Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-26, 10:22   #1

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gratis Banprogram

Banprogrammen har ju alltid kostat men Svensk Travsport har nu lanserat de gratis för allmänheten på denna länk:

https://www.travsport.se/tavlingskalender

Vad tycker ni, bra eller dåligt?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 10:30   #2

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Jag gillar det.

Skriver jag ut det hemma på laserskrivaren i svart/vitt är jag nere under 5kr i utskriftskostnad. Tar jag bort sidorna som inte innehåller startlistor så är jag nere under 3kr, och jag kan skriva ut programmet i princip när startlistorna är klara.
Gammal 2014-04-26, 10:33   #3

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5600
Standard

Jag vill gärna ha ett "riktigt" program om jag är på banan, praktisk storlek och håller ihop bra.

Men hemma kvittar det, går alldeles utmärkt med ett A4 ark.

Jag har inga problem att köpa programmet, kostnaden alltså, men det finns ju inte program att köpa, lokala banan kanske v75 och V86 , i övrigt är det svårt att hitta program även i storstäder.

Klart det är bra Alla kan numera komma åt alla program ( förutsättning att man har dator+skrivare och internet )

Själv har jag kört denna under lång tid , lite mer plats attanteckna på, V86 programmet är ju en mardröm, finns ju knappt plats skriva ordningsföljd och odds. totalt misslyckande anser jag.
https://www.rikstoto.no/Program/Programutskrift-PDF/
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td