Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-01, 19:55   #1

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

Eskilstuna Søndag 2. marts-V64

så kør vi
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 20:12   #2

Standard

V64-1:PREY FRONTLINE
V64-2:MELKER,GANJO'S LAST CALL,TELSON LE FOL....
V64-3:O.P.Q.C.,ANDREAS SISU,ÅSANNA HORNLINE,JACKYS TORE...
V64-4:JEEPSTER
V64-5:MR TURBO TRISS,FANTOCCIN,WALK TO REMEMBER.GOLDEN SID
V64-6:RUTGER GIGANT,ZOCCER SCOTT,LAVA BROLINE,BAM BAM V,IMMER FRI
1x3x5x1x4x5=300kr.
Gammal 2014-03-01, 21:20   #3

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Röd vagn på Berlock, så tror jag den ovana kusken bara åker förbi över upploppet... Johan får väl lära ut! Han är ju ändå i egen klass för sig i liggsulky, tillsammans med enstaka andra. Lill-Goop är förstås lika läskigt bra på detsamma, plus någon aspirant mer, möjligtvis. Pedagogiskt är han ju med, Johan. Vad vore Peter i liggvagn om det inte vore för sonen? Hur som helst: Här följer mina övriga måste streck...

Jeepster
Rodinova
Åsanna Hornline & Carlos Santana
Jeppas,Kalle och Magnifiken
... Mina bidrag till eventuellt korsdrag sammantaget. Min 2:a spik, utöver Berlock, håller jag för mig själv. Lycka till!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 21:27   #4

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Röd vagn på Berlock, så tror jag den ovana kusken bara åker förbi över upploppet... Johan får väl lära ut! Han är ju ändå i egen klass för sig i liggsulky, tillsammans med enstaka andra. Lill-Goop är förstås lika läskigt bra på detsamma, plus någon aspirant mer, möjligtvis. Pedagogiskt är han ju med, Johan. Vad vore Peter i liggvagn om det inte vore för sonen? Hur som helst: Här följer mina övriga måste streck...

Jeepster
Rodinova
... Mina bidrag till eventuellt korsdrag sammantaget. Min 2:a spik, utöver Berlock, håller jag för mig själv. Lycka till!
Spar pengarna, Berlock vill inte vinna och Jeanette kan inte köra häst
Gammal 2014-03-01, 21:32   #5

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Svårt att säga hur banan kommer att bli. Har regnat en hel del sista dagarna.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 21:57   #6

Voltstarts avatar

Standard

putte64: Trägen vinner. Berlock är en "följe-häst" som ännu inte givit vinst. Jag tycker motståndet ser svagare ut än på väldigt länge. Golden Sid ifrån framspår hade skrämt bort mig fullkomligt. Mellan varven är det min variant av spel att våga spika en lite spelad häst,"mot bättre vetande". Ibland är det en nästagångare som ska till och ibland drar jag till med en "följe-häst" i rätt omgivning. Tror jag mindre på systemet drar jag ner på Joker-ramen. Håller med dig om att Berlock är en häst som inte gärna vill vinna, men gå igenom spurterna senaste starterna plus sammantaget i förra årets årgångslopp i lopparkivet... nog duger Berlock mot hästar som nr 2,4,5, och 8?

Det gäller att våga tänka utanför boxen för att få betalt. Ibland spelar jag med "starka" spikar, andra gånger ej. Jag har insett att när jag får ihop en bra vinst på streckspel blir det sällan till på det vis som jag tänkte mig det hela ifrån början ändå... därav nyttan med reducerade system... bättre tippare är jag inte!
Gammal 2014-03-01, 22:05   #7

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Berlock har tjänat bra pengar och varit med i hårda årgångslopp, men vinner aldrig numera.
Det och Jeanette som jag tycker är helt oduglig gör det uteslutet att spika, måste ju ändå tro man kan få alla rätt om det ska vara lönt att spela.
Jag har inget emot att spika en 8%-are, bara jag tror på den själv.
Hon kommer med om jag tar 3,4 st.

Citat:
putte64: Trägen vinner. Berlock är en "följe-häst" som ännu inte givit vinst. Jag tycker motståndet ser svagare ut än på väldigt länge. Golden Sid ifrån framspår hade skrämt bort mig fullkomligt. Mellan varven är det min variant av spel att våga spika en lite spelad häst,"mot bättre vetande". Ibland är det en nästagångare som ska till och ibland drar jag till med en "följe-häst" i rätt omgivning. Tror jag mindre på systemet drar jag ner på Joker-ramen. Håller med dig om att Berlock är en häst som inte gärna vill vinna, men gå igenom spurterna senaste starterna plus sammantaget i förra årets årgångslopp i lopparkivet... nog duger Berlock mot hästar som nr 2,4,5, och 8?

Det gäller att våga tänka utanför boxen för att få betalt. Ibland spelar jag med "starka" spikar, andra gånger ej. Jag har insett att när jag får ihop en bra vinst på streckspel blir det sällan till på det vis som jag tänkte mig det hela ifrån början ändå... därav nyttan med reducerade system... bättre tippare är jag inte!
Gammal 2014-03-02, 08:31   #8

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Idag startar hästen vi alla snackade om senast - Queron De Banville. i V64-1. Hästen som på V86 kördes av Claes Sjöström, pressade i dödens, på i spets knallandes (och mångas spik Oolong som torskade pga det). Claes fick skit på samtliga forum efter loppet. Stapplade i mål långt efter övriga till slut.
Idag kör tränaren själv, han säger hästen kan bli het så han vill undvika dödens eller köra sig till spets. Gärna utvändigt läge i kön. Om för pigg i värmningen sätts en pullskena på denna gång.

1%

Tycker hästen såg fin ut i ca 2000 meter senast innan krafterna tröt. Ingen aning hur varken Jan eller kusen klarar voltning.

Får en ny chans av mig, likaså Magnifik Gejl (4%) i loppet, som jagats ett tag.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 08:38   #9

Helges avatar

Standard

Citat:

Jeepster
Rodinova

Högst troligt skor bak idag, slitna hovar sedan bfro senast. Högst troligt även vanlig vagn då Jeanette inte är van att köra i biken, däremot kan hon hästen, är hennes egen och kan den bäst av alla.

Walk To Remeber troligen bfro idag, var ett tag sedan.
Gammal 2014-03-02, 08:53   #10

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Prey Frontline bör vinna.
Vill man gardera kan Mr Miles speeda hur fort som helst med rätt resa, och Kalle Quivivra är en bra stayer.

Melker är en häst vars gräns verkar gå vid 17, han är alldeles för överstreckad.
Här kommer det skrälla, min första häst är Rodionova men med svårt spår och Ronny känns det inte som någon klaring.

Andreas Sisu känns mycket intressant till 8%.

Pleaselivemealone vinner V7 senast om luckan kommer, vinner nu i stället.
Gammal 2014-03-02, 09:07   #11

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

På de tre starter man sett ser den ut att vara medel ut.
Sedan är springspår det svåraste spåret för kuskar som inte kör så ofta, du behöver bara ligga lite fel i volten så blir du hängande och loppet är över.
Får se om Classe kan hjälpa honom komma rätt på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Idag startar hästen vi alla snackade om senast - Queron De Banville. i V64-1. Hästen som på V86 kördes av Claes Sjöström, pressade i dödens, på i spets knallandes (och mångas spik Oolong som torskade pga det). Claes fick skit på samtliga forum efter loppet. Stapplade i mål långt efter övriga till slut.
Idag kör tränaren själv, han säger hästen kan bli het så han vill undvika dödens eller köra sig till spets. Gärna utvändigt läge i kön. Om för pigg i värmningen sätts en pullskena på denna gång.

1%

Tycker hästen såg fin ut i ca 2000 meter senast innan krafterna tröt. Ingen aning hur varken Jan eller kusen klarar voltning.

Får en ny chans av mig, likaså Magnifik Gejl (4%) i loppet, som jagats ett tag.

Senast redigerad av putte64 den 2014-03-02 klockan 09:08.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 09:08   #12

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Walk To Remeber kan vara en spik
Q.P.Q.C ska nog vara en bra spik

utanför v64 har vi nog en vinnare i Sacha Baron(jvagn + första hos Reijo)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 09:14   #13

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Prey Frontline bör vinna.
Vill man gardera kan Mr Miles speeda hur fort som helst med rätt resa, och Kalle Quivivra är en bra stayer.

Melker är en häst vars gräns verkar gå vid 17, han är alldeles för överstreckad.
Här kommer det skrälla, min första häst är Rodionova men med svårt spår och Ronny känns det inte som någon klaring.

Andreas Sisu känns mycket intressant till 8%.

Pleaselivemealone vinner V7 senast om luckan kommer, vinner nu i stället.
Ja Melker kommer inte med på mitt system iallafall.......
Andreas Sisu och Jackys Tore är hyperintressanta......
Blir nog ett lås på Pleaslivemealone och Jeepster.
Sen så tycker jag 8 Passion i avd6 ska passas, blir det körning så har den en bra trudelutt tillslut.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 09:24   #14

Helges avatar

Standard

"Sen så tycker jag 8 Passion i avd6 ska passas, blir det körning så har den en bra trudelutt tillslut. "

Blivit sparkad i hagen sedan senast och stått över jobb, ska inte ha påverkat enligt tränaren....?

Felfri MoneyPenny Face bättre chans enligt samme källa. Provas för andra gången i livet bfro, för att få bättre plats och risken att slå ihop ska minska. (ffg bfro blev g)
Gammal 2014-03-02, 09:38   #15

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

2a på V7 är alltid imponerande, 3% tack vare spåret.
Måste förstås ha mycket tur och komma ner någonstans, får hoppas Magnus laddar för att försöka få bra position.
Runda i spåren funkar inte.

Citat:
"Sen så tycker jag 8 Passion i avd6 ska passas, blir det körning så har den en bra trudelutt tillslut. "

Blivit sparkad i hagen sedan senast och stått över jobb, ska inte ha påverkat enligt tränaren....?

Felfri MoneyPenny Face bättre chans enligt samme källa. Provas för andra gången i livet bfro, för att få bättre plats och risken att slå ihop ska minska. (ffg bfro blev g)
Gammal 2014-03-02, 09:41   #16

Helges avatar

Standard

I övrigt så ska det bli kul att se (hehe inte spela, lär ge bajsodds) Redéns fina Darius Boko i lopp 2.

Även stallets första treåring till start i år ska debutera - Theed Ty Tass Zet, intressant.
Gammal 2014-03-02, 09:52   #17

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Helge, du ständigt upplysta infokälla, har du koll på vad dom två stora tipselefanterna säger om dagens omgång? Var spikar dom?
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 10:02   #18

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Prince New Dawn kommer nog dra en hel del spel, oddset kanske blir bättre än vad man tror.

Thed har man ingen koll på, hade lirat Cheermeupto om inte Thed startat.

Citat:
I övrigt så ska det bli kul att se (hehe inte spela, lär ge bajsodds) Redéns fina Darius Boko i lopp 2.

Även stallets första treåring till start i år ska debutera - Theed Ty Tass Zet, intressant.

Senast redigerad av putte64 den 2014-03-02 klockan 10:03.
Gammal 2014-03-02, 10:07   #19

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Redens kommentarer http://www.stallzet.se/tillstart2.html
Gammal 2014-03-02, 10:26   #20

Helges avatar

Standard

Citat:
I Klubb 33 tidningen, lägger han det mesta krutet i sin krönika, varje vecka.

" Jag kan garantera att det är här ni hittar den rätta och förhoppningsvis vinstgivande infon om mina hästar!"

Enda anledningen till att jag har tidningen, mycket intressant om alla nya importerade hästar man inte vet något om.

En del kommentarer har stuckit ut så pass att jag fått be Ronden hjälpa mig för att lägga in dom i NG, då de inte varit färdig registrerade i ST
Det fixar dom på två röda, kanonbra!
Gammal 2014-03-02, 10:29   #21

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Jag har försökt köpa klubb33 i elektronisk form, ex. som PDF fil men det gick inte.
Tyvärr fanns heller inga planer på att börja med det.

Citat:
I Klubb 33 tidningen, lägger han det mesta krutet i sin krönika, varje vecka.

" Jag kan garantera att det är här ni hittar den rätta och förhoppningsvis vinstgivande infon om mina hästar!"

Enda anledningen till att jag har tidningen, mycket intressant om alla nya importerade hästar man inte vet något om.

En del kommentarer har stuckit ut så pass att jag fått be Ronden hjälpa mig för att lägga in dom i NG, då de inte varit färdig registrerade i ST
Det fixar dom på två röda, kanonbra!
Gammal 2014-03-02, 10:35   #22

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Helge, du ständigt upplysta infokälla, har du koll på vad dom två stora tipselefanterna säger om dagens omgång? Var spikar dom?
Mannen jag får TT från verkar sova ruset av sig efter Danneros hästgala igår (tror jag det var?)

Men SS här.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+10), oinkk (+5)
Gammal 2014-03-02, 10:37   #23

Voltstarts avatar

Standard

... utan röd sulky är Berlock ej längre att tänka på som udda spikidè. Dessutom vet jag lika väl som putte64 om att kusken saknar klass. Startkommentaren på Walmanns hemsida säger bara platschans på 11:an... .

Nåväl, Jag hoppas iallafall få se form på hästarna Jeepster och Ametrin idag. De har klass. Jag tycker faktiskt att vid sunda vätskor känns de överlägsna hästarna på framvolten.

Blir Raket (2*50:-) idag:
Åsanna Hornline plats
Jeepster vinnare/plats
Bam Bam plats
Gammal 2014-03-02, 10:37   #24

Standard

stallstenstromer ......er det bra shanse ?

Han visade fin form senast på V75 då han blev fast med sparat i det loppet som BBS Sugarlight vann på ett imponerande sätt. Han hade nog varit tvåa men fritt över upploppet. Han öppnar lite ojämnt så svårt att veta var han hamnar men skulle han komma till ledningen så provar vi nog där denna gång. På dokumenterad form så tycker vi att han ska räknas tidigt här. Inga ändringar
Gammal 2014-03-02, 10:39   #25

Helges avatar

Standard

Citat:
Jag har försökt köpa klubb33 i elektronisk form, ex. som PDF fil men det gick inte.
Tyvärr fanns heller inga planer på att börja med det.
Synd!
Adrian, Kim, Lill Svanen och Oskar J Andersson har varsin liten krönika med, där lite intressant kan finnas.
En del vågade spikförslag om inte annat
Gammal 2014-03-02, 10:42   #26

Standard

mest overstraked hest

Citat:
Mannen jag får TT från verkar sova ruset av sig efter Danneros hästgala igår (tror jag det var?)

Men SS här.

Prey Frontline mest overstraked....? det ved jeg ved grund til ......nogle gang forstod man ikke de divese tips fra betalings tj.....Prey Frontline er tophest....og på normal sæt vinde den denne løb 9 ud af 10 gange alene på den høj kapacitet
Gammal 2014-03-02, 10:45   #27

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
Prey Frontline mest overstraked....? det ved jeg ved grund til ......nogle gang forstod man ikke de divese tips fra betalings tj.....Prey Frontline er tophest....og på normal sæt vinde den denne løb 9 ud af 10 gange alene på den høj kapacitet
Ja, riktigt bra häst!

Dom grundar det på ringrost, inte vässad och skor på. Så dom vill försöka fälla favoriten iom det, fullt medvetna om att det är en lördagshäst.
Gammal 2014-03-02, 10:47   #28

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2952
Standard

Med Helges hjälp får det bli så här idag.

Registrerat spel

Datum: Söndag 2014-03-02
Bana: Eskilstuna
Spelform: V64, omg. 42

Avd Ordinarie hästar
1 9, 13
2 1, 3, 4, 5, 7
3 2, 4, 6
4 2, 5, 12
5 4 Fantoccini
6 3, 4, 5

Vadet gäller startnummer

270 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 270,00 kr

Kvittonummer: 8D00
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 11:04   #29

Sharp$: 3016
Standard

Mitt bidrag till atg idag:

1: 4, 9, 11, 12 - Prey bäst, men tillägg och vilat. Hoppas på skräll.
2: 5 Rodionova - Gillas, hoppas Ronny gasar ifrån.
3: 2, 7, 10 - Känns som det räcker.
4: 2, 12 - Bästa på start och bästa på tillägg. Lås. Ametrin är bra, men behöver nog loppet.
5: 5 O.F.V.Dream - Svårt lopp, då tar jag ställning och spikar på spelvärde. Känns lite enklare emot än vanligt, och MJ upp som kusk känns intressant.
6: 2, 3, 4, 5 - Tror det står mellan dessa.
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 11:09   #30

Standard

ja klart

Citat:
Ja, riktigt bra häst!

Dom grundar det på ringrost, inte vässad och skor på. Så dom vill försöka fälla favoriten iom det, fullt medvetna om att det är en lördagshäst.
men det er dejligt at de skriver sådan så strækmæsetigt bliver den ikke så stor favorit.....og jeg spiker uden tøven..--
Gammal 2014-03-02, 11:13   #31

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

Petri Salmela bedömer sin duo på sin hemsida.
- 9 Prey Frontline (V64-1) har ett bra lopp på papperet men är inte hårt jobbad och skall behandlas med försiktighet. Kan mycket väl vinna loppet men kommer att köras i ryggar och få ett snällt lopp i första hand.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 11:19   #32

mijo14s avatar

Sharp$: 1899
Standard

1 4 6 9 11 13
1 2 3 4 5 7
2 (vem skulle annars vinna?)
2 3 5 15 (tror mest på Ametrin...)
4 (hemmaseger även om HE är en medelmåttig kusk...minst sagt)
3 (bra kusk ,bra spår och det låter positivt kring denna uppgift)

Nu långpromenad i regnet och inlämning
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 11:25   #33

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
men det er dejligt at de skriver sådan så strækmæsetigt bliver den ikke så stor favorit.....og jeg spiker uden tøven..--

Från Salmela:

PREY FRONTLINE
– har ett bra lopp på papperet men är inte hårt jobbad och skall behandlas med försiktighet. Kan mycket väl vinna loppet men kommer att köras i ryggar och få ett snällt lopp i första hand.

ANDREAS SISU
– var lite blek senast, kördes upp i dödens och tröttnade lite för tidigt. Känns bra men kanske inte har den bästa formen för dagen. Outsider!
Gammal 2014-03-02, 11:28   #34

Standard

ja

Citat:
Från Salmela:

PREY FRONTLINE
– har ett bra lopp på papperet men är inte hårt jobbad och skall behandlas med försiktighet. Kan mycket väl vinna loppet men kommer att köras i ryggar och få ett snällt lopp i första hand.

ANDREAS SISU
– var lite blek senast, kördes upp i dödens och tröttnade lite för tidigt. Känns bra men kanske inte har den bästa formen för dagen. Outsider!
nu afventer jeg og ser hvad da sker..---men spik bliver den så må det bliv sådan
Gammal 2014-03-02, 11:33   #35

Standard

oj oj -13,8 på 2660 med sko på

https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=952041
Gammal 2014-03-02, 11:41   #36

Standard

MELKER -17,5 i volt

men jeg tro bare at i dette løb GANJO'S LAST CALL -tar spids og vinder løbet let,tænk på at den gik på normalt distance senest 16,5 i volt og hest var slet ikke udkørt-----min vinder der
Gammal 2014-03-02, 11:46   #37

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
men jeg tro bare at i dette løb GANJO'S LAST CALL -tar spids og vinder løbet let,tænk på at den gik på normalt distance senest 16,5 i volt og hest var slet ikke udkørt-----min vinder der
Det kan den mycket väl göra.
Melker vinner i alla fall inte.
Gammal 2014-03-02, 11:51   #38

Sharp$: 6036
Standard

kraftigt kuskplus på prince eliott idag. Tror hästen är rejält trött på att ha busen bakom sig som ofta ger honom tuffa lopp. Carl-Erik idag och gillar distansen. ger han ett fint lopp och han avslutar snabbt.
znipstern (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 12:02   #39

BobGurans avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1683
Standard

Ja det känns som Jorma kan ställa till det därframme och då kommer nog Elliot
till slut,snacka om lättat ekipage,hehe.
BobGuran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 12:29   #40

Shooters avatar

Sharp$: 38056
Standard

1) Spik 9
2) 2,3,5,7
3) Spik 2
4) 2,3,5,12,15
5) Spik 4
6) 2,3,4,5,6,9

Det ser klart ut
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 12:33   #41

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9241
Standard

Tror inte att det blir många bakspårsvinster idag. Dagens bana med relativt kort upplopp känns som att den gynnar de fyra främsta hästarna rätt mycket. Känns lite som Jägersro med nedförsbacke på upploppet.
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 13:14   #42

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Provar en liten..

avd1. 9 Prey - bästa hästen
avd2. 3-7
avd3. 2 O.P körs till spets vad händer sen?
avd4. 2-3-6-12-15
avd5. 2-4-8-11-12
avd6. 3 Lava - spets och slut!
= 50 kr
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 13:25   #43

Standard

v64

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Provar en liten..

avd1. 9 Prey - bästa hästen
avd2. 3-7
avd3. 2 O.P körs till spets vad händer sen?
avd4. 2-3-6-12-15
avd5. 2-4-8-11-12
avd6. 3 Lava - spets och slut!
= 50 kr
V64

ESKILSTUNA
02.03.2014

V64-1: 9 R:1
V64-2: 7 R:5
V64-3: 2,4,6,7,9,10 R:5
V64-4: 12 R:15
V64-5: 2,4,5,11,12 R:8
V64-6: 2,3,4,5,6 R:1

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

1 kr.

150
150 kr.

Købt d. 02.03.2014 12:51

Serienummer: AE13-A5A7
Gammal 2014-03-02, 13:33   #44

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Dagens varning hamnar på Zoccer Scott.
Bra nu, fint läge, 4% !!!
Gammal 2014-03-02, 13:43   #45

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

66% på OPQC är hur sjukt som helst.
Det finns en anledning till att hästen aldrig startat på kort.
Långsam ut, helt beroende av fart om den ska kunna vinna.
Den har kanonform, kan förstås vinna, men 66% = stenklar och det tycker jag inte den är.
Gammal 2014-03-02, 13:47   #46

Standard

Citat:
66% på OPQC är hur sjukt som helst.
Det finns en anledning till att hästen aldrig startat på kort.
Långsam ut, helt beroende av fart om den ska kunna vinna.
Den har kanonform, kan förstås vinna, men 66% = stenklar och det tycker jag inte den är.
instämmer. tycker boodrum boko är intressant. snabb ut rätt distans. bra kusk i knugen
Gammal 2014-03-02, 14:01   #47
Banned

Sharp$: 76
Standard

vem tar spets i avd 3?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:06   #48

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
vem tar spets i avd 3?
Svårt och räkna på med lärlingar, såg vi igår då man missade vara med bakom bilen på V75 ....
Gammal 2014-03-02, 14:09   #49

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
vem tar spets i avd 3?
Lurigt, flera kan öppna rätt bra.
JR On Line gissar jag på, utan att veta vad kusken tänker.
Gammal 2014-03-02, 14:12   #50

Helges avatar

Standard

Citat:
Svårt och räkna på med lärlingar, såg vi igår då man missade vara med bakom bilen på V75 ....
(Åsanna Hornline spetsat 12 av 17 med liknande förutsättningar läste jag)

Senast redigerad av Helge den 2014-03-02 klockan 15:56.
Gammal 2014-03-02, 14:18   #51

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1047
Standard

Mina fidusar

1. 12 Rolls R. ser fin ut pånyttfödd? plats fidus springspår +
2. Lars Ds går bra efter vila 4 Miss J. plats fidus, spår 4v dock lågt värde men!
3. 5 Lord of Star åtgärdad bättre än 1%
4. 14 Li M Sweden skrik sist G men ändå fin, bortglömd nu 15 tidig Tvilling
5. Jorma löser spår 12 med G Sid Tvilling 5-12
6. Rutger om flera 8 Passion med sparkad drar ner dock ändå
Take it or leave it!
Gyllaren (+5)
Freeze74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:19   #52

Gyllarens avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1
Standard

Har jag blivit knäpp?

avd1. 4-8
avd2. 3-4-5-7
avd3. 10
avd4. 3-6-12
avd5. 8 Veloz
avd6. 2-5
= 48 kr

DD1. 8
DD2. 2-5
* 50
Freeze74 (+3), Freeze74 (+3)
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:22   #53

Sharp$: 1047
Standard

Tvilling 4-10 Lopp2
Freeze74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:23   #54

Standard

Bodrum Boko

Citat:
Bodrum Boko er meget start snab
Gammal 2014-03-02, 14:25   #55

Hoyas avatar

Sharp$: 769
Standard

Här har vi dagens rad

Gyllaren (+1)
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:27   #56

Helges avatar

Standard

Citat:

Blev ju lite spännande med galoppen iaf och spelvärt var det inte - men sevärt. Denna får Daniel kul med
Gammal 2014-03-02, 14:28   #57

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Sjukt vad lätt han avgjorde.....vill äga den hästen
Helge (+1)
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:35   #58

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Dagens miljonhäst

Blir bortglöm idag pga dåliga spår på slutet, idag tar vi betalt.
Rutger Gigant, glöm ej denna idag
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:40   #59

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 892
Standard

Dagens rad:

1:
A= 15
B= 6,9,13
C= 11,14

2:
B= 3,5,7

3:
A= 2
B= 4,7,9
C= 6

4:
12 JEEPSTER (15-5)

5:
A= 11
B= 2,3,4
C= 5

6:
4 BAM BAM V (3-8)

A= 1-2
C= 0-1

DD också:

DD1: 11 WALK TO REMEMBER
DD2: 4-8

x 50:-
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:47   #60

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 691
Standard

Hej! Någon som har koll på dragen från SS idag? Helge kanske?
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:55   #61

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas63 Visa inlägg
Hej! Någon som har koll på dragen från SS idag? Helge kanske?
Finns i tråden redan
Tomas63 (+3)
Gammal 2014-03-02, 14:55   #62

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Eskilstuna 42 2014-03-02 V64
Avd Ordinarie Reserver
1 6 9
2 7
3 2
4 2 3 5 12 15
5 2 4 11 12
6 3 4 5 9
160 rader * 1 * 1,00 kr = 160,00 kr
2014 0D2A 1119 3464 XXXX
2 mars 2014
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:56   #63
Banned

Standard

6,9,11,13,14,15
4,5,7
2,4,6,7,9
2 Pleaselivemealone
2,3,4,5,11
4 Bam Bam V.

450kr
Gammal 2014-03-02, 14:57   #64

Pilkasts avatar

Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Min lilla roliga...

Registrerat spel

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 6, 9, 11, 15
2 7 Ganjo's Last Call
3 4, 6, 10
4 12 Jeepster
5 5 O.F.V.Dream
6 5, 9, 12

Vadet gäller startnummer

36 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 36,00 kr

Kvittonummer:

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 15:03   #65

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2797
Standard

PROVAR SÅ Registrerat spel

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 6, 9, 11, 15
2 7 Ganjo's Last Call
3 2 O.P.Q.C.
4 2, 3, 5, 12
5 2, 4, 5, 11, 12
6 3, 4, 5, 6, 8

Vadet gäller startnummer

400 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 400,00 kr

Kvittonummer: 8F28 5B7D 1440 1245
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 15:04   #66

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 13 Queron de Banville
2 7 Ganjo's Last Call
3 7 Åsanna Hornline
4 2, 3, 10, 12
5 2, 3, 4, 5
6 3, 4, 6, 8, 9

Vadet gäller startnummer

80 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 80,00 kr

Kvittonummer:

Jag tänker inte släppa Alfs häst i första.. bara att glömma förra och om han nu lyckas komma ner och få ett hyfsat lopp så tror jag han har lite chans!!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 15:09   #67

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

1: 6,9
2: 7
3: 2,4,5
4: 3,12
5: 3,5,12
6: 4,5

Tog rygg på dig Pilkast med detta systemet
1: 6,9,11,15
2: 7
3: 4
4: 12
5: 5
6: 4,5,9,12
Pilkast (+3)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 15:13   #68

Standard

bon 2

V64

ESKILSTUNA
02.03.2014

V64-1: 6,8,9,11,13,15
V64-2: 3,4,7
V64-3: 2
V64-4: 5,12
V64-5: 5
V64-6: 2,3,4,5,6

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

1 kr.

180
180 kr.

Købt d. 02.03.2014 15:07

Serienummer: D918-CF19
Gammal 2014-03-02, 15:15   #69

Standard

favorit 3 par udvenig

så vinder den sku.--
Gammal 2014-03-02, 15:17   #70

Sharp$: 2301
Standard

Snacka om att alla var ute i spåren.. fan!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 15:18   #71

Standard

mest overstreked ?

Citat:
så vinder den sku.--
selv om denne hest har 6 gære så brugt den kun 2 i dag,de andre hest var som gammle trabenter fra DDR
Gammal 2014-03-02, 15:20   #72

Standard

føj

Citat:
V64

ESKILSTUNA
02.03.2014

V64-1: 6,8,9,11,13,15
V64-2: 3,4,7
V64-3: 2
V64-4: 5,12
V64-5: 5
V64-6: 2,3,4,5,6

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

1 kr.

180
180 kr.

Købt d. 02.03.2014 15:07

Serienummer: D918-CF19
denne bon var kun spild af penge,man skal altid hold ved sine egne vinder og ikke lyt til andre
Gammal 2014-03-02, 15:21   #73

Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
kraftigt kuskplus på prince eliott idag. Tror hästen är rejält trött på att ha busen bakom sig som ofta ger honom tuffa lopp. Carl-Erik idag och gillar distansen. ger han ett fint lopp och han avslutar snabbt.
Tack för tipset,blev en bra tvilling.
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 15:22   #74

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2611
Standard

Ändrade från spik till utgång på Prey efter baissen... ÖÖÖÖÖ
Gammal 2014-03-02, 15:22   #75

Standard

men denne er vi også på

Citat:
1x3x5x1x4x5=300kr.
tro sku den er bra
Gammal 2014-03-02, 15:23   #76
Banned

Standard

får mer o mer känslan att årsdebuter är rätt så underskattad
Gammal 2014-03-02, 15:28   #77

Sharp$: 1958
Standard

inför V4 Jeepster vettig spik 18%, hon har varit borta 3mån förutom snabbjobbet efter galopp men tror om hon håller sig i trav så vinner hon, ganska stor galopprisk
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 15:32   #78

Standard

NO:)

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
inför V4 Jeepster vettig spik 18%, hon har varit borta 3mån förutom snabbjobbet efter galopp men tror om hon håller sig i trav så vinner hon, ganska stor galopprisk
nu prof kusk på,og hesten er hurtig oppe ved første volt
Gammal 2014-03-02, 15:32   #79

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
får mer o mer känslan att årsdebuter är rätt så underskattad
Beror på sällskapet.
Hästen helt överlägsen på papperet med 11 tider och V75 segrar.
Gammal 2014-03-02, 15:35   #80

Standard

spids og slut NR 7-MERCEDES benz---

Gammal 2014-03-02, 15:37   #81

Standard

Givetvis är det så. Ska ju vara bäst i ett sånt gäng. Men stort fält och tillägg, ska köras passivt och mest få ett lopp i kroppen. Då är det svårt att motivera sig att spika, kusken ska ju alltid köra för bästa placering men alla vet att det är en sanning med modifikation.
Gammal 2014-03-02, 15:37   #82

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Förbannat, vad fel man hade.
Det var den j-a dagen
Gammal 2014-03-02, 15:38   #83

Standard

føj

Citat:
kass hest ingen Mercedes der,nej TRABANT
Gammal 2014-03-02, 15:39   #84
Banned

Standard

Nya tag!

V4

4,6,7
2 Pleaselivemealone
3,4,5
4 Bam Bam V.

x2
Gammal 2014-03-02, 15:40   #85

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Givetvis är det så. Ska ju vara bäst i ett sånt gäng. Men stort fält och tillägg, ska köras passivt och mest få ett lopp i kroppen. Då är det svårt att motivera sig att spika, kusken ska ju alltid köra för bästa placering men alla vet att det är en sanning med modifikation.
Håller med. Är ju en sån här gång man önskar fälla för pengarna, nu fick den ett perfekt lopp, allt serverat, och helt enligt plan med snällt lopp.

Jubel - en favoritseger - hurra!
Gammal 2014-03-02, 15:42   #86

Standard

V4.

V4

ESKILSTUNA
02.03.2014

V4-1: 2,4,6,7,9,10
V4-2: 12
V4-3: 5
V4-4: 1,2,3,4,5,6

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

2 kr.

36
72 kr.

Købt d. 02.03.2014 15:41

Serienummer: A820-F31B
Gammal 2014-03-02, 15:43   #87

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Håller med. Är ju en sån här gång man önskar fälla för pengarna, nu fick den ett perfekt lopp, allt serverat, och helt enligt plan med snällt lopp.

Jubel - en favoritseger - hurra!
Exakt, gick på U häst men hoppades på skräll.
Man letar alltid värde, nu sket det sig ändå... men någon får man ju rätt och då ska det CASHAS IN
Gammal 2014-03-02, 15:47   #88

Standard

BON2.

Citat:
V4

ESKILSTUNA
02.03.2014

V4-2: 12
V4-3: 5
V4-4: 1,2,3,4,5,6

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

2 kr.

36
72 kr.

Købt d. 02.03.2014 15:41

Serienummer: A820-F31B
V4

ESKILSTUNA
02.03.2014

V4-2: 5,12
V4-3: 2,3,4,5,11,12
V4-4: 5

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

2 kr.

72
144 kr.

Købt d. 02.03.2014 15:46

Serienummer: 6021-4A95
Gammal 2014-03-02, 15:56   #89

Helges avatar

Standard

Citat:
Det var pisslätt till spets det...inget snack.
putte64 (+10)
Gammal 2014-03-02, 15:58   #90

Standard

favorit favorit favorit.....

forfan favorit parade i dag.---
Gammal 2014-03-02, 15:59   #91

Helges avatar

Standard

Citat:
forfan favorit parade i dag.---

Trodde du jublade och skålade ännu
Var vad du tyckte efter första loppet, trots en fin kupong med skrällchanser.
Gammal 2014-03-02, 16:07   #92

Standard

:)

Citat:
Trodde du jublade och skålade ännu
Var vad du tyckte efter första loppet, trots en fin kupong med skrällchanser.
jeg tænkte at nu er da ingen penge i dag til mig....håber så på lunden i dk at da bliver bedre.....men da kan ske lidt endu på v64
Helge (+1)
Gammal 2014-03-02, 16:10   #93

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Har man börjat med 3 spikar är det ju bra, annars bara skit.
Gammal 2014-03-02, 16:16   #94

Helges avatar

Standard

Citat:
Har man börjat med 3 spikar är det ju bra, annars bara skit.
3 spikar och fleris och V6.

Nej, jag är inte bitter

Har en Kalle amstaff som brutalfiser i köket, flyr snart...
Gammal 2014-03-02, 16:19   #95

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Hur fan driver karljäveln ?
Gammal 2014-03-02, 16:20   #96
Banned

Standard

Fint kört av Tony Wallin
Gammal 2014-03-02, 16:21   #97

Helges avatar

Standard

Lyckades trean komma in med?
putte64 (+10), Pilkast (+5)
Gammal 2014-03-02, 16:21   #98

Standard

Jeepster

som sagt det hjelp med prof kusk og bra spik.....skidt at de andre favoriter vandt
Gammal 2014-03-02, 16:23   #99

Standard

det tro jeg

Citat:

Lyckades trean komma in med?
håber
Helge (+1)
Gammal 2014-03-02, 16:25   #100

Standard

tja ikke dårligt med første tanke

Citat:
1x3x5x1x4x5=300kr.
men hvad fan hjelper det.--
Gammal 2014-03-02, 16:26   #101
Banned

Standard

DD

4 - 2

x30
Gammal 2014-03-02, 16:28   #102

Standard

min

Citat:
DD

4 - 2

x30
DAGENS DUBBEL

ESKILSTUNA
02.03.2014

DD1: 5
DD2: 5

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

100 kr.

1
100 kr.

Købt d. 02.03.2014 16:28

Serienummer: 8214-4C7A
Gammal 2014-03-02, 16:33   #103

Standard

he he-v64/v4

vildt efter 4 afd værdig på v64 kun 97 kr,og på v4...107 .....vi håber på penge på DD-----
Gammal 2014-03-02, 16:36   #104

Standard

rak dd:5-1
Gammal 2014-03-02, 16:41   #105

Migges avatar

Sharp$: 3522
Standard

Vem vann DD1?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 16:41   #106
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Vem vann DD1?
nr 2 turbo triss

aja hoppas på dubbel jackpott till imorgon.

nu blir det madrid derbyt, hoppas på atl.madrid
Migge (+1), Pilkast (+3)

Senast redigerad av trance_error den 2014-03-02 klockan 16:48.
Gammal 2014-03-02, 16:58   #107

Standard

Silvinho Bob

vinder på denne,plus tvilling-5-3-6 x 100 kr....regnings planke der.---håber---
Gammal 2014-03-02, 17:05   #108

Standard

hur tänker waalin på upploppet när han går ut i andra spår, när han är längder efter bam bam v och släpper ut den bakom och blir 4a istället för trea? amatörmässigt!
Gammal 2014-03-02, 17:12   #109

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
hur tänker waalin på upploppet när han går ut i andra spår, när han är längder efter bam bam v och släpper ut den bakom och blir 4a istället för trea? amatörmässigt!
Tänkte också på det där. De har oftast huvudet med sig att hålla inne hästen i rygg när de sitter i spets in på upploppet, men den förmågan verkar de tappa i såna där lägen. Helt uppenbart att han inte skulle klara ta ledaren så ingen vits alls med att vrida ut och riskera tappa fart+släppa lucka för rygghäst.

Om_sommaren (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 17:16   #110

Helges avatar

Standard

Någon som körde fleris och V6?

167:- för 6 rätt...

Återinför V65 nu!
Gammal 2014-03-02, 17:23   #111

Helges avatar

Standard

Hockeys bästa chans kommer nu i lopp 10, Ivanhoe Spirit. Ffg bfro med.

Stekel (+10)

Senast redigerad av Helge den 2014-03-02 klockan 17:28.
Gammal 2014-03-02, 17:31   #112

Stekels avatar

Standard

Citat:
...Återinför V65 nu!
Skulle loppen bli svårare med spelformen V65? Alla rätt ger marginellt mer (50% av potten går till sex rätt på V65 och 40% på V64), men spelar man V6 på båda spelen blir summan densamma (V6 på V64: 40*2,5=100, V6 på V65: 50*2,00=100).

Däremot får du många fler jackpottomgångar på V64, i och med den extra potten det gärna blir jackpott på när omgången är lätt. Jackpott innebär extra övervärde för bra spelare för de som inte förstått det. Så jag BEGRIPER INTE varför relativt insatta spelare som ni här på sharps skriker efter V65 emellanåt!!??

Gammal 2014-03-02, 17:37   #113

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Så jag BEGRIPER INTE varför relativt insatta spelare som ni här på sharps skriker efter V65 emellanåt!!??
Och varför skriker man här inne för egentligen?

Skicka ett mejl eller ring ATG's kundtjänst istället!

Knappast troligt att ATG's marknadsavdelning loggar in på Sharps för att läsa dom dagliga önskemålen om sitt spelutbud...
Gammal 2014-03-02, 17:43   #114

Standard

Jag ser inte heller vad som skulle vara bättre med V65. Du får gärna förklara hur du tänker då.

I detta fall skulle 6an ge 208 kr, högst försumbar skillnad imo, Ifall man spelat V65. Om man spelat V6 hade det gett samma oavsett spelform (417 kr).
Gammal 2014-03-02, 17:44   #115

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Och varför skriker man här inne för egentligen?

Skicka ett mejl eller ring ATG's kundtjänst istället!

Knappast troligt att ATG's marknadsavdelning loggar in på Sharps för att läsa dom dagliga önskemålen om sitt spelutbud...
Kan ju bli lite svårt att bilda opinion om man inte sprider sin sak också...

Gammal 2014-03-02, 17:52   #116

Stekels avatar

Standard

Citat:
Hockeys bästa chans kommer nu i lopp 10, Ivanhoe Spirit. Ffg bfro med.
Tack för den, körde vinnare och tvilling! Dock nollsummespel då favorittvillingen lyckades gå in, den reducerade jag givetvis bort.

Gammal 2014-03-02, 17:54   #117

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Tack Helge för infon och tipset
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 17:58   #118

Helges avatar

Standard

Absolut inte lättare att spela V64 eller V65, 6 lopp ska lösas oavsett. Inte alltid man kör V6, även om jag gärna gör de fler gånger än jag ser postas här överlag.

De gånger jag bommar V64,vill jag ha bättre betalt på femmorna än idag - ynkligt. Ser inget vettigt med utdelning på fyrorna alls, bort med skiten. (och nu pratar jag inte om just dagens omgång)

Fördelningen är ju

V64 40-20-40
V65 50-50

Nu spana in anmälningslistorna till V75.

Senast redigerad av Helge den 2014-03-02 klockan 17:59.
Gammal 2014-03-02, 18:05   #119

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Jag håller med.
Propparna har jag redan lusläst

Citat:
Absolut inte lättare att spela V64 eller V65, 6 lopp ska lösas oavsett. Inte alltid man kör V6, även om jag gärna gör de fler gånger än jag ser postas här överlag.

De gånger jag bommar V64,vill jag ha bättre betalt på femmorna än idag - ynkligt. Ser inget vettigt med utdelning på fyrorna alls, bort med skiten. (och nu pratar jag inte om just dagens omgång)

Fördelningen är ju

V64 40-20-40
V65 50-50

Nu spana in anmälningslistorna till V75.
Gammal 2014-03-02, 19:52   #120

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 892
Standard

Standard

--------------------------------------------------------------------------------

Dagens rad:

1:
A= 15
B= 6,9,13
C= 11,14

2:
B= 3,5,7

3:
A= 2
B= 4,7,9
C= 6

4:
12 JEEPSTER (15-5)

5:
A= 11
B= 2,3,4
C= 5

6:
4 BAM BAM V (3-8)

A= 1-2
C= 0-1

tuvärr så vart det favoritparad,men sytemet sitter & enl. mig hade det gärna fått skrälla lite i början tex. :-)

Får väl ta potten imorgon istället ........
Helge (+1)
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 22:07   #121

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5600
Standard

V64 eller V65 är väl ganska lika

Den som klagar på V64 kan ju alltid spela v6,

ibland skall man spela V64 men oftast skall man spela V6, då ger man inte bort något till morgondagens jackpot, och man betalar inte för 4 och 5 rättsrader som ALDRIG kan ge något
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 22:34   #122

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
V64 eller V65 är väl ganska lika

Den som klagar på V64 kan ju alltid spela v6,

ibland skall man spela V64 men oftast skall man spela V6, då ger man inte bort något till morgondagens jackpot, och man betalar inte för 4 och 5 rättsrader som ALDRIG kan ge något
V64 Halmstad 23/2-2014

6 rätt = 0:-
5 rätt = 159.385:-
4 rätt = 1.650:-

Lite källforskning hade ju inte varit fel ifrån din sida!

Ovanstående exempel är ju bara en vecka gammal men det finns åtskilliga fler exempel på streckspelen!
Gammal 2014-03-03, 08:07   #123

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Oavsett om man tycker det är kul att reducera eller inte, så finns det anledning att köra sitt system genom t.ex. HPT där man kan ställa in att man vill köra V6 på alla rader som har ett beräknat värde under X kr.

Vid utdelningar på sex rätt upp till 1500kr blir det så gott som alltid jackpott, utdelningar upp till 5000kr på sex rätt är det vanligt med jackpott (eller en ynkligt usel utdelning på både fem och fyra rätt).

td