Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-01, 00:46   #61

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hur lägger man in Jokersystemet här?

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 01:16   #62

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Hur lägger man in Jokersystemet här?

Ta en skärmdump och ladda upp på tinypic, och använd länken anpassat till forum
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 01:22   #63

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Testing, testing...

http://sv.tinypic.com/r/im75ua/8

http://sv.tinypic.com/r/etade1/8

http://sv.tinypic.com/r/x5dyjo/8

Där har jag att MINST 1 av 3 utgångshästar i avdelningarna 2, 3 och 6 på A-hästarna, måste vinna.

MINST 2 B-hästar måste vinna!

Vad är bra, vad är dåligt...?

Senast redigerad av Pilkast den 2014-02-01 klockan 01:34.
Gammal 2014-02-01, 01:34   #64

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Ni som använder er av jokersystemet, tycker ni det är värt att köpa? Har ni tjänat något på det?
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 01:47   #65

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Ni som använder er av jokersystemet, tycker ni det är värt att köpa? Har ni tjänat något på det?

MASSOR, hehe! Nej, ingenting ännu, men jag känner mig heller inte alls hemma med det. Jag har däremot fått ner kostnaderna och har absolut inte kunnat vinna mer med "raka" system, utan hjälp av Jokern...

Gammal 2014-02-01, 02:35   #66

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Jokersystem är en blandning mellan:

Okunskap (du tar ut hästar som ej har chans).

Och

Lotto (slumpas under vissa premisser).

Om jag bara gjort så o så hade det.........
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 02:48   #67

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Jokersystem är en blandning mellan:

Okunskap (du tar ut hästar som ej har chans).

Och

Lotto (slumpas under vissa premisser).

Om jag bara gjort så o så hade det.........

Nja, du sätter ju dina egna "premisser". Det låter som du pratar om Harry Boy och så är det ju inte...

Hästar som "ej har chans" tar ju i alla fall inte jag med. De jag tror mindre på åker ju med, annars får man ju aldrig med 50-100-oddsarna. "Slumpas" fram gör det ju aldrig då det ändå är du som satt parametrarna för hur just ditt system skall agera vid ett visst utfall...

Men, visst handlar det mycket om att hade jag gjort si istället för så, så hade jag varit miljonär idag...

Vi kanske talar om samma sak men i olika termer, inte lätt att veta när alkoholen fått sitt grepp om en...

Gammal 2014-02-01, 02:59   #68

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 159
Standard

Avd-1: Ser inte hur Art On Line ska kunna förlora detta = Solklar spik

Avd-2: Spikar även 4 Largo Launcher, har haft en känsla för honom hela veckan, går på denna känsla.

Avd-3: Hård körning mellan 1,2,3 öppnar för David Sisu och Lord Capar (5 streck)

Avd-4: Håller sig Sharif på benen blir han väldigt farlig, Reckless var grym senast, men då var inte Claudius F med - riktigt farlig om han får överta ledning, håller sig Sharif på benen blir det Ludde-tempo, detta öppnar i sånna fall för 9 Rajah Press. 4 Tabasco Ceasar perfekt läge, får en bra resa och Takter upp = Passas till 2% (5 streck)

Avd-5: Panama As till ledning, kan hålla runt om, men garderar med 4,5,11 (5 streck)

Avd-6: 10 Finish Future, två lopp i kroppen, kommer få en fin resa. Samma med 11 Kemas Magic. Streckar 1,4,6,7 (6 streck)

Avd-7: Med 2 strukna tar Ludde hand om ledningen, kan hålla runt om. Men han lär få press av Lugauer, detta öppnar upp för 6, 10,11 som oxå streckas. (5 streck)

3000 rader, 1500Kr
Lulle79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 04:24   #69

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Är du bra på chansvärdering för hästarna så är jokersystemet väldigt bra ur kostnadssynpunkt =)
Tycker det är rätt överlägset att använda!

Är du total nybörjare på trav och kan inte alls värdera hästarnas chanser i förhållande till varandra så gör det nog varken till eller från.

Du betalar ju helt enkelt mer för hästar du tror på och mindre för hästar du tror mindre på (av de du har med på kupongen då). Vilket såklart är bra i längden om de du tror på vinner oftare än de du tror mindre på. =)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 08:05   #70

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5776
Standard

Timo Nurmos om sina chanser.
”Kan vinna när som helst”

Så här kommenterar han sina chanser.
- Wannabe Kemp (V75-1) börjar komma i riktigt fin form. Han har varit jättefin i tidigare lopp också men senast avslutade han mycket bra. Hästen blir bara bättre och bättre med de här loppen som han har fått efter sitt långa uppehåll. Jag tycker att han kan vinna när som helst. Läget är bra och han kan öppna snabbt. Distansen passar också jättebra och det blir barfota runt om, säger Timo Nurmos.

Nu blir det barfota på Buba Boko
- Buba Boko (V75-2) var tvåa i comebacken senast och han var mycket bra då. Han fick runda de andra i spåren och var inte långt ifrån vinsten. Han kom bra på slutet och travet stämde fint. Jag läste någonstans att han haft ett uppehåll på grund av skador men det stämmer inte. Han har inte varit skadad. Däremot har han blivit kastrerad under uppehållet och normalt så går han bara framåt ytterligare med loppet i kroppen. Hästen har varit fin i träningen efteråt och nu blir det barfota runt om.

”Kusken tog på sig galoppen”
- Panama As (V75-5) tog kusken på sig galoppen senast. Hästen kändes annars jättefin i både värmning och provstart innan loppet. Faktiskt ännu bättre än vad hon har gjort i starterna innan. Det är ingen osäker häst och hon har varit fin i träningen efteråt och gjort bra lopp varje gång tidigare. Hon har mycket fin inställning och läget är bra och hon kan öppna också. Hon går antingen barfota bak eller med skor runt om.
- Finish Future (V75-6) är mycket fint i ordning och han vann lätt med krafter kvar senast. Han hade haft en liten träningsperiod innan dess och går säkert bara framåt med loppet i kroppen. Bakspåret passar bra liksom den långa distansen. Hästen är stark och tål att göra lite jobb själv. Han går barfota runt om igen.
- Xman Kemp (V75-7) är bättre än raden men det har inte stämt riktigt i loppen på slutet. Han har inte startat på ett tag nu men tränat på bra. Läget är dåligt och normalt blir det svårt därifrån. Barfota runt om igen, säger Nurmos.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 08:07   #71

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Om jag var som dej så skulle jag istället köpa hjälp på travet så är betydligt billigare och med nästan samma funktioner. Finns även i en testversion.
Gammal 2014-02-01, 08:58   #72

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Vem sitter i ledningen efter 500 meter i avd 2? kan maia f hålla ut largo launcher?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 09:11   #73

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Kommer att spika Cherion Tooma! 1) Slog Wiss Shadow 25/12 b) Björn Goop c) 8%...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 09:14   #74

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Vem sitter i ledningen efter 500 meter i avd 2? kan maia f hålla ut largo launcher?
Jag tror inte det. Tycker Largo ser ut som en snabbare häst. Vart så ruskigt impad av Largo när han debuterade bakom bilen. Såg så naturligt ut. Såg även snabb ut senast från bakspår.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-01, 09:20   #75

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Jag tror inte det. Tycker Largo ser ut som en snabbare häst. Vart så ruskigt impad av Largo när han debuterade bakom bilen. Såg så naturligt ut. Såg även snabb ut senast från bakspår.
Kolla maias lopp den 13 augusti 2013, där debuterar hon bakom startbilen och är riktigt snabb! Jag har fått en känsla av att dom aldrig tryckt av henne från start men kommer göra det idag..

Häst mot häst kanske hon klarar av att hålla ut lövgrens och om så sker tror jag ingen slår henne!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td