Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-30, 01:42   #301

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Jisses vilken nivå, blir hink o spade och kul när folk visar sin rätta ålder
10 sidor med skitsnack?

Vill pilkast lägga upp sina spel i efterhand så låt honom göra det, han vill inte ha cred för dom så varför han lägger upp dom förstår jag inte men det är hans ensak.

Mest nyfiken på varför man spelar sådana summor på VP hos atg ist för något nätbolag.

Det är ju tusentals kronor i missade vinster på vissa vinnarspel pga kalle anka oddsen som atg erbjuder,men även det är hans ensak och vill han ha mindre vinster så är det ju inget som jag eller någon annan behöver mår piss över trots att det verkar märkligt.

Skulle han inte ha lämnat in dom spelen han visar i efterhand så är ju det pilkast.s problem men det är ju inte svårare än att be honom om en print screen ist på kupongen dom gångerna ni misstror honom.

Inklistrade spel går ju att ändra lite som man vill.

Men trots dessa 2-3 snygga efterhandsspel så kan man ju anta att det knappast räckte för att han ska ha gått plus då han säkerligen hade spelat VP eller tvilling i alla loppen med insats mellan 500-1000 kr + eventuella system på V86, någon trio och DD.

Osannolikt att dessa efterhandskuponger idag var det enda som han spelade så min gissning är -1500 till -2000 kr, hade nog krävts 2-3 spel till för plus i kassan?

Personligen ser jag ingen anledning att tro att han ljuger.
sherwyn (+50)

Senast redigerad av sandro den 2014-01-30 klockan 01:45.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 01:42   #302

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Du vill uppenbarligen bara flytta fokus. Att du ens kan jämföra en hel kupong som är långt ifrån klar mot dina efterhandsspel som du "vunnit". Hade varit en sak om jag efterhandat kupongen om den gått in. Postar du dina vinnare/platsspel som inte går in? Tror inte det va?

Vi kommer inte längre.

Du har rätt men pilkast är en duktig tippare.
Han är lite förlåten ♥
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 01:53   #303

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Jo, men snälla någon! Du har ju fel hela tiden - är du månne sinnessvag...?! Jag har även idag postat förlustspel. Det var inte många då det gick riktigt bra idag, det gör det ibland, förstår du - lille vän...

Det är ingen skillnad alls i att lägga ut vinnar/plats och/eller DD/tvilling eller streckspel i efterhand, särskilt INTE när du gör det för att visa vad bra du gjorde det i den första avdelningen på två kuponger... Det är detta ALLT handlar om - att posta spel i EFTERHAND som ingen har möjlighet att följa, ELLER att posta spel för att visa hur duktig man varit, EFTER loppet - detta gjorde både du och jag, okey...?!

Du satte 9an, på den ena spik, på den andra en av två... Jättebra, men du lade ut dessa rader 6 minuter efter spelstopp - alltså gjorde du detta för att du ville visa dig duktig, precis som jag... Vad är skillnaden? Jag erkänner, medan du skruvar dig som en sönderhackad mask...

Men snälla. Har du lagt ut ett förlustspel efter att spelet är avgjort? Skulle inte tro det. Du läser vad du vill läsa. Du gör det till en grej att jag postat en post 6 min försent, av alla 10+ kuponger jag postat här, som dessutom är långt ifrån avgjort. För dig är det en vardaglig syssla med efterhandsspel, där spelen är vinstspel. Vi kommer inte längre.

Senast redigerad av sherwyn den 2014-01-30 klockan 01:54.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 02:14   #304

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Jisses vilken nivå, blir hink o spade och kul när folk visar sin rätta ålder
10 sidor med skitsnack?

Vill pilkast lägga upp sina spel i efterhand så låt honom göra det, han vill inte ha cred för dom så varför han lägger upp dom förstår jag inte men det är hans ensak.

Mest nyfiken på varför man spelar sådana summor på VP hos atg ist för något nätbolag.

Det är ju tusentals kronor i missade vinster på vissa vinnarspel pga kalle anka oddsen som atg erbjuder,men även det är hans ensak och vill han ha mindre vinster så är det ju inget som jag eller någon annan behöver mår piss över trots att det verkar märkligt.

Skulle han inte ha lämnat in dom spelen han visar i efterhand så är ju det pilkast.s problem men det är ju inte svårare än att be honom om en print screen ist på kupongen dom gångerna ni misstror honom.

Inklistrade spel går ju att ändra lite som man vill.

Men trots dessa 2-3 snygga efterhandsspel så kan man ju anta att det knappast räckte för att han ska ha gått plus då han säkerligen hade spelat VP eller tvilling i alla loppen med insats mellan 500-1000 kr + eventuella system på V86, någon trio och DD.

Osannolikt att dessa efterhandskuponger idag var det enda som han spelade så min gissning är -1500 till -2000 kr, hade nog krävts 2-3 spel till för plus i kassan?

Personligen ser jag ingen anledning att tro att han ljuger.

I princip har du rätt - men, är man limiterad på vissa sajter såsom Expekt ex. och inte får igenom hela summorna som man vill spela på vissa nätbolag så är det lite av att klippa och klistra, ala Marjasin, hehe... Användandet av många konton, såsom vänner och släktingar är djävligt jobbigt i längden och kräver OTROLIGT mycket tankeverksamhet...

Jag spelar på diverse nätsajter men man kan bli förbannad för mindre när man varje gång blir nekad och/eller blir skickad till en "granskare" för att se om spelet gått igenom, eller inte... På ATG kan du lassa in hur mycket som helst utan att få ett pip i respons - om du nu ställt in gränserna på ett ordentligt sätt... Jag spelar även på Rikstoto.no, beroende på vilket land jag befinner mig i men oftast vilket konto jag har pengar på, för närvarande...

Så om jag går miste om tusentals kronor så är det mest för att jag inte får igenom de summor jag vill... Men, är man observant så tror jag att man un der ett år kan jämna ut dessa siffror till ett nära minimum, då även ATGs tipsters felbedömer många gånger...

Detta med printscreen är bra - vem som helst kan nu utmana mig genom att be om en printscreen på något spel jag postat eller påstått mig spelat... Jag kräver inte ens något tillbaks om det visar sig att vederbörande har fel, vilket jag redan vet att denne har... Med överseende för att alla spel måste vara kvar i diverse spelsajts system. Har ingen aning om hur länge detta loggas, men det skall säkerligen INTE vara något problem - so shoot...!

Angående vinsten idag så är du ett fel ute, tack gode gud för det... Spelar absolut inte mellan 500-1000 kronor i alla lopp - då hade jag med all säkerhet varit en fattigare man idag... Jag viktar, som alla bör, alla insatser (många gånger på en höft, visst - jämnar även till siffrorna på kontot ibland, men det är alltid en tanke bakom insatsen) efter hur stor vinstchans jag tror hästen och/eller kombinationen jag spelar har.

Jag vann ikväll 9000 efter insatser avdragna på ATG, satte in 2500 och har nu 11 400... Minus 2500 på nätbolagen - förlorade alla tre spelen på "målfoto" för antingen platsen eller H2Hen, så otur där...

Off topic:

Hade en fyrling på gång som hade gett 3000 i ren vinst om bara Chelsea hade vunnit. Tre matcher gick in igår. Liverpool (självklart), United (surt nu), Swansea och ikväll skulle "bara" Chelshit vinna... Jag velade fram och tillbaks om jag skulle "säkra" upp med ett kryss då jag aldrig kunde se dem förlora på hemmaplan - innan start så stod West Ham i 7.45 som X, men jag velade fram till att de stod i 5.00 i odds innan jag säkrade med en 500 på Live - detta visade sig ju vara rätt - denna gång! Fick nu tillbaks 2500 istället för 4000... Bättre än ingenting...

Så, nej - denna gång hade du fel, jag sjöade faktiskt idag...! Inte räknat på det innan du nu tog upp det...

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 02:24   #305

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Men snälla. Har du lagt ut ett förlustspel efter att spelet är avgjort? Skulle inte tro det. Du läser vad du vill läsa. Du gör det till en grej att jag postat en post 6 min försent, av alla 10+ kuponger jag postat här, som dessutom är långt ifrån avgjort. För dig är det en vardaglig syssla med efterhandsspel, där spelen är vinstspel. Vi kommer inte längre.

Jag verkligen "hatar" personer som dig som inte ens när de blir överbevisade ger sig... Inte undra att Sverige ser ut som det gör idag... PK, rakt igenom!

Ger du dig om jag visar ett förlustspel EFTER att spelet avgjorts...?

Lillis (+50)
Gammal 2014-01-30, 02:30   #306

sherwyns avatar

Standard

Citat:
Jag verkligen "hatar" personer som dig som inte ens när de blir överbevisade ger sig... Inte undra att Sverige ser ut som det gör idag... PK, rakt igenom!

Ger du dig om jag visar ett förlustspel EFTER att spelet avgjorts...?

Jag skiter fullständigt om du vinner eller förlorar. Det enda jag fråga var om du kunde posta spel i förhand så man kunde haka på, då jag förstått att du vet vad du gör. Sen att diskussionen blev som den blev kan inte jag rå för.
Gammal 2014-01-30, 02:32   #307

Helges avatar

Standard

Vill bara lägga ett inlägg under stort OBS..

Hatar uttryck som:

sjöa

laxar

obegränsat

vinner med hundra

ruggigt

Så bara välj för att jag ska spy.
Gammal 2014-01-30, 02:36   #308

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vill bara lägga ett inlägg under stort OBS..

Hatar uttryck som:

sjöa

laxar

obegränsat

vinner med hundra

ruggigt

Så bara välj för att jag ska spy.

Jag skulle vilja att vi alla, obegränsat, vinner med hundra och därmed sjöar ruggigt med laxar...!

Gammal 2014-01-30, 02:37   #309

Helges avatar

Standard

Citat:
Jag skulle vilja att vi alla, obegränsat, vinner med hundra och därmed sjöar ruggigt med laxar...!

Man kan inte ge minus sharps..
Pilkast (+1)

Senast redigerad av Helge den 2014-01-30 klockan 02:42.
Gammal 2014-01-30, 04:05   #310

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Jag skiter fullständigt om du vinner eller förlorar. Det enda jag fråga var om du kunde posta spel i förhand så man kunde haka på, då jag förstått att du vet vad du gör. Sen att diskussionen blev som den blev kan inte jag rå för.

Nej, du "frågade" inte - du påstod att det "var lätt att posta i efterhand", eller hur...?!

Skit samma, jag vet vad du tycker nu...

Gammal 2014-01-30, 05:23   #311

sherwyns avatar

Standard

Citat:
Nej, du "frågade" inte - du påstod att det "var lätt att posta i efterhand", eller hur...?!

Skit samma, jag vet vad du tycker nu...

Tycker inget illa om dig alls.
Svara

td