Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-08, 15:11   #226

JANNE48s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Håll ett öga på Bob Hope tror han kan göra ett fint lopp idag
Absolut plats spel där
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:14   #227

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5378
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-03-08
Bana: Färjestad, omg. 7
Spelform: V5

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12
5, 6, 7, 10, 11
8, 10
1 Poisson
51, 6

Vadet gäller startnummer

220 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 220,00 kr
Gammal 2014-03-08, 15:19   #228

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 218
Standard

Den spiken satt iaf skönt!
oHYRA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:20   #229

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

Simb Ruby

tja fik aldrig og ved hvad den kan ,så ellers bra ud men galop kom
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:20   #230

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
"Jag tycker nästan det ser oroväckande bra ut nu! Hästen var inte bra på Bergsåker och blev behandlad efter den starten. Nu blev det fel när han hamnade i en stannande rygg och vi hade väl kunnat vara tre-fyra om det stämt men jag var nöjd ändå. Han kommer aldrig att springa helt rakt, men kändes ändå mycket förbättrad aktionsmässigt och travet flöt fint. Det blev helt enkelt en perfekt genomkörare och hästen kändes ruskigt fin i torsdagsjobbet förra veckan. Han är verkligen på tårna nu och det känns som vi har hittat helt rätt inför den här uppgiften. Han brukar gå bra vid den här tiden på året och nu sätter vi upp Erik. Han finns inte ledig så ofta men dom fungerar väldigt bra tillsammans. Min häst är väldigt startsnabb och Erik fick väl lite väl bra snurr på honom när han körde för första gången vilket var just på Färjestad. Normalt går han med öppet huvudlag och en murphy på ena sidan, men när vi vill spritsa upp honom lite extra från start så går han med helstängt. Peppar man upp honom så öppnar han vasst även med öppet, och jag har ju ganska enkelt tagit en längd på Shaq Is Back med det huvudlaget. Det blir ändå upp till Erik hur han vill att hästen ska gå med för huvudlag och beslutet tas efter värmningen. Balansmässigt blir det som vanligt aluminiumskor fram med en sula, men bak är det inte bestämt det heller ännu. Just nu står han med järnskor på sig men det kommer han inte att gå med i loppet. Vill Erik så kan det bli barfota bak även om jag inte tycker att det gör så mycket. Annars blir aluminiumskor bak också. Oavsett blir det laddning, men vad jag förstått finns det två till innanför som också ska laddas. Frasse är dock oerhört startsnabb och vi vill ner till innerspår eftersom hans aktion fungerar bäst där. Blir han utsvarad så får vi väl krypa ner och det kan bli rätt om de andra kör hårt, men jag tror att det kan bli ledningen och i så fall är det bara att låta honom löpa på där. Det är alltid tufft i V75 och speciellt i Guld, men jag tycker som sagt att det ser väldigt bra ut", säger Erik
Tack Michel för denna informationen annars hade den inte åkt med. Dubblade med denna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
michel65 (+5)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:21   #231
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1766
Standard

Till och med ljudet av en igensatt dammsugare är bättre att lyssna på. Nu åker ljudet av.
Bath Launcher, vilken bluff!
Erik A är klockren på Lindegrens kusar:-)
limpanz (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:22   #232

Standard

det var kanon bra der

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
"Jag tycker nästan det ser oroväckande bra ut nu! Hästen var inte bra på Bergsåker och blev behandlad efter den starten. Nu blev det fel när han hamnade i en stannande rygg och vi hade väl kunnat vara tre-fyra om det stämt men jag var nöjd ändå. Han kommer aldrig att springa helt rakt, men kändes ändå mycket förbättrad aktionsmässigt och travet flöt fint. Det blev helt enkelt en perfekt genomkörare och hästen kändes ruskigt fin i torsdagsjobbet förra veckan. Han är verkligen på tårna nu och det känns som vi har hittat helt rätt inför den här uppgiften. Han brukar gå bra vid den här tiden på året och nu sätter vi upp Erik. Han finns inte ledig så ofta men dom fungerar väldigt bra tillsammans. Min häst är väldigt startsnabb och Erik fick väl lite väl bra snurr på honom när han körde för första gången vilket var just på Färjestad. Normalt går han med öppet huvudlag och en murphy på ena sidan, men när vi vill spritsa upp honom lite extra från start så går han med helstängt. Peppar man upp honom så öppnar han vasst även med öppet, och jag har ju ganska enkelt tagit en längd på Shaq Is Back med det huvudlaget. Det blir ändå upp till Erik hur han vill att hästen ska gå med för huvudlag och beslutet tas efter värmningen. Balansmässigt blir det som vanligt aluminiumskor fram med en sula, men bak är det inte bestämt det heller ännu. Just nu står han med järnskor på sig men det kommer han inte att gå med i loppet. Vill Erik så kan det bli barfota bak även om jag inte tycker att det gör så mycket. Annars blir aluminiumskor bak också. Oavsett blir det laddning, men vad jag förstått finns det två till innanför som också ska laddas. Frasse är dock oerhört startsnabb och vi vill ner till innerspår eftersom hans aktion fungerar bäst där. Blir han utsvarad så får vi väl krypa ner och det kan bli rätt om de andra kör hårt, men jag tror att det kan bli ledningen och i så fall är det bara att låta honom löpa på där. Det är alltid tufft i V75 och speciellt i Guld, men jag tycker som sagt att det ser väldigt bra ut", säger Erik
helt klart dagens bedste
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:23   #233

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

bra start på V5 iaf. hade aldrig haft med den utan tipsen här om den hästen. Tur man ändrade från spik på Baht launhcer och plockade in flera hästar för annars hade det blivit spik även på V5 på den
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:23   #234
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Helt jävla iskall är man idag!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:25   #235

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Till och med ljudet av en igensatt dammsugare är bättre att lyssna på. Nu åker ljudet av.
Bath Launcher, vilken bluff!
Erik A är klockren på Lindegrens kusar:-)
Klart ljudet av dammsugaren är bättre. Då vet man när frugan står på alla fyra o dammsuger under soffan.
DIF (+5), Pilkast (+5)
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:25   #236

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48 Visa inlägg
Absolut plats spel där
Synd, jag trodde verkligen på att han skulle ta plats iallafall
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:36   #237
Banned

Sharp$: 70
Standard

Järvsö Elviz 8 ggr pengarna och den är favorit
har dem pratat så illa om hästen senaste halvtimmen?

Senast redigerad av trance_error den 2014-03-08 klockan 15:38.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:37   #238
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Järvsö Elviz 8 ggr pengarna och den är favorit
har dem pratat så illa om hästen senaste halvtimmen?
hästen är kass kort & gott. Den räcker inte till i detta sällskap.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:38   #239

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1366
Standard

Blev ett platsspel på Eng Stegg..

Galopp direkt. :(
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 15:40   #240