Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-29, 07:08   #256

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Jag hade lätt betalat för tipset att spika:

3 BBS Sugerlight
4 Sahara Fairytail
6 Archangel AM
4 Valkyria RÖK

det hade jag lätt pröjsat än sisådär 150kr/mån för, men det kan ju ocksp vara min skojjiga sida som bara vill spamma en fredagkväll när frun sover och jag inte vågar öppna en flaska till med tanke på bevismaterialen..
Absolut.
Klart man vill ha så fina tips.
Gammal 2014-03-29, 07:11   #257

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Finns bara två kusar i första - B.B.S.Sugarlight och Frozen - andra göre sig icke besvär... Det är för tidigt för ex. Bearhawaii...

Min tredje, om sådan, skulle vara OP.QC.

Om BBS har en dålig dag så är Super Photogenic bra nog att vinna.
Klart bättre än Frozen över distansen.
4.8% är ett skämt, ser inte folk loppen ???
Gammal 2014-03-29, 08:16   #258

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Alla inser att BBS, Sahara, Archangel, Valkyria kan vinna, och att guld borde stå mellan de tre största MEN då är omgången död och ger under 1000 kr.

Finns liksom bara 3 saker att göra
- Stå över,
- Spela flerbong,
- Eller hoppas på att det inte händer.

En sak är i alla fall säker, favoriter bränner oftare än de vinner, och när alla spelar på samma sätt blir potentialen större om du inte gör det.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 08:45   #259

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Slänger in en flerbong redan nu så jag kan fortsätta sitta och koncentrera mig på det reducerade systemet istället. Plus att jag ska iväg med grabben en stund nu på förmiddagen...

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-03-29
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 14

V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 3 B.B.S.Sugarlight*
2 4 Sahara Fairytale
3 2, 3, 5
4 6 Archangel Am
5 4 Valkyria R.Ö.K.
6 1, 10
7 2, 3, 5, 8

Vadet gäller startnummer

24 rader x 20 x 0,50 kr Totalt: 240,00 kr

Kvittonummer: Flerbong för endast 7 rätt
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 09:14   #260

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Avd6. O.U. GLIDE
Utrustning: Barfota och helstängt.
Min DD spik mot Utility Bus

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 09:15   #261

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Hemska Varulv!

Såg att du var uppe i natt och delade ut sharps - dock inga blodiga bett.
Du har koll på alla - bl a Ludde, Båth o Lillerik. Kan du dela med dig någon droppe blod till oss törstande gamar.
Hur rankar du Luddes fem V75 starter idag?
Vad säger Erik om sina uppsittningar?
Tycker du Drillbit Ås är en bra spik?

Önskar dig en blodig dag - du vet varför!

Törstande förväntansfull asgam
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 09:17   #262

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Thumbs up

1. 3
2. 4,6
3. 2,3,5,8,10
4. 2,4,6,7
5. 4
6. 1,6,10,12
7. 2,3,5,7

320:- För mitt Lördags godis

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 09:35   #263

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2591
Standard

Idag lägger jag määngder av pengar på att bbs vinner första.
Går det inte blir jag väldigt ångestriden
Gammal 2014-03-29, 09:56   #264

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9186
Standard

Känns som att detta är en av de mest uppsnackade V75 dagarna på mycket länge, med både finaler och jackpot, även här på sharps.
Med alla storspelare/hästägare med insideinformation, alla bolagsspel, Sydafrika, så undrar jag hur det ska bli någonting kvar till oss...
Hade varit kul med en hög utdelning idag, men det känns som att alla lopp är genomanalyserade av alla.

Senast redigerad av TOBYTYKE den 2014-03-29 klockan 10:29.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 10:08   #265

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Känns som att detta är en av de mest uppsnackade V75 dagarna på mycket länge, med både finaler och jackpot, även här på sharps.
Med alla storspelare/hästägare med insideinformation, alla bolagsspel, Sydafrika, så undrar jag hur det ska bli någonting kvar till oss...
Hade varit kul med en hög utdelning idag, men det känns som att alla lopp är genomanalyserade av alla.
Jaja den som lever får se...
Det var väl väldigt osmakligt sagt en dag som denna?
TOBYTYKE (+20)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 10:10   #266

bokis29s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Jaja den som lever får se...
Luktar tyvärr jackpot
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 10:28   #267

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 31
Standard

Hört på Solvalla: Att spika Ludde är som att luta sig mot ett duschdrapperi

Dock så har han en vägg bakom duschdrapperiet denna omgång och kan mycket väl vinna med nedan fyra !

Archangel +++++
Sahara +++++
Raja ++++
Orione Spin +++
daNven034 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 10:34   #268

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Det var väl väldigt osmakligt sagt en dag som denna?
Tog ett tag innan jag förstod dig, korrigerat.
Jag tycker också att det är hemskt tråkigt.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 10:39   #269

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Efter en del klurande över vad man kan ha missat till idag har jag vaskat fram följande kantbollar.

Avd 1: Nr 5 Finish Future. Hemmabana, bra spår, härdad i tuff konkurrens. 7% på strecken känns som ett litet fynd.

Avd 2: 9 Perfect Power. Peter Untersteiner har ofta sina hästar i ett mycket bra skick och de är alltid segerfarliga med rätt resa. Från spår 9 kommer han inte att vara involverad i någon körning i början, och då kan det bita bra över upploppet. 4% känns mycket bra, Unibet ger 12.50 i odds = 8%.

Avd 3: 9 Francais du Gull hade nog vunnit på Momarken 90 gånger av 100 om Tobbe fått köra om loppet. Hästen har ju en enorm form som alltid på våren. Nu har han ingen press på sig, han får gå bakifrån och låta kanonerna köra först, sedan har han krutet sparat till slut. 1,5%?

Avd 4: 12 Biccs Hotshot är i sitt livs form. Nu är det uselt spår, han vann ett rikstotoförsök i Umeå som mest liknade en leråker på tiden 20,2 och han är helt bortglömd. Men formen finns där som sagt, och som 1%-are finns det spelvärde. De två första på insatsranken är nyblivna 4-åringar som rest långt, så det är lite skrällvarning.

Avd 5: 2 Marie Sisu. De flesta spelare har lärt sig att när Ari-Pekka Pakkanen har häst till start så är det också chans. Jorma sitter i vagnen och han var förra året överlägsen champion på Solvalla och slåss i toppen i år igen. 1% på det ekipaget känns för lite.

Avd 6: 8 Dileva Käll har några lopp i kroppen efter vintervila, visade form senast och har blivit bortglömd bakom de betrodda. Men hästen har en enorm kapacitet, och de andra får inte ha kört för fort i början om de skall stå emot hennes speed på upploppet.

Avd 7: 8 Nothing But Class vann som favorit för ett par veckor sedan, är i sitt livs form, har vuxit in i Silverdivisionen och streckas därför på 6%. Det är hälften så mycket som t.ex. Chapeau, men NBC har något lägre vinnarodds både hos ATG som hos bookisarna.

Alla de här vinner inte, men jag tycker att de alla har en bättre chans än vad spelarkollektivet värderat dem till.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 10:41   #270

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Alla inser att BBS, Sahara, Archangel, Valkyria kan vinna, och att guld borde stå mellan de tre största MEN då är omgången död och ger under 1000 kr.

Finns liksom bara 3 saker att göra
- Stå över,
- Spela flerbong,
- Eller hoppas på att det inte händer.

En sak är i alla fall säker, favoriter bränner oftare än de vinner, och när alla spelar på samma sätt blir potentialen större om du inte gör det.
absolut inte död. tänk om digital darling och lotus elan vinner de återstående
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td