|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-02-03, 14:34 | #1 |
Harry Boys
Hej alla!
Jag startade ett V75-lag på ATG Tillsammans i juli 2013. Laget heter Harry Boys. Vi är just nu 25 medlemmar men behöver 5 till så du är hjärtligt välkommen. Du behöver inte kunna något om hästar själv för att gå med, vi har en bra blandning av hästintresserade och medlemmar som enbart är med för spänningens skull och chansen att vinna storkovan förstås! Harry Boy tar alltid ut hästarna och det är gratis att vara med i laget! Varje medlem har dock möjligheten att ta ut en egen häst varje lördag om man så vill. Vi har vunnit 5 av de 6 lördagar som tävlingarna gått detta år, dock ingen storvinst ännu, men det kommer var så säker. Du köper andelar (50:-/st) endast de veckor som du själv vill, inget tvång. Andelar köper du genom ditt konto på atg som även delar ut vinsterna direkt till ditt konto. Har du inget konto på atg så är det enkelt att gå med och det är kostnadsfritt. Jag hoppas att det låter intressant, det skulle vara kul att ha dig med i gänget! Jag fixar så att atg skickar en kod till dig som du använder för att gå med. Det enda du behöver göra nu är att maila mig på tommy at starshine.be och tala om att du vill vara med. Välkommen i gänget! Ha det så gott! Senast redigerad av Starshine den 2014-02-10 klockan 10:44. Anledning: Uppdatering |
|
2014-02-03, 14:44 | #2 |
Vunnit som i gå plus eller vunnit som haft 5 rätt och fått några kronor tillbaka?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sherwyn (+10) |
|
2014-02-03, 14:46 | #3 |
|
|
2014-02-03, 14:54 | #4 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Ingen travspelare kommer någonsin köpa en harry