|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-25, 16:35 | #91 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Fortfarande bakis
2014-04-25, 16:38 | #92 |
Härligt. Jobbat kväll hela veckan. Ledig i dag. Råkade trycka på full gas för tidigt. Shit Happens All in eller ge fan i det.
|
|
2014-04-25, 17:09 | #93 |
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Youana fick gå i botten senast.
Det och en förväntad körning första 3-500 i morgon tycker jag är dåliga tecken för en streckfavorit. Den som imponerade mest på mig i det loppet var Stylish Hanover, Mousse satt fast också men som sagt tyckte jag SH såg bäst ut.
2014-04-25, 21:21 | #94 |
Vilket patetiskt ryggdunkande...träffprocenten är pinsamt låg och hybrisen märkligt hög...backa banden ibland och inse att ni "stjärnor" på Sharps inte har med rätt ( och det är väl det som räknas) än genomsnittsspelaren hos ATG-ombudet på hörnan...och med sprit i kroppen, sjunker IQ-nivån i paritet med skonumret. Skänker mina Sharps till Muumin!
|
|
2014-04-25, 21:28 | #95 |
Alla snackar om Youana hit och dit. Det loppet vinner Sahara Fairytale så bra som den varit på slutet. Känns grym i träningen enligt Ludde och fått ladda batterierna lite efter förra starten. Den får (tar) antingen ledningen eller rygg ledaren och sen dundrar antingen ifrån eller om Youana så det stänker om det på upploppsrakan. Mums!
Andra har jag bästa draget, Saxo Holmsminde som jag såg senast. Värdelöst spår men riktigt bra häst, med överpace kan den blixtra till på slutet och överraska till 2%. Jag blir ensam imorgon! |
|
2014-04-25, 21:32 | #96 |
Med snart 800 inlägg räknas du nog också till de som tror att de kan. Jag gör det inte. Inte räknar jag mig själv dit iaf. Levde på trav mellan 92-05 nu är jag en hobbyspelare med hederligt negerjobb och full som fan på helgerna och det är jag stolt över.
|
|
2014-04-25, 21:35 | #97 | |
Citat:
Har spridits mycket konstigheter på sistonde i travtrådarna. Påstår du att du inte märkt att travdelen dött ut? Det är Olympiatrav imorgon och vi har fått ihop 7 sidor i tråden? För ett halvår sedan så hade väl tråden varit uppe i 17 sidor nu vid detta lag. Startas knappt en tråd för lunchtraven längre heller. Kollade in i en tråd och där fanns 3 inlägg med kopierade spel. För övrigt skönt att du har bättre koll på mina resultat än mig. Kanske kan du höra av dig i slutet av December med årsbokslutet? Skulle spara mycket tid på att slippa bokföra allt själv. |
||
2014-04-25, 21:56 | #98 |
Luddes hästar till imorgon:
SAHARA FAIRYTALE i träningsjobb: https://www.youtube.com/watch?v=Rk5kkdxbAGU Ludde låter riktigt uppåt på denna, kändes riktigt fin i tisdagsjobbet, 14,4 över 1000 meter och gick också ett lugnt jobb i 35 fart över 2000 m. Aldrig känts så smidig och fin och Ludde tror inte den kan vara sämre nu än i starterna hon vann! BFRO, norskt huvudlag, givet segerbud! RAJA MIRCHI i ridträningsjobb: https://www.youtube.com/watch?v=rM9BipNnkPU Ludde ger en kommentar om hästen längre fram i videoklippet. Annars säger han att det ska vara en mycket god vinstchans med Raja, speciellt om han når ledningen ganska snabbt. BFRO precis som han gick i SM då han snabbstartade från samma spår nu, Ludde ska ladda!! Raja är väldigt nära toppformen och eftersom han känns så fräsch och fin är ludde ganska säker på att vinna om det inte blir helt fel i loppet. Ludde är ju dock alltid lika säker på sin sak så mitt råd är att inte gå på allt han säger.. OLYMPIC KRONOS i träningsjobb: https://www.youtube.com/watch?v=UcMTG2Eev-k Luddekommentar i slutet av klippet! Har gått samma jobb som Sahara och känns fruktansvärt fin efter vinsten senast, ännu finare nu än inför förra starten. BFRO, körs gärna till ledningen! God vinstchans, allra bäst om den kommer t ledningen men går även bakifrån! |
|
2014-04-25, 22:00 | #99 |
Han har mycket fina hästar helt klart och jag gillar Ludde men fan vad det har svidit i plånboken. svider i tanken också men tror fan att han kan stänka in åtminstone en vinnare i morgon
|
|
2014-04-25, 22:02 | #100 |
Sahara Fairytale bara vinner det loppet?
|
|
2014-04-25, 22:07 | #101 | ||
Citat:
Citat:
|
|||
2014-04-25, 22:10 | #102 |
Bara det att jag inte har med honom någonstans säger att han vinner med åtminstone 1
|
|
2014-04-25, 22:15 | #103 | |
Citat:
Förresten, tror ni Castor Boko kan vara något trots spåret? Det var den jag först tänkte spika när jag såg anmälningslistorna men så fick den spår 12... () Tror ni den kan vinna ändå? Björn verkar ju lite sugen på o vinna om man ser Björnkollen där han plockar med den på 4 hästar och varnar lite för den. Spåret är ju rent åt skogen men den är riktigt bra så jag lämnar aldrig den utanför systemet, hoppa bort en seger senast! http://www.atgplay.se/video/20140425...yolympiatravet Björn kollen för den intresserade! |
||
2014-04-25, 22:23 | #104 |
ungefär samtidigt som när jag hämtar ut vinstpengarna på Pellegrino kan du stå o titta när Castor går i mål. Ca 5 min efter hehehe. Mkt bra häst och låter lite lurigt när Björn varnar. Brukar betyda klart men nja. Spår 12. Svider.
|
|
2014-04-25, 22:34 | #105 |
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
mijo14 loveu haha! Har lite rolig info till dig!
Ska bli riktigt roligt att vara på plats imorgon fyfan rysningar!