Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-03, 15:34   #1

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2117
Standard

dagens gåva och jas

5 Arctic Gentleman (V64-2)

Finländaren saknar en fullträff på svensk mark, men går ikväll ner i klass och starthästarna ser inte hårda ut så Pekka Korpi borde kunna köra sig till täten tidigt. Sjuåringen trivs över den dryga distansen och här har ni omgångens bästa spikförslag.

3 Air Gunner (V64-1)

Jag följde hästen i december och det kändes som att det skulle komma en seger närsomhelst. Tycker dock att hästen visat upp lite för hetsiga tendenser på sistone och senast borde han hållit undan. Ikväll är han favorit, men jag sätter ett litet frågetecken för moralen och i mina ögon är både Lotus Elan och Milton Zet mer intressanta på spelet.
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 15:39   #2
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grannybar Visa inlägg
5 Arctic Gentleman (V64-2)

Finländaren saknar en fullträff på svensk mark, men går ikväll ner i klass och starthästarna ser inte hårda ut så Pekka Korpi borde kunna köra sig till täten tidigt. Sjuåringen trivs över den dryga distansen och här har ni omgångens bästa spikförslag.

3 Air Gunner (V64-1)

Jag följde hästen i december och det kändes som att det skulle komma en seger närsomhelst. Tycker dock att hästen visat upp lite för hetsiga tendenser på sistone och senast borde han hållit undan. Ikväll är han favorit, men jag sätter ett litet frågetecken för moralen och i mina ögon är både Lotus Elan och Milton Zet mer intressanta på spelet.
Finns annars en v64-tråd där du kan lägga in infon
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td