Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-05, 09:18   #31

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Inte så sugen på att spika i kallis loppet, men ska inte Nordvanja bara vinna, annars får man plocka med många
Nordvanja ska lättas fram från brodden meddelar Gunnar
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 10:20   #32

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Dalborg är här för att stanna..gillar verkligen hans körstil. Du min vän, spikar du Sugar Neo imorgon så blir det tyvärr inte full pott för dig.
Snackade med Dalborg förra veckan en mycket trevlig person att prata med, han säger sig ha ett fint ämne i stallet 2 år gammal som han ska sälja i andelar jag tänker köpa 2 st. Skicka han ett mejl på Facebook så kan ni också ta del av hästen. Prospekt med mera
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zamora_79 (+2)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 11:01   #33

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Jag unnar verkligen Dalborg all framgång. Att säga att han är hypad är att överdriva. Han har onekligen bevisat att han är ett starkt namn nu.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 11:06   #34

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nu verkar poletten ha trillat ner.

3 Corleone Shark (Pekka Korpi) håller fin form. Han har gått väldigt bra och nu är det ett litet fält också. Jag hoppas att det inte blir någon våldsam körning. Han tutar fram direkt. Har legat i de bakre regionerna för länge två gånger nu. Det hade kunnat bli två vinster där i stället. Autostart hjälper honom mycket iväg, i stället för voltstart. Jag tycker att han har bra chans att vinna. Det finns ingen i loppet som har bättre form, säger Risto Airaksinen.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 11:16   #35

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg

3 Corleone Shark (Pekka Korpi) håller fin form. Han har gått väldigt bra och nu är det ett litet fält också. Jag hoppas att det inte blir någon våldsam körning. Han tutar fram direkt. Har legat i de bakre regionerna för länge två gånger nu. Det hade kunnat bli två vinster där i stället. Autostart hjälper honom mycket iväg, i stället för voltstart. Jag tycker att han har bra chans att vinna. Det finns ingen i loppet som har bättre form, säger Risto Airaksinen.
Räcker väl med att Nybrink spikat honom för att man själv ska gå samma öde tillsammans.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 11:45   #36

dalskis avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2079
Standard

Dalborg är ingen hype, det är verklighet...

Det mest spännande som hänt svensk travsport sista åren
Helge (+1)
dalski är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 12:32   #37

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perham Visa inlägg
Vilken häst är omgångens bästa spik och vad tror ni om lopp 5 samt lopp 7?
Omgångens bästa chans sett till distans, häst, form och läge är utan tvekan FUZZ! Tyvärr körs den av Hanné vilket gör den mer svår att räkna in som "omgångens bästa spik". Trots det spikar jag då det är fint värde i ett ett lopp där många annars tar 3-4 häst! Fuzz kördes defensivt sist och blev fast med krafter sparade! "Hoppas dom kommer väl till pass ikväll" säger Hanné! Om felfri blir det spets och slut tror jag!

Näst bäst chans har Örjan med Ocean Brodde då han lär få mycket gratis i loppet som det låter...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 12:33   #38

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Tycker den hade samma dåliga trav senast den gick barfota bak.
Det är Pekka emot, hade Björn kört hade jag spikat alla dagar i veckan.
Om du tittar i sista sväng ser du att loppet den gick barfota bak är klart bättre i aktionen än de andra loppen.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 12:36   #39

doobs avatar

Standard

Omgångens bästa skräll:

Peter´s Lucky Day - 3%

En av 2013´s större snackisar! Var nästan alltid påpassad och tippad av "tjänsterna" men det släppte liksom aldrig till! Inledde året med fin vinst i comeback som gav mersmak så nu jävlar är det dags att ta betalt! Finnen kan köra bort med vad som helst och verkar tro att det bara är bomba runt idag! Jag gissar att Peter´s Lucky Day körs defensivt och försöker smyga med och då kan den absolut vinna på speed! 3 procent är LÖJLIGT!!
DIF (+3), Migge (+1)
Gammal 2014-02-05, 12:41   #40

doobs avatar

Standard

Omgångens mest överstreckade:

Bro Viking!

Visst är det här kallblodet BRA! Men med tuffa tillägg och framförallt det tuffaste motståndet hittills framför 20-40 meter framför sig ja då får jag inte till det hur den kan bli favorit!

3 Lome Oda är BRA och räknar med att köra runt 27! Fröyu Oda är en mycket grundkapabel häst som säkert inte gör resan till Solvalla för skoj skull! Nordvanja är lika bra som Bro Viking i grunden och är förstahäst felfri! Mofaksan har en tomte i sulkyn men är självgående och mycket startsnabb och lägger distans mellan sig och Bro Viking på 50 meter!

Nääää.... Alla dessa är före Bro Viking i min rank idag!
Gammal 2014-02-05, 13:05   #41

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:

Det är ju en bra och stark häst men så länge han sätter upp Pekka Korpi så är gardering given. Det finns inte en atom i min kropp som vill spika en storfavorit som körs utav Pekka Korpi. Speciellt inte i ett lopp där Melander har 3 utav 8 hästar.
Farnod (+1), TOBYTYKE (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 13:15   #42

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Det är ju en bra och stark häst men så länge han sätter upp Pekka Korpi så är gardering given. Det finns inte en atom i min kropp som vill spika en storfavorit som körs utav Pekka Korpi. Speciellt inte i ett lopp där Melander har 3 utav 8 hästar.
Kan bara instämma
Gammal 2014-02-05, 13:20   #43

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
nån bra spik till ikväll?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 13:44   #44

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
nån bra spik till ikväll?
Hästen utan skalle Caddie Geisha står på tur!
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 14:20   #45
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Blir inte (7) Ocean Brodde lite för stor favorit med sina 59.000kr intjänade pengar???
  Ge poäng Svara med citat
Svara

td