Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-24, 08:14   #46
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Inte många bira, blir ju så mätt! Däremot kan vi kolla hur många Cpt Morgan/cola du pallar för!
12 st Fidel Castro senast jag kollade
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 08:22   #47
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Hawaii spår 6, uppgiven på förhand känns det som. BBS spår innanför, är han iordning vinner han lätt. Frozen också ruskigt bra, är vi 3-4 är jag nöjd. Kommer inte att spika själv.
Det är ett otroligt fint lopp, men så ska det vara i en final.
Tycker din är bättre än Frozen över 2140.
Super Photogenic är jag j-t impad över, klart BBS ska vara favorit på läget, men han är inte oslagbar.
Bearhawaii kan verkligen öppna om han är på humör, rygg på Peter vore väl inte helt fel, kommer sen bara luckan kan 200 tegel ramla in i fickan.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 08:22   #48
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Grattade dig till en fin säsong redan innan förra starten. Såg väldigt fin ut i värmningen och håller han sig frisk och fräsch så tror jag att han kommer få en fin säsong. Men det är bra att du har sunda förhoppningar på hästen. Blev hårt emot nu precis som det ska vara i en final och tar han en pallplats så är det mycket bra. Det är ju trotsallt inte nu som han ska vara som bäst eller hur?
Så är det! Att som nybliven 4 åring (eg fortf. 3 år) gå in i finalen och spöa äldre hästar, det är svårt. Jag är jättenöjd om han är 3-4:a. Huvudsaken är att han gör ett bra lopp. Det är inte på lördag han ska vara som bäst, säsongen blir spännande!! )
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 08:27   #49
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är ett otroligt fint lopp, men så ska det vara i en final.
Tycker din är bättre än Frozen över 2140.
Super Photogenic är jag j-t impad över, klart BBS ska vara favorit på läget, men han är inte oslagbar.
Bearhawaii kan verkligen öppna om han är på humör, rygg på Peter vore väl inte helt fel, kommer sen bara luckan kan 200 tegel ramla in i fickan.
Jag hoppas du har rätt kompis! Finns det nån kusk som ALLTID tar till vara på chanserna och ger hästarna maxutdelning, så är det Erik. Känns skönt att han kör faktiskt.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 08:58   #50
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7897
Standard

Det är ett mkt jämt lopp. De där bak är inte heller oävna. De behöver inte köra skiten ur varandra allt för mycket där fram för att vinnaren ska kunna komma bakifrån. Blir kul att se hur som helst. Alltid kul att se bra hästar glänsa i solen. Positioner kommer avgöra loppet. Rätt bra pengar på att komma 2a också.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 09:15   #51
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Så är det! Att som nybliven 4 åring (eg fortf. 3 år) gå in i finalen och spöa äldre hästar, det är svårt. Jag är jättenöjd om han är 3-4:a. Huvudsaken är att han gör ett bra lopp. Det är inte på lördag han ska vara som bäst, säsongen blir spännande!! )
V75 är ju en bra härdare för honom som inte löpte i de stora årgångsloppen förra året. Skall vi tro på pokal-kval till Åby i mitten på Maj?
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 09:20   #52
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Ja, vi får se. Inget är bestämt än.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 09:21   #53
 
sherwyns avatar
 
Reg.datum: jan 2014
Ort: Danderyd
Inlägg: 440
Sharp$: 45
Standard

Skrämmande att omsättningen är över 10.000 och över 200 system är inlämnade. Man undrar ju vilka som spelar nu? Omgången öppnades för bara någon timme sedan. Ännu mer skrämmande är Finish Future 50% av dessa 200 system. Vilka är dessa människor?
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 09:29   #54
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Skrämmande att omsättningen är över 10.000 och över 200 system är inlämnade. Man undrar ju vilka som spelar nu? Omgången öppnades för bara någon timme sedan. Ännu mer skrämmande är Finish Future 50% av dessa 200 system. Vilka är dessa människor?
Jag tror det är ombud som passar på att erbjuda andelssystem till kunder som kommer in med helgens vinstbongar. Det är ju massor av "godispåsar" och andelsspel som krängs, och en del ger vinst som helst skall återinvesteras.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 09:31   #55
 
sherwyns avatar
 
Reg.datum: jan 2014
Ort: Danderyd
Inlägg: 440
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tror det är ombud som passar på att erbjuda andelssystem till kunder som kommer in med helgens vinstbongar. Det är ju massor av "godispåsar" och andelsspel som krängs, och en del ger vinst som helst skall återinvesteras.
Måste vara så. Men andelssystemen är bedrövliga i så fall.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 09:38   #56
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Måste vara så. Men andelssystemen är bedrövliga i så fall.
Ja, jag tror inte det är någon som direkt hunnit djupstudera den här omgången ännu. Det är få intervjuer gjorda. tränare och kuskar har knappt hunnit reflektera över startspår och taktik. Man skjuter lite från höften, men förra helgen var det ett system som gjordes på onsdagen som tog hela potten...
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 09:45   #57
 
sherwyns avatar
 
Reg.datum: jan 2014
Ort: Danderyd
Inlägg: 440
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Ja, jag tror inte det är någon som direkt hunnit djupstudera den här omgången ännu. Det är få intervjuer gjorda. tränare och kuskar har knappt hunnit reflektera över startspår och taktik. Man skjuter lite från höften, men förra helgen var det ett system som gjordes på onsdagen som tog hela potten...
Tack vare en strykning, ja. Men vem vet, kanske smäller till ordentligt på lördag. Jag kan ju säga så här jag tror på över 20k i utdelning. Många som favoriserats i tråden tror jag inte på, t.ex. Sahara Fairytale.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 10:19   #58
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Tack vare en strykning, ja. Men vem vet, kanske smäller till ordentligt på lördag. Jag kan ju säga så här jag tror på över 20k i utdelning. Många som favoriserats i tråden tror jag inte på, t.ex. Sahara Fairytale.
Sahara sitter i ledning direkt, går lätt en 12 tid, förklara för mig: HUR ska hon förlora loppet?????
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 10:39   #59
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 425


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Sahara sitter i ledning direkt, går lätt en 12 tid, förklara för mig: HUR ska hon förlora loppet?????
+ att t.o.m adrian har vunnit med hon
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 11:57   #60
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Över min döda kropp jag spikar Ludde. Sett hans pajasstyrningar i 20 år.
Räcker med det för att aldrig någonsin spika honom
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td