|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-03-18, 19:35 | #31 |
Vid extrem överpace har Marre chans, men i ett normalt kört lopp i försöken så är hästarna i mål när Marre får upp farten...
2014-03-18, 20:51 | #32 |
|
|
2014-03-18, 21:27 | #33 | |
Citat:
Håller med, sårbart blod. Samtidigt var han grym från dödens i årsdebuten ifjol. Blir inte lika förvånad som dig ifall Panne bara är bäst imorgon men ändå givet att ta ställning och spiken på Traveling Man är självklar. |
||
2014-03-18, 21:34 | #34 |
|
|
2014-03-18, 21:49 | #35 |
Monster drive 4% ett billigt pris för honom, men jag svårt att se scenariot där han kan vara först i mål p.g.a. läget, men får se imorgon också hur det låter inför loppen med de andra hästarna.
Panne de moteur kommer inte till spets i morgon, det är 1640m och Örjan mot Johan. Aldrig. |
|
2014-03-18, 22:01 | #36 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Mitt problem att de lassa minus pengar
jag vet sdom kom men nu skiter de i allt
2014-03-18, 22:41 | #37 | |
Citat:
För övrigt tror jag att Mosaique Face kommer få ett mycket tufft år i år. Ännu en i raden hästar som gynnas otroligt av spets. Har gjort en del bra dödenslopp också men då måste man vara 20-40m bättre än de andra och det är han inte i den omgivning som det blir i år. Ingen kan ta ifrån hästen dubbla världsrekord med sjuka insatser i derbyt+europaderbyt förra säsongen men jag tror risken är mycket stor för ett mellan år nu. Är ju inte heller tillräckligt startsnabb i gulddivisionsmotstånd för att nå ledningen av egen kraft heller. Imorgon har han bakspår + adrian i kusken i årsdebuten. För mig har hästen mellan 5-10% vinstchans, mycket på grund av en otrolig fin stallform och bra årsdebuter. |
||
2014-03-18, 23:07 | #38 |
|
|
2014-03-18, 23:09 | #39 | |
Citat:
|
||
2014-03-18, 23:13 | #40 |
Varulv! Vad tror du om O.U Glide? Om barfota alltså
2014-03-18, 23:17 | #41 |
Jag spikar nog Dreams Take Time. Utvecklades mycket när den kom till Lars I Nilsson förra året. Tror ingen rår på den från spets på Jägersro. Men vi får se hur det ser ut imorgon.
Senast redigerad av NicklasJ den 2014-03-18 klockan 23:27. |
|
2014-03-18, 23:26 | #42 |
Visst gjorde han det. Frågan är dock vilken form New Line är i? Är han i form så kan han mkt väl plocka ner DTT från dödens..
|
|
2014-03-18, 23:28 | #43 |
Spontant känns det väl för tufft emot, även om bfro.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lappen69 (+5) |
|
2014-03-18, 23:46 | #44 |
Ja New Line gjorde några riktigt fina lopp förra året. Hästarna har ju inte alls gått lika bra sen Åke drog. Får se hur det låter om hästen imorgon. Är väl första streck vid gardering men lutar mycket åt spik för mig så länge DTT inte drar iväg för mycket på procenten.
|
|
2014-03-18, 23:57 | #45 |
Jag må vara färgad av att Pannan är en av mina absoluta favoriter då jag gjort bra pengar på denne och jag gillar hästens uppsyn och inställning till tävlandet, men hur i helsike skall detta mediokra snabbloppsgäng ha en chans i morgon - bara frågar???
Hur många av dessa är med i Elitloppet, sista söndagen i Maj? Tror knappast detta blir något preparélopp, ala Båth/Ohlsson! Har högst två, tre lopp (efter detta) att ställa denna i ordning inför det stora målet för säsongen och karriären - tror faan att denna är i ordning redan nu! TM slog Obama Gel och Rolls Royse med fyra längder i årsdebuten - skall jag skallra mina bjällror nu, eller, hehe...?! Ni är duktiga utöver det vanliga, men kan ni inte se att Panne De Moteur slår dessa bakbunden, så börjar jag tro på tidig demens hos er... När nu Pannan direkt skall gå med optimal balans, vad säger er detta? Preparé? Knappast, eller hur?! Här blir det åka av och full satsning från start - detta är vad kusen behöver innanför västen inför hans största uppgift i karriären... Nu har Hultman vunnit PDA, vad kan nästa mål vara, måntro...? Hultman vet att han inte kan gå ut och fegköra här - han vet att han måste få ett svar på om hans grundträning slagit väl ut under vintern... Marre är en sak - denne har han siktat på PDA sedan födseln, i princip... Pannan vet han att denne måste få igång springet i benen direkt för att ha något att göra i Elitloppet! Detta är självklart ENDAST mina ödmjuka (nåja) tankar kring det hela, men jag förstår då inte varför racerbootsen åker på direkt, om inte kusen är redo för stordåd direkt! Hultman har inte mycket mer kvar att bevisa sedan triumfen i PDA, nu kommer han köra lössen utav dem, för att visa att det svenska stålet biter hårt - och vem faan är då Travelling Man att stå i vägen...? Nej, detta är så klart så att allt över 1.35 i odds är överodds! Det vore mer överraskande om Fridolin och MP gick ut och proklamerade att de from. nu skulle hänge sig åt en mer restrektiv invandringspolitik, än att Pannan förlorar i morgon - faan, jag ändrar oddset till 1.01, i stället, hehe...!