Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-20, 16:59   #331

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Förresten är det inte många som uppskattar er proffs som hela tiden tycker alla lopp är så lättlästa och har så bra ideer på förhand men ändå aldrig får en krona på era spel. Sopor.
Vi är nog fler som uppskattar dem än de som uppskattar såna som dig som mest skriver nonsens och använder travtrådarna till en chatt.

Synd att de kanske försvinner i och med detta men det är inte helt oväntat. Jag kom för flera månader sen med ett förslag till admin att man ska kunna rangordna inläggen i forumtrådarna efter antal sharps de fått och inte bara efter tid, vilket skulle underlätta otroligt i travtrådarna men detta har det inte hänt något med.
Gammal 2014-04-20, 17:02   #332

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Limiterad på travet på Bet365. Någon annan som varit med om samma sak?
Hur mkt får du spela ??
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:02   #333

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1723
Standard

Dom 2 mest streckade hästarna vinner..... Ger ändå 1.3 mille... Många som pratar om att "Nej nu blir det inga pengar" när en favorit vinner.. Man jagar oftast fel..
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:03   #334

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Dagens två största megafavoriter vann. Resten inte alltför svåra (utom för mig, som missade hit och dit). Ändå miljonutdelning. V75 är ett fantastiskt spel.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:06   #335

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Dagens två största megafavoriter vann. Resten inte alltför svåra (utom för mig, som missade hit och dit). Ändå miljonutdelning. V75 är ett fantastiskt spel.
Svåra bara förnamnet?

Ed you 6 i min rank
Corleone 7

De var riktigt svåra att hitta!
Gammal 2014-04-20, 17:08   #336

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Det var inga svåra vinnare förutom Ed You egentligen. Där har du utdelningen. de flesta hade slutat strecka innan de kom fram till den. Men trav är trav. Blir det överljudsfart i loppen kan alla vinna som inte hinner med i början. Krutet torrt på slutet. Håller bara sin fart när de andra är trötta
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:08   #337

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Hur mkt får du spela ??
350 kronor
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:12   #338

drakens avatar

Standard

Registrerat spel

Datum: Söndag 2014-04-20
Bana: Romme
Spelform: V75, omg. 17

Avd Ordinarie hästar
1 3 B.B.S.Sugarlight*
2 1, 2, 5, 8, 12
3 7, 8
4 10 Månprinsen A.M.
5 2, 4, 7, 12
6 11 Chapeau*
7 1, 10

Vadet gäller startnummer

80 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 40,00 kr

Kvittonummer: 85C8 828A 7463 9445

Utbetalt: 524,00 kr
Den här var nästan bra
Gammal 2014-04-20, 17:19   #339

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

1,3 mille var ganska dålig betalt med tanke på att fem av hästarna som vann var streckade på 2, 2, 5, 13 och 16%.

Jämför med V86 i onsdags som gav 5,3 mille där en enda häst som vann inte var topp 4 på strecken i sin avdelning. Och på den vinnaren var det Björn Goop upp för första gången. Jag tycker 1,3 mille var dåligt betalt på dagens rad med tanke på att det var tre riktiga storskrällar och ett reducerat system brukar oftast ha råd med 1-2 såna skrällar men inte tre stycken

Senast redigerad av Sprite den 2014-04-20 klockan 17:20.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:19   #340

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Kanon ide`. Han fick den gratis på sidan 13 i denna tråd
Menar du ditt inlägg, där du kallar Chapeau för "lus"?

Eller där du tycker att man trots allt kan strecka honom ändå?

I vilket fall hoppas jag, att du streckade Chapeau i så fall.
Själv streckade jag de som var tvåa och trea i mål. Samt gick på allt orealistiskt dösnack om Vendi.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:22   #341

drakens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Menar du ditt inlägg, där du kallar Chapeau för "lus"?

Eller där du tycker att man trots allt kan strecka honom ändå?

I vilket fall hoppas jag, att du streckade Chapeau i så fall.
Själv streckade jag de som var tvåa och trea i mål. Samt gick på allt orealistiskt dösnack om Vendi.
Jo jag spikade den på lilla lussystemet så jo jag fick in den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Gammal 2014-04-20, 17:44   #342

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5600
Standard

Storfavoriten vann, det är inte så ofta vi ser så stora favorit på v75.
Näst största favoriten vann också

Sedan var det Goop * 2 Ulf O Jorma och Erik, dvs de vanliga vinnarkuskarna, inte sällan är det lika bra att kolla kuskar och strunta i hästarna

Ganska bra betalt på den V7an, med tanke på att det var en V6 när nu favoriten vann avd 1

men visst det gäller hitta dom - det gjorde inte jag
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:45   #343

SuperFinnens avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Vi är nog fler som uppskattar dem än de som uppskattar såna som dig som mest skriver nonsens och använder travtrådarna till en chatt.

Synd att de kanske försvinner i och med detta men det är inte helt oväntat. Jag kom för flera månader sen med ett förslag till admin att man ska kunna rangordna inläggen i forumtrådarna efter antal sharps de fått och inte bara efter tid, vilket skulle underlätta otroligt i travtrådarna men detta har det inte hänt något med.
Varför inte införa en sida för de yngre o en sida för de äldre det skulle alla tjäna på, då tror jag att det skulle bli mycket lugnare på sidorna mer seriöst o fler skulle skriva inlägg,då tror jag påhoppen oxå kommer att försvinna,men samtidigt så ska man kunna gå in o läsa inläggen på båda sidorna men inte skriva inlägg på den sidan man inte tillhör, det är ett förslag i allafall .Vad tycker ni ?
Gammal 2014-04-20, 17:48   #344

Migges avatar

Sharp$: 3522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuperFinnen Visa inlägg
Varför inte införa en sida för de yngre o en sida för de äldre det skulle alla tjäna på, då tror jag att det skulle bli mycket lugnare på sidorna mer seriöst o fler skulle skriva inlägg,då tror jag påhoppen oxå kommer att försvinna,men samtidigt så ska man kunna gå in o läsa inläggen på båda sidorna men inte skriva inlägg på den sidan man inte tillhör, det är ett förslag i allafall .Vad tycker ni ?
Uselt förslag, det finns omogna personer i alla ålderskategorier!

Att placera ut personer beroende på vilken generation dom tillhör vore synnerligen korkat!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 17:55   #345

drakens avatar

Standard

Tror att rätt många som spelar reducerade system typ Joker och HPT garderade minst en av de stora och där förlorade mycket krut i systemet. Ed You tror jag inte att jag hade streckat på alla så även om jag trodde att jag hade chans idag så var jag hästmil ifrån.
Totalt chanslös egentligen hur mycket jag än försöker tro att jag var nära i tanken. Den sista hade jag med på ett system men gjorde totalt fel idag. Kände att jag kanske hade chans i dag men istället för att lägga fokus på ett bra system så blev det 6 skitsystem utan inbördes täckning. Jaja inte så mkt back iaf. Nya tag nästa vecka.
Svara

td