Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-14, 12:08   #106

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

börjat sätta mig in i omgången och just nu lutar det åt pass. Jag lägger mina pengar på något annat.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 12:34   #107

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1953
Standard

Deuxieme Picsous tänker jag på, han har gått bra efter vila och är spelad till 0%, han klarar av tempot och klarar av att vinna mot motståndet, Harry haythrow 5% helt sjukt att han tar pengar nästan varje lopp han har startat.

Dessa har varit borta ett tag, dåliga lägen och svårt och vinna mot de 2 värsta konkurrenterna speciellt Sanity som har grym form, 150.000kr lopp ingen vill av J.T eller Erik vill döda sin häst meeen om någon vill det så måste Raja Mirchi pressa sönder Sanity om det skulle gå ifrån dödens, då tror jag att dessa två kan smyga med meen väldigt långsökt, 0% 5%.

nej det är bara att spika Sanity
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 13:07   #108

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15717
Standard

Intressant intervju ang sanity på fredagens v65. De pratade om misslyckandet på elitloppet då det blev höga halter pollen.

Kikade lite på pollenrapporterna bara därför och sverige ligger ca 2 månader före i år och de varnar för höga halter av alpollen ända upp i sundsvall.

Al va just det som hade höga halter under elitloppshelgen.

Det är alltid lika lätt med trav
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1), Om_sommaren (+5), alle (+1)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 13:32   #109

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

bara spika raja.. såg luddes video mycket fin häst
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 14:20   #110

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
https://www.olympiamastaren.se/hem

Tänker ni hoppa på det här?
Konstigt att de inte erbjuder något pris.
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 14:36   #111

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Man kanske kan plocka med lord Capar som kan få rygg ledaren.
Fin form!
Klart den kan vinna från perfekt läge, men är klar för Finalerna och ska tydligen inte köras bfro...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 14:53   #112

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Klart den kan vinna från perfekt läge, men är klar för Finalerna och ska tydligen inte köras bfro...
Klar för finalerna? Du menar att han bromsar när luckan kommer på open stretch?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 15:08   #113

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Klar för finalerna? Du menar att han bromsar när luckan kommer på open stretch?
Nej det menar jag inte, utan jag menar att den inte ska gå optimalt balanserad.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 16:13   #114

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2528
Standard

Tror 9 Onrique vinner första avd. och 11 on Hold avslutar V75:an på Åby. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 16:19   #115

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Bra spik Paramount
Skrällen Prima Donna
Draget Stormysky

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 16:24   #116

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Alec Hornline nu med någon som kan hästen?? var RUSKIGT bra när han vann i årsdebuten.. bortkörd senast..
bästa hästen i fältet!!!!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 16:25   #117

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 4082
Standard

Dante boko blir favorit v75-3, logiskt med detta läge och form. Dock går han upp en klass och Adrian(kuskminus?) kör.
Max bob(4) barfota runt om nu plus jänkarvagn. Jätteintressant!
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 16:42   #118

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

När man t.ex kikar på travrondens,guidens tips, eller kikar på revisionen på atg-live så är det sånt balansino-fokus nu. Spelarkåren dras hela tiden mot första barfota, första jänkarvagn osv.
Man kan fortfarande då och då hitta guldkorn på streckspelen som har en intressant ändring som kollektivet redan inte förstört spelvärdet på men det blir mer sällan hela tiden. V/P spelen speciellt på ATG här helt omöjligt. Balansinfo överspelas utan proportion jämfört med hur pass högre vinstchans hästarna får. Tänk på det när ni spelar Sharpsare, livsfarligt att följa strömmen när det är strömmen man konkurrerar med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1), Helge (+1), sirlarsson (+1), mackpeter (+1), varulv (+100)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 17:12   #119

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Alec Hornline nu med någon som kan hästen?? var RUSKIGT bra när han vann i årsdebuten.. bortkörd senast..
bästa hästen i fältet!!!!
Vi är bara 6 %, som har klart för oss detta. Kollektivet går på luddesnacket om Dante Boko. Dante är en MYCKET bra häst - men något är fel med den. I värmningarna ser den ut att vara av på mitten. Så tar dom in hästen i stallet. I provstarterna ser den bättre men knackig ut. I loppen ser den delvis ut att springa på en spikmatta (ursäkta min lilla överdrift). Och vinner ändå säkert och ibland överlägset. Imorgon kör Luddeson kuskminus.

Slutsatsen är, att Dante Boko måste garderas. med 2,4,6 (kanske), 10 och 11.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 17:14   #120

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Kan bara hålla med. Spelar snart ingen roll vad det är för häst. Bara den går barfota och jänkarvagn så haussas den upp till skyarna. Ibland ger det ju resultat men oftast om hästen har en skaplig chans oavsett.
Tycker omgången i morgon ser ruskigt svår ut. Väldigt lik Onsdagens V86a. Ser helt klart ut på många händer och många favoriter lär säkert vinna men det förvånar mig inte om det dyker upp en vinnare man inte har sett i programmet och då sitter man där med 5-6 rätt som ger ingenting.
7 kan ge väldigt bra betalt i morgon med minsta lilla flyt. Trodde att Claes och Dante skulle bli väldigt överspelade men börjar snart bli intressanta och man får mycket bättre betalt om man lyckas fälla Paramount och Sensationell Dream. Claes har inte imponerat i mina ögon och travade inte speciellt rent sist. Duger inte i morgon på kort distans. Kan givetvis vinna om travet flyter bättre men luktar 1 eller 9 lång väg. Dante möter mycket bättre hästar än han gjort hittills och håller nog inte upp ledningen. Adrian driver till galopp.
Att tänka lite på är att Sanity ofta imponerar i Frankrike men inte så ofta här hemma. Förvånar mig inte alls om han är tämligen usel i Morgon.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td