Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-15, 11:40   #241

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 259

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite småtaskig koll.. men hästar som save the quick, clasic grand cru, brioni. Hur är läget med dessa och är dom helt ute ur leken?
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 11:40   #242

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jellybelly Visa inlägg
Delicious blir väl inbjuden eftersom man alltid törstar efter ston i loppet. Tycker dock det är helt fel att bjuda in med bara ett eller inga lopp i kroppen. Och dessutom mot tvivelaktigt motstånd där ingen annan av de hästar som möttes ens vart i närheten av att vara på tal för en inbjudan... Form är färskvara och hästar som får bestämma något lopp i spets och ser fina ut brukar bli statister i elitloppet där spets inte är givet och det urholkar loppet som helhet.

Delicious US vs Maven

https://www.youtube.com/watch?v=zfq0...ature=youtu.be
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
satori (+10), putte64 (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 11:53   #243

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Lite småtaskig koll.. men hästar som save the quick, clasic grand cru, brioni. Hur är läget med dessa och är dom helt ute ur leken?
Brioni slutade väl för 3-4 år sedan. Classic Grand Cru va väl ute i något lågklassigt guld för ett tag sen och gjorde inget väsen av sig. Dessutom blivit till åren och knappast aktuell.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 11:56   #244

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 37
Standard

Har Market Share officiellt tackat nej?
jockeln2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 12:14   #245

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Save The Quick har gått till avel och slutat tävla så även Brioni.
Tror faktiskt det samma gäller för Classic grand Cru.
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 12:54   #246

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanH87 Visa inlägg
Save The Quick har gått till avel och slutat tävla så även Brioni.
Tror faktiskt det samma gäller för Classic grand Cru.
Classic Grand Cru har lagt tävlingsskorna på hyllan efter en svår operation i början av april, Juul trodde inte att han skulle komma tillbaka till tävlingsovalen mer, han är ju också 11 år så det var nog inte så mycket mer att hämta för hans del.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 13:35   #247

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanH87 Visa inlägg
Mack Grace SM har tackat nej. Så även Solvato/Orali och Universe De pan samt Oasis Bi.

Jag vill personligen se Beau Mec med tanke på loppet i lördags. Piraten kanske kan hävda sig? Den som är roligast från guld på Lördag i alla fall och förmodligen bara den och Kadett CD som skulle tacka ja.

Annars Mosaique Face men den tackar dom nog också nej med. Vad finns kvar?

Rapide Lebel? Älskar det monstret men den är ju också skör och utan form.

Skulle inte förvåna mig om vi typ får Mr.Picolit, Digital Ink och typ On Track Piraten.

Vad tror vi om Beckman trots galoppen senast?

Elitloppet är elitloppet men med tanke på de superinbjudningar som var i början känns det blä såhär mot slutet.
Jag är ganska övertygad om att vem som än vinner på Lördag så är det en häst i form, och form slår nästan alltid klass. Jag tycker också det känns rimligt med 2-3st i varje heat som är klara favoriter, och att resten känns lite svalare. Det har väl aldrig hänt att det finns 16 riktigt heta hästar som vill vara med.

Roi du Lupin från Frankrike vann ett större lopp igår, och kommer kanske få frågan. Norges hopp verkar stå till Mr X.F.Royal på Lördag. Finland har inget att komma med, Orali har tydligen tackat nej, Indigious från Tyskland har inte visat något av värde än, Kaka A.T. från Österrike har inte visat elitloppsklass, Holland har inte så mycket att komma med i eliten, från Australien/Nya Zeeland är det inte någon aktuell. Det blir då mycket svenskt, och så några gäster från USA, Frankrike och Italien. Tyvärr känns det inte så internationellt, men jag är övertygad om att det inte kommer köras något bättre lopp i Europa i år ändå. Det här är vad som finns.
Gammal 2014-05-15, 14:31   #248

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Alltid kul att se pärlor från arkivet. Men kom igen det är flera år gammalt. Båda är fina hästar det håller jag med om men jag tar inte det som ett argument mot min poäng. Även om vi säkert tycker olika.

Jag tycker kanske att Delicious ska med. Men det är snarare i brist på annat. Hade hon fått göra 1-2 lopp till innan med liknande prestationer hade hon varit solklar.
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 16:53   #249

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jellybelly Visa inlägg
Alltid kul att se pärlor från arkivet. Men kom igen det är flera år gammalt. Båda är fina hästar det håller jag med om men jag tar inte det som ett argument mot min poäng. Även om vi säkert tycker olika.

Jag tycker kanske att Delicious ska med. Men det är snarare i brist på annat. Hade hon fått göra 1-2 lopp till innan med liknande prestationer hade hon varit solklar.
Haha, ja det är verkligen tur att vi tycker olika.

I min bok är Delicious US stenklar - sprang 09.9 i höstas, kommer ut och joggar 10.2 i träningsbalans. Spets och inget motstånd säger du! Vad har PdM vunnit för lopp och han är favorit!

Kolla hur Redén sitter första 150-200 m, han tittar ju bara på för att sen gliiiida fram och överta. Tackar Redén ja så är det han som sitter på leken av de svenska hästarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 16:55   #250

Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag är ganska övertygad om att vem som än vinner på Lördag så är det en häst i form, och form slår nästan alltid klass. Jag tycker också det känns rimligt med 2-3st i varje heat som är klara favoriter, och att resten känns lite svalare. Det har väl aldrig hänt att det finns 16 riktigt heta hästar som vill vara med.

Roi du Lupin från Frankrike vann ett större lopp igår, och kommer kanske få frågan. Norges hopp verkar stå till Mr X.F.Royal på Lördag. Finland har inget att komma med, Orali har tydligen tackat nej, Indigious från Tyskland har inte visat något av värde än, Kaka A.T. från Österrike har inte visat elitloppsklass, Holland har inte så mycket att komma med i eliten, från Australien/Nya Zeeland är det inte någon aktuell. Det blir då mycket svenskt, och så några gäster från USA, Frankrike och Italien. Tyvärr känns det inte så internationellt, men jag är övertygad om att det inte kommer köras något bättre lopp i Europa i år ändå. Det här är vad som finns.
Det kommer nog inga andra nordiska hästar, de som inte tackat nej är helt enkelt för dåliga. Roi du Lupin som en fransk till, Delicious US och Inken där har ni de tre.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 17:16   #251

kennyvirres avatar

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 561
Standard

Tekno Odin borde få inbjudan

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Roky Erickson
kennyvirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 17:23   #252

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Haha, ja det är verkligen tur att vi tycker olika.

I min bok är Delicious US stenklar - sprang 09.9 i höstas, kommer ut och joggar 10.2 i träningsbalans. Spets och inget motstånd säger du! Vad har PdM vunnit för lopp och han är favorit!

Kolla hur Redén sitter första 150-200 m, han tittar ju bara på för att sen gliiiida fram och överta. Tackar Redén ja så är det han som sitter på leken av de svenska hästarna.
Jag är beredd att ta tillbaka det eller äta upp efter den 25e. Alla hästar ska synas i sömmarna!

Må bästa ekipage vinna
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 18:46   #253

Sharp$: 610
Standard

Var på plats i lördags i Umeå, hade en klocka på Beau Mec:
Sista 1200m -> 1.09,5
Första 400m av dom 1200 -> 1.06,0
Sista 400m -> 1.12,5 med 3e & 4e spår genom kurvan.
Insatset kan väl duga i ett Elitloppsförsök, för ett dåligt spår i ev final...
Men då gäller det ju att inte köra startbrasa.
nord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 13:17   #254

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9189
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nord Visa inlägg
Sista 1200m -> 1.09,5
Du har rätt den gör ett fantastiskt bra lopp. Gäller ju att få en inbjudan dock..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 13:22   #255

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hade garanterat vunnit felfri.

Citat:
Ursprungligen postat av nord Visa inlägg
Sista 1200m -> 1.09,5

td