Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-27, 10:24   #16

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Faaaaaaaaan rocket struken....
Gammal 2014-02-27, 10:50   #17

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Faaaaaaaaan rocket struken....
då vinner riff kronos eller?? fan vågar ej spika veijo,med annan kusk skulle spika lätt...vad tycker Ni
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 12:30   #18

korpos avatar

Sharp$: 5784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
då vinner riff kronos eller?? fan vågar ej spika veijo,med annan kusk skulle spika lätt...vad tycker Ni
Gör ett försök
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 12:54   #19

korpos avatar

Sharp$: 5784
Standard

http://www.youtube.com/watch?v=pSEtsaAlxkQ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)

Senast redigerad av korpo den 2014-02-27 klockan 12:57.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 13:19   #20

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Avd7:
Hmm, jag vet att inte strecken "satt sig" riktigt men 9% på Viking America..?
Derbyfinalist ifjol
+ Andra start efter vila (Form)
+ Bra spår
+ Van betydligt hårdare motstånd

- Lutfis ibland något ojämna styrningar.... Men har jag vågat spika både Haugstad och F Persson denna vecka så vore det väl fan om jag "bangar" på Lutfi
Jag spikar troligen, om ni nu inte sågar den totalt

---
Kanske borde lägga till att både Haugstad och Persson inte kommit i mål ännu men tredje gången gillt..
Jag tror inte Vikingen vinner från dödens på checco boko vilket det antagligen kommer bli. Vet inte om jag nånsin sett vikingen vinna från dödens. inte mot tufft motstånd i alla fall. Får Jorma hålla ett lagom tempo så tror jag checco boko håller undan. Pressar däremot ludde på för hårt. Så kommer de andra in i matchen. Det händer ju att Ludde pressar för hårt så det kan va värt att plocka med några till. Framförallt Leonas Kasier och Mr fitch som har väldigt fin form. Mr fitch har ju en riktig rökare om han får gå med i ryggar till upploppet. Riff kronors är kanske bästa hästen och är given på kupongen gynnas även den vid tempo.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 13:23   #21

Sharp$: 6036
Standard

Tycker raja här ovan ser väldigt fin ut i travet vilket ibland kan va lite si o så med. Har iofs bara sett honom i lopp innan. Fungerar han så blåser han till spets o vinner detta lätt. Ingen vill svara raja mirchi. fin värmning =spik.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 16:22   #22

muumiins avatar

Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Bara jag som ser oerhört värde i att gardera gulddivisionen?....

Favoriten: Raja Mirchi

Varit ifrån en längre tid. Nytt upplägg i träningen. Inte jättesnabb ut. Utnämner inte han som sin bästa chans i omgången. Galoppbenägen. Ja finns en massa som talar emot. Ett par snabba invändigt. Redens vill gärna köra i spets.

De enda för egentligen är att ludde kör fram han håller sig i trav och får överta. Men de tror jag INTE händer......

Bakom honom är de bra värde på egentligen alla.

Braås Palema

Satt fast senast med ALLT kvar. Hade varit 2:a om han hållt ryggen på ledaren Canaka. Canaka ser jag som en häst i klass med en debuterande Raja.. Nu Dalborg upp..+? Miljondrag!

Capello Bob

Medel ut kommer hamna bra på de. Kommer från en viktoria och har bra form. Kan vinna med rätt resa.

Hard Livin

Snabb ut körs för ledningen. Kan hålla hela vägen?

Livi Barcelona

Galoppera senast...Rygg på 3:an som e snabb hamnar bra på de.Kördes inget över mål senast och gick endå zickzack mellan hästar på upploppet...Miljondrag!
Gammal 2014-02-27, 18:50   #23

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Funderar på om inte B.W.L Champion kan skrälla till från spår åtta, Gäller bara att han hittar ned i banan efter starten.
Och att Ludde sätter fart på tillställningen..

Så biter nog B.W.L Champions avslutning bra..
Har nu hans näst senaste start på näthinna, Loppet där han spurtade om Maharaja..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 22:22   #24

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 640
Standard

sncckade med dalborg på facebook han skiver så här

Lucky sec är en jätte bra häst och det är inte omöjligt om det klaffar för honom me han står ju jätte hårt inne i klassen... Första gången Jänkarvagn dock

Men spår 8a fäller de flesta
jo svårt spår"braås då? möter för tuffa hästar eller?

Jo.. Har ju inte vart så bra men formen är på gång.. Måste köra bak ifrån.. Kostar för mycket att ladda här
jo men den e väl rätt speedig väl?blir det optimal balans och jänkarevagn där oxå?

Ja om hon får en stark rygg in på upploppet är inget omöjligt
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-27, 23:33   #25

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 259

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Funderar på om inte B.W.L Champion kan skrälla till från spår åtta, Gäller bara att han hittar ned i banan efter starten.
Och att Ludde sätter fart på tillställningen..

Så biter nog B.W.L Champions avslutning bra..
Har nu hans näst senaste start på näthinna, Loppet där han spurtade om Maharaja..

BWL har spurtat bra hela vintern.. Står på tur. Men får en känsla av att alla kommer låta ludde komma till spets relativt tidigt och då är loppet över. Släpper man inte till Ludde får hästarna betala för det. Då väljer man hellre hans rygg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 01:42   #26

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Blev inspirerad av xanathaars BragdV64 på Östersund, där han vann 350' kr på ett 95 kronorssystem. Han har spelat i 7 år och en gång vunnit 20'. Har studerat video inför V75 så ögonen blöder.

1) 5 Nougat bästa hästen
6 Abborren, sto men mycket bra med Jorma
7 Caliber TT har suttit fast, nu hemmabana, bra skräll
9 Art On Line är alltid hårt betrodd, måste med på lappen
11 Quangaroo var riktigt bra på Axevalla, ostreckad

2) 5 Dante boko blir en klassklättrare
Den som av princip inte spikar Ludde ta med 1 och ev 3

3) 7 Raja Mirchi är klassen i loppet
Den som inte litar på Ludde tar med i första hand 4 och 1 ev 8

4) 1 Rajah Press bra spår och kusk
2 Britt Palema är ett duktigt sto
8 Buba Boko var enorm med vinst efter 50 m galopp näst senast, ville inte senast?
9 Alec hornline krossade allt senast
10 Pedro Bi måste streckas
11 Sundsholms K duktig på V75 i de senaste starterna, endast 7 % nu
12 Piraya Hästak bortglömt sto

5) 13 Global Navigator bra på Jägersro sämre senast på Axevalla, båda gångerna på V75
Det här loppet är ju utskrivet för att vara svårt

6) 2 Frozen spikas, mosade en så bra häst som Red Hot Snapper från dödens senast

7) 4 Checco Boko vinner mycket detta år
11 Riff Kronos är 4 år och kommer att gå långt, slog allt utom Castor Boko senast
Vill man minimera risken att åka ut i sista bör även 2 Leonas Kaiser och Viking A med

Få se vad ni andra kommit fram till.

mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 08:44   #27

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Jag tror inte Vikingen vinner från dödens på checco boko vilket det antagligen kommer bli. Vet inte om jag nånsin sett vikingen vinna från dödens. inte mot tufft motstånd i alla fall. Får Jorma hålla ett lagom tempo så tror jag checco boko håller undan. Pressar däremot ludde på för hårt. Så kommer de andra in i matchen. Det händer ju att Ludde pressar för hårt så det kan va värt att plocka med några till. Framförallt Leonas Kasier och Mr fitch som har väldigt fin form. Mr fitch har ju en riktig rökare om han får gå med i ryggar till upploppet. Riff kronors är kanske bästa hästen och är given på kupongen gynnas även den vid tempo.
Leonas Kaiser tar väl ledningen initialt. Släpper Oskar då?
Gick ju bra i spets senast..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 09:00   #28

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
BWL har spurtat bra hela vintern.. Står på tur. Men får en känsla av att alla kommer låta ludde komma till spets relativt tidigt och då är loppet över. Släpper man inte till Ludde får hästarna betala för det. Då väljer man hellre hans rygg.
Raja galopperade 5 av 10 lopp från det att han gjorde sitt första lopp i Sverige 2013 i april, till de sista Sverigeloppet (Ett ifrån Bjerke medräknat)
Kolgjini körde 6 auto och ett i volt.
3 felfria 3 galopper (voltloppet felfritt)

Med andra ord är det rimligen 50 procents galopprisk mer eller mindre, årsdebut

Känns inte som en given spik. Luddes hästar har ju inte slutat att galoppera senaste veckan som det känns.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 09:12   #29

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Jag gillar hur han klappar på raja i slutet så går han iväg själv.. så jäkla underbart, vilken cool häst!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 09:21   #30

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Bara jag som ser oerhört värde i att gardera gulddivisionen?....
Ser också stort värde i att gardera Raja, kommer även gardera Nougaten och hoppas att han gör bort sig. Lyckas man fälla både Nougaten och Raja så tror jag det kan bli fin utdelning.

Spikarna i denna omgång blir Dante Boko och Frozen.

Blir till att kika lite till på omgången nu innan man drar till jobbet och förhoppningsvis hitta bra drag mot de två stora favoriterna (Nougaten och Raja)
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td