Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-20, 17:59   #346

SuperFinnens avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Uselt förslag, det finns omogna personer i alla ålderskategorier!

Att placera ut personer beroende på vilken generation dom tillhör vore synnerligen korkat!
Okej jag tänkte inte så långt,men hur ska det förbättras eftersom många har hoppar av här..
Gammal 2014-04-20, 18:36   #347

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuperFinnen Visa inlägg
Okej jag tänkte inte så långt,men hur ska det förbättras eftersom många har hoppar av här..
Genom självsanering och höjd kvalitét på inläggen.
Först och främst skall inläggen handla om trådens ämne - här V75.

Bra inlägg innehåller ny kunskap eller info om ett lopp. För två omgångar sedan ringde muumiin runt och fick bra info (någon vann och ett par skrällar var nära vinst). Det var generöst att delge oss sharpsare detta. Varulv har lämnat värdefull info. Ibland har han fått osaklig kritik från avundsjuka och när han blottat sig lite väl mycket. Helge, NicklasJ och flera andra besitter stor kunskap och drar ofta rätt slutsatser.

Men det sakliga störs av tramsinlägg. Ibland under påtaglig inverkan av alkohol eller annat. Ibland av känslor - t ex förluster, bortkörningar osv. Bland störningsmomenten finns tips som bygger på drömmar och förhoppningar. Utan någon saklig förankring.

Att betygsätta genom att dela ut av egna sharps är ett bra sätt. Tyvärr kan man inte låta ADM dra bort sharps på dåliga inlägg. ADM får stänga av den/de som gör övertramp på personlig integritet mm.

Den här sidan blir bra om vi anstränger oss att dela med oss och vara generösa med saklig info och synpunkter på V75 loppen. Och avstå från osakliga aggressiva påhopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuperFinnen (+10), Flickepojken (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 19:35   #348

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Jag är bland de mest okunniga här och den mest flamsiga kanske, men jag tycker att det utrymmet borde få finnas. Sen får man la ta det faktum att folk suckar åt en eller klickar bort en på hide.

Hursomhelst jag vill i regel inte ha vinnare utsagda till mig utan vill helst lära mig och hitta dem själv, vilket fallerar emellanåt. Men grundinställningen här borde vara att Jag vill ha Allt, Du/Ni vill ha Allt så låt oss ta Allt Tillsammans!
Vi är en grupp som vill vinna emot systemet låt oss stötta varandra i det och diskutera hur vi alla kan bli bättre.

Sen ska jag försöka tramsa mindre

Fan hur svårt kan det vara liksom! Nu tar vi dem! Hehe
tomtom2 (+3)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 19:57   #349

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Bara liiiite trams avslutningsvis ifrån favvon på instagram

http://instagram.com/p/nBIsmDDmsD/
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 20:34   #350

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Jag är bland de mest okunniga här och den mest flamsiga kanske, men jag tycker att det utrymmet borde få finnas. Sen får man la ta det faktum att folk suckar åt en eller klickar bort en på hide.

Hursomhelst jag vill i regel inte ha vinnare utsagda till mig utan vill helst lära mig och hitta dem själv, vilket fallerar emellanåt. Men grundinställningen här borde vara att Jag vill ha Allt, Du/Ni vill ha Allt så låt oss ta Allt Tillsammans!
Vi är en grupp som vill vinna emot systemet låt oss stötta varandra i det och diskutera hur vi alla kan bli bättre.

Sen ska jag försöka tramsa mindre

Fan hur svårt kan det vara liksom! Nu tar vi dem! Hehe
Först seriöst: Informationsinsamling om V75 hästarna och spelet är viktigt. Sedan utvärderar man informationen. Därefter fattar man beslut om sitt spel. Beroende på hur mycket man vill vinna, är nöjd med liten vinst - bara man vinner - eller bara spelar för större vinst. Jag vill inte nämna namn - men jag känner förmögna människor, som "köper" V75 vinst. Dvs de har råd att helgardera lopp.

Mindre seriöst: Men det måste ju också vara roligt att spela. Likaväl som att ha koll på och analysera börsföretagen kan man göra samma sak med V75. Min erfarenhet är att den som har kunskap vinner i längden (utom dom som har en massa tur en gång). Samtidigt som man letar information måste man tycka det är intressant och kul.
Det är inget fel att vara barnslig - tramsig. Men i grunden seriös. Och absolut inte sårande mot någon. När man streckar skall man även göra det med känsla. Jag har stor erfarenhet både vad gäller spel, hästar och kuskar. Men jag streckar gärna ett ekipage, där kusken heter Oscar, hästen har med Toscana eller något med Italien i namnet. Sånt trams behöver inte vara fel.
Jag skrev en gång här: Min kompis frågade på lördag morgon sin dam - som fortfarande låg kvar i sängen - Älskling, jag har råd med ett streck till i avd 6. Vilken skall jag ta? Hon sa, har du tänkt på sex. Han la till sex och vann 29 000 kr. Så åkte dom på kärlekssemester till nåt varmt land.

Flickepojken - du har en kul signatur och det där söta katteländet. Du skall inte alls tramsa mindre. V75 är roligt. Visst tar vi dom! Hehe
smak (+5), Flickepojken (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 20:36   #351

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

......

Senast redigerad av draken den 2014-04-21 klockan 11:21.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-21, 00:49   #352

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Dom 2 mest streckade hästarna vinner..... Ger ändå 1.3 mille... Många som pratar om att "Nej nu blir det inga pengar" när en favorit vinner.. Man jagar oftast fel..
Har du sett hur stora och hur många skrällar som krävdes för att utdelningen skulle orka upp över 7-siffrigt?

Jämför sedan detta med hur lite det behövs för att utdelningen ska dra iväg om någon av de två största ( eller varför inte båda! ) förlorar.

De som försökte fälla Månprinsen idag var inte fel ute. Det stod i programmet att den skulle vinna knappt om den skulle vinna alls. Gunnar får nämligen sömnproblem om han brukar en häst så att den vinner med mer än huvud och hals.
Gammal 2014-04-21, 17:35   #353

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Håller på med ett försök nu, känner ni att ni passar in på detta och anser ni har den kunskap som krävs PM mig gärna så utvärderar efter detta. Anser Helge & Doob som de med mest kunskap så hoppas verkligen dessa hoppar på!

Jobbat hela helgen och inte sett trav på 4,5 dag! Därmed inte heller hunnit läst forum.

Jag vill gärna vistas i öppna forum, där alla är välkomna.
Lite tjusningen och ett sätt att få fler intresserade för sporten, inte sluta sig i egna forum/grupper.
Nu gör vi det ändå men inte så officiellt.

Önskar er lycka till, hur ni än gör. Jag avstår, tycker det är en tråkig utveckling.

Hälsar ÄNTLIGEN ledig
korpo (+1), Sprite (+2), Flickepojken (+3)

Senast redigerad av Helge den 2014-04-21 klockan 17:38.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td