Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-06, 23:55   #16
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 65
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Glöm inte Formula Ones årsdebut förra året, den gjorde sitt bästa lopp 2013 då...
Alla hästar fungerar inte på samma sätt och behöver lopp i kroppen, en del är lite tvärt om.
Jo såg det nu, fick lite tryck genom loppet men avgjorde på starkt sätt.
Men vågar inte ta bort Dileva, får se till lördag, långt kvar.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 00:00   #17

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jellybelly Visa inlägg
Ja det känns spontant som en smålurig omgång. Det är kanske så lätt att Formula One bara vinner och det ska bli kul att se denna fina travare igen. Då får det kanske bli den andra spiken att luta sig emot. Den bästa spiken för mig är WHAT A SUPERGIRL i femte som såg jättefin ut senast och man laddat hit.

Min känsla är att Bearhawaii är en ganska komplicerad häst som det kan strula för i ett lärlingslopp. Minus att inte Erik kör..
håller med om bearhawai. jimmy är dock en bra lärling. om du ska spika what a supergirl gäller det verkligen att ha is i magen. hästen körs alltid på chans och ska ha ryggar så länge som möjligt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 00:16   #18

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Menar du kanske inte näst senast?
Kollade på senaste loppet den va inte direkt fin där, flera hästar sprang förbi WAS bakifrån på upploppet.
Hm ja jag kanske var för snabb på "startbevakningarna". Har för mig att snacket efter den starten var "vi tar dom på v7 nästa"

Vi får se.. om inte blir det än svårare omgång. Får jag slänga ur mig en till så har ju HARVEY TORNADO (avd2) sett härlig ut i två starter. 1640m igen och bra läge nu.

Den fick inte riktigt blomma ut förra året..

Senast redigerad av jellybelly den 2014-04-07 klockan 00:18.
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 09:57   #19

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7912
Standard

Intressant och jämn omgång. Skulle bli ennu bättre om dagens ihållande regn kunde hålla i sig hela veckan så vi får gyttjebrottning på lördag. Kan nog bli riktigt bra utdelning.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 13:37   #20

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Frågan som många ställer sig i första avdelningen är: Kommer Claes Boko loss ?
Frågan som egentligen borde ställas är: Finns det någon som kan ta emot när Odd Fellow kastas loss sista 700 ?
Odd Fellow är min givna första häst i loppet. Garderar jag, tar jag i första hand med Västerbo Highflyer med lopp i kroppen.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 17:36   #21

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6266
Standard

Allt ser bra ut med Hawaii efter senaste starten, han har tagit loppet rätt och är smidig och mjuk i jobben. Som några säger, han är inte helt lätt, men faktum är att han själv håller sig i trav, han hjälper till på ett sätt han inte gjorde tidigare. Jag har en blandad feeling inför lördag. Går han felfritt tror jag inte dom rår på honom bakifrån, men jag känner samtidigt att en galopp är lite "på g".. Hur som helst, det blir spännande!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 17:49   #22

Sharp$: 6266
Standard

Jimmy kör dessutom Hawaii en hel del i jobb osv, han känner hästen väldigt bra och hästen gillar Jimmy. Inte orolig för den delen.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 17:53   #23

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Allt ser bra ut med Hawaii efter senaste starten, han har tagit loppet rätt och är smidig och mjuk i jobben. Som några säger, han är inte helt lätt, men faktum är att han själv håller sig i trav, han hjälper till på ett sätt han inte gjorde tidigare. Jag har en blandad feeling inför lördag. Går han felfritt tror jag inte dom rår på honom bakifrån, men jag känner samtidigt att en galopp är lite "på g".. Hur som helst, det blir spännande!
alltid bra info från dig tack... har du nån bra spik kanske för tidigt he he.. jag kommer spika din häst och behöver en till spik, ska fixa andel till jobbet, min tur he he
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 18:11   #24

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Bearhawaii har galopperat mycket förut. Kanske blir för svår att hantera för en lärling? Inte fältets bästa lärling heller. Ofta vinner bästa kusken i dessa lopp..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 18:14   #25

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Bearhawaii har galopperat mycket förut. Kanske blir för svår att hantera för en lärling? Inte fältets bästa lärling heller. Ofta vinner bästa kusken i dessa lopp..
Om du läser så får du svar
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-07, 18:17   #26
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
varulv äger hästen om du inte visste det, bättre information än från honom går inte att få.
Han skrev ju att det va lite galloprisk.
Gammal 2014-04-07, 23:53   #27

Sharp$: 21445
Standard

Kan Maverick Man, som aldrig förlorat, stå emot mer rutinerade hästar som Archangel Am osv på lång distans?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 00:43   #28

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Fint klass2 lopp.
Vete tusan om jag vill sitta spik på storfavoriten i sista när det finns så många bra med.
Han kanske spetsar, trollar bort ett varv och vinner, men ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kan Maverick Man, som aldrig förlorat, stå emot mer rutinerade hästar som Archangel Am osv på lång distans?
Gammal 2014-04-08, 04:10   #29
Banned

Standard

Freja sund har bra spår nu och bra form ta med den om ni garderar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
Gammal 2014-04-08, 08:22   #30

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1581
Thumbs up

Avd1 : Odd Fellow

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Frågan som många ställer sig i första avdelningen är: Kommer Claes Boko loss ?
Frågan som egentligen borde ställas är: Finns det någon som kan ta emot när Odd Fellow kastas loss sista 700 ?
Odd Fellow är min givna första häst i loppet. Garderar jag, tar jag i första hand med Västerbo Highflyer med lopp i kroppen.
Spår nio för Odd Fellow är ett hyfsat bra spår. Startsnabbhet är inte Odd Fellows bästa gren. Det gäller bara för Jorma att helst inte släppa ner någon mellan sig och 2 Sem jafet. Kan Odd Fellow sen få gå i rygg på 2:an typ sista varvet och att de inte sitter allt för långt bak.
Sen tror jag att det blir överpace vilket gynnar Odd Fellow. Öppnar de under 10 första fem så inte mig emot.
Så jag tror att Odd Fellow har en god chans åtminstone till en hyfsad placering, seger ? varför inte.

Betänk att Odd Fellow inte förlorat på dagens distans i år. Första starten krossade han Oolong och Global Mazarine och vann åkandes med 20 m.
Sist visade han prov på sitt eminenta löphuvud. Avgjorde i god tid innan linjen med en mäktig spurt sista 500. Det gick i 10 fart med 3-spår i sista kurvan
Han har även i år fungerat med barfotabalansen vilket gjort sitt till.
runforhome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td