Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-31, 22:21   #106

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Har du hamnat i ett vinststim nu igen Pilkast?
Eller du kanske fortfarande är i samma?

Igår var en dålig kväll trots en del ljusglimtar... Ikväll gick det bra men missade/hann inte lämna in två spel som gjorde att kvällen inte blev kanon... Att jag missar V6 är ju bara sjukt med spik i första - men, jag är INTE bra på streckspelen då jag hela tiden verkar gå efter för höga utdelningar...

Men, det har gått bra på sistone, helt klart! Hoppas på islossning på streckspelen i morgon...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 22:23   #107

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Holy bananas.....

meningen var att jag skulle spela 250 vinnare på 5-6 Gävle lopp 9

hade nån gammal tvilling liggande så det blev istället spelat

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-01-31
Bana: Gävle, omg. 3
Lopp: 9
Spelform: Tvilling

Hästar: 5, 6
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 250,00 kr Totalt: 250,00 kr

Kvittonummer: EFCE 5413 466C XXXX

Utbetalt: 10 392,00 kr

såg det vid spelstopp och hann bara få in ytterligare

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-01-31
Bana: Gävle, omg. 3
Lopp: 9
Spelform: Vinnare

Hästar: 6 Restless Legs

Vadet gäller startnummer

1 x 250,00 kr Totalt: 250,00 kr

Kvittonummer: 4D08 9813 4422 XXXX

Utbetalt: 1 220,00 kr

Så det kan bli............ måste bli Flippers avskedskonsert

http://www.youtube.com/watch?v=CXl_jgHkUEU
tack helge - det här vart aningens förvirrat men ach so herrlich!!

visar måhända vad tur betyder -- i vart fall hade jag ingen tanke på tvilling där

Återkommer med goda tips i morgon

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 22:23   #108

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Låt honom, rena rama julafton varje kväll efter att loppen är över

Skall vi starta om denna diskussion igen, din idiot?! Jag editerar i alla fall inte mina inlägg efter jag postat dem, för att dessa skall passa min agenda...

Gammal 2014-01-31, 22:31   #109

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Skall vi starta om denna diskussion igen, din idiot?! Jag editerar i alla fall inte mina inlägg efter jag postat dem, för att dessa skall passa min agenda...

Fast du verkar ju onekligen rätt instabil. Vad är syftet med efterhandsspelen hela tiden? Ska vi gå ner på våra knän och kalla dig messias? Vår frälsare när loppen är över? Seriöst, vart vill du komma? Jag kommer aldrig respektera någon som levererar sina spel efter varje spelstopp, dessutom inte när de är i textform som vem som helst kan editera. Men keep on going, du är jätteduktig.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 22:44   #110

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Igår var en dålig kväll trots en del ljusglimtar... Ikväll gick det bra men missade/hann inte lämna in två spel som gjorde att kvällen inte blev kanon... Att jag missar V6 är ju bara sjukt med spik i första - men, jag är INTE bra på streckspelen då jag hela tiden verkar gå efter för höga utdelningar...

Men, det har gått bra på sistone, helt klart! Hoppas på islossning på streckspelen i morgon...

Å andra sidan är inte streckspelen en tävling i att vinna flest gånger. Man kan inte tro att man ska vinna mer än någon/några gånger per år på de större spelen. Om du vill så skicka över ditt tänkta system på PM så kan vi kolla ifall du gör något tokigt
Pilkast (+25), bokis29 (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 22:50   #111

pawwesharks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1656

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Låt honom, rena rama julafton varje kväll efter att loppen är över
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 22:52   #112

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Fast du verkar ju onekligen rätt instabil. Vad är syftet med efterhandsspelen hela tiden? Ska vi gå ner på våra knän och kalla dig messias? Vår frälsare när loppen är över? Seriöst, vart vill du komma? Jag kommer aldrig respektera någon som levererar sina spel efter varje spelstopp, dessutom inte när de är i textform som vem som helst kan editera. Men keep on going, du är jätteduktig.

Blir "instabil" när jag har med idioter att göra, inget märkligare än så...! Som sagt förut, så lägger jag ut spel både före och efter spelstopp, likt många andra härinne! Men, jag har inte sett dig kritiserat dom - har du månne något emot mig och att jag är vinnande...? Du må vara en loser, det är helt okey, det är jag också ibland.

Din "respekt" ger jag noll och ingenting för, okey...?! Den ger mig ingenting och nu blir jag än mer benägen att lägga ut i efterhand då jag vet att det retar en fjant som dig...

På tal om editering - du gör ju det till och med med dina inlägg för att de skall passa din agenda - se bara i tråden igår, vilket jag även påtalade där och då - fick inget svar på detta...! Och efterposta gör du ju själv och lägger även in egna rader som inte ens är från ATGs bongar, eller ens inlämnade - se inlägg 9, 39, 52, 66 och 83... Say, no more...

Vidare så kan du ta fram vilket spel som helst som du vill jag skall redovisa härinne så skall jag göra det - enbart för att täppa till käften på dig...

So, shoot!!!

Gammal 2014-01-31, 22:55   #113

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Å andra sidan är inte streckspelen en tävling i att vinna flest gånger. Man kan inte tro att man ska vinna mer än någon/några gånger per år på de större spelen. Om du vill så skicka över ditt tänkta system på PM så kan vi kolla ifall du gör något tokigt

Detta tackar jag storligen för - det skall jag göra, behöver ALL hjälp jag kan få för att hamna rätt... På sistone har rankingen varit riktigt vass men kraven kanske lite för hårda. Tar gärna denna hjälp från dig. Tackar!!!

Så skall det gå till på denna sida - hjälpa istället för att vara missunnsam och vilja stjälpa...

V75 kommer i morgon om du har tid och ork att kommentera...

Gammal 2014-01-31, 22:58   #114

sherwyns avatar

Standard

Citat:
Och efterposta gör du ju själv och lägger även in egna rader som inte ens är från ATGs bongar, eller ens inlämnade - se inlägg 9, 39, 52, 66 och 83... Say, no more...

Vidare så kan du ta fram vilket spel som helst som du vill jag skall redovisa härinne så skall jag göra det - enbart för att täppa till käften på dig...

So, shoot!!!

Ehhh om jag spelar hos ombud så skriver jag vad jag har streckat på det sättet, spelar inte alltid via ATGs hemsida. Har aldrig efterhandat ett enda vinstspel, har bara lagt in en hel kupong efter första avdelningen, och det kan du inte ens jämföra med detta. Men om du mår bra av att visa att du vinner, så gör det. Men för mig är det bara någon slags fasad för de pengar du egentligen spelar bort, annars skulle du inte behöva känna någon cred härifrån.
Gammal 2014-01-31, 23:06   #115
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Det går och kolla kontrollnumret i ATG butik om du vill. Bara och knappa in vid "Vinstinformation" menyn.
Pilkast (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 23:07   #116

sherwyns avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Det går och kolla kontrollnumret i ATG butik om du vill. Bara och knappa in vid "Vinstinformation" menyn.
Så mycket bryr jag mig inte.
Gammal 2014-01-31, 23:10   #117

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ehhh om jag spelar hos ombud så skriver jag vad jag har streckat på det sättet, spelar inte alltid via ATGs hemsida. Har aldrig efterhandat ett enda vinstspel, har bara lagt in en hel kupong efter första avdelningen, och det kan du inte ens jämföra med detta. Men om du mår bra av att visa att du vinner, så gör det. Men för mig är det bara någon slags fasad för de pengar du egentligen spelar bort, annars skulle du inte behöva känna någon cred härifrån.

Du är urtypen för en igel - du bara tar och ger inte ett skit tillbaks till forumet - när gav du senast ett vinnande tips, INNAN spelstopp...?!

Vidare så behöver jag inte visa upp någon fasad, särskilt inte för dig - jag är väldigt öppen med när det går bra och när det går dåligt... Alla som postar och skriver inlägg härinne, även du, har en inombords vurm för att känna sig välkommen och få någon slags "cred", i bland. Varför postar du härinne annars...?

Gammal 2014-01-31, 23:12   #118

sherwyns avatar

Standard

Citat:
och lägger även in egna rader som inte ens är från ATGs bongar, eller ens inlämnade - se inlägg 9, 39, 52, 66 och 83... Say, no more..
Nöjd?
Gammal 2014-01-31, 23:12   #119

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Så mycket bryr jag mig inte.

Det är ju det du gör - varför ens skriva en sån massa skit som du gör, annars...?! Lägg ner, igel!

Gammal 2014-01-31, 23:14   #120

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Detta tackar jag storligen för - det skall jag göra, behöver ALL hjälp jag kan få för att hamna rätt... På sistone har rankingen varit riktigt vass men kraven kanske lite för hårda. Tar gärna denna hjälp från dig. Tackar!!!

Så skall det gå till på denna sida - hjälpa istället för att vara missunnsam och vilja stjälpa...

V75 kommer i morgon om du har tid och ork att kommentera...

Bara skicka över den så svarar jag troligtvis om inget oväntat händer och jag missar omgången.
Pilkast (+10)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td