|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-31, 16:17 | #1 |
Flatbetting på hästar?
Hej,
Letar efter någon att rygga som är duktig på flatbetting på hästar. Vore toppen om det fanns någon som är grym på att pricka in högoddsare på Vinnare och Platsspel som kan tänka sej att dela med sej av sina tips Tar tacksamt emot förslag! |
|
2014-01-31, 16:40 | #2 | |
Citat:
vet iaf att sirlarsson ofta lirar platsspel - ofta vinner - och ofta delar med sig av sina tips. Brukar titta lite extra på dem och så Helges förståss! Henne har jag ett gott (tips) öga till! Dessutom gillar hon tirolermusik som brukas vid gewinst!!
2014-01-31, 16:43 | #3 |
Inte för att vara oförskämd, men brukar inte sirlarsson ofta fråga om det finns någon som har tips? som han sen lirar!
|
|
2014-01-31, 16:50 | #4 |
Jo jag frågar mest, mina egna spel inom trav är inte speciellt bra Jag spelar dock väldigt frekvent på fasta marknaden med bra resultat men det är inte min information eller mina tips utan jag samlar information från expertisen här på sidan.
|
|
2014-01-31, 17:23 | #5 | |
Citat:
Jag brukar också titta noga på helges tips - i övrigt är nog de flesta som jag dvs fullt tillfreds med en en box umbala och en tallrik solrosfrön... och ibland träffar vi dessutom rätt och firar gärna med tirolermusikk
2014-01-31, 17:30 | #6 | |
Citat:
hahaha Snälla goa vännen, genera mig inte. Jag lämnar mer info än rena tips. Upp till var och en att värdera, bra eller anus. Ser fram emot en trudelutt senare ikväll från dig |
||
2014-01-31, 23:59 | #8 |
|
|
2014-02-01, 02:39 | #9 |
Tack för alla svar!
Får hålla ett öga på Helge verkar det som Egentligen är jag ute efter ett renodlat spreadsheet som man kan följa varje dag, men det verkar knepigt att få tag i det. Följde Steffe tidigare och det passade mej perfekt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|