|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-25, 23:26 | #121 |
Tror fler sajter spikar No 3 varför? När vi vet att Ludde är som han är
|
|
2014-04-25, 23:31 | #122 |
Vet ej om Glen är nykter idag eller ej, Men Uffe Stenströmer fick ett sms i eftermiddags om att nr 12 GEORGE SÅNNA 0% är klar sedan om det är ironi eller ej det vet ej jag. Men man kan ju garva lite åt det nu då distansen är 1640 och det bör väl nästan vara omöjligt från bricka 12 på just åby, ett handikapp som normalt skulle speglas som 20 meter tillägg.
Snackade med Andre Eklund på facebook: Jag: "Tjenare Andre, Glen säger att ni är klara med nr 12 i avd2, jag streckar dig, Skojade Glen månne eller ni har ett ess i rock ärmen? Andre: Hej. Jag har inte pratat med Glenn men spår 12 e väldigt svårt att komma till ifrån... Jag: Jo det är ju så, specielt på åby det är väl som 20 meter tillägg på en annan bana utan Open S skulle jag tro., Känns som om det kan bli bra fart på loppet alla hästarna 1-4 lär ju gasa för fullt för att komma ner i position. Rygga nr 11 Savin låter ruskigt uppåt Statistiken talar för bakspåren. Hela 35% vinner från bricka 9-12 Så chansen finns för dig.. Andre: Ska prata med Glenn imorgon, tack. Här får ni en sjukt rolig humor scen. (GARV! ) http://www.youtube.com/watch?v=AfUV29CPiR8 |
|
2014-04-25, 23:37 | #123 |
Grabbar/tjejer!
Här delar vi med oss, inte ansluter till fejjan och dylikt? Jaha, jag trodde det. "monolog med mig själv" OK. Man ska rymma till andra "forum" och söka tillhörighet.. Nej tack! Jag är här! Jag vet enormt duktiga killar här, som jag INTE vill missa. Frågan är hur länge dom orkar? Sedan ni nya.. vissa av er kan man misstänka ha nytt alias bara. Totalt osköna, osmidiga.. och så mycket felinformation så man blir mörkrädd. |
|
2014-04-25, 23:39 | #124 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1) |
||
2014-04-25, 23:40 | #125 | |
Citat:
|
||
2014-04-25, 23:56 | #126 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Malmqvist ger väl svaret i Vass eller kass.
Reden talade väl om Mousse innan förra starten, Malmqkvist tror Ludde överfaller Youana, och Mousse satt fast med gott om krafter kvar senast. Sedan om det räcker för att spika en häst som förlorat de 11 senaste starterna är en annan sak. Men när två träter...
2014-04-25, 23:57 | #127 | |
Citat:
TT sätter sina spikar lika ofta som du, och nu har de haft några flytdagar så varför bry sig om dem..?? Tror du inte på din spik..? Gör om systemet... Inget illa ment. |
||
2014-04-25, 23:59 | #128 | |
Citat:
IN - UT spikar 4 Mousse som vi hade grymma rapporter på inför senast men då löste det sig aldrig där Youana vann och hon gick i mål med alla krafte sparade. Hon såg i fall läcker ut och Reden tyckte hon kändes grym och vi är oerhört sugna på henne nu! Det blir barfota runt om igen och med förväntad kubbning om spets samtidigt som Mousse bör få ett bra lopp i andraspår och bör kunna få rygg på Stylish Hanover, så tar vi tjuren vid hornen och bankar till härlig procent! Hon är inte svårkörd och att Ingves testar henne känns som en intressant krydda. |
||
2014-04-26, 00:07 | #129 | |
Citat:
Nu säger jag inte att nr 4 Mousse kan vinna loppet, men att spika på ovanstående gissningar... Här får ni en gissnig till: Spets eller vinnarhålet vinner. I mina ögon 1 eller 3. Vi får se imorgon. Senast redigerad av Fyran den 2014-04-26 klockan 00:16. |
||
2014-04-26, 00:31 | #130 |
Har knappt läst några tips, bara programmet och har redan gjort klart och lämnat in ett matematiskt system (fritt fram att kalla mig amatör för detta, har aldrig påstått mig vara proffs). Drar mina tankar om omgången här:
Avd 1 Hyfsat låst på de två favoriterna med fördel Ludde, för jag har svårt att se Peter offra sin häst i spetskörning mot Ludde allra helst på Åby och från spets vinner man lopp med alla hästar och speciellt med riktigt bra hästar som Sahara Fairytale. Avd 2 Pedro Bi alldeles för stor, innerspåret är så fruktansvärt överskattat av kollektivet. Bakspåren göre sig icke besvär, utom möjligen Ochoa Bob om favoriten spetsar och han hittar rygg ledaren (men det är en stor myt att det är enkelt att hålla rygg från bakspår, fruktansvärt överskattat löpscenario). Avd 3 Min enda spik i omgången, Raja Mirchi! Drog bästa spåret och absolut ingen kommer kriga en meter mot honom för täten i det här loppet där rygg ledaren får tacka och ta emot 700kkr för andraplatsen. Galopprisken finns givetvis där, men den kan inte vara mer än högt räknat 40% och slänger vi in 10% för en dålig dag/sjukdom osv så har vi en vinstchans på ca 50%. Så det ska vara bra värde. Mr Picolit mest intressant i övrigt tror jag, då han borde ha en okej chans att hitta ryggen på Raja. Bakspåren tror jag inte har med det att göra, man måste spara meter för att vinna ett sånt här lopp och de kommer nog söka andraspåret. Avd 4 Är dåligt påläst, ser ut att finnas många kandidater. Intressantast Björn upp på Reims Gasti. Avd 5 Alfas Da Vinci har sett riktigt fin ut för Lövgren, håller den som förstahäst. Kemas Magic är bra men Persson på V75 och har gått länge mellan lopp nu, njaaa. Costatantisoldi blir lite tappad igen av spelarna, finns värde där. Uno De Joflo är sårbar då han är så entaktad men blir det ingen speedkörning i loppet tror jag han har bra chans för han verkar vara en sån som kan dröna på i samma tempo hur många varv som helst. Avd 6 Nougat Ås blir knappt spelad den här gången efter EN dålig insats och ett underskattat spår. Tufft motstånd och läge men jag tror han kan slå dessa från dödens, det finns ju en anledning till att han vunnit hälften av sina starter och varit storfavorit på V75 ett antal gånger. Democrat skulle köras med Ghost-vagnen sa någon, extra intressant i så fall! Avd 7 En hel massa startraketer på framspår och jag tror Ingves får mycket svårt att hålla spetsen från innern. Bäddat för full körning och grundtipset är väl att någon av de med framspår som då får resa i främre träffen håller tempot in i mål, men det här är omgångens öppnaste lopp som jag ser det.
2014-04-26, 00:34 | #131 |
Tack för att du delar ut dina tankar Stekel......
|
|
2014-04-26, 00:42 | #132 | |
Citat:
Underbart - tack! ♥ |
||
2014-04-26, 01:02 | #133 | |
Citat:
Jag tänker att visst kan man vinna på V75 och folk här inne gör ju det med, eller om det är V4. Jaja hursomhelst så verkar ju inte vinsterna komma så tätt där, och jag tänker att har man en hyra som ska betalas då kanske man inte kan vänta på den V75 vinsten. Så hur livnärande du dig på travet under den tiden? |
||
2014-04-26, 01:03 | #134 |
Tycker Löfgrens resultat idag, talar för sig själv.
Går som skållade troll - uppvärdera max på V75!! = Hobard och Alfas Da Vinci. |
|
2014-04-26, 01:58 | #135 | |
Citat:
Tar den med mig till kudden - natti. |
||
|