Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-18, 11:45   #16

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Avd6.Det kanske äe dax för Broslätts Rapide snart måste den vinna
Avd6. Skrällen ikväll SIMB CATCHER

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av capone den 2014-02-18 klockan 12:07.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 11:47   #17

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
IDAG ska jag ÄNTLIGEN få betalt på See You Ice.. Given spik för mig!
Ni är nu två som nämnt den. Har inte möjlighet att kolla arkivet nu men är det en vinnare tro? Så svårt då man inte känner till någon hest i det loppet mer eller mindre.
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 12:24   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanH87 Visa inlägg
Ni är nu två som nämnt den. Har inte möjlighet att kolla arkivet nu men är det en vinnare tro? Så svårt då man inte känner till någon hest i det loppet mer eller mindre.
80% vinstchans från alla positioner utom dödens.. 40% vinstchans från dödens!

alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 12:33   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Avd6.Det kanske äe dax för Broslätts Rapide snart måste den vinna
Avd6. Skrällen ikväll SIMB CATCHER
Är med dig helt och hållet. Jag har just nu ingen bra feeling så går all in på Dagens Dubbel idag. Om inget förutsätt händer kommer jag spela enligt följande.

Dante Boko mot 2,8,9,10,11. Kan eventuellt göra en likvärdig med Gigolo D.T men då blir det bara 20 per komb. Men en riktig rensare i sådana fall.

Christoffer Eriksson hade ju den för övrigt som ett måstesträck på V7an senast men där höll den inte av förklarliga skäl.
Gammal 2014-02-18, 12:34   #20

Sharp$: 17990
Standard

Citat:
80% vinstchans från alla positioner utom dödens.. 40% vinstchans från dödens!

Låter som en Jorma värdering inför v86.
"En av flera. Med tur och rätt lopp kan hästen komma på en plats, 50% vinstchans."

Senast redigerad av NicklasJ den 2014-02-18 klockan 12:45.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 12:43   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Låter som en Jorma värdering inför v86.
En av flera. Med tur och rätt lopp kan hästen komma på en plats, 50% vinstchans.
Jag vet att See you Ice är en riktigt bra häst, tror PU trodde den skulle räcka i danskt stoderbyt (om jag inte minns fel, blev dessutom struken från kvalet).. NU följde den med till sandqvist och den har varit riktigt bra i sina sista starter!

Senast blev ett preparé!

Värsta motbudet är nr 5 som kanske får ledningen.. MEN jag hoppas att Lufti kör med sin häst, Valetta Strix! Som jag förövrigt tror See you Ice plockar ner från dödens!

Med minsta klaff så vinner jocke detta!

Gammal 2014-02-18, 12:48   #22

Standard

Citat:
Jag vet att See you Ice är en riktigt bra häst, tror PU trodde den skulle räcka i danskt stoderbyt (om jag inte minns fel, blev dessutom struken från kvalet).. NU följde den med till sandqvist och den har varit riktigt bra i sina sista starter!

Senast blev ett preparé!

Värsta motbudet är nr 5 som kanske får ledningen.. MEN jag hoppas att Lufti kör med sin häst, Valetta Strix! Som jag förövrigt tror See you Ice plockar ner från dödens!

Med minsta klaff så vinner jocke detta!

Jag håller absolut med dig om att det är en bra häst. Men dessa vinstchanser finns i princip inte. Speciellt inte hos en häst körd av Sandqvist från spår 7.
Har trotsallt startat 6 gånger i denna regi och bara vunnit 1 gång. Senast va hästen 4a och det är väl ungefär likvärdigt motstånd nu.
Gammal 2014-02-18, 12:52   #23

Standard

Citat:
Jag håller absolut med dig om att det är en bra häst. Men dessa vinstchanser finns i princip inte. Speciellt inte hos en häst körd av Sandqvist från spår 7.
Har trotsallt startat 6 gånger i denna regi och bara vunnit 1 gång. Senast va hästen 4a och det är väl ungefär likvärdigt motstånd nu.
Hehe.. ja mina procentsatser var inte direkt välgrundade! Ville mest påvisa en god chans!

Jo, men kika på loppet senast.. han väljer att spara hästen och den spurtar RIKTIGT bra tillslut! Mer offensivt upplägg så tror jag han vunnit de!

Det som stör mig lite är att de loppet han vunnit var ett P21 lopp!
Men tycker han visat att han är bättre än så i sina tre senaste starter!
Gammal 2014-02-18, 13:09   #24

Standard

Citat:
Hehe.. ja mina procentsatser var inte direkt välgrundade! Ville mest påvisa en god chans!

Jo, men kika på loppet senast.. han väljer att spara hästen och den spurtar RIKTIGT bra tillslut! Mer offensivt upplägg så tror jag han vunnit de!

Det som stör mig lite är att de loppet han vunnit var ett P21 lopp!
Men tycker han visat att han är bättre än så i sina tre senaste starter!
Jo jag har sett loppet flera gånger. Hästen spurtar bra men loppet visar också på hur Sandqvist absolut inte vill offra sin häst. Nu är det spår 7 och risken för att hästen backas sist är väl rätt stor?
Kusken har efter 20 starter i år 0% vinster och det är ju ingen slump. Är ju tyvärr ett helt ekipage man spelar på och inte bara hästen.

Med det sagt så tycker jag absolut att man har chans idag. Men det ska klaffa för att det ska gå hela vägen. Annars är risken stor att vi får se ännu en fin spurt till 3-4e plats.
Gammal 2014-02-18, 13:15   #25

Standard

Citat:
Jo jag har sett loppet flera gånger. Hästen spurtar bra men loppet visar också på hur Sandqvist absolut inte vill offra sin häst. Nu är det spår 7 och risken för att hästen backas sist är väl rätt stor?
Kusken har efter 20 starter i år 0% vinster och det är ju ingen slump. Är ju tyvärr ett helt ekipage man spelar på och inte bara hästen.

Med det sagt så tycker jag absolut att man har chans idag. Men det ska klaffa för att det ska gå hela vägen. Annars är risken stor att vi får se ännu en fin spurt till 3-4e plats.
Jag tror han varit 2a i mål utan strulet i sista sväng.. en riktigt imponerande spurt!

Men absolut, håller med dig att man spelar på ekipaget! Han är nu streckad på 17 %.. tycker det är en mycket större vinstchans än de och därav spikar jag!

Gammal 2014-02-18, 13:58   #26

Standard

Satt och gnetade på ett system nu på lunchen för att åtminstone få någon slags utgång. Slutade såhär.

V64-1.Tamla var ju grymt fin 2012 men 2013 var ju ett rejält fiasko och hon skulle ju mer eller mindre ägna sig åt avel. Nu vann hon visserligen loppet senast men även om tiden var bra kändes det aningen billigt. Kaffir Face i toppform kommer att mosa på mot front eller hänga i dödens. Blir Kaffir Face släppt till ledningen tror jag den vinner. Dock kommer ju garanterat luckan men jag tror att det är 1 Onrique som sitter där. Erwin Bot kör ju inte längre vilket är fantastiskt då han har fina hästar! Nick Nock och Avalon Spider blir farliga om det blir för mycket överpace.

V64-2.Öppet lopp?! Känner inte till för många av hästarna men det känns som en trio åtminstone är bättre rent kapacitetsmässigt. Om inte Mad Lee galopperar tror jag den kan sitta i spets och då får favoriten det svårt. Tror därför både 6 & 10 kan kliva in i matchen. Osäker för formen på Nefertiti Face dock.

V64-3. Thai Simoni måste ha bra vinstchans? Kollade arkivet och sitter förmodligen i spets. Trivs på distansen och Takter lämnar inget åt slumpen. Krävs bra häst för att vinna bakifrån på Jägers och om man ska gardera kan man likväl blunda och hoppas på det bästa.

V64-4 Erica Hall kanske då hon har vunnit på distansen tidigare? Annars 1,4,5,7,9?

V65-5. Dagens bank! Dante Boko. Jag skrev tidigare att det krävs häst att vinna bakifrån på Jägers. För där lär han hamna eller i dödens. I min bok är det bara galopp emot. Kolla gärna senaste loppet! Om han strular så gillar jag 8. Gigolo D.T.

V65-6. Ingen riktig feeling. Skulle vilja ha en 7-8 streck. Simb Catcher är väl rysaren i alla fall!

Så här blev utgången.

V64-1. 1,6
V64-2. 3,10
V64-3. Thai Simoni
V64-4. 4,5,7,12
V64-5. Dante Boko
V64-6. 2,11

32 rader skall upp i 600. Givetvis endast för 6 rätt. Har ni några måstesträck utöver det jag kritat ner?

Senast redigerad av JonathanH87 den 2014-02-18 klockan 14:01.
Gammal 2014-02-18, 14:12   #27

Standard

Roger Malmqvist, som sedan 1 Februari är Jägersro tränare, låter väldigt uppåt på Alec Hornline. Intressant faktiskt hur hästarna tagit flytten ut till Vomb och träning på Luddes faciliteter. Kan vara en riktig rysare från perfekt spår 5 i v64-6, dd-2.
Gammal 2014-02-18, 14:14   #28

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

v64.

V64

JAGERSRO
18.02.2014

V64-1: 1,3,6,8,9
V64-2: 7
V64-3: 5
V64-4: 1,7,12
V64-5: 1,3,5,7,9,12
V64-6: 1,2,4,6,10,11

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

1 kr.

540
540 kr.

Udbydes af Danske Lotteri
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 14:15   #29

Standard

Citat:
Roger Malmqvist, som sedan 1 Februari är Jägersro tränare, låter väldigt uppåt på Alec Hornline. Intressant faktiskt hur hästarna tagit flytten ut till Vomb och träning på Luddes faciliteter. Kan vara en riktig rysare från perfekt spår 5 i v64-6, dd-2.
Jag gillar verkligen många av hans hästar men jag tycker han kör som en idiot rent ut sagt. Men det är helt klart en intressant häst!
Gammal 2014-02-18, 14:21   #30

lappen69s avatar

Sharp$: 161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanH87 Visa inlägg
Satt och gnetade på ett system nu på lunchen för att åtminstone få någon slags utgång. Slutade såhär.

V64-1.Tamla var ju grymt fin 2012 men 2013 var ju ett rejält fiasko och hon skulle ju mer eller mindre ägna sig åt avel. Nu vann hon visserligen loppet senast men även om tiden var bra kändes det aningen billigt. Kaffir Face i toppform kommer att mosa på mot front eller hänga i dödens. Blir Kaffir Face släppt till ledningen tror jag den vinner. Dock kommer ju garanterat luckan men jag tror att det är 1 Onrique som sitter där. Erwin Bot kör ju inte längre vilket är fantastiskt då han har fina hästar! Nick Nock och Avalon Spider blir farliga om det blir för mycket överpace.

V64-2.Öppet lopp?! Känner inte till för många av hästarna men det känns som en trio åtminstone är bättre rent kapacitetsmässigt. Om inte Mad Lee galopperar tror jag den kan sitta i spets och då får favoriten det svårt. Tror därför både 6 & 10 kan kliva in i matchen. Osäker för formen på Nefertiti Face dock.

V64-3. Thai Simoni måste ha bra vinstchans? Kollade arkivet och sitter förmodligen i spets. Trivs på distansen och Takter lämnar inget åt slumpen. Krävs bra häst för att vinna bakifrån på Jägers och om man ska gardera kan man likväl blunda och hoppas på det bästa.

V64-4 Erica Hall kanske då hon har vunnit på distansen tidigare? Annars 1,4,5,7,9?

V65-5. Dagens bank! Dante Boko. Jag skrev tidigare att det krävs häst att vinna bakifrån på Jägers. För där lär han hamna eller i dödens. I min bok är det bara galopp emot. Kolla gärna senaste loppet! Om han strular så gillar jag 8. Gigolo D.T.

V65-6. Ingen riktig feeling. Skulle vilja ha en 7-8 streck. Simb Catcher är väl rysaren i alla fall!

Så här blev utgången.

V64-1. 1,6
V64-2. 3,10
V64-3. Thai Simoni
V64-4. 4,5,7,12
V64-5. Dante Boko
V64-6. 2,11

32 rader skall upp i 600. Givetvis endast för 6 rätt. Har ni några måstesträck utöver det jag kritat ner?
Men vadå?! Tar du bort favoriten i andra? Annars tror jag mycket på One Heart i Avd 4... Sen spikar jag Kaffir Face som jag bara tror vinner detta!
lappen69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td