Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-28, 15:04   #31
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 71
Standard

Börjar med en liten lapp

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-03-01
Bana: Kalmar
Spelform: V75, omg. 10

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Nougat Ås* (9)
2 5 Dante Boko (1)
3 1, 4, 5, 7, 8, 10, 11 (6)
4 1, 2, 9, 10, 11 (8)
5 7 Miss Jägers (11)
6 2, 12 (10)
7 2 Leonas Kaiser (11)

Vadet gäller startnummer

70 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 35,00 kr
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 16:41   #32

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

6 King of Orlov ---interesant v75-2

6 King of Orlov ind i matchen,da den forventeligt skal gå med jänkervogn,hvis ludde skrue for højt fart så tro jeg denne hest vinder.---
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 17:02   #33

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Min enda spik blir rocken zet
Då får du in Riff Kronos. Lycka Till med Veijo.
Gammal 2014-02-28, 17:03   #34

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Verkar vara ensam i hela Sverige att tro på MR Fitch denna gång. Möter absolut ingenting. Står otroligt billigt inne. Har gjort kanonlopp mot bra motstånd de senaste loppen och möter nu bara skithästar. Borde vissla förbi det här skitgänget på 3 ben över upploppet.Vem fan är Riff Kronos.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 17:07   #35

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Verkar vara ensam i hela Sverige att tro på MR Fitch denna gång. Möter absolut ingenting. Står otroligt billigt inne. Har gjort kanonlopp mot bra motstånd de senaste loppen och möter nu bara skithästar. Borde vissla förbi det här skitgänget på 3 ben över upploppet.Vem fan är Riff Kronos.
Nej du är inte ensam
Både Mr Fitch och Zanimede kommer gotta sig i det tuffa tempo som Ludde drar upp med Viking America.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 17:08   #36

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

TobyTyke, jag lyssnar med alla mina öron. Du är den som bevisat att du lyckas.

Se här vem som imponerar bäst: www.travtavling.se
Gammal 2014-02-28, 17:10   #37

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag också ,nu hoppas jag kunna få betalt för de sista starterna den har gjort :-)
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 17:18   #38

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Tycker det känns intressant att dunka rätt hårt på 1,2-12 i morgon på dagens dubbel.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 17:38   #39

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

doob´s tankar om V75

Omgångens bästa spik:

Avd.6 - 5 Kemas Magic (8%)

Hemmaplan och drömspår för en skjutare som varvar galopp med vinst varannan gång och den här gången...? Ja, titta i raden själva! Många tunga ord och omdömen har fällts av både "experter" och tränare om den här hästen och på V75 på Jägersro spelades den till 4.70 på bakspår mot hästar som Vivo Per Lei, Asterix Hornline och Finish Future! Inga sådana hästar i det här fältet va även om det inte saknas motstånd? Nu är det dessutom hemmaplan och ni kan ju gissa om det är påställt!? 8 procent är ett skämt och när jag utnämner den här till omgångens bästa så är det just på grund av värdet!

För bästa är ju egentligen...

Avd.2 - 5 Dante Boko (67%)

Vilken topphäst! Seglar till spets och inte ens den här kan Ludde köra bort! Överlägsen! Det är jackpot! Det blir pengar ändå! Bläddra vidare!

Omgångens bästa skrällbud:

Här kan jag köra copy-paste på Kemas Magic men ni förstår att hästen är självskriven här...

Avd.3 - 11 Dileva Käll (7%)

Redén satt bara och flinade i TV idag! Dileva tränar urstarkt och ska gå optimalt barfota runt om. Hästen kan flytta på sig och går bra bakifrån. Stallet har 1 Hard Livin i spets och kan göra det surt för Raja... Stall Redén sitter på trumf hur loppet än blir kört och Ludde är ju inte direkt känd för att ge sig! Överpace och låååångt upplopp och vem kommer längst ut? Se upp...

Avd.4 - 5 Pericle Bi (2%)

Ganska öppet lopp och här lyfter jag fram ännu en "femma"! Pericle ska köras i jänkarvagn för första gången och har fin form! Den här är inte dålig och jag blir inte förvånad om den sitter med lite flyt!

Avd.5 - 6 Borga Effekt (9%)

Barfota runt om, toppform, Peter Untersteiner från sjätte? Låter det som 9%? MÅSTE streckas!

Avd.7 - 8 Lucky Sec (1%)

Det här är ett skott från halva planen men infon gör att målvakten står tre meter utanför straffområdet så det är värt ett skott! Lyssna på det här! Kapabel häst med lopp i kroppen, barfota runt om, helstängt huvudlag och jänkarvagn!! Som grädde på moset skrällkusken Dalborg upp! Det blir hårt tempo och hästen är startsnabb och kan hitta ner och som 1%are i sista där dom flesta kommer ha streck för dom fyra mest betrodda MÅSTE jag ha den här med om jag sitter kvar! OTROLIGT bortglömd!

Omgångens mest överstreckade:

Avd.5 - 11 Yoga Brick

Läge, orutin, spår ja allt talar emot den här favoriten som jag inte ens streckar på fyra-fem! Är folk fulla??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+1), oggeb (+1), Vladswe (+10), DonDanBob (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 17:56   #40

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Vart har du sett barfota på dileva? Läste att den skulle gå med skor..
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 17:58   #41

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Redén sa i liven på lunchtravet att det möjligtvis kan bli barfota ändå men att det inte är bestämt.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 18:09   #42

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1025
Standard

Spelat frozen v 3.05 på expekt sänkt nu spelar även buba boko v/p på unibet och mr fitch v/p på bet365 och king of orlov p!
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 18:16   #43

Brains avatar

Sharp$: 1198
Standard

Kling & Klang =)

http://travexperten.hemsida24.se/v75-analys-17089252
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 18:24   #44

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Reden lät jäkligt övertygad om att det blir barfota runt om. "Hovarna är jättefina", sa han. Jag tror han har påställt. Såg grymt lurig ut och frågan om och lite press från Malmborg/Malmroth tolkade jag också som att dom hade hört något off the record för bra för att släppa...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 18:36   #45

Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Reden lät jäkligt övertygad om att det blir barfota runt om. "Hovarna är jättefina", sa han. Jag tror han har påställt. Såg grymt lurig ut och frågan om och lite press från Malmborg/Malmroth tolkade jag också som att dom hade hört något off the record för bra för att släppa...
Okej tack! Blir det barfota så åker den garanterat med på min lapp också Om inte Raja ser riktigt bra ut i värmingen!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td