Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-22, 10:17   #31

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Bättre information än den Varulv gav går inte att få, "Han har inte gått några snabbjobb utan detta lopp blir hans första snabbjobb".
Det betyder tung mängdträning i lägre farter, hur svårt ska det vara att förstå det ?

Hästen såg ju skitfin ut och behöll sin spänst ända in i mål.
Det gick fort på slutet och han hann inte med, eftersom han INTE har tränats i högre farter.
Han kommer gå fram mycket med loppet i kroppen, nästa gång går det nog 1s fortare.
Det jag inte får ihop är att varulv värderar hästens chans 60% om det här var loppet som var tänkt så är ju chans värderingen helt fel eller hur? snabbjobb f.ö. har inget med att man måste ha tussarna kvar och Ulf hade vunnit med längder om det var så att hästen krafter förbrukades lite mer(dra tussar, köra tidigare).
F.ö. så är ju att köra preparé lopp förbjudet i svensk travsport

Senast redigerad av pelleplutt den 2014-02-22 klockan 10:20.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 10:25   #32

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Detta är inget ovanligt i sverige men likväl förbjudet därför håller man köften om det eller säger att det blir ett "snällt upplägg"

Varulv du måste ju fatta att du inte kan säga att bearhawaii förlorade som storfavort för ulf hade satt klockan för träningsjobb. Fattar du hur jävla olagligt det är i travsporten? Kallas spelsäkerhet
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 10:36   #33

Standard

Ser rubrikerna framför mig

STORFAVORIT FICK INTE VINNA!
Uffe O: Njaa asså jag hade ställt klockan och fick inte gå snabbare än så för tränaren
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+25)
Gammal 2014-02-22, 10:38   #34

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag har sett loppet 3 gånger, och anser Uffe kör för vinst.
Hästen var helt enkelt inte tränad för snabbare tider än 18/2640.
Sedan kan man ju tro att det ska räcka i det här loppet, men Julia Kaulitz är mitt uppe i sin tävlingssäsong och har visat toppform en längre tid.

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Det jag inte får ihop är att varulv värderar hästens chans 60% om det här var loppet som var tänkt så är ju chans värderingen helt fel eller hur? snabbjobb f.ö. har inget med att man måste ha tussarna kvar och Ulf hade vunnit med längder om det var så att hästen krafter förbrukades lite mer(dra tussar, köra tidigare).
F.ö. så är ju att köra preparé lopp förbjudet i svensk travsport
Gammal 2014-02-22, 10:43   #35

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Förbjudet! Vad snackar du om?! Är du riktigt slut i skallen? Hästen körs ju för bästa placering! Var mer begär du? Hästen forceras till ledning men räcker inte pga avsaknad av tempojobb!! Idiot!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 10:46   #36

Standard

väck

Senast redigerad av varulv den 2014-02-22 klockan 11:37.
Gammal 2014-02-22, 10:50   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jag har väl ingen aning vad Uffe har på sin klocka?! Han bestämmer sig för att köra ett visst tempo i loppet. Jag har varken hört ett ord om det innan lopp eller efter lopp.
Du skrev ju att "uffe körde det tempo som var tänkt". Alltså måste han fått en tempoanvisning och för att använda den så använder han sin klocka.

"Visst han hade kunnat vinna om han rykte huvan, MEN TILL VILKEN ANLEDNIN+"

Skrev du också

Asså jag är själv hästägare och tycker att sverige borde införa samma system som i frankrike där man får köra dessa preparelopp bara man är tydlig med det.

Du har dock varit väldigt tydlig med det i ett land där det är förbjudet. Bryr mig inte ett skit egentligen men din förmåga att inte fatta din blunder är ganska roande
Gammal 2014-02-22, 11:01   #38

Standard

Det jag skrev är mina högst personliga tankar ang loppet. Ser inget olagligt med det. Det du gör är att tolka det på ditt eget subjektiva sett. Jag vet väl inte om han vinner om han rycker tussar?! Jag körde inte hästen. Uffe kör för seger, hästen räcker inte pga avsaknad av tempo. Enkelt!
Gammal 2014-02-22, 11:04   #39

Standard

Allt blev väldigt enkelt här på sharps nu. Jag kommer aldrig igen att lämna någon som helst info.
Gammal 2014-02-22, 11:08   #40

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1958
Standard

Citat:
Förbjudet! Vad snackar du om?! Är du riktigt slut i skallen? Hästen körs ju för bästa placering! Var mer begär du? Hästen forceras till ledning men räcker inte pga avsaknad av tempojobb!! Idiot!
Ulf får loppet, då alla sätter sig i innerspår och får bestämma tempot helt själv (1.20 i 2000m) och ökar tempot vid 800m samt börjar jobba på hästen när det är upploppet kvar. Hästen har tussarna kvar och fullt med kraft kvar i mål. Ulf gav de andra hästarna chansen in i matchen pga snällt upplägg. Hästen hade vunnit med längder om Ulf hade jobbat på hästen tidigare. Punkt slut.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 11:13   #41

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7515
Standard

Citat:
Allt blev väldigt enkelt här på sharps nu. Jag kommer aldrig igen att lämna någon som helst info.
Helt rätt beslut Varulv... Det finns flera otacksamma individer här som inte ska ha någon information alls.. Otacksamma verkar dessa vara och förstör för övriga som är tacksamma över det som skrivs..
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 11:18   #42

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2610
Standard

Citat:
Låt inte några jobbiga jävlar förstöra för oss andra som uppskattar och värdesätter din info, jag gör det verkligen. Kan du inte lägga dom på ignore och hänga med dom som förstår, värdesätter och uppskattar? :/
zamora_79 (+8)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 12:09   #43

lappen69s avatar

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 163
Standard

Citat:
De ger du fan i! Du är de bästa vi har här på Sharps! Jag protesterar
lappen69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 12:32   #44

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1723
Standard

Citat:
Ja... Man kan ju välja att låta som en 5 åring! och så fort människor har olika uppfattning på hur ett lopp borde körts, välja att fortsätta lämna info eller ej..
Men att komma med en sån kommentar är ju bara barnsligt.. Att man inte ska få ha sin åsikt typ....
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 12:38   #45

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Ja... Man kan ju välja att låta som en 5 åring! och så fort människor har olika uppfattning på hur ett lopp borde körts, välja att fortsätta lämna info eller ej..
Men att komma med en sån kommentar är ju bara barnsligt.. Att man inte ska få ha sin åsikt typ....
Skillnad på åsikter och påhopp.

Sen är det ju så att vissa som skriver här ska ju argumentera i absurdum utan att ha något eget att komma med.

Men det är ju j-ligt lätt att sitta bakom en skärm och va ett troll och bara provocera.

Synd för det är alldeles för många BRA skribenter som ruttnat
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+1), joppe59 (+5), Sprite (+2), hanscrispi (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td