Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-15, 14:07   #46
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

såg nu att någon hade skrivit om det.......

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-15 klockan 14:10.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 14:59   #47

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Lite tidiga tankar :

Avd 1 : Såvida det inte inkommer ngn negativ info om BBS så är det ju årets klaraste spik.
Tvilling 1-3 spelas givetvis med om man hör positivt om nr 1.

Avd 2: Garderingslopp! En del chanslösa, men bästa hästen från spår 8 gör att det inte blir ngn spik. Goops från perfekt spår 5 kan vara intressant som a-häst! Men krävs nog 5-6 streck i detta lopp

Avd 3 : Hoppas Nahar blir favorit här då jag knappt tror ngt alls på den... Digital Ink tror jag är redo att vinna detta från dödens, med den och On track Piraten ska loppet bara vara låst. Möjligen kan Bagley skrälla från perfekt spår..... Men jag spikar min favorit Inken

Avd 4 : Månprinsen står byngligt till med innerspår på dubbla tillägg... måste garderas!
12 och 13 värst emot på tillägg, och både 1 och 3 på på start kommer få bra lopp, med dessa fem hästar bör loppet vara låst.

Avd 5: Favoriten vann i lördags, nu tror jag på skräll! Passa nr 1 Qvintette! Men för mig blir det helgardering här.

Avd 6: Här lär det li strid om spetsen mellan 2 Prey Frontline och 8 Vendi. Kommer ngn av dem enkelt till spets vinner den hästen, men blir det körning gynnar det nr 6 9 och 12.
Återigen ett bra 5hästarslås! 12 Queasy tror jag spurtar ner alla till slut.

Avd 7: Revanschmöte mellan 1 och 12.... Jens Sjöden har påpekat många ggr hur missgynnsamt spår 12 på 2640 m är, försämrar chansen avsevärt... Senast kunde den hästen köras vaket till spets av Erik A, så blir det inte nu....
Nej Spik på nr 1 Asterix Hornline.. Allt Peter U (som har toppform) ska göra är att hitta ut, sen är vinsten klar!
Man kan såklart helgardera här med, men det är för dyrt för min plånbok....

Systemet redan nu:

3
1 5 6 8 10 (utgång 5)
7
1 3 10 12 13 (utgång 10)
Alla 15
2 6 8 9 12 (utgång 12)
1

1 utgång ska sitta.
Kostnad : 457.50 kr
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 17:58   #48

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Helt underbart när dom drar undan in på upploppet och vinner med 30m
Senaste från Kim på Travnet

hälsade Kim också att han kommer köra en 10-tid med Vendi på söndag. Når vi ledningen är loppet över, i dödens är det bara bra segerchans, sade Kim.

Nu tuggar han ju om chans med allt och alla hästar men just Vendi kan jag delvis köpa.
För ett tag sedan, spikade han sig själv med Livi Barcelona i guld.

Senast redigerad av Helge den 2014-04-15 klockan 18:00.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 20:45   #49

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Senaste från Kim på Travnet

hälsade Kim också att han kommer köra en 10-tid med Vendi på söndag. Når vi ledningen är loppet över, i dödens är det bara bra segerchans, sade Kim.

Nu tuggar han ju om chans med allt och alla hästar men just Vendi kan jag delvis köpa.
För ett tag sedan, spikade han sig själv med Livi Barcelona i guld.
Överspelad till 4%.
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 20:51   #50

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farnod Visa inlägg
Överspelad till 4%.
Oj, då är det illa
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 21:42   #51

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Skulle nog inte kalla den överspelad till 4% men nog luktar det Kamikazestyrning och långa sista 100.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 21:46   #52

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
5 % på Quadrille just nu, jag blir rik på lördag!
Du vet att V75 är på söndag va?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 22:55   #53

Standard

Citat:
Lite söndagstankar!

V75 1: Alla laddar för att få rygg på BBS och hänga med till andraplatsen, men Jeepster är snabbast av de där framme och lyckas hålla ut alla andra förutom BBS. Spik på Untersteiner på alla seriösa lappar, kul att fälla favoriter men här är ett fällningsförsök att kasta pengar! 1-3 rak tvilling bör sitta, allt över 2 gånger är bra!
Om BBS hoppar (varför skulle den plötsligt göra det?) är Ponziopilato Stra, Constatantisoldi och Mellby Amiral bäst bakom. Roobois är bra, men inte från spår 12...

Om vi utgår från att sannolikheten för att BBS vinner är lika med 1 (vilket den i verkligheten givetvis inte är, oavsett hur bra den är) och därmed "räknar bort" BBS från loppet så innebär det alltså att du anser att det korrekta oddset på att Jeepster slår övriga är 2,00. Ensamt sto, 3 galopper i raden, knappast överlägsen övriga hästar. Dessutom är spår 1 extremt överskattat när det gäller spetskörning. Och om jag inte minns fel är Romme en av de banor där spår 1 är extra missgynnat. Startraketen Eros Tooma har spår 4, vilket är ett mycket bättre spår när det gäller startmomentet.

Du kan få spela det hos mig till det dunderfina oddset 2,01 om du vill. Valfri insats...
Gammal 2014-04-15, 22:57   #54

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Du vet att V75 är på söndag va?
Ursäkta mitt hemskt farliga misstag!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 22:58   #55

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Om vi utgår från att sannolikheten för att BBS vinner är lika med 1 (vilket den i verkligheten givetvis inte är, oavsett hur bra den är) och därmed "räknar bort" BBS från loppet så innebär det alltså att du anser att det korrekta oddset på att Jeepster slår övriga är 2,00. Ensamt sto, 3 galopper i raden, knappast överlägsen övriga hästar. Dessutom är spår 1 extremt överskattat när det gäller spetskörning. Och om jag inte minns fel är Romme en av de banor där spår 1 är extra missgynnat. Startraketen Eros Tooma har spår 4, vilket är ett mycket bättre spår när det gäller startmomentet.

Du kan få spela det hos mig till det dunderfina oddset 2,01 om du vill. Valfri insats...
Återkommer på SÖNDAG 14:34.
Gammal 2014-04-15, 23:16   #56

Standard

Citat:
Ursäkta mitt hemskt farliga misstag!
Du är förlåten.
Gammal 2014-04-15, 23:18   #57

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Citat:

Håller med om att oddset 2 är lite för dåligt att spela till, men det är inte långt borta...
Du kan inte räkna bort BBS från ekvationen, då den är högst delaktig till att Jeepster ska komma 2a... Jeepster är oerhört startsnabb och bör väldigt enkelt hålla ryggen på BBS.. att ngn ska komma utifrån och kunna pressa sig ner i rygg låter väldigt osannolikt..
Nej BBS i spes och Jeepster rygg på denne efter 300 m max stämmer nog iaf i 9 fall av 10...
Sen ska Jeepster "bara" hålla undan för resten av fältet, vilket den bör göra efter sin perfekta löpning i ryggen på BBS.

Ger du mig 3 ggr pengarna ska jag gärna spela hos dig, inte till 2.01 dock, då hästar är djur och inga maskiner =)

Men dagens mest troliga tvilling är det iaf, utan tvekan.
Gammal 2014-04-15, 23:22   #58

Standard

Sist Jeepster startade från innern bakom bil var den chanslös att spetsa.
Gammal 2014-04-15, 23:26   #59

AndyMarts avatar

Standard

LeBanner, Jeepster behöver inte hålla upp ledningen, den ska bara hålla ryggen på BBS som spetsar och det lär vara ganska enkelt att göra. Sedan är tvillingen hemma då Jeepster får en drömlöpning. 4-5 ggr tror jag oddset blir -> in och dega!
Gammal 2014-04-15, 23:30   #60

Standard

5 ggr degen? Då spelar jag också, kan jag lova...
Svara

td