|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-21, 21:18 | #16 |
"tror helt enkelt att eftersom ÖK kvalade in Sanity till finalen"
Kan självklart ha fel. Men är det så att att Malin petar Jonny för att ahn kör DTT åt en av sin ENDA (i stort sett) fasta kunder och sen sätter upp ÖK som alltid kommer välja Hultman eller Wahlman före Sanity. Ja då är hon fan mer blåst än vad jag trodde, och det vill inte säga lite då jag inte tål männinskan........ |
|
2014-04-21, 21:24 | #17 |
Håller med om att det är en petning och jag förstår Malin. Så mkt som man vunnit tillsammans var det oerhört förvånande att JT valde Dreams take time över Sanity i förra starten. Alldeles oavsett att Lars I är viktigt för JT var det ett mkt märkligt val, Dreams dessutom ett par klasser sämre häst.
Ni verkar på det klara med att Raja eller Solvato sitter i spets men det isf efter att Korvenoja släppt. Visst open stretch men finnen kan ha högre tankar än så om sin häst. Intressant lottning hursomhelst. Jag tror Harry varit stenklar med spår 1-5 från snikspåret men nu är det öppet. |
|
2014-04-21, 21:28 | #18 | |
Citat:
|
||
2014-04-21, 21:28 | #19 | |
Citat:
Han har vunnit 30 av 68 lopp i karriären, tjänat över 9 miljoner, och alla de pengarna kan han ju inte ha tjänat i lopp som fuskats bort...?
2014-04-21, 21:43 | #20 | |
Citat:
Visst är det en bra häst men ska vi snacka huvudet högre så är det väl snarare noras bean som vann pricx de france, raja mirchi som gått riktigt tuffa lopp i stenhårda gäng och gjort det bra, samt yarrah boko som gått bra i prix d amerique. Sanity har ju inte mött några stentuffa gäng i frankrike och här hemma har han fått ge vika i mötet med de stora stjärnorna gång efter annan. |
||
2014-04-21, 21:51 | #21 |
Elitloppet och Olympiatravet, vad är skillnaden, vilket är högst i rang?
|
|
2014-04-21, 21:59 | #22 | |
Citat:
Noras Bean har bakspår, han är nog ändå farlig om det löser sig det minsta. Yarrah Boko från spår 8 med två månaders vila, och en Ulf Ohlsson i vagnen som inte precis är van vid Åby och OS. Raja Mirchi vinner inte särskilt ofta numera. Ett lopp i år, två lopp förra året, tre lopp åren före det. (Han vann fem lopp som 2-åring och tio lopp som 3-åring)
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling. Senast redigerad av Viroid den 2014-04-21 klockan 22:01. |
||
2014-04-21, 22:01 | #23 |
Elitloppet är ett av världens finaste lopp. Olympiatravet är Sveriges andra-tredje bästa lopp för äldre hästar, men inleder storloppssäsongen.
2014-04-21, 22:09 | #24 | |
Citat:
|
||
2014-04-21, 22:18 | #25 |
På Lördag eftermiddag har vi svaret