Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-08, 23:06   #301

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

travspetsen sjöade i Färgestad kunde jag läsa mig till ikväll.

http://travspetsen.se/blog/succelordag-222-305-kronor/

Kan undra ifall skicklige Rickard Hansson var system konstruktör ? läste mig till att harry även haft stor framgång.
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 23:25   #302

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
travspetsen sjöade i Färgestad kunde jag läsa mig till ikväll.

http://travspetsen.se/blog/succelordag-222-305-kronor/

Kan undra ifall skicklige Rickard Hansson var system konstruktör ? läste mig till att harry även haft stor framgång.
Någon som har koll på hur stort Travspetsen brukar spela? De lämnar ju tips till allt som går att spela på nästan, och lämnar man många tillräckligt stora förslag brukar ett och annat av dem slå in ibland, men nettot blir inget vidare i alla fall.
Gammal 2014-03-09, 00:37   #303

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Någon som har koll på hur stort Travspetsen brukar spela? De lämnar ju tips till allt som går att spela på nästan, och lämnar man många tillräckligt stora förslag brukar ett och annat av dem slå in ibland, men nettot blir inget vidare i alla fall.
Läste på deras hemsida att deras insatser ligger i detta spann:

V4: ca 500:-
V64: 1500-1800:-
V65: 1000-1500:-
v86: 2000-2800:-
V75: 2300-2800:-

Har aldrig sett deras tips ligga ute här och aldrig köpt själv.
Till Örebros tävlingar brukar deras tips finnas på Örebrotravets hemsida om jag förstått rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1)
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 01:30   #304

Viroids avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Läste på deras hemsida att deras insatser ligger i detta spann:

V4: ca 500:-
V64: 1500-1800:-
V65: 1000-1500:-
v86: 2000-2800:-
V75: 2300-2800:-

Har aldrig sett deras tips ligga ute här och aldrig köpt själv.
Till Örebros tävlingar brukar deras tips finnas på Örebrotravets hemsida om jag förstått rätt.
Det får väl anses som "rimligt" för en betalsajt där man trots allt lever på att göra just tips. En halv miljon om året ungefär slutar notan för deras spel på, och det kanske de kan spela ihop över tiden.
Gammal 2014-03-09, 02:15   #305

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Någon som vet hur mycket dom spelade in 2013?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 07:55   #306

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

läser man om Sir Rickard Hansson om miljonvinsten på åby.

Rickard Hansson - Sveriges färggladaste bloggare. "Hasse" som han även kallas, jobbar på kanal75 och ATG, där man bland annat kan se/höra honom i Barfota Runt Om, de Sju Inspelen, samt ATG-Live. Hansson har Åbytravet som sin "bana" där han flertalet gånger hjälpt Travspetsens kunder till full pott, bland annat då han var hjärnan bakom jättevinsten på 1,2 miljoner 17/1-2013. Twitter:

http://travspetsen.se/rickardhansson...ar-rubrikerna/
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 08:15   #307

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5776
Standard

https://www.travsport.se/nyheter/1.360745
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 10:32   #308

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg

Citat:
Travet är en av få sporter där män och kvinnor kan tävla på lika villkor, men vi får akta oss för att kalla den jämställd. 36 procent av alla med körlicens är tjejer, men de har bara 14 procent av uppsittningarna, vinner tio procent av loppen och tar åtta procent av prispengarna.
Jag kan inte starkt nog uttrycka mitt förakt för folk som rapar upp dylikt floskel. Hur fan klarar man av att se sig själv i spegeln?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 11:13   #309

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2528
Standard

Hade tänkt spika Francais i guld, men ett negativt värmningstips på A-bladets direktinfo
gjorde att jag stod över V5an, synd då den gav 10 tusen...!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 13:44   #310

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag kan inte starkt nog uttrycka mitt förakt för folk som rapar upp dylikt floskel. Hur fan klarar man av att se sig själv i spegeln?
Citat:
Travet är en av få sporter där män och kvinnor kan tävla på lika villkor, men vi får akta oss för att kalla den jämställd. 36 procent av alla med körlicens är tjejer, men de har bara 14 procent av uppsittningarna, vinner tio procent av loppen och tar åtta procent av prispengarna.
För er som inte fatta. Dom flesta.

Det börja ju så bra. Det fetstilta. Själva definitionen av jämställdhet är ju samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter. Lindberg verkar mena att 36 procent av körlicenserna också ska innebära 36 procent av uppsittningarna, 36 procent av segrarna och 36 procent av prispengarna.

Det är inte jämställdhet. Det är mer att likna vid kommunism.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 17:58   #311

Viroids avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
För er som inte fatta. Dom flesta.

Det börja ju så bra. Det fetstilta. Själva definitionen av jämställdhet är ju samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter. Lindberg verkar mena att 36 procent av körlicenserna också ska innebära 36 procent av uppsittningarna, 36 procent av segrarna och 36 procent av prispengarna.

Det är inte jämställdhet. Det är mer att likna vid kommunism.
Några könskvoterade styrningar vill nog ingen ha. Jag är dock ganska övertygad om att om tio år så är kvinnorna i majoritet vad gäller B-tränarlicenser och uppfödningar. Jag tror också att det då kommer se annorlunda ut vad gäller andra siffror.

Jag skulle inte ha så mycket emot om det putsades bort lite "gubbvälde" här och var. Även om gårdagens experiment med bara kvinnor som skötte sändningen inte föll så väl ut i mina öron så tror jag att mycket beror på ovana och inte oförmåga.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 18:25   #312

Sharp$: 5435
Standard

Är inte Svenskt trav lite udda

Det är + 50 åriga hyrkuskar som dominerar, + 2 travsöner , Erik o Björn

Skönt det äntligen kommer in lite nytt blod , Johan U, Dalborg, Mattias D, Kim E och några till hoppas på Oskar J , Tino Ä och förhoppningsvis ngn tjej

Sedan kan man ju undra hur det set ut om Helene A Johansson inte tagit sin mats ur skolan, skicklig kusk tycker jag hon var, hon vann ju inte bara PdA, och hur prestigefullt det är har vi blivit påminda om nu senaste månaden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-09, 18:50   #313

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Är inte Svenskt trav lite udda

Det är + 50 åriga hyrkuskar som dominerar, + 2 travsöner , Erik o Björn

Skönt det äntligen kommer in lite nytt blod , Johan U, Dalborg, Mattias D, Kim E och några till hoppas på Oskar J , Tino Ä och förhoppningsvis ngn tjej

Sedan kan man ju undra hur det set ut om Helene A Johansson inte tagit sin mats ur skolan, skicklig kusk tycker jag hon var, hon vann ju inte bara PdA, och hur prestigefullt det är har vi blivit påminda om nu senaste månaden.
Johan Untersteiner är ju också travson.
Går ju inte att komma ifrån att det finns ett rätt så klart toppskikte bland kuskarna som är bättre än de andra.
Var är alla dessa ynglingar och tjejer när det vankas storlopp? Tränare och ägare vill vinna pengar och då sätter man även upp de bästa när det gäller.
Blir ju tyvärr en negativ spiral, när man inte ges chansen så kan man heller inte bli bättre, och det är väl därför de bästa lite yngre är söner till tränare.

Skulle gärna se mer tjejer som tog för sig och körde på v75 och i lite mer betydelsefulla lopp men tyvärr finns det väldigt få idag utav de som kör som har potential för det och som ges tillräckligt med styrningar.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td