|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-27, 12:55 | #331 | |
Citat:
Av det som ligger öppet för allmänheten på atgplay. se hittar jag följande: V75 Snacket Efteråt Arkiv V64 V75-supporten Alla känner Malla Vass eller Kass Folket frågar Veterinärerna Revi7onen Inte alla hästar hemma Hans G på vinnarturné En ny bild + Den vanliga bevakningen av travet och en del kortare tipsgrejer och puffar inför Olympiatravet. Det är väldigt många timmars produktion varje vecka, och frågan är om det måste vara så ambitiöst.
2014-04-27, 13:08 | #332 | |
Citat:
Kan tänka mig att det är rätt så många som vill ha bort Malla men jag tycker ändå han fyller en funktion. På något vis så utstrålar han kärlek för sporten och gör sig rätt så bra framför kameran. Men detta program känns inte alls genomtänkt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
barner (+2) |
||
2014-04-27, 14:10 | #333 | |
Citat:
Jag tycker det finns alldeles för stor representation av medelålders vita män i rutan (och sporten över huvud taget). Det blir rätt så träligt i längden. Jag tror att fler människor skulle känna sig välkomna som både spelare och på sikt hästägare om man hade fler röster som inte tillhör kategorin etniska svenska män. Inte så att man skall kvotera in vad som helst, men man skulle kanske kunna anstränga sig lite mer för att hitta lämpliga medarbetare.
2014-04-27, 15:51 | #334 |
C Huzelius var med i vass eller kass i fredags, olympiatravet, han har varit med någon gång tidigare också. Han är absolut vass, och en skicklig trav spelare är han också.
( samma m Johan Sjöstrand ) Tror att många kan lära sig en hel del om hur man spelar på trav av honom, klart man inte blir en bra travspelare av att titta på Christian ett par gånger i vass eller kass, men det kan så ett lite frö för att tänka lite annorlunda. Jag tycker man skall byta folk lite oftare inom trav-tv, det är alltför många som snurrar runt mellan travtidningarna - kvällstidningarna - travtv osv ja och så en grupp som snurrar runt mellan ATG- ST -travbanorna - kanal 75. Det är inte för att jag ogillar personerna jag vill byta, visst jag har mina favoriter men framförallt vill jag ha variation. |
|
|