|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-05, 20:53 | #256 |
Hur identifierar man värde utan att ha kunskap om hästarna?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2) |
|
2014-04-05, 20:56 | #257 |
Fanns säkert idioter som garderade i sista i dag fast alla visste att hästen vinner med alla möjliga löpningsförlopp. Borde vart 100 %are enligt chans .
Hahaha. Tar tilbaks det genast såklart annars får jag snart en utlexning ala 4 sidor. Nej jag är inte nykter. Det vet alla hahaha. Ber om ursäkt. Blir bara så less ibland på när det skrivs om att inte få 7 rätt på ett streckspel. Vafan håller ni på med. Har man ingen koll på hästar så kör man hpt eller liknande och ställer in sina krav grundande på egen inkompetens. Har man någorlunda koll på travsporten och hästarna är man lika nära när det ger tusen kronor som när det ger miljoner. Man kan sin sport och kan analysera. Finns olika läger inom detta dock. Många här ser det som dålig kunskap att vinna när alla på förhand ser att det blir låg utdelning Senast redigerad av draken den 2014-04-05 klockan 21:28. |
|
2014-04-05, 21:06 | #258 | |
Citat:
Är du helt novis på trav? Galopp, sjukdom, punktering, omöjligt löpningsförlopp osv osv...
2014-04-05, 21:15 | #259 |
|
|
2014-04-05, 21:27 | #260 |
Du verkar varken vara bra på trav eller svenska språket.
Definationen av novis är inte ålder utan "en person nytt inom ett fält eller aktivitet; en nybörjare" Jag skulle nog klassa dig även om du hållt på med trav väldigt länge som en nybörjare i ditt sätt att tänka inom travspelet och chansbedömning på hästar i lopp.
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-04-05 klockan 21:28. |
|
2014-04-05, 21:37 | #261 |
hoppas att du kommer till Sundbyholm på lördag. Jag bjuder på en öl och en enkel till månen. Veckans feting i plytet. Skoja bara.Du kan dock ha rätt i det du skriver. Har inte satt mer än 15 7:or sedan spelet startade så något gör jag ju fel. Jag värderar inte hästarnas chans att vinna kontra % utan bara som jag ser deras chans att vinna. Har nog mest smguld på 5 rätt
|
|
2014-04-05, 21:44 | #262 | |
Citat:
2014-04-05, 22:01 | #263 |
Bara bra favoriterna vinner som som på löpande band så massan bara tänker Favorit=Strecka. Jag kräver alltid 3-4 under 10% så när detta sker har fler av den stora favoritspelarmassan klivit av. Jag kommer ta en mille snart bara för att den kan inte gömma sig mkt längre till. God lördagkväll på er alla vänner. Nu blir det snooker. Ett 30breakska jag väl klara iallafall...
|
|
2014-04-05, 23:18 | #264 |
Alltid tjafs efter V75, så jävla tröttsamt. Personliga påhopp borde generera avstängning direkt. Kan man inte hålla det objektivt utan att spåra ut har man fan inget på sharps att göra.
|
|
|