|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-24, 17:50 | #1 |
Varning för Travspetsen.se [Problem löst /MOD]
Jag köpte deras travtips på v65 solvalla idag enligt detta:
"Köp travtips med kort Fyll i din e-post och klicka på Köp travtips för fullständig produkt. I produkten ingår fullständiga loppanalyser, ranking och systemförslag. Du betalar via Payson och tipset kommer direkt på skärmen och din mail." Jag fick då ett systemförslag, inget annat. Mycket dålig stil så jag försökte att ringa Kristoffer Axén men inget svar. Jag mailade och klagade på detta och hoppas att det löser detta, men inget svar. Jag tycker det är bedrövligt då man oftast är mest intresserad av den info de har fiskat fram och att läsa en tipsters analys. En annan grej med detta är att jag blir besviken på Travspetsen.se och deras koppling med Rickard Hansson som jag tycker är en fantastiskt duktig tipster. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
solum (+5) |
|
2014-01-24, 19:24 | #2 | |
Citat:
|
||
2014-01-24, 20:34 | #3 | |
Citat:
Jag nämnde det till Hansson (på semester) o fick morgondagens v7 material på mailen som tack för att jag uppmärksammade detta. |
||
2014-01-24, 21:46 | #4 |
Va skönt att du fick v7 material..............
|
|
2014-01-24, 22:28 | #5 |
Hej!
Det låter lite drastiskt att utfärda en varning. Men jag förstår ilskan. Ibland (ytterst sällan) så strular det med antingen sms-funktionen eller text-funktionen som är kopplad till payson. Jag vet inte vad det beror på, men när det olyckligtvis händer så brukar vi bli kontaktade och vi brukar ALLTID kompensera kunden med antingen att man sätter över pengar på vederbörandes konto eller att vi skickar tips till valfri omgång. Kontakta mig igen, så hittar vi en lösning. Jag brukar svara i telefon, men om jag missar så skicka gärna ett sms så ringer jag upp. Om du ringde hemligt nummer, så svarar jag till 100% aldrig på sådana samtal. Edit: Missuppfattade ditt inlägg, trodde att du inte fått något tips alls. Som jag förstår är du underrättad via mail av min kollega. Men ring gärna imorgon om du vill. Uppskattar att få saklig kritik gällande Travspetsen. Mvh Kristofer Axén kristofer.axen at gmail.com 0702522520 Travspetsen.se Senast redigerad av KristoferAxen den 2014-01-24 klockan 22:33. |
|
2014-01-24, 22:53 | #6 |
Så då har Travspetsen.se kompenserat och bett om ursäkt, mycket bra.
De förklarade att det inte har en analys på v65 omgångarna på fredagarna då de lägger tiden till v75, men hade samma "säljtext" med i annonsen, detta ska justeras på hemsidan. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2014-01-25, 00:09 | #7 | |
TravspetsenCitat:
Har alltid fått tipsen per mail efter en stund så snart man påtalat problemet. |
||
|