Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-28, 20:01   #16

mr_kusks avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Fatta läget, bra spelare vi snackar om.
Tror du att du är bättre, lycka till PUCKO
Naturligtvis, likt den amtaör man är så tror jag knappast jag är bättre. Men däremot är jag övertygad om att jag inte är ett pucko. Jag skrev bara vad jag tycker och ställde en enkel fråga "vad tycker ni?" Why so serious?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2), alle (+2), Flickepojken (+1), Flickepojken (+2), Flickepojken (+3), Flickepojken (+1), sskssk (+5), barkman (+5)
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 20:28   #17

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_kusk Visa inlägg
Naturligtvis, likt den amtaör man är så tror jag knappast jag är bättre. Men däremot är jag övertygad om att jag inte är ett pucko. Jag skrev bara vad jag tycker och ställde en enkel fråga "vad tycker ni?" Why so serious?
Nej, onödigt elakt sagt.

Klart vi ska få tycka och tänka!

mr_kusk (+5), alle (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 20:44   #18

mr_kusks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nej, onödigt elakt sagt.

Klart vi ska få tycka och tänka!

Natürlich!
Gammal 2014-03-28, 20:54   #19

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Jag rättar in mig bland puckon och dåliga spelare. jag spikar inte OU Glide
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 20:59   #20

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Ja, skall de spika hästar som OU Glide varje vecka så kommer det bli rätt långt mellan vinsterna.
visst är det så. Men, tanken är ju att kanske sätta 3-5 V7or på ett år och gör du det med spikar som OU Glide så är du vinnare i längden.

Men det är kanske därför som jag inte tror att det blir rätt, deras målgrupp är för liten och tittar inte på betalsiter.

Själv tittar jag på deras ranking och hur de bygger systemet. Här trodde jag att Gustav Björk skulle bidra med lite mer analys runt själva jokeruppbyggnaden, men det kanske kommer

Sen tror jag att jag talar för merparten härinne: Man tittar på spikarna och låsen, har man sen missat just den hästen på sitt egna system så kanske man lägger till den alternativt rankar upp ett drag.

Sen som Minna skrev tidigare, det är ju intervjudelen som är mervärdet. Speciellt som det är nära inpå start, där är ju nät och sociala medier överlägset.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 21:27   #21

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
visst är det så. Men, tanken är ju att kanske sätta 3-5 V7or på ett år och gör du det med spikar som OU Glide så är du vinnare i längden.

Men det är kanske därför som jag inte tror att det blir rätt, deras målgrupp är för liten och tittar inte på betalsiter.

Själv tittar jag på deras ranking och hur de bygger systemet. Här trodde jag att Gustav Björk skulle bidra med lite mer analys runt själva jokeruppbyggnaden, men det kanske kommer

Sen tror jag att jag talar för merparten härinne: Man tittar på spikarna och låsen, har man sen missat just den hästen på sitt egna system så kanske man lägger till den alternativt rankar upp ett drag.

Sen som Minna skrev tidigare, det är ju intervjudelen som är mervärdet. Speciellt som det är nära inpå start, där är ju nät och sociala medier överlägset.
Ja, vi får se. Matade in det hela i HPT och konstaterar att deras stora reducerade system spänner från 1500kr i utdelning till hela potten. Om man skapar ett system som kostar 6000kr att lämna in hade jag kanske trott att man skulle våga lite mera efter den spiken.
Gammal 2014-03-28, 21:32   #22

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Tommy Hanne avled i kväll..

Förtar allt
NicklasJ (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 21:38   #23

Viroids avatar

Standard

Citat:

Förtar allt
Mycket tråkigt. Må han få vila i frid nu på de evigt gröna ängarna.
Gammal 2014-03-28, 21:40   #24

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1428
Standard

Citat:

Förtar allt
fy fan va trist även om det har stått klart en tid men snacka om kämpe han har kört på in i det sista! Nu blir det sympatispik på Sanna Vint även om hans hästar gick bäst med honom! RIP Tommy!
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 22:13   #25

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Ja, skall de spika hästar som OU Glide varje vecka så kommer det bli rätt långt mellan vinsterna.
so? är det inte långsiktig ev det enda som räknas?
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 22:32   #26

Viroids avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farnod Visa inlägg
so? är det inte långsiktig ev det enda som räknas?
Jo, men med risk för att bli lite för spelteoretisk så är jag inte övertygad om att ett spel som avgörs en gång i veckan är särskilt lämplig att tillämpa sådana teorier. Man kan ju spela helt korrekt i flera år utan att det blir en enda vinst, därför att variansen är stor. Då är det tungt att kränga tips, tro mig...

Det stora reducerade systemet de gjort kan ge allt från 1500kr till hela potten. Dvs man riskerar att inte få betalt för den stora risken man tagit, och man riskerar att göra som Sjöstrand gjorde förra veckan och missa en mindre förmögenhet genom att lira V7 på skrällrader.
Gammal 2014-03-29, 00:28   #27

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Tycker sidan såg rätt bra ut ändå, ska bli intressant att följa medan den är gratis iaf.. bra man kunde klicka på varje häst och kolla info (statistik, balansändring osv)..

De som har den är ju erkänt duktiga tippare, jag tror den kan bli bra om de får lite tid på sig! =)

OU glide är givet drag för mig med, solvalla, goop o barfota är 3 stora plus på den hästen, får hoppas att 1 och 3 kör lite mot varandra.. Tror Goop kastar loss 500 kvar och sveper dem.... Spika rakt ut är vågat, men kan ju löna sig!
Dock, då de finns så otroligt starka favoriter som bör hålla denna omgången så känns det ju rätt onödigt med en så vågad spik, bättre att ha en sådan i en "normal" omgång.. =)
Gammal 2014-03-29, 07:21   #28

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Alla har väl hajat att det kommer gå 08 första 500 ?
Erik sade i Fredagens program att han tar spets, och Ingves lär utmana det.
OU Glide barfota runt om kan verkligen röra på sig, hon är flera längder bättre med racerbalans.
Man kan inte bara spela efter om man tycker det är bästa hästen eller inte, utan man får också fundera på hur det blir kört.
Jag funderar allvarligt på att spika i alla fall.
Photo Princess tror jag är värst emot, men Goopen har ju läget.
Gammal 2014-03-29, 10:21   #29

mr_kusks avatar

Standard

Sitter deras drag idag äter jag upp mina kalsonger och skänker bort alla mina sharps till putte64.
Gammal 2014-03-29, 10:35   #30

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_kusk Visa inlägg
Sitter deras drag idag äter jag upp mina kalsonger och skänker bort alla mina sharps till putte64.
Tarzan är grymt nöjd med henne
Kolla in expressen.
Spelvärde är inte samma sak som sannolikhet

td