Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-29, 18:41   #436
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Avd4. Om man tänker sig att archangel am har en sämre dag på lördag. Kanske får trava i dödens. Sensational dream var ju mkt sämre senast..tror inte det är någon risk att vi får se något sådand 'genomklapp' på archangel men iaf. Två starka intressanta hästar där bakom tkr jag då 9 askö q och 12 biccs hotshot är, båda kommer med seger, askö från lång distans och biccs från tung bana!
Spännande kul omgång idag. Missade tyvärr sanity för 7 rätt, hade harry o raja där. Spika i de två första. Aldrig varit så 'nära storvinst". Detta är en riktigt bra sida! Snart är storvinstn där.
Grattis LeBanner!
Ha en bra kväll alla!
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 18:50   #437
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Idag spelade jag faktiskt ett spiklöst system! Hade som sagt istället krav på att Erik, Ludde och Untersteiner skulle vinna ett lopp var. Gissa om man var nervös efter att Erik brände chans efter chans inför sista

Men jag ska givetvis dela med mig om jag hittar något bra spel. Har varit dålig på att skriva här tidigare, men har börjat mer och mer på slutet. Tycker det är så mycket bättre och roligare här nu efter att en viss person blev avstäng.
Riktigt snyggt. Grattis!

Verkar som om det är spiklöst som gäller för stora pengar. Den sharpare som vann miljoner för något år sedan på V86 hade inte heller några spikar om jag inte minns helt fel
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 18:50   #438
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7897
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag tror jag kommer spika ett par favoriter men inte de som de flesta kommer spika. Jag går på Sanity och Claes Boko. Ger skapligt med några andrahandare i de andra loppen. Men det mesta krutet kommer läggas på en flerbong.
Lutfis hästar brukar inte regera på Solvalla men har lite svårt att se de förlora men gör ett vältningsförsök på systemet. Ej flerbongen.
Spelade helt rätt men endå så jävla fel. 6 gör mig inte glad längre. Helvete. Men stort grattis till Lebanner. Sådana vinster gillas. Riktigt snyggt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 18:54   #439
 
fusbars avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 900
Sharp$: 302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Funkar väl med alla större reduceringsprogram tror jag. Idag körde jag med jokersystemet. Ska snart byta tillbaka till Hjälp På Traven då jag tycker att man får en bättre överblick där. På HPT kan man även reducera på tränare, vilket jag tycker är smidigt ibland!
Du kan ju ställa precis vilka krav du vill med joker systemet, det handlar ju ändå om utgångar. Sen skriver man bara i textrutan vilka krav man ställt.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 23:23   #440
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

----

Senast redigerad av robust den 2014-03-29 klockan 23:25.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 10:01   #441
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Missade på pinyata och claes, vet inte om nbc va nära i mål men 6 % helt klart värt försöket! Sjukt enkel omgång egentligen och man hade spikat i dom två första så hade den kanske suttit
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 10:57   #442
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fick fem rätt på V7an men satte dubbeln rakt ut 200 kr så det blev en trevlig lördag.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 11:06   #443
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Missade på pinyata och claes, vet inte om nbc va nära i mål men 6 % helt klart värt försöket! Sjukt enkel omgång egentligen och man hade spikat i dom två första så hade den kanske suttit
Nej, sjukt enkel kan man inte säga när en 54% bränner och en 4% vinner, och i samma omgång en 50% bränner till förmån för en 1%. Det sopar bort nästan alla småspelare skoningslöst.

Runt klockan 12 var Sanity något mer streckad än Raja Mirchi, bägge hade runt 29% på insatsfördelningen. Vid spelstopp hade Raja 33% och Sanity 26%. Jag lyssnade inte så mycket på intervjuer och värmningar före loppet, men det var uppenbarligen många som fick för sig att spika Raja, och det var ju dumt.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 11:49   #444
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7897
Standard

det var i de 2 loppen de kanske skulle skrälla så mycket bra betalt blev det tycker jag. Pinyata fick man som 3a på Puttes rank. Snyggt. 12an trodde jag inget på fast det fanns varningar på den så lite får man skylla sig själv. De andra 5 var inte direkt svåra att hitta. Tycker nästan att det är konstigt att det blev utdelning på 5 rätt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 12:01   #445
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
det var i de 2 loppen de kanske skulle skrälla så mycket bra betalt blev det tycker jag. Pinyata fick man som 3a på Puttes rank. Snyggt. 12an trodde jag inget på fast det fanns varningar på den så lite får man skylla sig själv. De andra 5 var inte direkt svåra att hitta. Tycker nästan att det är konstigt att det blev utdelning på 5 rätt.
Om du tar in exakt vad alla säger och tycker så får du nog ta med alla hästar... f.ö. bara för en spik förlorar betyder inte det att man var fel värdering, om du värderar en häst till 30% vinst chans så har den inte 100% som vissa verkar tro t ex raja mirchi spik

Senast redigerad av pelleplutt den 2014-03-30 klockan 12:02.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 12:35   #446
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
det var i de 2 loppen de kanske skulle skrälla så mycket bra betalt blev det tycker jag. Pinyata fick man som 3a på Puttes rank. Snyggt. 12an trodde jag inget på fast det fanns varningar på den så lite får man skylla sig själv. De andra 5 var inte direkt svåra att hitta. Tycker nästan att det är konstigt att det blev utdelning på 5 rätt.
Att det blev utdelning på fem rätt kan vi nog tacka jackpotten för, de flesta stora system gick för V7.

De som spelar större system har reella möjligheter att hitta ett par skrällar, men jag tänker på alla dem med ett 100-kronors Harry eller kanske 288-raders olympiatravssystem. De brukar kunna klara ett par 5-6:e rankade, men sällan mer än en större skräll. Det var därför sju rätt gav drygt 150 kilopix igår.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 21:07   #447
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha kollade på mitt ATG-konto nu efter gårdagen och så kollade jag gårdagens spel. Drog en V75a för 3 kr och tydligen hade jag 3 femmor. 87 kr in.

Vart inte jättelångt ifrån 7 rätt, Tintin var nära och Valkyria såg klar ut 300 kvar.

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-03-29
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 14

Avd Ordinarie hästar
1 3 B.B.S.Sugarlight*
2 4 Sahara Fairytale
3 3 Sanity
4 2, 6, 7
5 4 Valkyria R.Ö.K.
6 1, 10
7 3 Claes Boko

Vadet gäller startnummer

6 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 3,00 kr

Kvittonummer: C520 52DC A245 1241

Utbetalt: 87,00 kr
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td