|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-03-03, 15:35 | #16 | |
Citat:
|
||
2014-03-03, 16:29 | #17 |
ATG och Svenska Spel måste nog ha sveriges sämsta IT avdelning? Känns inte direkt svårt att använda sig av till stor del befintlig kod för att lägga till v86 där, svenska spel har inte lyckats få till mixen på kundskärmarna hos oss ombud på ja är det 2 år nu? Fantastiskt =)
|
|
2014-03-03, 16:43 | #18 | |
Citat:
Min tanke här är att de håller på med en STOR översyn av hela sajten med avsikten att växla från flash->htlm5. Innan det bytet är gjort så kommer det nog inte att komma några större nyheter.
2014-03-03, 17:43 | #19 |
Jag har frågat, bett om, nåra ändringar i ATG-Classic, om det varit mitt system skulle det vara gjort på en kafferast, men tydligen inte på ATG och inga resurser skulle läggas ner på Classic, fast otroligt många använder den gamla siten. Sedan var man dr när V86express kom, då misslyckades man totalt och skapade ett "klickmonster"
tror och hoppas att ATG skall lämna flash, mellan raderna kan man läsa in att de jobbar åt det håller, flashinriktningen var nog ett misstag, inte överraskande |
|
2014-03-03, 20:09 | #20 |
Jag har sett flera jobbannonser senaste månaden där ATG söker utvecklare med goda kunskaper i HTML5. Den här t.ex: http://sok.csjobb.idg.se/jobb-info/5...tvecklare-atg/
Så den långa marschen har börjat, men det är inte helt lätt att få tag på kompetens i tillräcklig mängd. Systemet bakom är inte så modernt, så det är en hel del jobb med att få allt att stämma.
|