Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-22, 01:05   #1

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

V86 23/4

Så var det dags igen för min lilla diva Bearhawaii. Tanken var efter förra V7 segern att han skulle få lite "vila" inför kungapokalskval 15/5. Både jag och Svante trodde att de senaste tuffa loppen satt sig i honom och att han behövde återhämtning..vi hade jävligt fel! Svante ringde mig i tisdags, han hade precis kört jobb med hästen. Bearhawaii var "magisk och helt fruktansvärt fin", Svante är inte den som sprider ord eller ens ringer efter ett jobb, jag har ALDRIG hört honom så lyrisk som han var efter detta jobb, "han känns som en gummiboll, urläcker, mjuk, fin och starkare än innan senaste loppet".

Hästen utvecklas kraftigt just nu och detta kommer att bli en mkt spännande säsong. Vad innebär allt detta inför onsdag? Jo, vi bestämde att han skall ut i ett lopp innan kvalet. Lämpligt var att hitta ett lopp med ca 3 v kvar innan kval, helst på hemmaplan så vi slipper resa med hästen. Sen om han vinner på onsdag eller inte, det får ni själva ta ställning till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+10), Flickepojken (+2), oinkk (+5), zamora_79 (+5), heddari (+5), Greven-plast (+5), jazboy (+3), boozty (+10), barkman (+10), JonathanH87 (+50), MattiasB75 (+5), DIF (+10), Fulsprit (+10), NicklasJ (+3)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 11:06   #2

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1722
Standard

Härlig information! Känns som en bra spik i min bok. Då får man se din häst live för andra gången imorn
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 11:45   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Härlig information! Känns som en bra spik i min bok. Då får man se din häst live för andra gången imorn
Jag kommer inte att spika.
Flickepojken (+2), Gyllaren (+1)
Gammal 2014-04-22, 12:21   #4

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

[

Du har lyckats köpa en av de mest lovade hästar jag sett
Ett mysterium de sålde, kanske var de trötta öå galopperna ?
Hursomhelst, ett jävla monster är han
Om allt funkar kan det bära till stjärnorna
Elitloppet 2016 !!!

QUOTE=varulv;337383]Så var det dags igen för min lilla diva Bearhawaii. Tanken var efter förra V7 segern att han skulle få lite "vila" inför kungapokalskval 15/5. Både jag och Svante trodde att de senaste tuffa loppen satt sig i honom och att han behövde återhämtning..vi hade jävligt fel! Svante ringde mig i tisdags, han hade precis kört jobb med hästen. Bearhawaii var "magisk och helt fruktansvärt fin", Svante är inte den som sprider ord eller ens ringer efter ett jobb, jag har ALDRIG hört honom så lyrisk som han var efter detta jobb, "han känns som en gummiboll, urläcker, mjuk, fin och starkare än innan senaste loppet".

Hästen utvecklas kraftigt just nu och detta kommer att bli en mkt spännande säsong. Vad innebär allt detta inför onsdag? Jo, vi bestämde att han skall ut i ett lopp innan kvalet. Lämpligt var att hitta ett lopp med ca 3 v kvar innan kval, helst på hemmaplan så vi slipper resa med hästen. Sen om han vinner på onsdag eller inte, det får ni själva ta ställning till.[/QUOTE]
Gammal 2014-04-22, 13:53   #5

Standard

Citat:
Du har lyckats köpa en av de mest lovade hästar jag sett
Ett mysterium de sålde, kanske var de trötta öå galopperna ?
Hursomhelst, ett jävla monster är han
Om allt funkar kan det bära till stjärnorna
Elitloppet 2016 !!!
Tack för dom orden! Ja, jag har stora förhoppningar och det ska bli ruskigt spännande att satsa främst mot sprintermästaren i år. Hästen är ju kopiöst stark och passar bättre på 1600 än 2600, folk har svårt att förstå det just pga hans styrka. Han kan gå i ett hårt tempo hela vägen på sprint. Drar vi ett bra spår i heatet så kommer det bli åka av...
Fulsprit (+3)
Gammal 2014-04-22, 14:46   #6

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Glada nyheter till alla anhängare av ATGs onsdagspolitik! Morgondagens V86-Direkt sänds för första gången i betalkanalen TV4-Sport.

Premiäryra!

Konsten att maximera intäkter. Ha två kanaler, flytta innehåll/program fram o tillbaka mellan de båda kanalerna och tvinga därmed kunderna att betala för båda.

Känns helrätt att planera in en joggingtur i morgon kväll.
Gyllaren (+2)
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 18:16   #7

Gyllarens avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1
Standard

Mina spikar imorgon blir Tricky Track och Royal Apanage
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 21:28   #8

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Glada nyheter till alla anhängare av ATGs onsdagspolitik! Morgondagens V86-Direkt sänds för första gången i betalkanalen TV4-Sport.

Premiäryra!

Konsten att maximera intäkter. Ha två kanaler, flytta innehåll/program fram o tillbaka mellan de båda kanalerna och tvinga därmed kunderna att betala för båda.

Jupp - joggingturer gillar vi... men kanske blir det på dan istället - i solskenet..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 21:41   #9
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Jupp - joggingturer gillar vi... men kanske blir det på dan istället - i solskenet..

iof sol kl 19.00 oxå, det är vår nu vettu.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 22:52   #10
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg

Premiäryra!

lr så lassar du in ett 50 sek-lir på atg.se så får du tillgång till atg-live via datorn...
Gammal 2014-04-22, 23:15   #11

Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
lr så lassar du in ett 50 sek-lir på atg.se så får du tillgång till atg-live via datorn...
För info så funkar det även om du vinstbevakar hos ombud.
Skuumberg (+20)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 23:20   #12
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Ok, tack, även om ja inte besökt ngt ombud de sista 2 åren...ngn annan har garanterat användning av den infon !!
Gammal 2014-04-23, 09:43   #13

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1681
Standard

Citat:
Hur gör man rent konkret sådan vinstbevakning? Jag försöker spela mer och mer hos ombud då jag upptäckt att det är enklare att "tilta" om man har ett ATG-konto....
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 10:05   #14

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Omsättningen ner 2 mille direkt ???
Lira inte, visa ert förakt
Gammal 2014-04-23, 10:11   #15

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 10:49   #16

Helges avatar

Standard

Ännu mera info kring detta och varför samt framtidens sändningar.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18762788.ab
Klanke (+5)

Senast redigerad av Helge den 2014-04-23 klockan 11:55.
Gammal 2014-04-23, 11:01   #17

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skuumberg Visa inlägg
Hur gör man rent konkret sådan vinstbevakning? Jag försöker spela mer och mer hos ombud då jag upptäckt att det är enklare att "tilta" om man har ett ATG-konto....
Man registrerar spelet med körkort (eller annat id tror jag), meddelar att man vill ha vinstbevakning. Och så hoppas man personalen i kassan vet hur man gör Fick förklara för folket på Coop(närmaste ombudet)...

Registrerar nästan alltid när jag spelar hos ombud bara för att det ska bli smidigt om man vinner...
Skuumberg (+10)
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 11:04   #18

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
helge har du nån info om Molle? ska vi spika den ikväll?? tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 11:19   #19

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Testar endast för åttarättspotten. Lite vanskligt med fyra spikar, men det ser rätt enkelt ut.

1) 1,4,6
2) Spik 2
3) Spik 8
4) Spik 4
5) 1,3,4,5,7,8,9,11
6) Spik 1
7) 1,2,4,5,8
8) 3,4,5,8,9,13,14
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 11:43   #20

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg

Här står väl det mesta

http://www.travtipset.se/infor-v86-m...-hemma-eliten/
Gammal 2014-04-23, 11:46   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Man registrerar spelet med körkort (eller annat id tror jag), meddelar att man vill ha vinstbevakning. Och så hoppas man personalen i kassan vet hur man gör Fick förklara för folket på Coop(närmaste ombudet)...

Registrerar nästan alltid när jag spelar hos ombud bara för att det ska bli smidigt om man vinner...
Om ni behöver förklara så är det 3e knappen från vänster nere i vänster hörn, följt av "vinstbevakning" sen om ni vill använda körkortet (går inte med annan id) så väljer kasören det (får ett val mellan atg kort och körkort) sen scannar kassören körkortet. Klart...

Det är förvånande hur låg kompetensen ibland är hos oss ombud, var på en ok mack för några månader sen och skulle köra ett andelsspel med några kompisar och fick förklara hur dom skulle göra detta.
Gammal 2014-04-23, 11:59   #22

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Om ni behöver förklara så är det 3e knappen från vänster nere i vänster hörn, följt av "vinstbevakning" sen om ni vill använda körkortet (går inte med annan id) så väljer kasören det (får ett val mellan atg kort och körkort) sen scannar kassören körkortet. Klart...

Det är förvånande hur låg kompetensen ibland är hos oss ombud, var på en ok mack för några månader sen och skulle köra ett andelsspel med några kompisar och fick förklara hur dom skulle göra detta.
Så sant, men det som jag upplevt som svårast på många ställe är om man bevakat sitt spel och vill annulera. Inte många som klarar av. Oftast är svaret det går inte annulera när du bevakat, tyvärr
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 12:04   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Så sant, men det som jag upplevt som svårast på många ställe är om man bevakat sitt spel och vill annulera. Inte många som klarar av. Oftast är svaret det går inte annulera när du bevakat, tyvärr
Det är inte mycket svårare än att makullera vanligt.

När man makulerar får man upp frågan ATG-Kort / Körkort / Ej kort.
Tex om man använt körkortet så väljer man körkort, scannar körkortet och sen får man upp en fråga om man verkligen vill makulera spelet, tryck ja och det är klart. Inte avancerat alls...
Gammal 2014-04-23, 13:03   #24

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Alla spel är väl undwrbyggda
vadå makulera
spela inte alls om koll saknas
Gammal 2014-04-23, 13:31   #25

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Alla spel är väl undwrbyggda
vadå makulera
spela inte alls om koll saknas
Tex. Spelar en trio endast den som 1,2,eller 3, hästen stryks innan loppet ska gå, så vad skulle du göra som har svar på allt
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 13:35   #26

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Tja....

"Han kommer att gå med träningsbalans, alltså samma skor som han går med i jobben. Det är ganska tunga järnskor och något av en säkerhetsbalans. Huvudsaken är att han fungerar."

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-04-23, 13:56   #27

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1177
Standard

Hej Steff, du har inte skrivit på över en vecka, skriv gärna något eller kommentera ... Okej rå.

v86-1
TRE HETA --ARIEL TVÄTTAR RENT
A 6 B 1-4 C 3-2-5

Analys: Tre hästar med chans. 6 Ariel Boko har läge att mosa alla nu, som hon försökte senast, men då var det Monster Drive i spets och ingen sån hårding idag. 1 och 4 gasar om spets inledningsvis. Båda är bäst på kort. 1 Drillbit Ås är en toppmärr i grunden och möter enklare idag och kanske kan rinna undan nu om hon får bluffa men det lär hon inte få göra... Tror Airel kan plocka ner henne utvändigt... 4 Digital Darling var äntligen tillbaka i form senast efter ett år i källaren. En effektiv spetshäst sina dagar och formkusk. Inte gillat henne på länge och tar inte ett travsteg bakom hästar brukar vi säga... men ser ju upplagt ut när två träter och får väl streck då.

v86-2
EN DINOSARIE SOM KOMMER ÄGA SVENSK TRAVSPORT I ÅR
MOLLE DÄNGER TILL ALLA TROS ÅRSDEBUT
A 2-7 B 1-10-3-5-6-9-4-8

Analys: 2 Molle CD kommer bli världens bästa häst enligt stallet och hade inte gjort bort sig i Olympiatravet, och normalt vinner han ikväll trots årsdebut. Har ju toppspår och spetsgaranti och det viktigaste för hästen är att han är fräsch och löpsugen. Det känns som dunderspik men inför årsdebut är man alltid lite orolig och ingen vet hur han tog den stentuffa hösten (dödens i Derbyt i världsrekordfart) och blev sliten och tappade huvudet i sista loppet och bara rusade.... Mycket knepig häst. Ur gängorna i derbyt, ändå monsterbra. Finns ett starkt motbud , 7 Kalle, som kan vara ett miljonstreck om Molle tagit den stentuffa hösten på fel sätt. Kalle har faktiskt varit helt grym på slutet! Kan kosta på mig ett streck.

v86-3
BERGH ÄGER TRAVETS FINANSMARKNAD
ULF UTMANAR
A 8 B 4-9-2-10-12-7-6-3-1-5-11

Analys: 8 Financial Dust är ett ämne för Derbyt i år. Ute i rövargäng i årsdebuten och nu är han segermogen med lopp i kroppen och kan vara klassblandning. Vill se det först och detta är ett fint lopp också och ett par heta motbud och spår 8 är spår 8. 4 Above All Face vill man strecka efter senaste loppen, och Ulf i jollen!

Arkiv: 8 Financial Dust höll urstarkt utvändigt senast och man fick "bara-vinner-idag-vibbar".

v86-4
VI SPIKAR EN TORNADO IKVÄLL
A 4 B 1-11-6-3-10-7-8-2-12-9

Analys: Vi chansspikar 4 Harleys Tornado ikväll på miljonlappen som det är minst frågetecken kring, andrahandare vid lunch. Han övertygade näst senast och betrodd på v75 senast. Gjorde bort sig då. Det är mycket öppet bakom. 10 jämna djur. 6 Gary Hoist är intressant nu när han är nerstruken men formen? Kommer 11 Tricky track till från spår 11? var hamnar 1 Maranello (ok senast efter 09-öppning)?

v86-5
KÖRT FÖR ULF FRÅN SPÅR 11....
POLETTEN NER FÖR SNACKHÄSTEN
A 8-4-7 B 10-3-9-11-5-12-2-1-6

Analys: 11 Royal Apanage är favorit och räknas om överpace men är nog kört från spår 11 idag..... 3 Trottningen och 4 Monterey är startsnabba och Trottningen vek ner sig senast och viker ner sig igen...? 7 Prince di Poggio är jämn och säker och startsnabb och vi låser på tre fräcka; kusken bakom Monterey väntar på första årssegern och hon hade grym segerprocent förra året och är skicklig på att köra i spets, det är hett ikväll... Det bränns. Annars alla hästar här också.... Draget : 8 Liberty Face. Poletten ner för snackhästen och vilken kapacitet hästen har! Den överkapable Viking-hästen gick barfota direkt senast och krossade alla. Han var surrhästen förra året mot hårdare hästar och i år kommer han skörda, kommundrag bl a mot Navaronne på leråkern då han ströks sent. Stallet låg lågt inför årsdebuten och då lekte han med Royal Apanage (totalt chanslös )... 10 Myrna Minkoff har utvecklats i år och bortstreckad i öppet race.

v86-6
ELITLOPPSVINNAREN
A 1 B 2-3-10-5-6-7-4-9

Analys: Nahar verkar ha problem och Bergh snackar om Amaru och Kadetten istället.... Sebastian och Marre lämnade in. Vi trodde på Panne redan innan och nu känns han som mordvinnare i Elitloppet och får man fortfarande 7.00 i odds är det bara att bomba.... En av vårens tre klaringar. De övriga två: Bayern och Armenien. CL och Euro Vision. Man fick 2.40 hos svenska spel inför veckans semifinaler och det var ett bjudodds på Bayern. Sista hindret: Real ikväll.... Pannes hinder verkar vara en sylvass ny italienare tränad i Frankrike som blev inbjuden igår.... Innerspår är lurigt och om det blir galopp direkt ikväll =miljoner.... Knepig sort som inte ska vara på topp ikväll.

v86-7
HAWAII LIRAR VI I SPRINTERMÄSTAREN....
IKVÄLL HOPPAS VI PÅ SMÄLL
A 8-5-1-9-4-2-7-3 B 10-6

Analys: Tvåhästarslås på pappret mellan Berghs nyförvärv i spets, den gamle slitaren 1 Mr QL som man tycker hållt på en evighet men är bara 7 år.... Mycket märkligt, känns som 10 år, minst. Och 8 Bearhawaii. Numera mer känd för oss med dåligt minne.... Men 4 Chip dealer uppåt i form, alltid spurtstark, samma med 5 OPs Flirt och 9 räknas också om de två första sviker. 7 Jaguar Ruda har visat fin form en tid och kan vara en sån där Linderoth-susare igen....

v86-8
BRITTSOMMAR
OCH REA PÅ EN PRISLÖS.....
A 9-4-13 B 5-3-14-13-7-10-11-12-8-7 C 1-6-2

Analys: 9 Princeless Pellini är en late-bloomer som alla Varenne...... Spikrak väg upp i stoeliten i år när alla bitarna faller på plats. Som alla Varenne har hon haft aktionsproblem och det brukar lossna när de blir äldre och kanske redan ikväll och i så fall gäller det att ta betalt.... Svår att räkna på men vi minns att hon var totalt överlägsen mot ett liknande gäng på Valla förra hösten. det var ett bättre gäng.... och vi tog betalt på Sundbyholm i skräplopp då hon var 10-oddsare! Årsdebut och två riktigt formtoppade: 13 Debora Sund som tål ddöens och 4 Britt Palema som är spetsfavorit.

spik
4 Harleys Tornado, v86-4
1 Panne de Moteur, v86-6

smällkarameller
8 Liberty Face, v86-5
13 Debora Sund, v86-7

system
avd1 1-4-6
avd2 2
avd3 8
avd4 4
avd5 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12
avd6 1
avd7 1-2-3-4-5-7-8-9
avd8 4-5-9-13-15

--------------------
avd1 1-6
avd2 2-7
avd3 2-4-8
avd4 4
avd5 3-4-7-8-9-10
avd6 1
avd7 1-4-5-7-8-9
avd8 4-5-9-13

lepadd (+5), Ardberg (+5), TurTure (+1), greenj (+5)
steff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 15:04   #28

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Avd2 litar ej på dannes mådte ha med Kalle
Avd5. spik Prince Di Poggio
Avd8. Drag R.K.Princess & Nice And Easy(första med goop)

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 15:48   #29

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Tja....

"Han kommer att gå med träningsbalans, alltså samma skor som han går med i jobben. Det är ganska tunga järnskor och något av en säkerhetsbalans. Huvudsaken är att han fungerar."
Skorna på, på Molle låter bara tryggt och bra idag.

Ska bli härligt att se han igen, längtat! Ytterligare en av mina favorithästar. Värmningen får avgöra, om spik idag.
Svårt se han förlora mot detta gäng om allt ok.

Kolla träningsrapporten "2 Molle C.D. (V86-2) tränar starkt och har lunkat 17/2000 på gården. 16,5/2000 är banrekordet alla kategorier (Shaq Is Back ifjol)."
Gammal 2014-04-23, 17:13   #30

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Satte ihop ett system med risk för att jag inte lämna in det.

1: 1,4,6
2: 1,2,7,10
3: 4,7,8
4: 1,4,11
5: 4,7,8,9,11,12
6: 1
7: 8
8: 4,13
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 17:46   #31

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Vet nån nåt om V65:6?

... jag undrar om finnen. 7 Bakels Birdland... vad säger "panelen"? Är det någon som sitter på info? Förespråkas nån annan häst i racet? I övriga avdelningar tycker jag mig mest se bekanta (häst-)ansikten. Därför blir jag spelsugen på V65! Ska bli kul se Up Date Hoss* i årsdebuten. Klarar hästen av att ta sig in på en plats? Ge mig nåt matnyttigt!

H. Koivunen är väl "mannen" bakom Prussia, eller?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 17:56   #32

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Spelat två gånger på Super Otto och han har förlorat, frågan är om man ska sätta en peng på att han tar sig längst fram idag
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 18:18   #33

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
... jag undrar om finnen. 7 Bakels Birdland... vad säger "panelen"? Är det någon som sitter på info? Förespråkas nån annan häst i racet? I övriga avdelningar tycker jag mig mest se bekanta (häst-)ansikten. Därför blir jag spelsugen på V65! Ska bli kul se Up Date Hoss* i årsdebuten. Klarar hästen av att ta sig in på en plats? Ge mig nåt matnyttigt!

Nä... Jag ser nu att H. Rantanen är "mannen" bakom Prussia... sid 36 Travronden!

V86:1... Ariel Boko har plockat ner Drillbit Ås när denne haft ledningen in på upploppet förr... fast i ett medeldistanslopp, när båda startade ifrån tillägg 2180. Idag måste Drillbit inte runda hästar först. Jag tycker Drillbit är en svag favorit.
Gammal 2014-04-23, 18:24   #34

capones avatar

Sharp$: 13318
Standard

V86
1. 1,4,6
2. 2,3,7 Res ( 9 )
3. 8 Res ( 7,12)
4. 1,4,10 Res ( 11,2)
5. 1,4,7,11 Res ( 3 )
6. 1 Res (3,10)
7. 5,8 Res (1,9)
8. 3,4,5,8,9,14 Res (13,11)

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 18:26   #35

Sharp$: 17990
Standard

Bartender In körs bfro för första gången i avdelning 3.
Står i 5-6.5 på nätbolagen i odds. Är streckad på 5% på v86an just nu. Absolut intressant till denna låga insats%.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 18:31   #36

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Står i 5-6.5 på nätbolagen i odds. Är streckad på 5% på v86an just nu. Absolut intressant till denna låga insats%.

Den hade du fått 15 ggr på, på Bet365 på fm.
Gammal 2014-04-23, 18:33   #37

Standard

Citat:
Den hade du fått 15 ggr på, på Bet365 på fm.
Men just nu får man 20 gånger på v86an vilket ju är ännu bättre
Gammal 2014-04-23, 18:40   #38

Helges avatar

Standard

Citat:
Men just nu får man 20 gånger på v86an vilket ju är ännu bättre

Mysche bättre

Lycka till!

Bergh fnissade på TV'n precis. "Jag vet hur loppet kommer bli kört, har ju kört tvåan några gånger"

Inte samma sändning på liven som på TV4Sport idag.

Senast redigerad av Helge den 2014-04-23 klockan 18:47.
Gammal 2014-04-23, 18:40   #39

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 565
Standard

Citat:

Jag har inget att säga om den hästen men jag tycker att NAVIGATION LIGHT i samma lopp värmde väldigt fint sist och gjorde ett bra lopp. 2640m nu borde vara en väldig fördel som det såg ut och Goop kör igen. Det är iaf mitt drag. Några tunga favoriter men det är ju jackpot...!
Voltstart (+10)
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 18:50   #40

Standard

Åh klagan! Dessa fullkomligt oresonliga klockor man skall gå efter. Stod ju nyss --!!
Gammal 2014-04-23, 18:53   #41

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Dagens chanslir efter sista minuten info..

avd1. 1-4-6
avd2. 5-9
avd3. 2-4-8
avd4. 4 Harley T
avd5. 3-5-11-12
avd6. 1 Panne
avd7. 4-5
avd8. 9-14
= 72 spänn..

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 18:55   #42

Standard

Västerbo Paymyday har ju inte rosat marknaden på slutet. Tror väl inte hästen har någon jättechans idag men har tidigare visat sig minst 1 sekund bättre med bfro som det är idag vilket kan vara intressant att veta.
Gammal 2014-04-23, 18:58   #43

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 4, 6
2 2, 3, 5, 7, 9
3 8 Financial Dust (4)
4 1, 3, 4, 11 (2)
5 1, 2, 3, 4, 7, 9, 11 (6)
6 1 Panne de Moteur (3)
7 8 Bearhawaii (4)
8 3, 4, 5, 7, 8, 9, 13, 15 (14)

Vadet gäller startnummer
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 18:58   #44

Helges avatar

Standard

Citat:

Ingen info men kikade på de tre senaste loppen i finska lopparkivet i morse, fin häst. Vunnit från både spets och rundat fält från sista plats. Verkar inte supersnabb ut så tappar säkert från start? Har gått bfb senaste två i Finland, anmäld med skor idag.
Jag gillar intrycket på kusen, verkar tåla jobb och har skallen.
Voltstart (+10)
Gammal 2014-04-23, 18:59   #45

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5572
Standard

Sådärja, då kan man börja komponera uppsägningsbrevet

Registrerat spel

6 Ariel Boko (1)
2, 7 (3)
1, 4, 7, 8 (2)
1, 4, 7, 11 (10)
1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11 (5)
1 Panne de Moteur (3)
5 O.P.'s Flirt (8)
1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15 (2)

Totalt: 768,00 kr
Flickepojken (+2), Fulsprit (+5)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:00   #46

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Hur ska Drillbit Ås förlora som den ser ut?

Spets, pärlband och sedan sprintlopp på lätta ben i mål...

Spik!!
Fulsprit (+3)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:03   #47

Helges avatar

Standard

Snyggt Ariel Boko!!

DIF (+3)
Gammal 2014-04-23, 19:03   #48
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1785
Standard

nytt ref önskas.....
JonathanH87 (+5), Flickepojken (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:04   #49

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg

Registrerat spel

6 Ariel Boko (1)
2, 7 (3)
1, 4, 7, 8 (2)
1, 4, 7, 11 (10)
1 Panne de Moteur (3)
5 O.P.'s Flirt (8)

Hehe
Gammal 2014-04-23, 19:04   #50

doobs avatar

Standard

Dåligt Drillbit! Jösses vad dåligt att inte hålla undan.
Fulsprit (+5)
Gammal 2014-04-23, 19:07   #51

BobGurans avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1683
Standard

Plats på Global Oasis borde väl funka i 4:de.?
BobGuran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:07   #52

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Kan inte Melander sluta plåga Darlingen blir säkert jävla trött på att se detta gång efter gång. Låt stackaren bli morsa
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:07   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
nytt ref önskas.....
"men det är drillbit ås som går undan i 2-3 längders ledning" när det var en halv längd....

Jösses förlåt men
pawweshark (+2), Fulsprit (+10)
Gammal 2014-04-23, 19:11   #54

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Referenten på Bergsåker är så j-la kass, enda som slår han är personen som läser upp diskade hästar. Snacka om dödstråkig..........
alle (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:14   #55
DIF

Standard

så ska det reffas!!!! lyssna och lär
Gammal 2014-04-23, 19:16   #56
Banned

Sharp$: 2102

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Solvalla/Bergsåker 9 20140423 V86
Avd-1: 6, Res: 1
Avd-2: 2, Res: 7
Avd-3: 4,7,8,9, Res: 2
Avd-4: 1,4, Res: 11
Avd-5: 3,4,7,8,11, Res: 1
Avd-6: 1, Res: 3 10
Avd-7: 1,2,4,5,8, Res: 9
Avd-8: 4, Res: 13
System: 1
200 rader * 1 * 0,25 = 50 kr
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:19   #57

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Referenten på Bergsåker är så j-la kass, enda som slår han är personen som läser upp diskade hästar. Snacka om dödstråkig..........
haha kan inte ens läsa upp rätt ordningsföljd i mål... fyfan
Gammal 2014-04-23, 19:21   #58

Helges avatar

Standard

Kalle ägs av Kalle & hans vänner AB, gulligt värre
Flickepojken (+5), Fulsprit (+3)
Gammal 2014-04-23, 19:23   #59

linfres avatar

Standard

Edit: My bad. Jag som såg fel...

Senast redigerad av linfre den 2014-04-23 klockan 19:24.
Gammal 2014-04-23, 19:24   #60
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Molle C.D. kan de köra till Friskis och Svettis.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:26   #61

Standard

Citat:
Tack!
Gammal 2014-04-23, 19:27   #62
DIF

Standard

Linderoth! Way to go
Harvey Tornado i nästa så ser det gynnsamt ut.
Tur man har bild och inte bara hör fanskapet. En manlig variant av Axroth fast sämre.
Gammal 2014-04-23, 19:28   #63
DIF

Standard

Borde inte Dooleys vara en klar spik på V65 sedan? Den bör vara mycket hårdare än stig h favoriten?! Vad säger ni andra, spik på den och Panne, sen bara 4 lopp kvar.
Gammal 2014-04-23, 19:34   #64

Matte70s avatar

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 4630
Standard

Snoken e bra på de!
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 19:34   #65

Helges avatar

Standard

Ikväll får vi se nya Ghostvagnen, precis anlänt från Arlanda till Valla och skruvas ihop under stress nu

Kanske den redan rullat i påsk av andra men dom loppen har jag inte sett.
Gammal 2014-04-23, 19:36   #66

linfres avatar

Standard

Blir en V65 också!

Registrerat spel 1 V65

1, 3
4, 5, 9, 13
5, 6, 7, 8, 10, 12
10 Bicc's Hotshot
4, 6, 10
1 Screen Height

Totalt: 144,00 kr

Registrerat spel 2 V65

1, 3
2, 4, 5, 9, 13
10 Örbäckens Marion
10 Bicc's Hotshot
4, 6, 10
1, 5, 7

Totalt: 90,00 kr

Senast redigerad av linfre den 2014-04-23 klockan 20:12.
Gammal 2014-04-23, 19:37   #67

Standard

Finns ingen annan kusk i Sverige som skulle kunna hålla spets med Maranello i detta lopp.
Gammal 2014-04-23, 19:41   #68
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matte70 Visa inlägg
Snoken e bra på de!
hade gärna haft den lappen nu.... min är kall nu.
Gammal 2014-04-23, 19:42   #69

Helges avatar

Standard

När idag ströks Miss Sue V?
Gammal 2014-04-23, 19:44   #70

Standard

Dalborg hälsar på twitter att Örbäckens Marion aldrig varit bättre i värmningen än idag.
DIF (+3)
Gammal 2014-04-23, 19:49   #71

Helges avatar

Standard

Nu vann Spelvärde.se mest spelvärda spik

13%, snyggt, så ska det se ut!

Skönt, så slipper vissa klottra ned klagosången idag.
NicklasJ (+1)
Gammal 2014-04-23, 19:56   #72
DIF

Standard

Revanschläge
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1 Panne de Moteur (3, 10)
2 1, 3, 4, 5, 8, 9, 13, 14
3 5, 6, 7, 8, 10, 12
4 2, 5, 10
5 4 Dooleys
6 7 Bakels Birdland*
Gammal 2014-04-23, 19:59   #73

Voltstarts avatar

Standard

V65
I:1(Pannan)
II:4,9
III:5,6,7,10,12
IV:1,2,4,5,10,11,12
V:4(Doolys)
VI:7,11
Gammal 2014-04-23, 19:59   #74

Matte70s avatar

Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-23
Bana: Solvalla
Spelform: V65, omg. 88

Avd Ordinarie hästar
1 1 Panne de Moteur
2 4, 5, 9
3 5, 6, 7, 8, 10, 11
4 10 Bicc's Hotshot
5 4, 6, 10
6 7 Bakels Birdland*
Gammal 2014-04-23, 20:02   #75

Helges avatar

Standard

Gammal 2014-04-23, 20:02   #76

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Melanders stall är så fruktansvärt under isen så det är inte sant. Ingen är lyckligare än jag då jag inte önskar dom någon framgång alls!
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:03   #77
DIF

Standard

Citat:
Kunde blivit kul om du kört panne med en släde istället, trist lopp på streckspelet
Gammal 2014-04-23, 20:05   #78

Helges avatar

Standard

Citat:
Kunde blivit kul om du kört panne med en släde istället, trist lopp på streckspelet
Trist var bara förnamnet men man kunde väl inte vänta sig annat heller...
Gammal 2014-04-23, 20:07   #79

Sharp$: 6036
Standard

dd:2 mot 2,4,5
DIF (+3), Helge (+5), Gyllaren (+2)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:07   #80

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9241
Standard

Citat:
De skulle bytt ut det mot lopp sex som är ett oerhört bra lopp för att vara på V65.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:07   #81

Voltstarts avatar

Standard

Bra Lirat!

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg

Registrerat spel

6 Ariel Boko (1)
2, 7 (3)
1, 4, 7, 8 (2)
1, 4, 7, 11 (10)
1 Panne de Moteur (3)
5 O.P.'s Flirt (8)

...spännade nu! God tur! Tror du mycket eller medel på O.P.'s Flirt?

Kul med Up Date Hoss* insats! Jag gillar den kusen!

Min dubbel:

4(Chip Dealer... spurtstark järnet!) mot 4,9(Walmann låter uppåt!)
linfre (+10)
Gammal 2014-04-23, 20:09   #82

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanH87 Visa inlägg
Melanders stall är så fruktansvärt under isen så det är inte sant. Ingen är lyckligare än jag då jag inte önskar dom någon framgång alls!
... jag unnar dem framgång. Satsar en massa på svensk travsport, ju.
Gammal 2014-04-23, 20:09   #83

linfres avatar

Standard

Citat:

Min dubbel:

OP's Flirt är chansspiken. En av många som kan vinna loppet. Så långt ifrån trygg i den spiken nu
Gammal 2014-04-23, 20:13   #84

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1073
Standard

Men Trond.......

Och vilken stallkörning av Berg, fy f-n

Senast redigerad av oinkk den 2014-04-23 klockan 20:16.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:14   #85

Standard

Citat:

Min dubbel:

Jag satt också med OPs flirt spik... alla i sista. Sån uppenbar stallkörning att lägga sig i 20 fart i dödens med 2an.. tycker det var ouppmärksamt av ulf eriksson.. han måste ju gå ut 600kvar...

*jag menar inte stallkörning på ett negativt sätt det var ju bra för båda hästarna men jag menar att det var fruktansvärt dåligt av Ulf hoppas ni förstår resonemanget*

Senast redigerad av jellybelly den 2014-04-23 klockan 20:15.
Gammal 2014-04-23, 20:19   #86

Gyllarens avatar

Standard

Senast redigerad av Gyllaren den 2014-04-23 klockan 20:30.
Gammal 2014-04-23, 20:19   #87

SuperFinnens avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1392
Standard

Ännu en gång det vinner en Berg häst till bättre odds än den han själv körde,det var som i Lördags det fanns väl ingenstans att läsa om Ed You skulle vara så bra det Bergarn sa att den skulle 1:a eller 2:a den mannen vet man aldrig var man har....

Senast redigerad av SuperFinnen den 2014-04-23 klockan 20:24.
SuperFinnen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:19   #88

linfres avatar

Standard

Nu kommer Valnes Chilly och höjer värdet på 7rätt iaf. Något ska man väl få idag
Gammal 2014-04-23, 20:20   #89

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jellybelly Visa inlägg
Jag satt också med OPs flirt spik... alla i sista. Sån uppenbar stallkörning att lägga sig i 20 fart i dödens med 2an.. tycker det var ouppmärksamt av ulf eriksson.. han måste ju gå ut 600kvar...

*jag menar inte stallkörning på ett negativt sätt det var ju bra för båda hästarna men jag menar att det var fruktansvärt dåligt av Ulf hoppas ni förstår resonemanget*
Ditt resonemang håller jag med om. Vinnaren var smällfin, dock. Kusken körde snyggt... kollade upp hela fältet och hade "järnkoll".

Vad hade du spikat i övrigt?
Gammal 2014-04-23, 20:24   #90

Helges avatar

Standard

2 Adams Hall avkommor som vinnare på V86 är ju toppen
Gammal 2014-04-23, 20:24   #91

Standard

Panne och Trottningen. Utgång på Bartender In och Kalle. (Joker systemet)

Iskall vinnare i sista så det var väl inte hela världen för den ville jag verkligen fälla. Aja får hoppas på en V65..
Gammal 2014-04-23, 20:25   #92

Sharp$: 1291
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gyllaren Visa inlägg
Spelvärde.se

Har satt alla rätt. De har ju alla i sista så..

http://www.spelvarde.se/system/files...ystemet_5.html
Missade väl i fjärde avd.?
Fatpipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:26   #93

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Spelvärde.se

Tricky Track... står ju ej markerad???
Gammal 2014-04-23, 20:26   #94
Banned

Sharp$: 2102

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BignBlessed Visa inlägg
Solvalla/Bergsåker 9 20140423 V86
Avd-1: 6, Res: 1
Avd-2: 2, Res: 7
Avd-3: 4,7,8,9, Res: 2
Avd-4: 1,4, Res: 11
Avd-5: 3,4,7,8,11, Res: 1
Avd-6: 1, Res: 3 10
Avd-7: 1,2,4,5,8, Res: 9
Avd-8: 4, Res: 13
System: 1
200 rader * 1 * 0,25 = 50 kr
Alltid nära :-(. Hoppas på lite utdelning på 6rätt i alla fall :-)
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:26   #95

linfres avatar

Standard

Citat:
Spelvärde.se

Edit: Såg nu också att de inte hade Tricky Track?

Senast redigerad av linfre den 2014-04-23 klockan 20:28.
Gammal 2014-04-23, 20:29   #96

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5597
Standard

[QUOTE=Gyllaren;337684]Spelvärde.se

Missade Tricky o poängen är över 13.
Fulsprit (+5)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:30   #97

Gyllarens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fatpipe Visa inlägg
Missade väl i fjärde avd.?
Såg det nu...
Gammal 2014-04-23, 20:33   #98

Standard

Om ni tycker Pannes lopp var trist så är det mycket spännande lopp 5 på Bergsåker nu.

Men söta

Helge (+3)
Gammal 2014-04-23, 20:37   #99

Gasellens avatar

Sharp$: 1878
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuperFinnen Visa inlägg
Ännu en gång det vinner en Berg häst till bättre odds än den han själv körde,det var som i Lördags det fanns väl ingenstans att läsa om Ed You skulle vara så bra det Bergarn sa att den skulle 1:a eller 2:a den mannen vet man aldrig var man har....
"Det kanske är lite fördel för Amiral d'Inverne av våra två hästar i och med att han varit igång lite mer" Detta säger Jimmy Jonsson i dagens nummer av travronden. Hans bedömning var inte så tokig!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 20:42   #100

Standard

Snyggt kört av Ulf Eriksson med Amiral, han visste ju att enda hotet satt i rygg och såg bara till att Linus Ru kunde folja med i tempot. Surt att man har 5 hästar men tvåan va enda C av de fem och det kravet hade redan använts på Tricky Track.

Den j-la åsnan rankade jag ner till förmån för Global Oasis, smart drag........

jaja, hade GO fått luckan tidiagre och vunnit hade man geniförklarat sig själv. Synd det va bra pengar på 8 rätt idag utan att det var en översvår rad......

Senast redigerad av Lillis den 2014-04-23 klockan 20:43.
Gammal 2014-04-23, 20:43   #101

Standard

Kaaaaay Adams
Gammal 2014-04-23, 20:51   #102

Helges avatar

Standard

Fulsprit (+3)
Gammal 2014-04-23, 20:52   #103

Voltstarts avatar

Standard

Bjööörn Goooop...

... grymt av honom att få Regale att prestera såpass! Han får verkligen ut max av hästarna. De vill liksom lite mer.

Lunchdubbeln på Mantorp i måndags var ett typiskt exempel, fast då vann hästarna. Tumme upp, Björn!
Gammal 2014-04-23, 20:56   #104

Standard

Citat:
Snyggt kört av Ulf Eriksson med Amiral, han visste ju att enda hotet satt i rygg och såg bara till att Linus Ru kunde folja med i tempot. Surt att man har 5 hästar men tvåan va enda C av de fem och det kravet hade redan använts på Tricky Track.

Den j-la åsnan rankade jag ner till förmån för Global Oasis, smart drag........

jaja, hade GO fått luckan tidiagre och vunnit hade man geniförklarat sig själv. Synd det va bra pengar på 8 rätt idag utan att det var en översvår rad......
jäklligt bra pengar. missade barfota på bartender in. grämer mig
Gammal 2014-04-23, 20:59   #105

SuperFinnens avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gasellen Visa inlägg
"Det kanske är lite fördel för Amiral d'Inverne av våra två hästar i och med att han varit igång lite mer" Detta säger Jimmy Jonsson i dagens nummer av travronden. Hans bedömning var inte så tokig!
Okej missade det har absolut inget emot Bergarn men i Lördags nämde inte Jimmy nåt om den optimismen de hade angående Ed You
Gammal 2014-04-23, 21:00   #106

Helges avatar

Standard

Ffg med Ghost och ffg med Björn Goop, Nerone Bigi, med tanke på snacket Goop och få fart på hästarna

Voltstart (+5)
Gammal 2014-04-23, 21:00   #107

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
jäklligt bra pengar. missade barfota på bartender in. grämer mig
Ha koll på NicklasJ
Helge (+3), NicklasJ (+1)
Gammal 2014-04-23, 21:03   #108

Standard

verkar lite för pigg bar plombier. provar tvilling 1-8, spets på jorma med hans owe i rygg
Gammal 2014-04-23, 21:04   #109

Helges avatar

Standard

Citat:
Ha koll på NicklasJ

Eller Olle på TP, om man ville ha tipset och bättre odds tidigare på den...

Flickepojken (+2), Migge (+1)
Gammal 2014-04-23, 21:09   #110

Standard

Har lyckats spela plats på 3 hästar nu som alla slutat 4a.
Gammal 2014-04-23, 21:09   #111

Matte70s avatar

Standard

bra häst T.P
Gammal 2014-04-23, 21:10   #112

Helges avatar

Standard

Nerone fick inte ens Björn med en Ghost fart på , synd på tvilling men skönt spiken Bar P vann iaf
Gammal 2014-04-23, 21:10   #113

Standard

Citat:
Ha koll på NicklasJ
pluggade knappt nånting och det var rysligt nära det gick vägen.
Gammal 2014-04-23, 21:12   #114

Standard

ruggig häst som kan bli hur bra som helst den här bar plombier
Gammal 2014-04-23, 21:12   #115

Standard

Citat:
Nerone fick inte ens Björn med en Ghost fart på , synd på tvilling men skönt spiken Bar P vann iaf
Haha ja finns det några fler trick att ta fram? Synd på tvillingen jag tycke den kändes spelvärd även om den såg ut att dyka från 32x till ~14? Jag hoppades på den också. Aja får ta dom med NAVIGATION LIGHT!

Bar Plombier är en käkla fin kuse.. Travar lite lustigt men det blir bättre och bättre..
Gammal 2014-04-23, 21:15   #116

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jellybelly Visa inlägg
Haha ja finns det några fler trick att ta fram? Synd på tvillingen jag tycke den kändes spelvärd även om den såg ut att dyka från 32x till ~14? Jag hoppades på den också. Aja får ta dom med NAVIGATION LIGHT!

Bar Plombier är en käkla fin kuse.. Travar lite lustigt men det blir bättre och bättre..

Bar P till Harpers? Hur står den inne där på proppen tro?

Bara köra på, hinner väl vinna ett lopp till och få in lite mer startpoäng

Senast redigerad av Helge den 2014-04-23 klockan 21:19.
Gammal 2014-04-23, 21:19   #117

Standard

Citat:
tänkte precis samma. Står i start volten där. Kan bli livsfarlig där
Helge (+1)
Gammal 2014-04-23, 21:19   #118

Standard

Citat:
Jag tänker alltid "Dendär vore kul att se i Derbyt!" Glömmer att den är 6år...

Den står perfekt inne från start i Harpers.
Helge (+1)
Gammal 2014-04-23, 21:20   #119

Standard

Citat:

står start, upp till 700K

går den en 13-tid så finns det ingen som slår den. Måste ner mot Max Flukts tider
Helge (+1)
Gammal 2014-04-23, 21:20   #120

Standard

du har tilägg 20 vid vunna 700 000 o tilägg 40 vid 1, 6 mille
Helge (+1)
Gammal 2014-04-23, 21:23   #121

Standard

Eric Martinsson har rätt bra form på stallet, duktig amatör!

2014
starter 31
8-3-1
vinst 25,81%
inkört som tränare 332 350 kr

och det med 9 hästar i träning. Då hade jag varit rätt nöjd iaf...
Helge (+1)
Gammal 2014-04-23, 21:24   #122

Helges avatar

Standard

Fan vi är duktiga på att matcha hästarna här framför datan.

Om_sommaren (+1)
Gammal 2014-04-23, 21:27   #123

Standard

Det är ju hyfsat med folk här som följer travet, varför inte fixa en chat vi kan surra på istället för att skriva här? Hade nog varit rätt sköj.
Gammal 2014-04-23, 21:31   #124

Standard

Citat:
Det är ju hyfsat med folk här som följer travet, varför inte fixa en chat vi kan surra på istället för att skriva här? Hade nog varit rätt sköj.

Bra idé! Jag fixar det med en gång.. återkommer
Gammal 2014-04-23, 21:31   #125

Helges avatar

Standard

Citat:
Ingen aning hur det går till men gärna nästa gång! Nu är ju kvällen snart slut.
Gammal 2014-04-23, 21:34   #126

Standard

Det går ju iofs att använda sharps.se/chat
Gammal 2014-04-23, 21:36   #127

Standard

Citat:
Smart! Den missar nog alla? Hänger vi där?
Gammal 2014-04-23, 21:36   #128

Helges avatar

Standard

Citat:
Ja, det tog jag för givet isf.

Ni får lära upp bara hur sen
Gammal 2014-04-23, 21:38   #129

Standard

Vi är en del som hänger där men bara sportsbettare, tänkte om vi skapar egen kanal för travsnacket? typ #sharps.se-trav
Helge (+5)
Gammal 2014-04-23, 21:39   #130

Helges avatar

Standard

Citat:
Vi är en del som hänger där men bara sportsbettare, tänkte om vi skapar egen kanal för travsnacket? typ #sharps.se-trav
Kanon ju!

Va kul med testkörningen! Vore fint om alla kan välja egen färg, stil mm, blir plottrigt annars?

Senast redigerad av Helge den 2014-04-23 klockan 22:11.
Gammal 2014-04-23, 21:48   #131

Kyodais avatar

Standard

Avslutningen blev uppåt iaf

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-23
Bana: Bergsåker, omg. 18
Lopp: 7
Spelform: Vinnare

Hästar: 6 Olympia Gold

Vadet gäller startnummer

1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr

Kvittonummer: räddningsplanka

Utbetalt: 4 200,00 kr

Helge (+5), Flickepojken (+5)
Gammal 2014-04-23, 21:52   #132

Standard

Otur man har idag. 3 st 4e platser på platsspelen och nu ett vinnarspel på Screen Height som förlorar med en nos.
Gammal 2014-04-23, 22:01   #133

Voltstarts avatar

Standard

Gott! Ny chans på jackpott på V65 nästa Onsdag. Då ska jag ha igen mina 120:- med råge...

... SEND IN THE CLOWNS!
Gammal 2014-04-23, 22:09   #134

Helges avatar

Standard

Citat:
Otur man har idag. 3 st 4e platser på platsspelen och nu ett vinnarspel på Screen Height som förlorar med en nos.

Usch.. nya tag en annan dag
Gammal 2014-04-23, 22:49   #135

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Citat:
... grymt av honom att få Regale att prestera såpass! Han får verkligen ut max av hästarna. De vill liksom lite mer.

Lunchdubbeln på Mantorp i måndags var ett typiskt exempel, fast då vann hästarna. Tumme upp, Björn!
Mig imponerar han dock inget särskilt på, klart att han vinner många lopp eftersom han kör mer lopp än dom flesta andra. Hans segerprocent är dock ungefär samma som övriga toppkuskars, Ludde och Bergh ligger ju däremot betydligt högre i segerprocent. Men hans körstil är nog den absolut fulaste av alla, vidrigt att se hans gungningar i sulkyn.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 09:50   #136

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuperFinnen Visa inlägg
Okej missade det har absolut inget emot Bergarn men i Lördags nämde inte Jimmy nåt om den optimismen de hade angående Ed You
I ATG Live fick Per Skoglund tag i Berg strax innan spelstopp under flygande räd på stallbacken. Berg satt och fyllde i ett system (för det lär inte ha varit deklarationen i alla fall) och var så mystiskt uppåt och positiv att Skoglund direkt visste att det var påställt! Man riktigt hörde på Skoglund att nu är något på gång men sådär diplomatiskt lagom förmedlade han att Ed You nog bör tas på allvar. Han VISSTE dock innerst inne att en ny klassisk Berg-mörkning var iscensatt men det kan han ju inte säga...
Gammal 2014-04-27, 17:39   #137

Helges avatar

Standard

Citat:

Här dök han upp, Bar Plombier på vägen till Harpers .
V75 lördag, Orebro Intn'l - Stayerlopp.
Pris: 400.000-200.000-100.000-50.000-30.000-(15.000) kr.
Vid vinst åker han dessvärre på tillägg i Harpers.

Gammal 2014-04-27, 18:35   #138

Standard

Lite konstigt matchat, om man nu vill gå ut i HH
Gammal 2014-04-27, 18:42   #139

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Det är 400 lax i förstapris i Örebro Intl, Harpers har 500. Inte SÅ stor skillnad med andra ord.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 18:51   #140

Helges avatar

Standard

Citat:
hehehe

Det var vi i tråden som satt och matchade hästen vidare.

Detta var ju än mer klockrent
Gammal 2014-04-28, 13:59   #141

Standard

Jag tänker spika bar på ett litet tidigt andelssystem, det slutliga systemet lär nog bli helgarderat. Lycka till Eric och Malin :-)

Edit: efter lite funderande blir det nog kanske inte så ändå, voltstart verkar ha strulat en del...

Senast redigerad av boozty den 2014-04-28 klockan 18:43.
Svara

td