|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-13, 20:29 | #1 |
V86 Jägersro/Solvalla 16 April
Det är på V86 man kan hämta pengar. Var fruktansvärt nära i onsdags så jag är taggad på att revanschera mig. Hade t.ex. 32 oddsaren på 3, frustrerande att inte kunna få 8a då.
Iallafall, nya tag. Stormysky såg hemsk ut senast och kan vara ett tänkbart spik? Twigs Voici fortsätter jag att lita på, spik! Nordström har blåst mig för många gånger, gardering på Denim Boko! Plockar Perfect Cash ner Lotuscherie från dödens? Jag är inte säker.. Och sen tycker jag dubbelloppen ser intressanta ut, Pirro Bi tror jag vinner nu trots spåret!! |
|
2014-04-13, 20:37 | #2 |
Banned
|
Helges favorithäst startar i sista. Nr 9
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
2014-04-13, 21:00 | #3 |
Gillar också den haha, ärlig som satan.
Helge (+5) |
|
2014-04-13, 22:30 | #5 | |
Citat:
|
||
2014-04-14, 20:39 | #6 |
Avd4. Bear with me såg grym ut senast med barfotabalansen. Om han återhämtat sig (kan ha påverkats negativt av det hårda loppet kanske) o kör barfota igen så väldigt intressant !?
Om_sommaren (+5) |
|
2014-04-14, 21:54 | #7 |
Unique Gowan (avd 4) är en häst som har presterat bra, fick ett rätt så tungt lopp sist, med 1500 m i dödens, slagen av Aroma Grim & Winkspot 100 kvar. Ett givet streck på min lapp iaf!
5% i skrivande stund. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5) |
|
2014-04-15, 08:03 | #8 |
Helt rätt Satisfied Le Marc, underbar häst, som togs betalt på senast, ger inte upp på vissa hästar. Idag blir det som jag trodde efter senast, bfro! Ffg i år och 3 lopp i kroppen. Gick nytt rekord senast på icke optimal balans, i halvseg stil. Nu sitter formen där och det maxas, mycket kul att den är helt bortglömd på (just nu) 4%. |
|
2014-04-15, 09:49 | #9 |
Bästa spikar är nog Paramount & Perfect Cash
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2014-04-15, 10:14 | #10 |
Perfect cash borde ha bra chans då den inte möter nåt speciellt. Svårt att ta ner lotus om den skulle fungera o få spets. Paramount däremot behöver mycke tur. For pleasure as och state of Liberty har bättre spår och ta ner dom bli väldigt svårt
|
|
2014-04-15, 16:27 | #11 |
Roliga ideer..
Paisley känns som bästa hästen tar dem till slut!? Wiss Rambo funderar jag att spika. Snabb ut, Björn upp! Borde finna en bra position. avd2 Paramount är klassen bättre än dessa!? avd3 Twings Voice med ett liknande läge. Repris!? avd4 Lessly Brodda gynnas av litet fält 6%. Pass upp! avd5 Lotuscherie spets ut och slut!? avd6 Alfas Da vinci är ofta underskattad låser tillsammans med Perfect Power. avd7 Pirro Bi kan mycket, Dalborg upp, Rolig! |
|
2014-04-15, 17:01 | #12 | |
Citat:
|
||
2014-04-15, 17:21 | #13 |
Banned
|
Blir Norskt huvudlag denna gång, ska vara plus enligt Svante.
TOBYTYKE (+2) |
2014-04-15, 18:20 | #14 |
Banned
|
|
2014-04-15, 22:32 | #15 | |
Citat:
Wiss Rambo är inte så klar, Long Night kan bli farlig och Stormysky kanske knäpper dem till slut. Wiss Rambo blir lätt lite trött på upploppet. Paramount tror jag har tappat lite form och 2 For Pleasure As är rolig, satt kvar med allt kvar senast!! Twigs Voici tror jag vinner igen men denna gång får den inte ligga i fred i ledningen. Både 2 unique gowan och 4 bear with me är med, de kommer snabbt fram i dödens och trycker på. Twigs har jag spikat tre gånger nu men denna gång är jag inte lika säker, dessutom blir den favorit = inte lika intressant. Femte är öppet. Lotuscherie tror jag också vinner om den inte felar eller travar för dåligt. Möjligtvis kan Sugar Neo vinna om lotus och perfect cash kör mot varandra hela loppet, tre hästar för min del. 7e vinner Juggle Face. Spik! Pirro Bi är en riktigt rolig idé som jag håller med om till fullo! Blir lite spelad och därför är den superintressant. Förra gången scoot to score och pirro bi möttes slog scoot to score pirro bi knappt. Tror det kan bli omvänt scenario denna gången! 9 Satisfied La Marc gillar jag också, men kanske är det så enkelt att 1/6 rinner undan.. |
||
|