|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-27, 19:11 | #1 |
Sveriges tre främsta tipsters
Jag går in på spelvärde.se
Tips till V75 och V86 av Sveriges tre främsta tipsters. Ludvigsson, Björk och Timonen. Har dom ingen skam i kroppen? |
|
2014-04-27, 19:34 | #2 |
Kan du utveckla detta?
Hade de fel igen menar du? |
|
2014-04-27, 19:55 | #3 |
Han menar nog att det är skam av sidan att nämna de tre som Sveriges tre främsta travtippare, speciellt då de inte lyckats särskilt bra med sina spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) Senast redigerad av AndyMart den 2014-04-27 klockan 20:00. |
|
2014-04-27, 20:00 | #5 |
Timo håller jag väl ganska högt men dom övriga 2 har jag noll koll på.
|
|
2014-04-27, 20:32 | #6 |
Tyvärr är ju branschen ganska ointresserad av att mäta sin skicklighet mot varandra i något slags tävling med seriöst upplägg. Det är inte bara rädslan över att någon skall lyckas bättre än dem, risken är att spelarna ser att deras avkastning inte är bättre än slumpen totalt sett.
2014-04-27, 20:46 | #7 |
Det är ju ett högst subjektivt påstående dom gör. Hur definerar man Sveriges bästa tippare på trav ? De som inte spelar alls slår väl 95 procent av dom som spelar på hästar för med världens högsta spelavdrag på travspel som vi väl har i Sverige går nog 19 av 20 spelare back i längden hos atg. Dom som inte gör det är dom som spelar väldigt selektivt (gäller ingen betaltjänst som spelar varje dag eller varje omgång och ungefär lika stora system varje gång) eller dom som får in storvinsten.
V75 och V86 som spelvärde satsar mest på är nog de svåraste spelen att gå plus på. Speciellt V75. Loppen är så sönderanalyserade att det krävs en enorm tur och skicklighet för att vara 35 procent bättre än medelspelaren i längden (spelavdraget är 35 procent). Alla betaltjänsterna går med enorma underskott på spelförslagen långsiktigt så om definitionen på Sveriges bästa travtippare är den som vinner mest så finns ingen av dom med på några topplistor. Men spelvärde.se ligger högt upp på min lista när det gäller läsvärde i det material dom säljer eller kommer att sälja för dyra pengar. |
|
2014-04-27, 20:59 | #8 |
Det är ju såklart helt omöjligt att mäta vem som är bäst på att tippa på trav. Framförallt när det handlar om streckspel med jättevarians.
Samtidigt handlar det om att sälja in en produkt, skapa intresse och att bygga varumärke. Det finns väldigt många företag som använder sig av sånna här subjektiva bedömningar/uttalanden i sin marknadsföring. Senast redigerad av NicklasJ den 2014-04-27 klockan 21:01. |
|
2014-04-27, 21:15 | #9 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Tittar man på spelarnas chansvärdering av deras bägge spikar ska de gå in 1-2 ggr / år
tror att de själva siktar på 3-4 åtminstone för att slå kollektivet Den som förväntar sig vinst varje månad när man chansar hoppas på för mycket Grabbarna är ute efter stora pengar
2014-04-27, 21:24 | #10 | |
Citat:
Just precis - och samtidigt är vi svenskar ofta så bleka och beiga... Jag menar "Sveriges tre främsta tipsters (tippare)"..... vad är det?? Man får ju sticka ut näbben lite och hävda Världens tre bästa travtippare!!