Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-21, 02:47   #16

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Direkt jag såg startfältet tänkte jag flerbong, men det brukar aldrig gå vägen.
Får fundera ut var man ska gardera, det finns många spikförslag den här veckan.
Vet inte hur många ggr jag tänkt likadant, men det går fan aldrig att sätta en sån på V8.. ALLTID smäller det nånstans. Jag tycker inte det ser lika lätt ut som du tydligen gör. Jag tror det kommer att ge bra med deg faktiskt.

Jag har inte tänkt att släppa Cayenne riktigt än. Erik kommer förmodligen inte att köra honom i spets nu, vilket jag tycker är helt rätt. Han är ett blötdjur till slut och jag vill se honom gå på rulle. Jansson i all ära, men nu sitter the champ o rattar igen....

Varnar kraftigt för Seyffenstein och Careful Victory. Seyffen tyckte jag va bra senast, öppnade hårt och höll ett bra tempo under hela loppet. Banan var inte optimal och den sög kraft. Hästen hade bara ett lopp i kroppen innan denna start, kommer vara förbättrad ytterligare på onsdag. Lugauer vet jag gillar hästen. Careful Victory hade jag med senast den vann, får den ett lopp på väntan så går absolut ingen säker över upploppet. RUSKIGT SNABB och Dahlborg har ordning på grejerna, köra häst kan han också!

Treåringsloppet kan vad som helst hända i, Oscarssons blir megalampa och hästen är rikitgt fin. Såg dock inte alls rolig ut i aktionen bitvis senast och jag tycker det är en favorit i fara. Jätterens bakom den!

Stoloppet likadant, favoriterna från dåliga lägen, kan mkt väl smälla även här. Karina Sisu värmde strålande senast och det lyser form om henne!!!

Avd 8, också ett stolopp över sprint, Miss Beniss gillar jag högt och rent, men det är fan inte lätt att bara gå ut o svepa ett stort fält från tillägget! Absolut Newport, ser jag inte som distansgynnad, blir kraftigt överstreckad.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 02:54   #17

Standard

Citat:
Jag tror han vinner.
Det som eventuellt kan förstöra är att Uffe svarar spets med Pilcinella Vald och / eller att RK Princess får drömresa med lucka på upploppet och speedar förbi.
Uffe borde ju fatta att han inte kommer i mål om han svarar spets mot FF som körs av Goop.....
Gammal 2014-01-21, 03:00   #18

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Med minsta lilla tur hade CF vunnit över 2640 på Sundbyholm.
KS skulle vara hur kul som helst att se med Örjan, men han lämnar väl återbud ?
Teijo kan inte köra häst, så vi hoppas på Örjan.
Cayenne ska absolut gå bakifrån, Erik vinner antagligen med lucka när den felar.

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Vet inte hur många ggr jag tänkt likadant, men det går fan aldrig att sätta en sån på V8.. ALLTID smäller det nånstans. Jag tycker inte det ser lika lätt ut som du tydligen gör. Jag tror det kommer att ge bra med deg faktiskt.

Jag har inte tänkt att släppa Cayenne riktigt än. Erik kommer förmodligen inte att köra honom i spets nu, vilket jag tycker är helt rätt. Han är ett blötdjur till slut och jag vill se honom gå på rulle. Jansson i all ära, men nu sitter the champ o rattar igen....

Varnar kraftigt för Seyffenstein och Careful Victory. Seyffen tyckte jag va bra senast, öppnade hårt och höll ett bra tempo under hela loppet. Banan var inte optimal och den sög kraft. Hästen hade bara ett lopp i kroppen innan denna start, kommer vara förbättrad ytterligare på onsdag. Lugauer vet jag gillar hästen. Careful Victory hade jag med senast den vann, får den ett lopp på väntan så går absolut ingen säker över upploppet. RUSKIGT SNABB och Dahlborg har ordning på grejerna, köra häst kan han också!

Treåringsloppet kan vad som helst hända i, Oscarssons blir megalampa och hästen är rikitgt fin. Såg dock inte alls rolig ut i aktionen bitvis senast och jag tycker det är en favorit i fara. Jätterens bakom den!

Stoloppet likadant, favoriterna från dåliga lägen, kan mkt väl smälla även här. Karina Sisu värmde strålande senast och det lyser form om henne!!!

Avd 8, också ett stolopp över sprint, Miss Beniss gillar jag högt och rent, men det är fan inte lätt att bara gå ut o svepa ett stort fält från tillägget! Absolut Newport, ser jag inte som distansgynnad, blir kraftigt överstreckad.
Gammal 2014-01-21, 03:02   #19

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Uffe borde ju fatta att han inte kommer i mål om han svarar spets mot FF som körs av Goop.....
Med tanke på hur Björn körde mot Grainfield Oliver senast kanske Uffe tjyvsvarar ?
Gammal 2014-01-21, 03:18   #20

Standard

Citat:
Med tanke på hur Björn körde mot Grainfield Oliver senast kanske Uffe tjyvsvarar ?
CF? Du menar CV 27/8 på Sundbyholm nu va?

Ja, vem vet, ska försöka få tag i Uffe på stallbacken. Logiskt sett borde han ju inte svara..men mellan dessa två existerar liten och ingen logik.....
Gammal 2014-01-21, 03:26   #21

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
CF? Du menar CV 27/8 på Sundbyholm nu va?

Ja, vem vet, ska försöka få tag i Uffe på stallbacken. Logiskt sett borde han ju inte svara..men mellan dessa två existerar liten och ingen logik.....
Exakt, för nära mellan tangenterna
Har mycket att åka med men sitter fast och får därför kort galopp.
Tar sedan lite tid att tända om, men den går bra och tar på de tre som kommer före.
Är dessutom startsnabb så det blir säkert en fin resa härifrån.
4% känns bra
Gammal 2014-01-21, 04:00   #22

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Som Varulv skrev innan så smäller det ALLTID i ngt lopp på v86an...
Inte som på V75 där man oftast kan ranka in vinnaren på sina 3-4 förstahästar i varje lopp.. på V86 är det mer låg klass och då kan det lätt vinna ett par hästar man lagt som typ 10e i ranken..

Tror man måste gå på 2-3 spikar för att kunna ha råd att täcka de lopp man anar det kan smälla till i, och missar man ngn spik så får man ta det... den omgång man sätter dem så har man bra chans på 8 rätt..

Som Varulv och Putte diskuterade ovan bör väl GO vara en bra spik, även om den kanske blir "draget" för alla den här omgången..

Miss Beniss lr alla i sista... får höra vad Goop säger först om den och se hur banan blir...

Avd 7 borde väl gå att låsa tryggt på 1 (Goop upp kan nog vara bra på denna, bra tag sen han körde den nu) 2 (allas spel senast, gick bra lopp från dödens, bra spår igen) och 7 (om lika bra direkt igen, då vinner den nog)
Lr behöver man ha med Queasy med Örjan... kommer alltid fel på den hästen..

Finish Future nog en bra spik, lär bli väldigt stor, men man behöver spikar som sagt...

Ska man våga inleda med 3 raka spikar i 6,3,3 och sen vräka på..? Bra värmningar på dem så Why not... folk tenderar ju att gardera för mycket i början för att inte flyga direkt...

Bara att plugga på ! =)

Senast redigerad av mr_stylez den 2014-01-21 klockan 13:44.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 09:20   #23

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Spikar Grainfield Oliver & Cheermeuptoo & Highspeed Call

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 11:58   #24

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1140
Standard

hur har ni skrivit 2 fulla sidor utan att nämna Mr Opal?
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 12:07   #25

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farnod Visa inlägg
hur har ni skrivit 2 fulla sidor utan att nämna Mr Opal?
Något ska väl du göra också ?
Nej, den är storfavorit och alla har redan koll på den.
Gammal 2014-01-21, 13:20   #26

Standard

Citat:
Något ska väl du göra också ?
Nej, den är storfavorit och alla har redan koll på den.
Ja men den har ju också omgångens klart bästa vinstchans.
Han lär inte köra för tidigt igen.
Gammal 2014-01-21, 13:25   #27

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Jag gillar inte storfavoriter från spår 1 när jag vet att de inte kan hålla ledningen
Det kanske löser sig ändå, men det är osäkerheten som gör att jag garderar
Gammal 2014-01-21, 13:25   #28

Standard

Citat:
Sant! Nu sitter han fast ist!
Gammal 2014-01-21, 13:36   #29

Standard

Citat:
Sant! Nu sitter han fast ist!
mm för dom brukar ju sitta fast i ojämna fält över 2600, eller?
Gammal 2014-01-21, 13:46   #30
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
mm för dom brukar ju sitta fast i ojämna fält över 2600, eller?
kanske inte, men om du tycker att det finns spelvärde i att spika en häst du VET inte kan hålla spets från innerspår, ja då bör du nog studera ämnet spelteori först & främst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+20)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td