Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-28, 20:52   #61

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Lägg till 8 i sista också så lär du vara en av väldigt få som sitter med 7 rätt imorgon om 2 av 3 favoriter i avd 1,2,3 inte gör jobbet!
ja för fan...den köper jag!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 20:52   #62

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Skönt att se att fler än jag är oyktra i dag
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:00   #63

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1138
Standard

nää det är Du inte
Ankilp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:12   #64

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Skönt att se att fler än jag är oyktra i dag
Varför har du varit nykter så länge då?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:18   #65

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Har vart nykter allt för länge men i dag börjar det räta till sig. Tycker att det är jävligt bra favoriter oavsett. För den som inte vill spika Nogauten så är det alla omtalade bakom dvs
4,6,9,11 i första hand. Går ej att analysera. Nougaten vinner om han vill.

Andra vinner Lutfi som han vill om Dante är på någorlunda humör. Dennis är en bra häst men sådana höga knän duger inte i morgon. Möjligtvis att Arn Hammering kan vinna på form men nja.
Raja bör vinna detta men inte så säker. Själv vill jag se en fungerande Raja i toppform. Allt utom 50m seger är inte inte godkänt.

Vad finns kvar att analysera när alla Harry mm lever på allt., Jo vi kör en flerkupa eller fäller alla stora i morgon.
Det är möjligt att Ludde kör ihjäl hästen mot D. Olsson och därför vinner möjligtvis 1 eller 9 det loppet. Om Ludde inte kör ihjäl sin häst så bör den ha ganska goda chanser att vinna. Men att den skulle ha 66% chans..? Nja. När det är Jackpot får man chansspika någonting annat om man vill ha stora pengar.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:19   #66

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

På lördag vankas det jackpott och många miljoner att dela potten på om nu inte en ensam vinnare kammar hem hela potten? Jag kör fyra utgångar på fyra olika system med en gemensam spik som jag anser är omgångens bästa spik...

Nu kör vi...

AVD1
Nougat är på väg in i Guld. Bra vinstchans!
A 5 B 9-4-6-1-7

AVD2
Dennis Boko gick en rejäl repa senast får ryggen på Dante? Drag!
A 1 B 5-3-6-11

AVD3
Raja är klart bästa hästen men det var längesedan man startade. Min vinnare är stentuff och jag kör utgång! A 11 B 7-4-8

AVD4
Öppet och svårlöst men jag fastnade till slut för en som var ruskigt bra med racerbalans senast. Samma nu! Utgång!!! A 10 B 2-9-7-8-11-1

AVD5
Miss Jägers var jag lite inne på att spika, två formhöjande lopp innanför västen. Lättare nu +++ Passa dock framför allt Broadways Finest som är obesegrad i spets och jag tror uffe lär köra vad som går och lyckas man kan man bli en svårnöt att knäcka.. B 7-4-13-11-6

AVD6
Stallskrik senast men fungerade inte barfota runt om då. Är nog ute efter revansch nu på hemmaplan!
A 5 B 4-2-7

AVD7
Checco boko var rejäl senast och här laddar nog Jorma för spets. Leder länge!? Riff Kronos är kapabel och utmanar normalt. En av två? A 4-11

Spiken: Nougat Ås

Utgångar: Dennis Boko avd2, Dileva Käll avd3, Pedro Bi avd4 och Kemas Magic i avd6

Låset: Checco Boko och Riff Kronos i avd7

DD1. 5 Kemas Magic
DD2. 4-11
*150

DD1. 4 Tricky Track
DD2. 4-11
* 50

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:24   #67

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Efter en halv dunk rödtjut så spikar jag Dante, Raja och vikingen i sista. Låt mig dricka den andra halvan så ska jag nog kunna motivera spik på Valetta Strix också........
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:38   #68

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Efter en halv dunk rödtjut så spikar jag Dante, Raja och vikingen i sista. Låt mig dricka den andra halvan så ska jag nog kunna motivera spik på Valetta Strix också........
Kicki Danielssons festis mao

Du verkar kärat ned dig i Ludde rejält. Ska han verkligen klara av att köra felfritt med hela TRE spikar?
Gammal 2014-02-28, 21:48   #69

smaks avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Fel tråd

Senast redigerad av smak den 2014-02-28 klockan 22:04.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:49   #70

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Kicki Danielssons festis mao

Du verkar kärat ned dig i Ludde rejält. Ska han verkligen klara av att köra felfritt med hela TRE spikar?
jag har alltid varit ett rejält Luddefan. Hela hans sätt tilltalar mig.

Men jag har ju också suttit framför tvn och svurit när han kört med huvudet under armen och forcerat fram galopper etc etc.

Men tittar man på vad han har givt till travsporten och vad han fortsätter att ge, ja då är det svårt att inte gilla honom.

Seriöst, jag tror Dante är helt överlägsen - given spik. Jag tror Raja står med 2,5 ben i mål - given A-häst. Är sen Viking America på väg mot den form han hade innan derbyt, ja då får de andra hålla i sig.

Jag kör nog 2 system, ett större med joker där jag spikar Dante och kör faktor på Raja. Sen en flerbong där jag spikar Dante, Raja och eventuellt kör utgång på Nougat, kemas magic och Viking 2/3 ska vinna.

Om inte Redën va så finurlig på Dileva Käll skulle jag spika Raja rakt av också.

Hur som så blir det jackpot igen, tror jag...........

Edit: jag ligger nog en hundring över kickis festis.............
Men som tips --- Tommasi, Graticcio appassionato, 285kr på bolaget. Världens j-la fynd. Sitter i köket & frugan i vardagsrummet så hon märker inte hur fort den tar slut.............
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), Lunkans (+5)

Senast redigerad av Lillis den 2014-02-28 klockan 21:53.
Gammal 2014-02-28, 21:53   #71

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
jag har alltid varit ett rejält Luddefan. Hela hans sätt tilltalar mig.

Men jag har ju också suttit framför tvn och svurit när han kört med huvudet under armen och forcerat fram galopper etc etc.

Men tittar man på vad han har givt till travsporten och vad han fortsätter att ge, ja då är det svårt att inte gilla honom.

Seriöst, jag tror Dante är helt överlägsen - given spik. Jag tror Raja står med 2,5 ben i mål - given A-häst. Är sen Viking America på väg mot den form han hade innan derbyt, ja då får de andra hålla i sig.

Jag kör nog 2 system, ett större med joker där jag spikar Dante och kör faktor på Raja. Sen en flerbong där jag spikar Dante, Raja och eventuellt kör utgång på Nougat, kemas magic och Viking 2/3 ska vinna.

Om inte Redën va så finurlig på Dileva Käll skulle jag spika Raja rakt av också.

Hur som så blir det jackpot igen, tror jag...........

Gillar Ludde jag med men inte att spika honom.. Nu har min favorit Daniel Redén häst i alla dom loppen du spikar och jag betalar för samtliga hans Sorry, inte sista då, struken men Riff finns ju

Senast redigerad av Helge den 2014-02-28 klockan 21:55.
Gammal 2014-02-28, 21:53   #72

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1025
Standard

Oj fel tråd skulle varit i fastaoddstråden :/
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:57   #73

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 3016
Standard

Alltså jag gillar Ludde. Han behövs verkligen inom travet. Men som han kör är han nästan aldrig en bra favoritspik. Antingen vinner dom med hundra eller blir trötta och slutar sist alt. galopperar. Förstnämda händer ganska sällan... således... sällan bra spikobjekt.
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 22:02   #74

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Gillar Ludde jag med men inte att spika honom.. Nu har min favorit Daniel Redén häst i alla dom loppen du spikar och jag betalar för samtliga hans Sorry, inte sista då, struken men Riff finns ju
ja jag vet din svaghet för DRs hästar och jag håller med, gillar de starkt.

Dennis Boko har övertygat, men jag jagade Dante hela fjolåret utan att få till det och nu när han börjat så j-la bra och Ludde själv säger att de hittat nycklarna till han, ja då hänger jag på så länge det håller.

Hade det inte varit jackpot kanske jag garderat, men nu vill jag bara spela de hästar jag tror har störst chans att vinna, därav spik på Dante.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1)
Gammal 2014-02-28, 22:04   #75

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Alltså jag gillar Ludde. Han behövs verkligen inom travet. Men som han kör är han nästan aldrig en bra favoritspik. Antingen vinner dom med hundra eller blir trötta och slutar sist alt. galopperar. Förstnämda händer ganska sällan... således... sällan bra spikobjekt.
Nja, jag vet inte om jag håller med. Min känsla är att när Ludde säger att han att åka med då vinner han. Sen när vi spelare gör han till favorit, ja då är det en annan femma. Men som sagt, jag spikar och då letar man bara positivt.

Dante är som en bil................
Svara

td