (Kenneth Haugstad) fick ett bra spår på sprint här. Vi tror på en framskjuten placering, ­säger Roger Walmann.

4 Unleash Face (Christoffer Eriksson) har gjort två bra lopp efter lite frånvaro. Verkar i bra form för dagen. Fick ett vettigt läge också. Hon är hyfsat snabb ut. Ska helst ner till sargen och få ett snällt lopp eftersom det är några tuffa hästar med. Hon kan få en hygglig slant, säger Lars I Nilsson.

5 Avalon Spider (­Conrad Lugauer) gick godkänt i Stockholm. Inget speciellt. Från spår fem tror jag på en bra platschans nu, säger Markus Waldmüller.

6 Victory Power (­Stefan Söderkvist) sprang i passgång senast. Det var ­inget bra. Han är ute i de här gängen för att tjäna lite pengar. Fungerar han så kan han vara trea, fyra, femma ibland. Han får dra in sin deg så länge han får tävla. Skor senast. Barfota nu igen, säger Jan Hellstedt.

7 Pershing Bi (Joakim Sandkvist) var svag senast men kommer vara vassare nu. Fortsatt dåligt läge dock.

8 Staro Bobcat (Anders Zackrisson) är formen bra på men det har varit ett par lopp där det inte varit någon körning där framme. Då kommer han inte till sin rätt. Han blandar sig alltid med dem till slut om de kör, säger Tommy Zackrisson.

9 Truculent (Johnny Takter) blir det lite långt mellan starterna för igen men han jobbar fint här hemma. Han känns stark och ligger bra i puls i jobben. Jag har ­inte kört så fort med honom eftersom han fått lite bakslag efter de här starterna. Får helt enkelt löpa honom i form, säger Lars I Nilsson.

10 Cherion Tooma (­André Eklundh) var jätteduktig senast och har formen på topp men det är sämre ­läge och betydligt bättre motstånd nu. Vi har kört ­henne jättemycket barfota men när vi satte på skorna senast blev det mycket bättre. Det blir samma balans nu, säger Peter Bronsman.

V86-2

1 Finally Famous (Per Lennartsson) har ett bra läge. Klart att det är bra hästar med men han är inte så tokig själv heller. Han är uppåt, säger Reijo Liljendahl.

2 Cupcake U.S. (Björn Goop) STARTAR EJ

3 Re Doc (Åke Lindblom) satt fast senast. Det ska han inte behöva göra nu från ett perfekt läge. Därmed ska han ha en bra vinstchans nu, säger Åke.

4 Screen Height (Stefan Melander) kan en del men det är hårdare emot nu.

5 Poochai (Erik Adielsson) gjorde ett bra lopp senast men rullade tyvärr över och galopperade i den snabba avslutningen. Visade i alla fall att toppformen närmar sig. Möter flera bra hästar men min är bra också. Hoppas att han slutar bland de tre, säger Svante Båth.

6 Final Oak (Jorma Kontio) blev årsdebuten inte riktigt som vi hade tänkt oss för med en galopp 800 kvar. Det var förvånande. Någonting var det som störde. Jag har fixat till honom ­efteråt och han känns jättepigg. Tillbaka till optimal balans nu, säger Henrik Hoffman.

7 Charrua Forlan (Hans-Owe Sundberg) har varit jätteduktig. Nu fick han spår långt ut men han har gjort det jättebra. Hoppas vi kommer vettigt på det och är i matchen igen. Är fortsatt ­lika fin, säger Hans-Owe.

8 Dewey Luvs Britt (Jim Oscarsson) var förbättrad senast. Gjorde ett bra lopp. Borde vara lite bättre igen men fick ett tråkigt läge som fan, säger Jim.

9 Ruhuna Tea (Örjan Kihlström) var fantastiskt fin senast då han vann på 11,5. Verkligen en imponerande avslutning ute i spåren. Allt ser fortsatt fint ut efter det. Han möter flera riktigt fina hästar och har fått ett lurigt utgångsläge men ska ­ändå ses med segerchans, säger Stefan Hultman.

10 Jane’s Hugo (Thomas Dalborg) är allt bra med. Jag ska sätta på ett annat huvudlag den här gången. Man ska ha tur med loppet men han är rätt bra i ordning, ­säger Dan Gustavsson.

11 Amazing Man (Veijo Heiskanen) har tränat bra inför årsdebuten. Jag har varit på banan två gånger och kört 18-jobb. Hästen är förberedd och bra i ordning. Spår elva gör att jag kör lite försiktigt. Visst kan han vinna men det blir främst ett lopp i kroppen nu, säger Veijo.

12 Djali Boko (Per Nordström) skyggade efter 75 senast för ett stänk. Därav galoppen. Bakspår är positivt då det blir felfri avgång och han känns bra i form. Blir det drag kan han komma in i matchen, säger Per.

V86-3

1 Hertig Rols (Svend Dyhr­berg) känns okej. Det gör han absolut. Perfekt läge. Blir full laddning från start. Tror inte att de tar ledningen ifrån honom. Han är bäst i ledningen och jag kommer köra där, säger Svend.

2 Jarl af Solnäs (Peter Untersteiner) var fin senast. Var ett billigt lopp men han gjorde det bra. Jag tror att han är på g. Medelsnabb ut. Ingen spetskandidat men är som sagt på g, säger Peter.

3 Kandelaber (Peter Ingves) har framspår i alla fall. Senast var det stolpe ut. Jag hoppas att vi kan ta igen det nu. Men det här är ett hårdare lopp. Jämnare. Vi får se, säger Björn Lindblom.

4 Seven Jersey (Anders Christiansson) är snabb ut. Spetsfavorit. Taktik? Tidig.

5 Samson Kaski (Johnny Takter) är en rejäl herre som kan tvingas till grovjobb.

6 Rya Spin (Allan Kristensen) kommer att vara förbättrad jämfört med senast. När hon vann på Åby var banan för hård för henne och efter det har hon haft lite problem. När hon är i fin författning kan hon vinna det här loppet, säger Allan.

7 Oldwildwest (Thomas Uhrberg) är det bra med. Formen tror jag är i ­ordning. Verkar fin i jobben i alla fall. Funderar på att prova jänkar­vagn. Chanserna är ­goda, säger Bengt Holm.

8 Tax Free (Ken Ecce) ­verkar det bra med så här långt. Han har vilat efter vintern men verkar okej igen. Jag tror att han behöver lopp och spåret kunde givetvis varit bättre. Har problem med humöret och vill gärna gå från start, säger Ken.

9 Main Offender (Lutfi Kolgjini) körde jag jobb med i fredags. Jag var nöjd. Spåret kan passa henne. Hon är snabb nog för att vara med. Det här är en fin märr som har fått för dålig utdelning, säger Lars Thornberg.

10 Magic Your Way (Conrad Lugauer) fick bakspår igen. Hade det senast också men gjorde det jättebra. Om han har lite tur i loppet kan han hamna långt fram. Det är en jättebra häst men från läget är det ändå svårt, säger Markus Waldmüller.

11 Lass Lion (André Bakker) har inte infriat förväntningarna den här säsongen. Ett dåligt läge gör att vi får ligga lågt. Han måste fungera först. Var inte bra senast, säger Carsten Hansson.

12 Windson Yankee (André Eklundh) är allt bra med. Nöjd med honom i jobben. Vi kanske sparar hovarna till pokalloppen. Det är de som gäller. Man kan hoppas att det blir lite fart och att han går bra till slut, säger Camilla Jansson.

V86-4

1 Ramona Halbak (­Daniel Olsson) är det bara bra med. Perfekt läge gör att det ser bra ut på förhand. Klart att det är tufft emot. På full väg tror jag att hon gör sig bäst i ryggar. Fyra, femma, säger Niclas Torstemo.

2 Pigtails (Ulf Ohlsson) frontar och vinner igen.

3 Monas Ragazza (Ove Berglin) har tagit senaste loppet på bra sätt. Bra spår men bakhästarna brukar vara bra. Sedan är det 2 100 också men hon har mognat, säger Hans Östberg.

4 Chiquellinne (­Mattias Djuse) håller bra form känns det som. Tränar bra. Fick tyvärr gå i spets senast över lång distans och tröttnade lite då. Hon är bättre än raden, säger Mattias.

5 Global on Fire (Jonas Moberg) har varit fin. Galoppen är mitt fel. Jag blev för ivrig och hon slog ihop. Kör på säkerhet nu. Inte sämre än de andra, säger Jonas.

6 What a Supergirl (Johan Untersteiner) känns otroligt fin och tränar bra. Relativt rapp iväg. Bör komma vettigt till. Jag vågar inte sticka ut hakan allt för långt nu, säger Johanna Karlsson.

7 On the Ball (Sören Eriksson) är det bra med. Jag tycker hon är i bra form. Tar hon pengar så är jag nöjd, säger Annelie Leander.

8 Geisha Sund (Robert Bergh) har haft en liten paus efter vinsten. Allt verkar bra. Lite känslig bakom hästar. Så det här är lite lurigt, säger Jimmy Jonsson.

9 Marie Sisu (Örjan Kihlström) blev det fel för senast men hästen har bra form. Vi försöker få ett rygglopp. Pullar inte där, säger Ari-Pekka Pakkanen.

10 Freja Sund (Erik Adielsson) gick bra senast. Fick stryk av en bättre häst. Inget att säga om. Formen är bra men är beroende av sina lopp på rulle. Vid gardering, säger Pär Pergenius.

11 Echo’s Girl (Jorma Kontio) hoppade i omstarten senast. Får glömma det. Känns fin i träningen. Svårt spår, säger CG Björkroth.

12 Hey Honey (Thomas Dalborg) måste ha stor tur.

2 160 meter

13 Engla Håleryd (Tony Wallin) är stark och rejäl. Men det är inte så lätt att stå med tillägg på snabba banor, säger CG Björkroth.

14 Blended Bellouet (Björn Goop) fick ett snällt lopp senast och gick i mål med fullt om krafter kvar. Har ett helt fält att runda. Inte lätt, säger Ola Frisell.

15 Paranoia (Olga ­Sehlova) får svårt att runda alla.

V86-5

1 Best Well (Erwin Bot) är en fin märr som vi får se hur hon tävlar här i Sverige. Hon kommer hit från Holland bara för det här loppet. Vi fick ett trevligt startnummer men jag har svårt att sätta in henne här. Jämfört med Holland måste hon höja sig för att duga, säger Erwin.

2 Sparkled Face (Lutfi Kolgjini) var jag jäkligt nöjd med i fredagsjobbet. Blir farlig från ett bra spår. Passa henne. Formen är bra. Är klart värd en varning nu, ­säger Lars Thornberg.

3 Check in Blågul (­Johnny Takter) gick inte alls som förväntat senast. Vet inte vad det var med henne. Hon känns bra och jag hoppas att det går bättre nu. Blir jänkarvagn och halvstängt nu, säger Emma Bjerkås.

4 O’Malley’s Tös (Mikael Pilenberg) verkar allt jättebra med. Jag är nöjd med formen. Verkar bättre och bättre faktiskt. Jättenöjd med läget och inte det värsta motståndet. Ska ses med chans, säger Mikael.

5 Deli Deli (Peter Untersteiner) är jättebra. Hon hänger med vilka som helst nu. Peter är en nygammal kusk. Det är ett bra spår och hon är snabb ut. Ska kunna hitta en bra position tror jag, säger Lennart Olofsson.

6 Dame Ella (Kasper K Andersen) verkar det bra med. Hon har bra form som sjuttsingen för dagen. Senast galopperade hon i en väldigt snabb öppning. Bara snubblade till. Känns jättefin och det ska bli spännande. Tror hon räcker bra, säger Tomas Malmqvist.

7 Blazie Silvio (Peter Ingves) fick spår sju och det är lite långt ut. Formen är bra. Hon får smyga med där så får vi se hur långt det räcker, säger Mats Rånlund.

8 Exotic Sund (Thomas Uhrberg) gick bra senast. Hon har gått bra. Lite lättare emot den här gången men å andra sidan ett sämre läge. Jag är ändå inne på att hon vinner snart igen. Jag tycker att hon ska räknas. Kan absolut dyka upp i striden med lite flyt, säger Thomas.

9 Soffi Knock (Michael Lönborg) gick bra senast när hon var uppanmäld. Det kan vara en blufftid. Alla springer fort nu. Hästen avslutade bra och det är lite mer hennes klass nu även om hon fortsatt är lite uppanmäld, säger Michael.

10 Jolene af Solnäs (Kenneth Haugstad) verkar bra. Hon tränar bara på normalt nu mellan starterna men det känns som innan förra starten. Det blir inga ändringar. Jag hoppas att hon är som senast och hoppas på det bästa. Om det löser sig lite vettigt kanske hon kan få lite utdelning, säger Charlotta B Svensson.

V86-6

1 Global Reality (Björn Goop) var vi jättenöjda med i debuten för oss. Mötte några riktigt bra hästar då men tog på dem hela vägen in. Var mycket men inte tufft jobbad, säger Ola Frisell.

2 Kickans Girl (Roger Pettersson) är det mycket bra med. Formen är kanon. Kan inte bli bättre just nu. Uppgiften är ungefär som senast. Hårt motstånd men bra läge. En bra platschans, säger Christer Jonsson.

3 Snow Flake Goj (Torbjörn Jansson) fick ett bra läge. I årsdebuten hade hon sämsta möjliga. Den starten är bara att glömma. Alltig blev fel då. Kändes jättefin. Sedan har det inte funnits några lämpliga lopp. Så hon har fått vänta. Känns jättefin, säger Sten O Jansson.

4 Rightkindoftrouble (Örjan Kihlström) var godkänd senast. Eller bra. Det blev ett tufft lopp på en bra tid. Tränar på som han ska och känns väldigt fin. Går framåt, säger Peter Norman.

5 Snow Breeze W.F. (Robert Bergh) var rejäl senast och är fin efter det. Lever på styrkan, är inte så snabb ännu. Jag tror på en bra insats och en bra placering här, säger Jimmy Jonsson.

6 M.T.Jest (Ulf Ohlsson) var klart positiv i årsdebuten. Avslutade bra efter snäll ­resa. Normalt ska han ­vara ännu bättre med loppet i kroppen. Jag både hoppas och tror på en stark insats. Min gör alltid sitt och med rätt resa dyker han säkert upp i platsstriden. Barfota bak, säger Svante Båth.

7 Explosive de Vie (Jim Oscarsson) har tränat bra men inte så mycket. Ska få starta igång. Fel läge. Det är bara att smyga med och se vad som händer, säger Jim.

8 Ronato (Christian Cracchiolo) fick ännu sämre läge. Gjort bra lopp men får nöta på tills han hittar form, säger Jim Oscarsson.

9 Chocolate Day (Jorma Kontio) är en fin häst som kommer med bra resultat från i fjol. I debuten för mig var han ivrig och hoppade direkt. Tränar fint och har bra kapacitet men vi ligger lågt, säger Frode Hamre.

10 Sloppy Joe (Erik Adielsson) har varit fin och gjort det bra i de här två loppen som han vunnit utan att behöva pressas. Enkelt ­båda gångerna. Imponerade verkligen senast. Känns jäkligt fin i jobben efteråt. Normalt är han minst en klass bättre än Rightkindoftrouble, säger Peter Norman.

11 Elliot Boko (Leif Witasp) STARTAR EJ

12 Alvena Uni (Linda Artursson) hade inget annat lopp att gå i. Därför fick hon gå ut här. Körs snällt, säger Leif Witasp.

V86-7

1 Runaway (Axel Jacobsen) har haft lite paus men är väl förberedd. Tränar bra. Har gått så många tunga lopp att det ska bli skoj att ­köra honom på innerspår. Det blir barfota runt om. Inte helt chanslös, säger Axel.

2 Trust Launcher (Peter Untersteiner) gjorde sitt livs bästa lopp senast. Jag var mycket nöjd med honom och allting ser bra ut. Inte snabb ut men ska kunna vara en bit fram, säger Peter.

3 Certification (Anders Zackrisson) har gjort två bra lopp. I och för sig var han lite sämre senast. ­Utan någon orsak. Det var inte det där lilla extra. Luddes är för svår men i övrigt är han lika bra som de andra, säger Tommy Zackrisson.

4 Rex O’Malley (Peter Ingves) går inte att tro på här.

5 Archangel Am (Lutfi Kolgjini) har passande förutsättningar här och ingenting säger att formen ska vara dålig nu. Han är som tidigare och blir svårslagen, säger Lars Thornberg.

6 Aboy from Above (Jörgen Sjunnesson) håller sin fina form. Ska ha en plats­chans. Går barfota runt om, säger Dennis Olsen.

7 Ingo Rols (Stefan Söderkvist) har en känslig punkt precis i starten. Det går inte att ta i honom då. Då drar man honom i fel. Har smygform, säger Linda Olsson.

8 Indian Shore (Kenneth Haugstad) är jag sugen på att köra barfota men nu när han fick det dåliga läget tror jag att han går med skor. ­Inte startat på två månader heller. Han får gå lite till slut nu, säger Ola Karlsson.

9 Tell You Off (Olof Thorson) känns helt okej men han möter alldeles för bra hästar. Går inte att tro på någon framskjuten placering. Då får man vara Åke Lindblom eller någon och det är jag inte, säger Olof.

10 Crizzly Bear (Erwin Bot) har tävlat väldigt bra de två senaste gångerna i Holland. Mot ganska bra motstånd. Han ska ha chans att ta fina pengar men jag tror att det blir svårt att slå Archangel Am hur som helst. Trea, fyra hoppas jag, säger Erwin.

11 Eros Cane (Johnny Takter) var jag nöjd med senast. Hade varit ifrån, var behandlad och tunt jobbad men gick anständigt. Borde vara snäppet bättre nu men kan ändå aldrig slå Luddes häst, säger Lars I Nilsson.

12 Rocky Egedal (­Joakim Lövgren) bröt ut i sista sväng senast och galopperade. I fin form. Spåret är tungt men han tål att göra en del själv. Blir det överpace har han sin bästa del till slut, säger Birger Jörgensen som brukar köra.

V86-8

1 Katla Celeber (Örjan Kihlström) har gjort bort sig i årets två starter. Om hon sköter sig gör hon ett bra lopp men ska ses som ett förberedande lopp inför kvalen till Drottning Silvias, säger Roger Walmann.

2 Neona Princess (Erik Adielsson) gick bra i årsdebuten. Allt ser bra ut. Jag tror att hon ska gå bra från ett fint startspår. Tror att alla mina tre kommer gå bra, säger Peter Untersteiner.

3 Denim Boko (Per Nordström) gjorde ett jättebra lopp senast. Lite syra sista biten men känns jättebra efter. Får ett lopp till innanför västen innan vi kör kval till Drottningens pokal. Räknar med bra chans, säger Per.

4 My Gliding Angel (Björn Goop) var bra senast. Felade tyvärr. Återupphämtningen var förstklassig. Möter tuffa märrar men är inte så tokig, säger Ola Frisell.

5 Mellby Briolett (Johan Untersteiner) börjar att hitta formen nu. Är en av ­flera som kan vara med i ­striden men det här ska i första hand ses som ett uppbyggande lopp inför kvalen till Drottning Silvias Pokal, ­säger Roger Walmann.

6 I Am Unique (Pasi Aikio) hade jag inga större krav på senast. Har gått fram rätt rejält med det men är inte med i någon segerstrid än. Jag är nöjd om hon gör ett bra lopp, spurtar fint och tjänar pengar, säger Pasi.

7 Room to Go (Hans-Owe Sundberg) var klart godkänd senast. Höll bra. Har ett utsatt läge. Får se vad hon kan, säger Hans-Owe.

8 Blue Martini Ås (Torbjörn Jansson) debuterade nyligen med seger på ett bra sätt på kort distans. Det är bättre emot här och ett åttonde spår drar ner förväntningarna något. En fin häst, säger Roger Walmann.

9 Windy Ways (Daniel Redén) gick bra i skymundan senast mot bra hästar. Ska gå framåt. I grund och botten ska hon kunna matcha de här hästarna men jag vet inte om det är för tidigt än, säger Pär Pergenius.

10 Single Sock (Jorma Kontio) är väldigt bra. Senast blev hon hetsig på full distans och hade en ­kraftig halsinfektion. Så då gav hon sig till slut. Har mött bra hästar i norska silverdivisionen, säger Frode Hamre.

11 Talk the Talk (Stefan Melander) skrällvann senast.

12 Rugiada dei Rex (Ulf Ohlsson) var bra även senast och går ända in i mål. Kanske är så att hon behöver få det lite mer serverat nu när hon möter allt tuffare motstånd. Tyvärr så blev utgångsläget sämsta tänkbara, säger Stefan Hultman.
.

Martin Berg
Flickepojken (+2), Fulsprit (+3)
Gammal 2014-04-30, 14:09   #5

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Flyttar det här inlägget. Förlåt, såg inte att detta var en ren infotråd!

Senast redigerad av doob den 2014-04-30 klockan 16:46. Anledning: fel tråd
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 14:21   #6

Helges avatar

Standard

Klicka här, krävs ingen inlogg.
http://www.spelvarde.se/tips/v86/solvalla-2014-04-30

Intervjudelen alltid mycket läsvärd, hinner ni inte allt så kika på den iaf.

benny28hbg (+5), solum (+5), Cleon_9 (+5), Flickepojken (+2), Fulsprit (+5)

Senast redigerad av Helge den 2014-04-30 klockan 14:23.
Gammal 2014-04-30, 15:06   #7

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Helge i högform =)
benny28hbg (+1), Flickepojken (+2)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 15:29   #8

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Helge i högform =)
Underbar ledig dag med fintrav till kvällen

Kan inte säga speltarmen drar speciellt mycket men fin sport och kall bira på det - MUMS. Tänker absolut inte
stå ute vid någon brasa och sjunga in våren.
Älskar V86Express.

Passar på att önska alla Sharpsare en trevlig Valborg och lycka till med spelen.

Skål!

kocken (+8), Flickepojken (+2), Fulsprit (+1)
Gammal 2014-04-30, 15:35   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tänker absolut inte
stå ute vid någon brasa och sjunga in våren.

Passar på att önska alla Sharpsare en trevlig Valborg och lycka till med spelen.

Skål!

Dito!
Gammal 2014-04-30, 15:41   #10

Standard

Det kanske är läge att väcka upp chatten ikväll? Om det är några som ska vara online dvs?
Gammal 2014-04-30, 15:45   #11

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Det kanske är läge att väcka upp chatten ikväll? Om det är några som ska vara online dvs?
Gärna det, jag kommer vara onliners.

Tjo, till sen så alla blir inbjudna.

Gammal 2014-04-30, 16:09   #12

Standard

Ska se om det blir lugnt här ikväll så hinner jag fixa det på jobbet, kanalen är igång iaf så bara en guide som behöver skrivas med en länk i =)
Helge (+3)
Gammal 2014-04-30, 16:18   #13

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite getingsnack:

TVÅ TROLIGA PÅ V86 I KVÄLL

9 RUHUNA TEA

Urläcker pålle som flög fram till seger senast. Det såg inte tomt ut heller och trots ett bakspår måste han ha jättechans att runda samtliga i V86-2.

* * *

5 ARCHANGEL AM

Archangel Am (V86-7) är stark som en björn. Han föll på målfoto i ett V75-lopp. Motståndet är enklare i kväll. Spik!

TVÅ ROLIGA PÅ V86 I KVÄLL

3 PRAWNS

Ledningen är guld värd den här årstiden. 3 Prawns körs nog till ledningen i V86-1 och blir sedan inte lätt att ta ned.

* * *

9 WINDY WAYS

En intressant rysare i V86-8. Stall Redén håller henne högt och meddelar att hon kommer att gå framåt rejält med det förra loppet.

TVÅ AVSLAG PÅ V86 I KVÄLL

7 CHARRUA FORLAN

Har varit fin på slutet och kommer att dra på sig en hel del spel i V86-2. Men spåret är tråkigt och han möter Ruhuna Tea...

* * *

2 SPARKLED FACE

Lutfi Kolgjinis Sparkled Face (V86-5) har ett passande läge och får kanske överta ledningen. Men hur är det med formen?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 16:21   #14

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Från expressens tidning:

http://extra.expressen.se/pdf/V86_140429_del1.pdf
http://extra.expressen.se/pdf/V86_140429_del2.pdf
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 20:46   #15

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Missade tyvärr denna tråden tidigare.

Riktigt bra jobbat av var och en av er men mest till Helge som är Kung..att dela med sig av sin information..
Helge (+5)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td