Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-24, 20:15   #61

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Hyffsat nöjd med systemet så här långt, synd att det är 2000 kr för dyrt bara... Kommer inte bli lätt att banta ner!

Ursäkta att jag hoppar på ditt system men ur rent spelvärdemässig synpunkt borde du banta ner dig i guld och lägga dom strecken någon annanstans. Borde bli ganska jämnspelat där. Fast iofs så är det ju heltäckt sådär.

Senast redigerad av allaballakaitoz den 2014-04-24 klockan 20:16. Anledning: stavfel
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 20:43   #62
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1785
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Ursäkta att jag hoppar på ditt system men ur rent spelvärdemässig synpunkt borde du banta ner dig i guld och lägga dom strecken någon annanstans. Borde bli ganska jämnspelat där. Fast iofs så är det ju heltäckt sådär.
Det som gör det dyrt är att du bubblar första loppet. Youana är helt klar, den är Järvsöfaksklar Spana in hur hästen såg ut sist, som en blixt till spets och sen väljer JU antingen köra där eller sveper från sniken. Länge sedan jag såg ett så klart spel. Otroligt låg % i nuläget.
MEN man har ju haft fel förr

Senast redigerad av DIF den 2014-04-24 klockan 20:44. Anledning: Det var ju Whalz rad
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 20:46   #63

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Tycker att det är väldigt svårt att hitta en spik eller ett par hästar där, visst raja kan vinna och noras bean också men det kan lika väl bli strul och då kan vem som helst vinna känns det som. Kan vara skönt att bara kolla på loppet också utan att bry sig om att förlora
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 20:50   #64

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Det som gör det dyrt är att du bubblar första loppet. Youana är helt klar, den är Järvsöfaksklar Spana in hur hästen såg ut sist, som en blixt till spets och sen väljer JU antingen köra där eller sveper från sniken. Länge sedan jag såg ett så klart spel. Otroligt låg % i nuläget.
MEN man har ju haft fel förr

Sahara har ju inte sett dålig ut heller precis men med kolgini i loppet så kanske det öppnar upp för en tredje tyvärr..
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 00:52   #65
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Hittade.........

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-25 klockan 00:57.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 01:00   #66

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1596
Standard

MR Picolit är stenklar! Spets och släpp till finnen. Sen får albanen och finnen köra mot varann. Sen dånar Jorma förbi på OS.
robinavellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 07:55   #67

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2117
Standard

ja banta bort lite streckfavoriter alla behöver du inte ha med så blir det lite billigare tex avd 5 å 7
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 07:58   #68

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2117
Standard

mr Pellegrino krossar alla bombar till ledningen sen är det klart nr 4 i sista avd
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 12:04   #69

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Nya Ghostvagnen gör entré på V75.

Om fortsättningen blir succé, fiasko eller något mittemellan får framtiden utvisa, men den som vill spana in den nya ”snacksulkyn” bör förutom nämnda kuskar även följa Årjängsamatören Niclas Benzon på tävlingsbanorna de närmaste veckorna.

Och på lördag blir det med all sannolikhet premiär på V75.

– Jag skulle tro att både 9 Kincannon Hanover (V75-4) och 4 Democrat (V75-6) får tävla i den, säger Marcus Melander medan Björn Goop svävar lite mer på målet:

– Jag tar med den till Åby, men de flesta av mina egna hästar har för dåliga startspår för att det ska kännas lönt och i övriga fall får tränarna bestämma. Den som ligger närmast till hands att få testa är 7 Bono Boko (V75-2).

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18774969.ab
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 12:23   #70

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nya Ghostvagnen gör entré på V75.
Jag tror väl nu inte att den där vagnen har SÅ stor betydelse, men visst är det roligt att något som sett likadant ut i 50 år börjar utvecklas åt rätt håll. Skillnaden mellan proffs, som har råd med det senaste, och mindre bemedlade amatörer kommer att öka.
Gammal 2014-04-25, 12:26   #71

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tror väl nu inte att den där vagnen har SÅ stor betydelse, men visst är det roligt att något som sett likadant ut i 50 år börjar utvecklas åt rätt håll. Skillnaden mellan proffs, som har råd med det senaste, och mindre bemedlade amatörer kommer att öka.
Tror inte Johan och grabbarna som investerat håller med dig

"– Tanken var att Magic Tonight skulle bli den första hästen jag körde i Ghost, men leveransen blev försenad. Det kanske var tur, en sådan start hade nog varit för bra."

Tillägg!

Där kom första segern i Sverige med Ghostvagn - Integrated med Melander. 14%, kanonspik Fungerar ju utmärkt i voltstart med.

Var ju mycket med Johan om vagnen idag på V65-sändningen.

Senast redigerad av Helge den 2014-04-25 klockan 13:15.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 13:05   #72

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Kollar man sätt till statistiken sedan 2010-2013 så har enbart hästar från spåren 1-8 vunnit Guld på just Åby, troligen söker Peter sargen med Harry och kör på chans. Noras Bean är mest gynnad om det blir tempo i loppet och Ludde lär säkert hålla ett jämnt och högt tempo för att göra det extra surt för hästarna 9 samt 10. Nån tyckte det var dålig klass på årets upplaga. Men man börjar ju undra, när en häst som blev 3:a i Prix d'Amerique och sedan 4:a i Prix d'France (efter en 1.03.9 öppning) tillhör loppets minst streckade??. (Yaharra boko) Då måste ju konkurrensen vara enorm!!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 13:38   #73

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 259

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir inte twigs voici väldigt bortglömd i avd 1? Om nu youana är den klara spetshästen borde ju TV vara den klara rygg ledar hästen? Tar rygg på 1 i starten och sitter limmad till OS? Lite körning mellan 1 och 3 och skrällen är ett faktum...
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 15:05   #74

Sharp$: 581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Han kanske är trött på den odrägliga Malin Lövgren liksom många av oss andra....
Nej, men seriöst, Örjan körde ju till seger senast så han fick väl frågan igen,
Jhonny blev ju "bara" tvåa senast han körde hästen....
Hoppas för Guds skull att inte ekipaget vinner bara.........
Jag tror han valde att köra Dreams Take Time sist, ser väl på framtiden då den bara är 5 år, och Sanity snart är över. Och sen uttala han sig ju att han trodde den var slut, så har nog blivit grundligt petat på dom 2 sakerna tror jag...men bara min fundering, inget belägg utan min åsikt..
enaldi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 15:11   #75

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tror inte Johan och grabbarna som investerat håller med dig
Naturligtvis tror de på konceptet, och en bra vagn som är rätt balanserad och går rakt kan säkert göra att hästen orkar springa maxfart lite längre. Jag vet inte hur mycket dyrare den här sulkyn är jämfört med en vanlig sulky, jag gissar att skillnaden inte är så stor.

Igår var det ju fyra hästar som sprang med den utan att vinna, så jag tänker inte strecka allt som har den här vagnen bakom sig.

td