Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-16, 10:49   #451

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 962
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
[/B]

Läs tråden igen så skall du se att det är i alla fall någon som tycker att deras egna system är bättre än andelsbolag...

Det är ju just det jag menar. Du drar upp exempel där du visar att spelarna hade haft mer eller mindre obefintliga möjligheter att vinna 550k med 200kr insats.

Jag håller med om att det är så och att det är mycket bättre att spela tillsammans med andra.

Men ännu bättre än att spela tillsammans med andra på flerfaldiga system är att spela tillsammans och vara med på ett system som bara körts EN gång.

Därför har jag ingen förståelse för att du gör jämförelsen mellan att spela själv och att köpa in sig i ett flerfaldigat andelssystem.

Den relevanta jämförelsen är mellan ett andelssystem som körts EN gång och ett andelssystem som FLERFALDIGATS. Och i den jämförelsen kan inte ett flerfaldigat andelssystem vinna.
Gammal 2014-03-16, 11:32   #452

JANNE48s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 2064
Standard

Lite efter snack och analys av V75 igår, eftersom man ochså är statistik nörd,gäller att få spikarna på rätt plats och gardera på rätt plats,kanske någon lär sig att tänka lite mera utanför ramarna och inte hamna på följa john spikarna som är klara redan,spelar man flera joker system så sprid riskerna med spikarna och kör inte samma spikar ex på 4 större jokersystem för 8000kr, och analysera dessa tillsammans bättre så ska vi se att vi är närmare dom stora pengarna.Söker hjälp av någon som är duktig på jokersystem att lägga in hästarna i A-B-C grupper ,har nästan alltid alla 7 hästar med men på 2 vanliga system.Du kommer att bli mycket bra belönad alternativ att du är med. brukar dina spikar har bra spår?form?bra kusk?startsnabb?topp tid 1-3?

Åby 12 2014-03-15 V75
Avd Ordinarie Reserver
1 1 spets och slut 1 NOTHING BUT CLASS (US) förstår inte hur folk kunde spika 5 CLAES BOKO fel distans,skor,inte så start snabb.hur tänkte ni där? jag rankade 6 ORIONE SPIN (IT) som 2a. läget,tid,start snabb.
2 2 3 4 5 4 PRETTY TRIO (IT) rankade jag 4a
3 1 11 ALEC HORNLINE hade jag på ett annat system distans tid 1a
4 1 4 6 7 12 12 BLACK LINE L.G. rankad 3a på tiden och nedstruken till spår 10,0% på den var ett kap
5 1 3 6 10 14 1 VALKYRIA R.Ö.K.bästa voltstart kusk,spets,spik på ett annat system
6 4 10 HARRY HAYTHROW hade tidsrank 3a,garderade på mitt andra system då vi vet att om 2 kör och blir överpace så vinner den 3e.
7 1 2 3 4 5 8 10 11 5 SAHARA FAIRYTALE hade överlägsen distans tid,spik på ett annat system.
800 rader * 1 * 0,50 kr = 400,00 kr
2014 6F48 4CD7 1D6A 9445
15 mars 2014

Utbetalning: 687,00 kr

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-16, 11:56   #453

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48 Visa inlägg
Lite efter snack och analys av V75 igår, eftersom man ochså är statistik nörd,gäller att få spikarna på rätt plats och gardera på rätt plats,kanske någon lär sig att tänka lite mera utanför ramarna och inte hamna på följa john spikarna som är klara redan,spelar man flera joker system så sprid riskerna med spikarna och kör inte samma spikar ex på 4 större jokersystem för 8000kr, och analysera dessa tillsammans bättre så ska vi se att vi är närmare dom stora pengarna.Söker hjälp av någon som är duktig på jokersystem att lägga in hästarna i A-B-C grupper ,har nästan alltid alla 7 hästar med men på 2 vanliga system.Du kommer att bli mycket bra belönad alternativ att du är med. brukar dina spikar har bra spår?form?bra kusk?startsnabb?topp tid 1-3?

Åby 12 2014-03-15 V75
Avd Ordinarie Reserver
1 1 spets och slut 1 NOTHING BUT CLASS (US) förstår inte hur folk kunde spika 5 CLAES BOKO fel distans,skor,inte så start snabb.hur tänkte ni där? jag rankade 6 ORIONE SPIN (IT) som 2a. läget,tid,start snabb.
2 2 3 4 5 4 PRETTY TRIO (IT) rankade jag 4a
3 1 11 ALEC HORNLINE hade jag på ett annat system distans tid 1a
4 1 4 6 7 12 12 BLACK LINE L.G. rankad 3a på tiden och nedstruken till spår 10,0% på den var ett kap
5 1 3 6 10 14 1 VALKYRIA R.Ö.K.bästa voltstart kusk,spets,spik på ett annat system
6 4 10 HARRY HAYTHROW hade tidsrank 3a,garderade på mitt andra system då vi vet att om 2 kör och blir överpace så vinner den 3e.
7 1 2 3 4 5 8 10 11 5 SAHARA FAIRYTALE hade överlägsen distans tid,spik på ett annat system.
800 rader * 1 * 0,50 kr = 400,00 kr
2014 6F48 4CD7 1D6A 9445
15 mars 2014

Utbetalning: 687,00 kr
Du vill inte lära dig själv? Det finns en massa instruktionsvideor från jokersystemet som lär upp nybörjare, bra grejer!
Själv brukar jag blanda ABC, utgångar och poäng...
Gammal 2014-03-16, 12:00   #454

JANNE48s avatar

Standard

Jo har försökt med Joker system själv men går alltid över någon häst för mycket i A-B-C gruppens krav eller för lite.det tycker jag är det svåra med Joker att få kraven rätt.
Gammal 2014-03-16, 12:29   #455

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Det känns väl ändå lite tidigt att utse årets häst redan i mitten av mars, ungefär som att kora vinnaren i ett lopp över 2140 meter efter 500 meter.... ( Refererade till alles inlägg, men glömde citera bara )
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-16, 12:59   #456

JANNE48s avatar

Standard

Glömde att skriva lite om lärlingsloppet igår,det behövs lite mera än bästa hästen att vinna fast Malmrot sa att även drottning Silvia skulle kunna vinna med 2 PARAMOUNT (IT) 2-4-5 hade jag med på 4 hästar som var 1-2-3 i mål.visst blir man sugen att spika när hästen har bästa tiden men så var det ju det där med lärlingar som är med att lära.spikar inte i regel i lärlings loppen.Tänk efter nästa gång ni har en klar spik i lärlingsloppet.topp tider 1-4 brukar räcka långt då 1-2 hästar är spelade av följa john kollektivet och övriga är skrällar så är spelvärdet bra i dom loppen.
Gammal 2014-03-16, 13:26   #457

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Hyffsad vinst, synd att man är så snål! Missade även V5an på Sanity...Hade med 2an i lopp 2 och fick 12 som reserv. Synd att inte turen fortsatte!

Senast redigerad av whalz den 2014-03-16 klockan 13:30.
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-16, 13:32   #458

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Här är min efterkonstruktion:

1) När jag äntligen insåg, att 5 Claes B var ute på fel distans, travat dåligt på slutet och inte dög som spik - var 1 NBC nästa streck. Oj vad kollektivet spelade på den. Bäst att följa efter. Tur man är lyhörd och lyssnade på Sharpsarna.
2) Om man inte spikar 2 Paramount - vilket nästan alla gjorde - var 4 Pretty Trio tidig. Streck på 1,2,3,4. Pust - va duktig jag va som inte spikade, vilket Björn G gjorde i Kollen.
3) Luddefansen spikar en chanslös 1 Dante Boko. Upp i klass, trög från start, kantig i travet, redan inkvalad till finalen, Adrian som skipgoat i jollen. Härligt att okunniga spelare går på den. Hurra va jag är bra. Här vinner förstås Vombkamraten 11 Alec hornline med alltid överoptimistiske guten Roger. Gu va bra den var på Jägers 18/2. Kanske bäst att ta med 2,3,4,6,och 10 ändå. F-n, skulle trott på mig själv o spikat.
4) 4 Sensational Dream med stjärnkusken Jorma bara att spika. Med mer offensiv körning hade han slagit Archangel och Ludde i Karlstad senast. Tjejen som sköter tryckte grönt i Vass eller Kass. Möter ett skräpgäng från vischan. Bl a en 9-årig valack från sämsta spåret 12 Black Line, som under hela sitt liv lyckats gno ihop 172 tusen. Måste kostat ägarna en massa kosing. Den går väl bland deras kossor på Slätta. Borde prova monté. Har inte i V75 att göra.
5) Spika 1 Valkyria eller ta med alla. Inte f-n spika jag.
6) Här startar två världsstjärnor. Hur kan Luddefansen ens tro, att 11 Raja ska slå 4 Sanity från bakspår. Johnny kör till spets och kan aldrig förlora. Tänk att det finns folk, som kastar bort streck på slocknade unghäststjärnan 1 Lord Capar, som t o m Stig H gått bet på. Och spelamatörer som känner igen namnet 10 Harry Haythrow - folkkär som Legolas. Överstreckad årsdebutant, som inte ens kusken tror kan vinna. Vad hände? En vaken PU ser det alla ser - Raja slår inte Sanity, vars kusk gjorde sig redo att ta emot publikens ovationer. PU överraskar Johnny med en speed i siata kurvan. Sen hjälpte det inte att äta meter efter meter. 10 Harry vinner. Spelaramatörerna klappar händerna - "vad var det jag sa....spikar alltid Harry". Vi "experter"
7) I början av veckan spelade de tidiga amatörlirarna 5 Sahara till stor favorit. Ett sto. På lång distans. Mot urstarka hingsta o valacker. Dessutom med Adrian, som aldrig vinner med henne, i jollen. Visst Sahara ska med men måste garderas med en handfull. Adrian körde mästerligt med sitt sto, som var lika bra som Luddarna sagt innan.

Inget ont sagt om killen i religiösa Jönköping, som konstruerade det vinnande systemet och sålde 44 st tiondelar. Du gjorde ett proffsigt grundsystem, som kunde gett botteutdelning. Men kantbollarna och ett eller annat kusksjälvmål gick er väg. Vi, som tror oss vara experter, lyfter på hatten och gratulerar!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td