Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-28, 00:21   #181
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Avd4. Om man tänker sig att archangel am har en sämre dag på lördag. Kanske får trava i dödens. Sensational dream var ju mkt sämre senast..tror inte det är någon risk att vi får se något sådand 'genomklapp' på archangel men iaf. Två starka intressanta hästar där bakom tkr jag då 9 askö q och 12 biccs hotshot är, båda kommer med seger, askö från lång distans och biccs från tung bana!
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 00:33   #182
 
jevfritzs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 684
Standard

"I den här sporten går det inte att binda sig för att endast köra på ett sätt. Det finns plan A, plan B och även en plan C – men i min plan A är målet att försöka att vinna Diamantstoets final och 200.000 kronor från ledningen.

Jag skulle tro att Erik Adielsson, som kör Valkyria R.Ö.K., i sin plan A siktar på ett offensivt upplägg och tidig ledning. Frågan är dock vilken start ekipaget får från spår fyra i volten ..."

Från Uhrbergs v75 tips, vad tror ni? släpper han när erik ställer frågan? Om han nu spetsar.
Tveksamt va?
jevfritz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 07:34   #183
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jevfritz Visa inlägg
"I den här sporten går det inte att binda sig för att endast köra på ett sätt. Det finns plan A, plan B och även en plan C – men i min plan A är målet att försöka att vinna Diamantstoets final och 200.000 kronor från ledningen.

Jag skulle tro att Erik Adielsson, som kör Valkyria R.Ö.K., i sin plan A siktar på ett offensivt upplägg och tidig ledning. Frågan är dock vilken start ekipaget får från spår fyra i volten ..."

Från Uhrbergs v75 tips, vad tror ni? släpper han när erik ställer frågan? Om han nu spetsar.
Tveksamt va?
Kör Erik till rejält så tror jag Uhrberg släpper. Det räcker nog dock inte att glida fram o fråga. Vacation Silvio vann ett fusklopp sist i Kalmar och jämför man den med valkyria så är det klass skillnad . Tycker Uhrberg är en ganska försiktig kusk och han såg som alla andra intrycket på valkyeia senast
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 08:24   #184
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 39
Sharp$: 367
Standard

Hur ser det ut i guld efter 500m? Sitter HH i spets med Raja utvändigt? Hur snabb är Sanity när bilen släpper? Ludde är ju Ludde och när två träter vinner en tredje. Jag hoppas Raja slipper dödens och att detta kan bli ett bättre år än förra för honom.
sally är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 08:36   #185
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Om Ludde kör fram så släpper nog PU med HH, tror inte han vill ha Raja manglandes i döden i 1500 meter. Sen blir det ju oftast luckor när Ludde kör och på speed tar HH ner raja.

Själv tror jag nog att det är dumt att bara stirra sig blind på dessa tre (Raja, Sanity, HH). Finns ett par till som absolut kan vinna om de får det kört på rätt sätt, spik på sin idé eller rejäl gardering det är min melodi.

Skulle jag själv spika så får det bli Raja av den anledningen att jag tror han blir släppt till spets och sen bara krossar. Garderar man, vilket jag med största sannolikhet kommer göra, ska man ha med 1,6,8 också. Lite tveksamheter i förra starten på Lord Capar och Yanantin Boko annars hade det kunnat vara riktiga kantbollar med rätta resor.

Rank: A 2 B: 3,5,1 C: 6,8,9 D: 10,4,7
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 08:44   #186
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Om Ludde kör fram så släpper nog PU med HH, tror inte han vill ha Raja manglandes i döden i 1500 meter. Sen blir det ju oftast luckor när Ludde kör och på speed tar HH ner raja.

Själv tror jag nog att det är dumt att bara stirra sig blind på dessa tre (Raja, Sanity, HH). Finns ett par till som absolut kan vinna om de får det kört på rätt sätt, spik på sin idé eller rejäl gardering det är min melodi.

Skulle jag själv spika så får det bli Raja av den anledningen att jag tror han blir släppt till spets och sen bara krossar. Garderar man, vilket jag med största sannolikhet kommer göra, ska man ha med 1,6,8 också. Lite tveksamheter i förra starten på Lord Capar och Yanantin Boko annars hade det kunnat vara riktiga kantbollar med rätta resor.

Rank: A 2 B: 3,5,1 C: 6,8,9 D: 10,4,7
Måste vara hur bra som helst att få rygg på ludde, klart som fan pu vill smyga bakom duellerande ludde och örjan.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 08:47   #187
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Avd5. Det är final o Valkyria R.Ö.K kommer inte få bestämma i spets som den gjorde sist!? lr minns jag fel, var det någon som synade den? Nu är Ludde med i loppet med en häst som kan vara bättre än raden visar. Valetta mötte några tuffingar förra året. Låt säga att det blir lite körning. Kolla streckprocenten! Jag var själv inne på att spika Valkyria, men det finns många andra bättre? förslag! Min Finish barfota igen? Staro Family är ingen tokig häst, skulle vilja se den gå barfota imorn, har bara gått så få tillfällen.(kanske bäst kort distans) Se till intervjuer imorgon o se vilka förhoppningar de har på hästarna i detta lopp kommer jag göra. Bara positiv anda i stallet tror jag kan påverka(generellt).
Nej den blev inte synad, & lik förbaskat trava den 15.1 oberörd.

De på tillägg går ju knappt ens de tiderna, & övriga på start gör det defintivt inte.

Nä sluta trolla, spika & bläddra vidare.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 08:49   #188
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 39
Sharp$: 367
Standard

Tack för bra svar.
sally är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 09:00   #189
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nej den blev inte synad, & lik förbaskat trava den 15.1 oberörd.

De på tillägg går ju knappt ens de tiderna, & övriga på start gör det defintivt inte.

Nä sluta trolla, spika & bläddra vidare.
Nej, spika inte
den är 100% chanslös
uhrberg svarar spets och går 16, erik vinner inte från dödens
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 09:41   #190
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5770
Standard

http://touch.f-b.no/fbtv?videoId=AE304757

B.B.S Sugarlight.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 14:41   #191
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jevfritz Visa inlägg
"I den här sporten går det inte att binda sig för att endast köra på ett sätt. Det finns plan A, plan B och även en plan C – men i min plan A är målet att försöka att vinna Diamantstoets final och 200.000 kronor från ledningen.

Jag skulle tro att Erik Adielsson, som kör Valkyria R.Ö.K., i sin plan A siktar på ett offensivt upplägg och tidig ledning. Frågan är dock vilken start ekipaget får från spår fyra i volten ..."

Från Uhrbergs v75 tips, vad tror ni? släpper han när erik ställer frågan? Om han nu spetsar.
Tveksamt va?

Det finns en inspelad intervju med Uhrberg på spelvärde.se
Han säger samma där och förtydligar att han ej släpper - om spets, med undantag för om det varit massa omstarter eller hästen inte känns bra.
Jag tycker inte han brukar snacka skit och utan dessa reservationer inträffar, så tror jag han kör där om han hittar dit.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 14:45   #192
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 394
Sharp$: 13296
Standard

Utility Bus draget
O.U.Glide Spik
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 14:46   #193
 
jevfritzs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 684
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Det finns en inspelad intervju med Uhrberg på spelvärde.se
Han säger samma där och förtydligar att han ej släpper - om spets, med undantag för om det varit massa omstarter eller hästen inte känns bra.
Jag tycker inte han brukar snacka skit och utan dessa reservationer inträffar, så tror jag han kör där om han hittar dit.
Tackar, hade inte sett att dem fått upp materialet.
jevfritz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 14:50   #194
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jevfritz Visa inlägg
Tackar, hade inte sett att dem fått upp materialet.
Gratis för alla idag. Tarzan info med, det har man saknat. Ja, en hel del intressant

Gillade Takters ord att han hellre bytt med Ludde och kört Fairytail
En till som kärat ned sig i den.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 14:55   #195
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Timonen varnar för O.U Glide
Segerprocent: 11,83% men bra kusk
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td