Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-06, 21:00   #31

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 373
Standard

Bygger ett litet scenario här såg på procenten att det finns en väldigt bortglömd i avd 1 Lotus Elan( 3% löjligt lågt) har bricka 7 det finns ingen som kan ta den från start om den laddas, frågan är då om erik kör i spets den här gången när han inte möter fullt lika tufft motstånd det här gör ju då att en av favoriterna Oolong hamnar på vingel och antagligen inledningsvis får dödens.

och det andra scenariot vem är först framme att få överta? tror inte han släpper till vem som helst. Kan tänka mig att han vill ha ryggen på ludde.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 21:20   #32

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
Bygger ett litet scenario här såg på procenten att det finns en väldigt bortglömd i avd 1 Lotus Elan( 3% löjligt lågt) har bricka 7 det finns ingen som kan ta den från start om den laddas, frågan är då om erik kör i spets den här gången när han inte möter fullt lika tufft motstånd det här gör ju då att en av favoriterna Oolong hamnar på vingel och antagligen inledningsvis får dödens.

och det andra scenariot vem är först framme att få överta? tror inte han släpper till vem som helst. Kan tänka mig att han vill ha ryggen på ludde.
Oolong är startsnabb och bör inte hamna på vingel! Möjligt att Lotus kan komma före i starten, men släpper nog till Örjan. Möjligt att CC skulle kunna utmana om han skulle hitta lite av sin gamla startsnabbhet igen...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 21:35   #33

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Travstilen gillar jag inte heller på den hästen om den ska trava ett långlopp. Kommer springa sig trött innan mållinjen.
hästen är ruskigt stark och distansen är ett plus. Att den löddrade lite och att det skulle vara nåt problem är väl att dra lite stora växlar va?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 22:04   #34
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
hästen är ruskigt stark och distansen är ett plus. Att den löddrade lite och att det skulle vara nåt problem är väl att dra lite stora växlar va?
kan bara instämma, medans de värsta motbuden har nackdel av distans enligt deras tränare meddelar stall kolgjini att det är en fördel för deras häst.

motståndet billigare än senast, endast galopp emot.

Senast redigerad av robfri den 2014-03-06 klockan 22:20.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 22:24   #35

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

kør med 2 x luude spik

OLYMPIC KRONOS---topshanse
ARCHANGEL AM-klart bedste hest i feætet
på normalt sæt er jeg ikke så meget og spik ludde,men denne gang er det mange løb da er åben så det bliver ludde..--
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 22:38   #36

Standard

hør her

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Vad tror folk om Gulddivisionen? Jag tycker Alvena Pele känns väldigt lågt streckad med tanke på förutsättningarna.
alle heste kan vind i dette løb,minus nr 8 og 12,..
Gammal 2014-03-06, 23:11   #37

Standard

lidt info,tips med mere fra aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18474790.ab
Gammal 2014-03-06, 23:15   #38

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Poisson i avd 6) gör V75 till V6 om han är snabb från start. Någon som vet?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 23:32   #39

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 217
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Poisson i avd 6) gör V75 till V6 om han är snabb från start. Någon som vet?
Ser enligt lopparkivet inte ut att vara någon garantispets men kan öppna hyggligt. RK Princess är snabb ut men törs ej säga sida vid sida. Nu spikar iofs jag RK (om allt verkar bra inför helgen) och tror den tar sig förbi. Vi vet ju säkert en bit in på lördag

Senast redigerad av oHYRA den 2014-03-06 klockan 23:40.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-06, 23:48   #40

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 217
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Travstilen gillar jag inte heller på den hästen om den ska trava ett långlopp. Kommer springa sig trött innan mållinjen.
Är det filmen som gör det, eller ser bakaktionen lite halv ut stundtals?
Kollat flera gånger och blir osäker på om det bara ser så ut på filmen.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-07, 00:17   #41

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2151

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
What A Supergirl stod i 8 gånger som vinnare för två starter från liknande utgångsläge med hästar som Beatasine på 20m tillägg. Står på lördag 20m bättre till än då och streckad nu till 2%. Visserligen 2640m denna gång men det brukar ju gynna innerspårshästar. Blended Bellouet är väl ända hästen i hela fältet som kan göra något jobb själv här men om den får gå hela loppet i andra/tredjespår så kan vem som helst vinna.

Helt inne på samma spår som du. Favoriten är bäst men jag tycker den är extremt överstreckad. Finns många med chans i det här loppet och jag kommer strecka runt 10 hästar. Enormt spelvärde på många hästar här. Älskar såna här lopp där det är en överspelad storfavorit och t.o.m. andrahandaren rensar bra. Det verkar som att folk spikar här av lathet eller bara för att det är ett "en-eller-många-lopp" och väljer den enkla vägen istället för att leta fram guldkornen. Det är tacksamt för oss seriösa spelare att de flesta V75-spelare har väldigt kort minne och gärna spelar på de hästar som varit på tapeten på slutet och lätt glömmer bort de som visat liknande eller bättre kapacitet tidigare men som kanske har varit kalla ett tag.

1 What a Supergirl skall streckas av de skäl NicklasJ nämnde.

2 Livacious Lindy skall streckas på kapacitet, läge och kusk.

3 Global Nursery kan absolut överraska, även om jag inte har nån feeling för den just nu direkt. 2% är dock för lite.

7 Renate Bowl har toppform och avslutade väldigt bra bakom Blended Bellouet från hopplöst läge senast. Får ett fint lopp på innerspår och med lucka är det vinstchans.

9 Deal or No Deal tycker jag är marginellt sämre än favoriten och spelvärdet är därför enormt. 2 raka galopper skrämmer iväg spelarna och det tackar vi för. Normalt sett inte ett dugg galoppbenägen. Aldrig segrat på distansen, men den bör vara en av de starkaste i detta lopp iallafall.

10 In Serenity är kraftigt distansgynnad. Har bara sprungit kortare lopp senaste halvåret men har tidigare i karriären varit framgångsrik på lång distans till skillnad från många andra i startfältet. Dock minus för längre uppehåll nu.

13 Braås Palema har toppform och satt fast med rubbet för 2 starter sedan. Bra insats även senast mot Raja Mirchi. Läget och distansen är ju givetvis helt fel men känns ändå intressant på visad toppform.

15 Olympic Image har svenskarna uppenbarligen noll koll på. Positiv långspurt näst senast bakom Canaka BF som 100-oddsare. Galopp i loppet efter. Har tjänat 1 miljon på 86 starter, varav 420 000 är vunna på lång distans. Detta på bara 5 starter över lång distans! Inte vunnit sedan 2012 då den vann 3 raka, varav 2 var över lång distans. Detta var även senaste gången den startade på lång distans. För mig får det här samtliga varningsklockar att ringa! Statistiken tillsammans med intrycket senast på V75 får mig att utnämna den till omgångens mest spelvärda skräll. Givetvis krävs det tur från läget men 0,7% är direkt felaktigt spelat av svenska folket.

Edit: Mycket intressant som trio-lopp då jag anser att favoriten är långt ifrån överlägsen. Goop varnar dessutom för galopprisk i starten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1), NicklasJ (+1)

Senast redigerad av LeBanner den 2014-03-07 klockan 00:57.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-07, 08:09   #42

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1613

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

October kronos har vunnit V75 med Adrian. Räcker inte de för att spika han vet jag inte...
Gammal 2014-03-07, 08:27   #43

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 430

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
October kronos har vunnit V75 med Adrian. Räcker inte de för att spika han vet jag inte...
Nej nu förstår jag inte..du kunde menat Olympic Kronos men den har inte Adrian vunnit med vad jag kan se?
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-07, 08:31   #44
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oHYRA Visa inlägg
Är det filmen som gör det, eller ser bakaktionen lite halv ut stundtals?
Kollat flera gånger och blir osäker på om det bara ser så ut på filmen.
Det var just det jag fastnade för också. Därför är inte den hästen nån spik för mig i alla fall.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-07, 08:52   #45

Brains avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1198
Standard

Kling & Klang V75 analys

http://travexperten.hemsida24.se/v75-analys-17089252

miljonklubben!
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td