Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-07, 17:45   #91

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Jo det är klart han hoppas på det. Och jag är rätt säker på att han kommer köra en bit först precis som han säger. Det är Goops stil. Om han då ser att han kan pressa sig till spets så kommer han göra det annars krypa ner i rygg.
Däremot så är Baht Launcher enligt mig ingen häst som håller hela vägen på medel i denna omgivning även om det absolut inte är det tuffaste loppet. Hästen borde inte ha speciellt mycket respekt och därför inte få slarva bort hela lopp från spets.
Jag tror hästen skulle ha bättre chans genom att direkt lägga sig i rygg på favoriten.
Det är en ren sprinter, men det var amaru boko också innan bergarn
Jag vill bara se en 10 öppning för jag tycker amaru är sårbar över medel
Gammal 2014-02-07, 17:50   #92

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är en ren sprinter, men det var amaru boko också innan bergarn
Jag vill bara se en 10 öppning för jag tycker amaru är sårbar över medel
Visst att Amaru Boko är bra på kort distans men svårt att kalla den ren sprinter då den t.ex som 3åring vann E3 på 12.9 över medeldistans och gjort flera andra bra lopp i hårt motstånd på andra distanser än 1640m.
Får se lite imorgon hur insatsprocenten ser ut. Det kan absolut bli gardering av Amaru Boko eller spik på någon annan men då blir det i alla fall inte med Baht Launcher.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 17:50   #93

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1596
Standard

Man ska ha klart för sig att det är svårt att bara "backa" med en häst som i princip laddas för spets varenda gång, risken är att den felar då. Så jag är rätt säker på att Björn kommer köra första biten.. Räkna med en 08-09 öppning minst. Kan bli så att spurtstarka hästar som Bwl Champion och David Sisu åker förbi på upploppet om någon ställer en fråga i dödens efter 500 meter. Eller så får Bergh dämpa och varva 15. Då är nog loppet över. Däremot får Bergharn press direkt så kan det bli hårt i mål över medeldistans. Man ska dock ha klart för sig att Amaru Boko har 8/16 över aktuell distans och i princip aldrig felar. Lägg därtill på att den aldrig förlorat ledningen från sitt aktuella innerspår, vilket gör att mycket talar för favoriten imorgon i Guld. Jag kommer spika som dom flesta andra, värdet ligger dock i att försöka fälla den. Då det enligt mig finns en hel del intressanta spikbud. Men jag tror man har råd att spika den och att det kommer ge pengar ändå, senast när jag spikade den så gav det ändå 544 000 :-
robinavellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 17:56   #94
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robinavellan Visa inlägg
Amaru Boko har aldrig förlorat ledningen ifrån spår 1. Som Björn säger det är svårare att ta en längd än att försvara ledningen.
Det har han när han har galopperat. De två senaste gångerna som den har startat från spår 1 på Solvalla har den galopperat 9/5-12 samt 27/5-12. Bara statistik... men om inte Bath Launcher försöker ta spets så kommer han garanterat inte komma topp 3 heller. Tror inte heller att den vinner mot David Sisu eller B.L.W Champion. Men om nu Björn släpper i början, så borde ju Amaru Boko ha en bra chans o vinna.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 18:06   #95

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Visst att Amaru Boko är bra på kort distans men svårt att kalla den ren sprinter då den t.ex som 3åring vann E3 på 12.9 över medeldistans och gjort flera andra bra lopp i hårt motstånd på andra distanser än 1640m.
Får se lite imorgon hur insatsprocenten ser ut. Det kan absolut bli gardering av Amaru Boko eller spik på någon annan men då blir det i alla fall inte med Baht Launcher.
Så var det då
Alla trodde han skulle bli världsstjärna
En av de största besvikelser vi sett i landet jämfört med vad han lovade
Men berg är kung, vinndr man eligloppet med en som knappt kom trea i ett ramlopp på valla är man KUNG
Gammal 2014-02-07, 18:17   #96

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Nu ska ni spika Amaru och inte konstra till det.
Själv är jag mycket sugen på att gå all in på David Sisu. Hade vunnit pissenkelt i Lördags utan gunga.

Senast redigerad av draken den 2014-02-07 klockan 18:20.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 18:29   #97

bokis29s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag tror David Sisu vinner den här gången. Alla spikar Amaru som kommer vantrivas i startstänket efter Baht Laucher och hoppa hejdlöst i första kurvan. Nu var det såklart mer ett önsketänkande men jag låser på 2. Lyxgardering.
Kollar man på YR skall det ha slutat regna vid 11-12 tiden, hur duktiga är banskötarna efter V4an?
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 18:42   #98

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Tror helt enkelt Amaru Boko är för bra för de andra i loppet så spikar och läser vidare, sen valde jag mellan att chansspika Super Photogenic eller att spika Uroy, men med tanke på allt prat om Demo så blir beslutet en spik på Uroy istället. Så lopp 2 och 3 spikas nu är det bara att plocka ut de sista i de övriga loppen.
Var nere om i spelbutiken, De satte 7:an för ett litet tag sedan, Var samma omgång som Varulv också satte 7:an.
Nu hade de spikat (de har endast en spik på systemet ) Super Photogenic på ett system som gick loss på ca 5400 kr..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+10), Tamuli (+2)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 18:54   #99

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bokis29 Visa inlägg
Kollar man på YR skall det ha slutat regna vid 11-12 tiden, hur duktiga är banskötarna efter V4an?
Vallas bana är den största överraskningen mågonsin
har aldrig varit bra, aldrig klaray regn
innespåret brukade vara wn swkund tyngre än andraspårwt
MEN nu har något hänt, allt är annorlunda / bäyyre
Tyvärr vet man inget längre...
Gammal 2014-02-07, 20:28   #100

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Så var det då
Alla trodde han skulle bli världsstjärna
En av de största besvikelser vi sett i landet jämfört med vad han lovade
Men berg är kung, vinndr man eligloppet med en som knappt kom trea i ett ramlopp på valla är man KUNG
Amaru Boko har haft ett svårdiagnostiserat problem med halsen som han opererades för i höstas innan han flyttades till Robert Bergh som förklarar varför han kippade efter andan så ofta i sista sväng förra säsongen (och antagligen även innan dess, t ex i Åby Stora Pris året innan). Nu får så klart Robert Bergh all credit för detta även om han säkerligen hade presterat bättre oavsett vem som hade tränat honom i dagsläget. Snart får vi se om det satt sig i skallen på hästen när det tar emot men hittills syns inget av det. I såna fall så finns det väl all anledning att tro att hans bästa tid ligger framför honom då han gjort ganska sparsmakat med starter.

Att säga att en häst som brakat undan överlägset i E3 över medeldistans och suttit smällfast som fyra i mål i Derbyt är en sprinter är att vara lite ute och cykla också enligt min mening men det är möjligt att de här halsproblemen har misstagits för att hästen inte står längre distanser. Sedan är ju dock startsnabbhet en mer fördelaktig egenskap över kortare distanser så varför skuffa på med en stjärna där det inte finns några pengar att tjäna.
putte64 (+100), korpo (+2)
Turgeon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 20:37   #101

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 159
Standard

http://pokermagazine.se/trav/speltips/v75/

hahaha.. ett par Citadon och ett par Whiskey skall väl fungera ikväll.. hahaha
Lulle79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:03   #102

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

http://www.expressen.se/sport/podcas...d-v75-podcast/

Inte själv lyssnat än, men kanske kan ge något!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:11   #103

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1140
Standard

vilka hästar missgynnas av lös bana?
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:16   #104

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 159
Standard

http://www.atgplay.se/#/video/20140207-v75solvalla

Björn kommer testa till spets i guld.. detta tror jag kommer ställa Amaru i galopp, dock vågar jag inte plocka bort honom,

Sen tror han mycket på Uroy, vilket gör att jag spikar..

Till sist ligger han lågt med Roobios, vilket gör att jag spikar Queasy..

Ha en trevlig travhelg alla..
Pilkast (+1)
Lulle79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:51   #105

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört