Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-18, 09:47   #91

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Suttit och ringt runt idag med och har en del rolig info!

Tycker travdelen på sharps har blivit riktigt dålig om man jämnför med var den varit...Inte samma info längre nu är de bara en massa ''ungtuppar'' som ville visa sig. Visst är de bra info. Men inte alls samma.
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 10:07   #92

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 313
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Suttit och ringt runt idag med och har en del rolig info!

Tycker travdelen på sharps har blivit riktigt dålig om man jämnför med var den varit...Inte samma info längre nu är de bara en massa ''ungtuppar'' som ville visa sig. Visst är de bra info. Men inte alls samma.
Ett gäng av dom som sitter inne på mest kunskap har ju tyvärr blivit avstängda..
PB_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 10:36   #93

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1643
Standard

Själv rankar jag upp nr 1 i avd 6
Efter att ha läst i ronden låter ju mycket bra där.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 10:37   #94

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Tycker ni om propositionerna? Står inte kallbloden på främre volten bra inne? Samt bakspårshästarna i loppet med spårtrappa?
Håller med, tycker Hibogubben känns klart intressant till 8 %. Kan mycket väll krångla på vägen för Månprinsen, innerspåret känns inte optimalt.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 10:40   #95

Standard

Nr 2 Caramella B.F i avd 5 känns som en spik just nu på strecken
Trodde den skulle bli ganska stor favorit
Gammal 2014-04-18, 10:41   #96

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Håller med, tycker Hibogubben känns klart intressant till 8 %. Kan mycket väll krångla på vägen för Månprinsen, innerspåret känns inte optimalt.
1-2 & 10 känns som ett bra lås
Gammal 2014-04-18, 10:51   #97

Sharp$: 1851
Standard

Missa inte Hulte Magnus!
Katinka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 10:59   #98

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 254
Standard

Avd-4: Jag gillar när det kommer kallblodslopp på V75 då många verkar ha svårt för dessa och strecka minst halva fältet. Är man som jag från Östersund så har man nästan sett fler lopp med kallblod
Loppet ser i mina ögon inte så svårt ut och man bör kunna gå kort i detta lopp.

Vinnaren står nog på dubbla tillägg och jag tror det räcker med två streck. Dessa har en helt annan hårdhet. Har man råd kan det finnas ett tredje streck.

10 Månprinsen A.M. är ett av de bästa kallbloden vi har i Sverige. Med årsdebuten avklarad och ett lite mysigt lopp invändigt tror jag denne är redo för en ny fin säsong.

12 Stamping har gjort det jättebra en tid även om de två senaste loppen ej gett några framgångar. Denna gång ser det lättare ut på pappret. Avslutar ofta vasst.

4 Hulte Magnus är en stark och rejäl typ men möter nu tuffare hästar. Skulle det bli väldiga trafikproblem för de innan nämnda kan denne vara vinnaren.

Går man utanför dessa har jag svårt att hitta vinnaren, man kan ju ta alla och därmed sitta helt säkert.

Rank:
A: 10-12
B: 4-1-7-3-5
C: Övriga utan ordning

Senast redigerad av oHYRA den 2014-04-19 klockan 02:00. Anledning: Hade rank på 8, ska vara 7.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 11:08   #99

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Själv rankar jag upp nr 1 i avd 6
Efter att ha läst i ronden låter ju mycket bra där.
läste precis detsamma. har ju presterat bra mot riktigt bra hästar, Men läget känns ju inte bra. bör hamna långt bak därifrån. måste ha riktigt mycket tur tror jag. Min första häst är queasy. den har ju en jäkla formtopp och känns som den är under fin utveckling- lite körning här och han städar av dem över det långa upploppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 11:20   #100

Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Katinka Visa inlägg
Missa inte Hulte Magnus!
Stryk av Hibogubben på lika start sist. Nu 20 meter efter, och innerspår. Lär väll bli problem därifrån då han inte är nån raket ut.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 11:34   #101

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oHYRA Visa inlägg
Avd-4: Jag gillar när det kommer kallblodslopp på V75 då många verkar ha svårt för dessa och strecka minst halva fältet. Är man som jag från Östersund så har man nästan sett fler lopp med kallblod
Loppet ser i mina ögon inte så svårt ut och man bör kunna gå kort i detta lopp.

Vinnaren står nog på dubbla tillägg och jag tror det räcker med två streck. Dessa har en helt annan hårdhet. Har man råd kan det finnas ett tredje streck.

10 Månprinsen A.M. är ett av de bästa kallbloden vi har i Sverige. Med årsdebuten avklarad och ett lite mysigt lopp invändigt tror jag denne är redo för en ny fin säsong.

12 Stamping har gjort det jättebra en tid även om de två senaste loppen ej gett några framgångar. Denna gång ser det lättare ut på pappret. Avslutar ofta vasst.

4 Hulte Magnus är en stark och rejäl typ men möter nu tuffare hästar. Skulle det bli väldiga trafikproblem för de innan nämnda kan denne vara vinnaren.

Går man utanför dessa har jag svårt att hitta vinnaren, man kan ju ta alla och därmed sitta helt säkert.

Rank:
A: 10-12
B: 4-1-8-3-5
C: Övriga utan ordning
Är inte Stamping en typisk vinterhäst som har svårt att hänga med nu ?
Gammal 2014-04-18, 12:50   #102

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 254
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Är inte Stamping en typisk vinterhäst som har svårt att hänga med nu ?
Jo det stämmer bra, han går bäst under vintern då han slipper möta hästar som Hallsta Lotus. I detta lopp är det många som rankas ned pga den långa distansen samt att många är benägna att hoppa. Får han några fina ryggar tror jag bara det är Månprinsen som är tuffare. 40 tillägg är så klart tufft för båda dessa men jag räknar med att några av de osäkra där framme gör bort sig så det inte blir så långt fram när de väl ger sig iväg. Hårdheten dessa har tror jag blir avgörande sista 200.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2)

Senast redigerad av oHYRA den 2014-04-18 klockan 12:56.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 14:05   #103

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 183
Standard

Vad säger ni om Guli Järven med J-O Persson.......
JerryB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 14:09   #104

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hibogubben verkar bortglömd precis som ni nämner. Slog Hulte Magnus förra gången ju och då var det på samma start. Tror mycket på Hibogubben igen!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 14:22   #105
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Katinka Visa inlägg
Missa inte Hulte Magnus!
Varför tycker du att vi inte ska glömma den? Kan du motivera litegrann istället för att ropa ut bara "missa inte"!
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td