Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-30, 00:07   #256

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Det är lugnt - man får ha olika uppfattningar, även i Sverige (än så länge)... Gillar de flesta på sharps, även dig.

Tog du åt dig angående sharpsen bara för att du har över 15 000, eller...? Tja, har du inte sett det fenomen jag talar om...?

Att sharps är en "maktfaktor" är sant - jag har då mången gånger sett odds rasa efter att de lagts fram som tips här på sajten, så inbilla dig inget annat... Och då har dessa gått tvärtemot vad "tipsexperterna" på ATG-Live och/eller andra "travtjänster" spytt ur sig...

På tal om ankdamm - det är inte bara mina tips som jag snackar om - här inne finns det massor av otroligt duktiga tipsters som ger ut suveräna hintar på både den ena och den andra sajten - att tro att detta INTE får åverkan på oddsen är ju bra naivt tankesätt! Bara för att sharps är gratis så genereras det INTE mindre bra tips härifrån, snarare tvärtom...

En gång är ingen gång - ett otal gånger blir i alla fall, i min värld, något att fundera över...

Nej, håller INTE med dig om Sharps maktfaktor, finns säkert andra förklaringar till det, än spel här. Har du tillgång till alla betaltips tex? Alla tidningar?
Förutom liven som skriker..

Vet det finns "många" duktiga här, tack! Försöker hålla kontakt med dom

Att jag har så många Sharps beror enbart på att jag delar med mig av betaltips. Trevligt att få men inget jag saknar om jag inte får. Delar gärna med mig till andra som tex vill tävla i våra interna tävlingar..

Jag postar varken för eller efterhandare, så för mig är det inget konstigt.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 00:08   #257

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Du har varit med sedan januari i år och har mage att uttala dig om hur jag lagt ut mina spel förut - är nog den, av alla, på sharps som både blandar och ger mellan att ge ut tips före, under och efter spelstopp...

Självklart vinner inte alla, hela tiden - detta måste man ju vara en idiot för att tro...
Såklart alla inte vinner hela tiden, det är nog alla medvetna om. Men som jag sa, jag reagerade på att du la ut ett par spel i efterhand, så även igår, utan att jag sett dig posta ett enda spelförslag. Men det är upp till dig om du vill göra det, jag ska inte gå emellan. Det enda jag sa var att det är roligare att kunna haka på än att se samma personer skriva ut efterhandare hela tiden.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 00:09   #258

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Skön dubbel som Kenneth Haugstad bjöd på.......

https://www.rikstoto.no/Nyheter-og-t...-til-Kolgjini/

Ja, det är väl då faan! Första gången på säkert tio dagar jag inte var inne där, detta då jag nu är hemma i Sverige och kan spela på ATG... Vet ju att han dagligen lägger ut sina tips där. Kunde möjligtvis fått DDn därigenom - men, tack för ännu en "efterhandare", hehe...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 00:11   #259

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Såklart alla inte vinner hela tiden, det är nog alla medvetna om. Men som jag sa, jag reagerade på att du la ut ett par spel i efterhand, så även igår, utan att jag sett dig posta ett enda spelförslag. Men det är upp till dig om du vill göra det, jag ska inte gå emellan. Det enda jag sa var att det är roligare att kunna haka på än att se samma personer skriva ut efterhandare hela tiden.

Lite kaxigt och friskt att skriva - du har rätt!

Gammal 2014-01-30, 00:11   #260

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Hoppas inte jag drog igång något som ska döda travtrådarna, jag är mycket tacksam för spelen på fasta marknaden som du gett mig Pilkast. Jag ifrågasatte bara meningen med att posta spel i efterhand då ingen kan rygga, hade det varit för sharps och egoboost hade jag köpt det givetvis, man vill visa sig duktig oavsett sammanhang men nu hävdade du ju att så inte var motsatsen.

Det som sticker mest med efterhandare är när man själv haft en usel dag och allt går åt pipan. Sen kommer det ut 1000kr bets på en 15 oddsare fem minuter efter loppet är avgjort. Tror att det kokar i många människor då, när man själv har en bra dag bryr man sig inte om att andra också har det men det är otroligt tröttsamt för många (jag bryr mig inte jättemycket som travnovis) när man haft en usel dag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-01-30 klockan 00:13.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 00:12   #261

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15718
Standard

Det va en trevlig omgång från åby. Skönt med lite annat än solvalla.
Lite trött på att jag spikade Shogun DK i 5:e som det skreks om.....
valde mellan den och spika Kaffiren i sista....hmmm en 7:a hade suttit fint idag.
8:an hade jag aldrig hittat då jag va helt övertygad att Gila Håleryd va klar i 3:e.
Blev lite kulor tillbaks iallafall

Nya tag.........Keep up!
Pilkast (+1)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 00:14   #262

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg

Gå du igenom dagens tråd och kolla hur många jag lagt ut före och efter loppen... Det torde vara fler före eller i alla fall jämnt upp... Du kan se detta genom tidsangivelserna på varje inlägg - men, detta är dig nog övermäktigt! Du ser vad du vill se - och i mitt fall har ditt selektiva minne tagit över... Men, varsegod - överbevisa mig, är du snäll!!!

Gammal 2014-01-30, 00:15   #263

sherwyns avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det som sticker mest med efterhandare är när man själv haft en usel dag och allt går åt pipan. Sen kommer det ut 1000kr bets på en 15 oddsare fem minuter efter loppet är avgjort. Tror att det kokar i många människor då, när man själv har en bra dag bryr man sig inte om att andra också har det men det är otroligt tröttsamt för många (jag bryr mig inte jättemycket som travnovis) när man haft en usel dag.
Word!
Gammal 2014-01-30, 00:16   #264

sirlarssons avatar

Standard

Det verkar dock klart mer accepterat att posta efterhandare i just travsammanhang, då jag rekat andra sporter tidigare på andra forum/sidor så har jag inte alls varit med om samma utbredda tips som kommer upp efter avslutat objekt. Ska jag vara helt ärlig så bränner man sin trovärdighet direkt vid efterhandstips och det är helt uteslutet att man postar ett spel efter att detta avslutats.

Som sagt bryr jag mig inte jättemycket men det är ju tråkigt att man inte kan vara med på segertåget emellanåt givetvis Alla gillar vi pengar!
Gammal 2014-01-30, 00:17   #265

sherwyns avatar

Standard

Citat:
Gå du igenom dagens tråd och kolla hur många jag lagt ut före och efter loppen... Det torde vara fler före eller i alla fall jämnt upp... Du kan se detta genom tidsangivelserna på varje inlägg - men, detta är dig nog övermäktigt! Du ser vad du vill se - och i mitt fall har ditt selektiva minne tagit över... Men, varsegod - överbevisa mig, är du snäll!!!

Fast snacket gäller ju vinnare, plats och så vidare. Att du kommer med tips om spikar osv har jag sett.
Gammal 2014-01-30, 00:19   #266

sirlarssons avatar

Standard

Tilläggas ska att jag bidrar inget själv (försöker lära mig trav) så jag har ingen talan egentligen, men försöker föra andras talan här för jag märker att det brinner lite i folk emellanåt och detta kommer nog på sikt skapa en ganska hätsk stämning är min gissning.
Gammal 2014-01-30, 00:24   #267

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Det verkar dock klart mer accepterat att posta efterhandare i just travsammanhang, då jag rekat andra sporter tidigare på andra forum/sidor så har jag inte alls varit med om samma utbredda tips som kommer upp efter avslutat objekt. Ska jag vara helt ärlig så bränner man sin trovärdighet direkt vid efterhandstips och det är helt uteslutet att man postar ett spel efter att detta avslutats.

Som sagt bryr jag mig inte jättemycket men det är ju tråkigt att man inte kan vara med på segertåget emellanåt givetvis Alla gillar vi pengar!
Finns en skillnad mellan andra sportspel och spel på hästar o det är att om man spelar på atg så vill man vänta så länge som möjligt med att lägga spelen eftersom man spelar på rörliga odds. Däremot kan man ju skriva i tråden ner till vilket odds man är beredd att spela en häst vilket jag gör ibland. Men det är helt klart mer problematiskt att skriva spelrekar till rörliga odds.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 00:25   #268

Helges avatar

Standard

Nej, nu bryter jag av med lite ölreklam. Älskar dessa Clydesdaleshästar som höll på att dö ut♥.
http://www.youtube.com/watch?v=uQB7Q...ature=youtu.be
NicklasJ (+4)
Gammal 2014-01-30, 00:26   #269

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:

Jo, men i vilka andra sporter ändras förutsättningarna så tätt in på spelstopp som inom travet?! Har aldrig hört om att ex. Rooney måste gå med skor som han vanligtvis inte skulle ha gjort med, bara för att Old Trafford just nu är dyngdränkt av regnvatten...

Eller, att man drar av huvan på Petr Cech, för att han skall bli mer "alert" från start...

Hur ofta ser du Gerrard halta fram på banan strax innan start och hinner ändra ditt spel för att du sett detta...?

Men, jag har sagt mitt i denna fråga och kommer ALDRIG lägga ut spel i efterhand - hoppas bara att de flesta följer detta nu - kan faktiskt komma något positivt ur denna diskussion... Kommer dock inte bli fler före heller, för den delen, då jag INTE vill riskera en vinnande strategi för att göra pöbeln till lags...

Gammal 2014-01-30, 00:27   #270

sirlarssons avatar

Standard

Som sagt vill inte skapa en konflikt här utan bara ett försök att förmedla att man måste ha förståelse för att det brinner till i folk emellanåt när efterhandstips kommer ut, speciellt när denne haft en usel dag/streak. Detta för inte hela forumet på sikt ska spåra ur.
Svara

td