Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-31, 23:16   #121

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Nöjd?

Det är INTE jag som misstror dig, även om jag stör mig något enormt på ditt sätt, det är du som "jagar" mig... Och denna bild gav väldigt mycket, bra där, hehe - klåpare...

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2014-01-31 klockan 23:18.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 23:20   #122

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
när gav du senast ett vinnande tips, INNAN spelstopp...?!
V4 som kostade 16kr idag, V4 i tisdags. Båda har gett ett par hundra tillsammans, men inga jättegrejer direkt. Men spelar inte särskilt högt på dessa skitlopp som aldrig ger något tillbaka. Spelar för att ha något bredvid när jag kollar.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 23:24   #123

sherwyns avatar

Standard

Citat:

Det är INTE jag som misstror dig, även om jag stör mig något enormt på ditt sätt, det är du som "jagar" mig... Och denna bild gav väldigt mycket, bra där, hehe - klåpare...

Du syftade på att jag fuskade med rader och kuponger i vissa inlägg som "inte är inlämnade", den bilden talar ju emot det. Men du kanske är för lat för att besöka ditt närmaste ombud. Jag gillar att ha en bong bredvid om jag har möjlighet att åka till spelbutiken, och skriver ner strecken på mitt sätt här. Om du har något emot det så får du ha det. Jag jagar dig inte, men du skrev typ senast i förrgår att du ALDRIG mer skulle lägga ut kuponger i efterhand, vi är väl redan uppe i typ åtta. Men som sagt, fortsätt om du mår bra av det.
Gammal 2014-01-31, 23:27   #124

VenCes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 698
Standard

Citat:
V4 som kostade 16kr idag, V4 i tisdags. Båda har gett ett par hundra tillsammans, men inga jättegrejer direkt. Men spelar inte särskilt högt på dessa skitlopp som aldrig ger något tillbaka. Spelar för att ha något bredvid när jag kollar.
Menar du att V4 bara innehåller skitlopp eller hela V4 konceptet? - Att det inte ger pengar heller är fel, det är den spelformen jag plussar som mest på. Finns flera lopp under en månad som ger 10K eller mer tillbaka, snittet ligger i runda slängor över 1000KR, vilket är bra return om man spelar små summor om 100-300KR..

V4 är mina favoritspel i alla fall, kanske bara jag som blivit färgad av att sjöa på V4

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
VenCe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 23:29   #125

sherwyns avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VenCe Visa inlägg
Menar du att V4 bara innehåller skitlopp eller hela V4 konceptet? - Att det inte ger pengar heller är fel, det är den spelformen jag plussar som mest på. Finns flera lopp under en månad som ger 10K eller mer tillbaka, snittet ligger i runda slängor över 1000KR, vilket är bra return om man spelar små summor om 100-300KR..

V4 är mina favoritspel i alla fall, kanske bara jag som blivit färgad av att sjöa på V4
Pengar tillbaka till mig alltså, då jag inte har koll på de flesta hästar som är med här. Kollar så mycket jag kan numera för att få en uppfattning, blir bättre med tiden. Men har inte fallit mig i smaken ännu. Att de är skitlopp är min personliga åsikt för att jag ofta bränner mina spel och inte hitta rätt skrällar.
Gammal 2014-01-31, 23:34   #126

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Du syftade på att jag fuskade med rader och kuponger i vissa inlägg som "inte är inlämnade", den bilden talar ju emot det. Men du kanske är för lat för att besöka ditt närmaste ombud. Jag gillar att ha en bong bredvid om jag har möjlighet att åka till spelbutiken, och skriver ner strecken på mitt sätt här. Om du har något emot det så får du ha det. Jag jagar dig inte, men du skrev typ senast i förrgår att du ALDRIG mer skulle lägga ut kuponger i efterhand, vi är väl redan uppe i typ åtta. Men som sagt, fortsätt om du mår bra av det.

Ja, alltid retar det någon - DIG!!!

Bilden du lade ut kan du ju inte tycka gav något av helst av intresse eller info - suddigare och inte med några detaljer om dag, spel och eller ens alla avdelningar... Var ju värre än Sigvard Marjasins klippa- och klippaepisoder... Hehe! Bra där, klåpare...!

Jag kom nu på en bra idé för dig - det finns en funktion här på sharps där du kan sätta mig på "ignore" - då slipper du se mina inlägg, men kan se alla andras - är inte det bra...?!

Seså, gå nu och gör detta och borsta sedan tänderna och gå och lägg dig, lille vän...

Senast redigerad av Pilkast den 2014-01-31 klockan 23:48. Anledning: Ändrade en till än - hatar skrivfel, hehe...
Gammal 2014-01-31, 23:38   #127

sherwyns avatar

Standard

Citat:
Ja, alltid retar det någon - DIG!!!

Bilden du lade ut kan du ju inte tycka gav något av helst av intresse eller info - suddigare och inte med några detaljer om dag, spel och eller ens alla avdelningar... Var ju värre en Sigvard Marjasins klippa- och klippaepisoder... Hehe! Bra där, klåpare...!
Allt för dig, vännen. Men att du ens kan haka upp dig på en förlustkupong är över mitt förstånd.

Gammal 2014-01-31, 23:43   #128

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VenCe Visa inlägg

Kan inte mer än hålla med, V4 är ett fantastiskt spel. Speciellt om man har lite ideér på hästar lite längre ner i rankingen, spela dem + heltäckt i 2 lopp. I synnerhet med joker där du kan göra ett system för ett par hundra men med grym potential. Allt handlar om ranking och såklart lite tur.

Har satt åtmindstone tre stycken som get runt 100Kde senaste tre åren.

För övrigt verkar det som att man måste redigera den där ignorelistan igen.... Gjorde det med han razzavorll eller vad han hette, det visades sig senare att han var ett troll som busat under många alias. Nu har vi tydligen någon ny stjärna som reggats jan-14 och bara retar upp folk utan att bidra med något positivt.

Jobbigt!!!!

God kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+25)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 23:44   #129

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Spoiler:
Citat:
Allt för dig, vännen. Men att du ens kan haka upp dig på en förlustkupong är över mitt förstånd.

Men, vad faan, är detta upp- och nervända världen, eller...?! Det är ju DU, inte jag, som dragit igång denna soppa...!!! Jag svarar enbart på dina idiotier... Seså, sätt mig på "ignore" nu, snälla...!

Dra också ned på alkoholintaget då du tydligen INTE kan hantera det...! Bättre att du kan skylla på alkoholen än att du erkänner dig vara en komplett idiot!

Gammal 2014-01-31, 23:45   #130

sherwyns avatar

Standard

Ni misstolkade mig, eller så var jag inte tydlig nog. Jag gillar V4, det är mitt favoritspel, speciellt när man ryker tidigt på huvudlappen. Det jag menar var att jag hittar aldrig rätt skrällar, när jag väl vinner får jag tillbaka insatsen och nån hundring, alltså att det inte ger något tillbaka till mig.
Gammal 2014-01-31, 23:48   #131

sherwyns avatar

Standard

Citat:

Men, vad faan, är detta upp- och nervända världen, eller...?! Det är ju DU, inte jag, som dragit igång denna soppa...!!! Jag svarar enbart på dina idiotier... Seså, sätt mig på "ignore" nu, snälla...!

Dra också ned på alkoholintaget då du tydligen INTE kan hantera det...! Bättre att du kan skylla på alkoholen än att du erkänner dig vara en komplett idiot!

Jag kan också efterhanda om du vill framöver, så kan du och jag tävla om vem som är bäst när loppen är över.
Gammal 2014-02-01, 08:48   #132

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

"Men om du mår bra av att visa att du vinner, så gör det..."

Citat - och centralt budskap. Tycker själv det känns helskönt att visa nån vinst

då och då. Inte minst när man vart lite på lyran och tryckt "fel" dvs tvilling i stället

för vinnare...... Fast nog har man småundrat ibland över de som dunkpostar

vinster.... tänker de sysslar nog med kulsprutespel ---- och det får de väl göra då....

Spel skall vara kul...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td